collapse

Auteur Topic: Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010  (gelezen 4411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimenyvonne

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Gepost op: 13 juli 2010, 12:28:59 »
Hi allemaal,

ik heb gisteren geprobeerd een heel verslag hier te tikken, maar helaas drukte ik op een verkeerde knop en alles was weg.

Het was in ieder geval een superdag. Hier wel vast wat foto's

we zijn getrouwd aan de plaatselijke recreatie plas wat een heel speciaal vakantie gevoel gaf

M'lein

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2010, 12:46:34 »
Leuke foto's, wat heb je een mooie jurk!! Jullie komen ook heel ontspannen over. Fijn dat het een mooie dag was. Ik ben nog wel benieuwd naar het verslag hoor.

Bruid2be

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2010, 13:20:13 »
Inderdaad een mooie jurk!

Nanna

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2010, 13:26:09 »
Gefeliciteerd!!!
Wat een mooi plaatje vormen jullie!
Aan de foto te zien zijn jullie bij de Sunrise Beachclub getrouwd. Wij hebben daar 25 september onze receptie, feest en diner. Dus ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen.......
Geniet van het getrouwde leven!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #4 Gepost op: 13 juli 2010, 13:35:32 »
Moooi je jurk, gefeliciteerd :biggrin:

Kippie

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #5 Gepost op: 13 juli 2010, 14:00:42 »
Wat zien jullie er mooi en gelukkig uit! Ik ben benieuwd naar je verslag van de dag!  :)

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #6 Gepost op: 13 juli 2010, 14:58:01 »
Gefeliciteerd!
Jullie zagen er lekker relaxed uit en wat een leuke lokatie.

Angélique1

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #7 Gepost op: 13 juli 2010, 15:02:55 »
Heel mooi!

Misschien een kleine tip:

Als je je tekst kwijt bent even op de Ctrl toets drukken en op de Z.

Hierna verschijnt de tekst weer! :-)

Hoop dat jullie genoten hebben!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #8 Gepost op: 13 juli 2010, 18:49:21 »
Gefeliciteerd! Mooie jurk!

Jolanda

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2010, 19:46:55 »
Ten eerste: Gefeliciteerd! :)
Jammer van je verslag, hoop dat je hem alsnog typt. Vind dat altijd erg leuk om te lezen.
Jullie zagen er mooi uit! En net wat M'lein zegt: jullie zien er ontspannen uit!  :)

dimenyvonne

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #10 Gepost op: 13 juli 2010, 19:58:23 »
Hi,

Wij zijn idd op Beachclub Sunrise getrouwd, We waren het 2e stel die daar officieel mocht trouwen! Wij vonden het erg speciaal om elkaar het JA woord te geven met uitzicht op het strand. We hadden gelukkig niet al te heet weer dus niet heel het strand lag vol bad gasten.

Er werd goed voor ons gezorgd lekker hapjes en voldoende te drinken. Als diner hadden we een heerlijke BBQ, dit vonden we goed bij de stijl passen.

We hadden geen receptie alleen een feestavond. We hadden de DJ van het huis en hij was echt super goed. Begonnen met lekkere salsa muziek en daarna gewoon ouderwetse feestmuziek af en toe trommelt die lekker mee op de muziek. We hebben de hele avond op de dansvloer gestaan.

We vonden het wel ideaal om alles op 1 plek geregeld te hebben scheelt weer een hoop gesjouw van de 1 naar de ander. We hebben prachtige foto's gemaakt aan het strand en hebben zelfs in het water gestaan.

De ceremonie zelf was ook prachtig. Ik aan de arm van mijn vader naar het "altaar" op het terras toe waar iedereen zat. Samen met Dim hebben we een kaarsje aangestoken voor alle onze dierbaren. We hadden de jongste ambtenaar van brabant (34) en enigste single ambtenaar. Ze had aan onze ouders en broer en zus (tevens getuigen) gevraagd om een leuke anekdotes over ons op te schrijven die zij voorlas. Zo werd het echt een persoonlijk verhaal en wij wisten van te voren niet wat er allemaal gezegd zou worden. Mijn moeder had ook nog een gedicht voor gelezen. We hadden de liedjes I dreamed of you van Anastacia bij binnenkomst, Just say Yes van Snowpatrol bij het tekenen en Ik ook van Jou van Guus Meeuwis op het einde van de ceremonie.

Op het einde van de ceremonie had mijn nu officiele schoonzus nog een verrassing voor ons. We mochten een paar witte duiven los laten op het strand. Was erg leuk.

Al met al een super dag!

Binnen een maand zullen we de foto's van de fotograaf krijgen en nu nog 10 weken wachten op de huwelijksreis naar Australie. We zijn ondertussen wel een paar dagen naar London geweest, maar Australie dat wordt de echte.

Ps ik was de hele dag super ontspannen, Dim had er wat meer moeite mee en heeft wel een paar traantjes gelaten van ontroering, maar gelukkig op het einde van de dag steeds meer ontspannen!
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2010, 20:00:34 door dimenyvonne »

Kim van Gameren

  • Gast
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #11 Gepost op: 13 juli 2010, 23:53:27 »
Hoi Yvonne,

Wat mooi om te lezen hoe jullie dag is geweest, nog heel erg gefeliciteerd!
Wat helemaal leuk is is dat ik Dim ken. (niet goed hoor, maar mijn aanstaande wel)
Ik dacht al regelmatig, wanneer ik je nickname zag staan, hé Dim die ken ik nog wel één, maar ging ervan uit dat het een schuilnaam of afkorting was.
Tot ik zojuist jullie foto zag bij het verslag.
Het is toch echt dé Dim, hahaha!
Echt zo leuk en vooral toevallig!
Mijn aanstaande, wij trouwen op 10 september, is Bas van Berkel.
Bas heeft met Dim, op het MBO op de Leijgraaf in Veghel, in de klas gezeten. (Zo'n 2 jaar)
Bas heeft net nog wat verhalen verteld over Dim toen ik vertelde dat ik hem op de foto zag.

Echt leuk, Bas is nu natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het met Dim gaat.
Heeft hij geen hyves o.i.d. :biggrin:

Echt toevallig.

PS: Wat zagen jullie er prachtig uit op jullie dag!!!
Geniet ernog maar lekker van en straks naar Australie, super.
Nou hoop eens wat te horen.

De groetjes aan Dim. :biggrin:

Groetjes Bas & Kim.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag Dim En Yvonne 6 Juli 2010
« Reactie #12 Gepost op: 27 juli 2010, 16:07:43 »
Congrats, en mooi om weer eens een mooi bruidje met bril te zien! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards