collapse

Auteur Topic: 25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!  (gelezen 4739 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart

  • Gast
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Gepost op: 14 juli 2010, 13:43:25 »
Hallo bruidjes en bijna-bruidjes! 25 juni zijn we getrouwd!

eergisteren terug gekomen uit de dominicaanse republiek! het was een heerlijke honeymoon! we hebben met dolfijnen gezwommen, paard gereden op t strand, gesnorkeld en verder lekker gechilled aan het strand! heb zaterdag na de bruiloft nog geprobeerd te schrijven hier, maar het was zo druk dat het niet meer lukte, hier even een verslag van de geweldige dag:

donderdagavond zijn we samen lekker frietjes gaan eten bij mijn zus met de fam. iedereen was zenuwachtig behalve ik, ik keek er enorm naar uit maar had nergens last van! Daarna ben ik mee naar mijn ouders gegaan en hajo is bij de zwagers voetbal gaan kijken. Thuis met de zusjes en pap en mam taart gegeten en herinneringen opgehaald van vroeger. Opvallend genoeg waren de gordijnen al dicht en verdween iedereen ineens. (voor de versiering) daarna nog alleen met pap en mam op de bank gehangen, ik had een brief geschreven om ze uitgebreid te bedanken voor de mooie jeugd die ik gehad heb. Ons mam dook in mijn schoot en begon heel hard te huilen, ik dus ook meteen meedoen. Toen op tijd naar bed gegaan en nog stiekem ge-sms't met hajootje. (ook bij hem had ik een brief op bed gelegd)
de trouwauto (mustang) zou rond half 12 bij ons worden afgeleverd, maar ik hoorde maar niks. Om 1 uur ging de bel! ik schrok wakker. later bleek dat de auto er bijna niet was geweest omdat ie stuk was! Hajo helemaal ik paniek! die mannen hebben hem midden in de nacht nog gemaakt.

's ochtends om 7 uur kwam mama ontbijt op bed brengen. daarna naar beneden en de versiering in de tuin bekeken. De kapper kwam al snel en ook het make-up meisje. lekker sigaretje gerookt, nog steeds geen zenuwen. Mijn cameravrouw en de fotograaf kwamen ook al snel. Intussen gingen mijn zwagers met de mustang hajo ophalen thuis. die hadden de grootste lol in die prachtige wagen. Ik had boven mijn jurk aangedaan, met hulp van 3 dames! toen hoorde ik de mustang de straat in komen. Ik stond te wachten bovenaan de trap en toen begon het, de zenuwen gierde door mijn lijf! er werd aangebeld en de deur ging open, jankend kwam ik van de trap, dat begon al toen ik de puntjes van hajo's schoenen zag. ook hajo huilde. dat was een mooi moment, alle vrienden en familie er omheen. daarna lekker koffie met worstenbroodjes op in de tuin. Al snel moesten we naar het gemeentehuis, ik mee in de mustang, wat rond gereden door oisterwijk, en toen op naar het trouwlaantje. ook dat was schitterend! de terrassen zaten vol met vrienden en familie, zelfs mijn ex-schoonvader stond er! Toen we in het raadhuis naar binnen wilden lopen, werden we tegen gehouden door de burgermeester! er was hoog bezoek, uit azermajaan of hoe het ook heet! van hen hadden we een cadeau gekregen. toen naar binnen, prachtige geloften over elkaar, zusje die nog wat had gezegd enz.

op naar de kerk, wij weer in de mustang met de bruidskids die enorm genoten in de cabrio. aangekomen bij de kerk zaten er enorm veel mensen. Hajo liep naar voren en ik kwam later, samen met pa. op de muziek van het geweldige gospelkoor. Wat een mis, echt enorm veel tranen gelaten. Vooral door de mooie woorden van familie, en dan dat gospelkoor, nou ik wist niet wat ik hoorde, zo mooi! het was nog mooier dan verwacht. het ave maria, iedereen huilde.
toen we uit de kerk kwamen had iedereen een witte ballon, die werden los gelaten.

Toen naar de waterput, waar we met 30 man gingen eten en borrelen. tussendoor gingen de gasten met de huifkar mee en wij foto's maken. Veel mooie cadeautjes gekregen. Toen moesten we mee naar binnen, ze hadden een presentatie gemaakt; een dag uit het leven van hajo en maartje... ze hadden zichzelf als ons verkleed en overal maffe foto's gemaakt (op t werk, bij ons thuis en zelfs bij de friettent waar we vaak komen) we kwamen niet meer bij zo grappig. Toen een heerlijke bbq gehad.

Op naar udenhout waar het feest was. Alle mensen hadden iets voor onze dieren meegenomen. Heel veel mensen waren verkleed in rock 'n roll stijl! de band was er ook al. Toen de openingsdans en feesten maar! tussendoor had mijn fam nog een stukje gedaan; verkleed als nonnen deden ze sister act na, en daarna een zelf een lied gezongen op het lied van raymond van t groenewoud. ook weer enorm gelachen! De band was geweldig! tussendoor draaide ook de DJ.
Toen moest ons pap op, hij heeft 3 nummers mee gedrumd, echt te gek! iedereen was laaiend enthousiast, toen hij klaar was zei de presentator, blijf nog even staan, zo meteen en nog grotere verassing. Toen was ik aan de beurt, ik nam plaats achter het drumstel met die enorme jurk (ff snel de hoepel eronder uit gehaald) eerst had ik het plan al afgeblazen omdat ik er niet achter paste, toen ons pap bezig was kwam ons mam zeggen; doe het nu! is toch super! dus toch gedaan, het ging erg goed, was wel rete zenuwachtig. De zaal stond op zijn kop, niemand had het verwacht. veel mensen wisten niet eens dat ik drumde.

Toen nog een liedje gedraaid speciaal voor pap, ons nummer, waar we samen op gedanst hebben. toen het bruidsboeket gegooid en later de einddans (proosten van guus meeuwis) iedereen stond om ons heen en danste in een soort van rij die steeds dichter bij kwam! daarna kwam de taxi, geen idee waar we heen gingen, naar bos en ven dus. een prachtig hotel in oisterwijk. Daar lekker in het bubbelbad gezeten met champagne en na gekletst. toen lekker gaan slapen want we waren doodop!

we zijn echt verrast door veel mensen, ze hadden ook een trouwkrant gemaakt met super leuke verhalen. de pastoor die mijn ouders nog heeft getrouwd en mijn doop en communie heeft gedaan was er op bij in de kerk, de man is 92! ik heb een hele speciale band met hem. Hij heeft over ons nog een stukje in de krant geschreven, super mooi en heel speciaal.

Ik heb nog maar een paar foto's de rest moet nog komen.............en nog een paar.........

gorcum25

  • Gast
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2010, 13:54:21 »
Héé dolfijnenzwemmer!

Kom ik je toch nog tegen hier hihi. wat een mooi verhaal en een mooie dag!! Geniet nog ff lekker na.
was de vakantie nog lekker geweest? wij zijn alweer sinds vrijdag thuis!

groetjes

Soesja van Dijk

sydnew

  • Gast
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2010, 14:10:27 »
Jullie zagen er prachtig uit en een super gave auto!!!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2010, 14:23:50 »
wat een prachtige foto's jullie stralen volop! :biggrin:

Erg mooie jurk ook!!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2010, 14:31:37 »
Klinkt als een prachtige dag en jullie stralen op de foto's! Gefeliciteerd nog en heel veel geluk samen!

maart

  • Gast
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2010, 14:57:57 »
Héé dolfijnenzwemmer!

Kom ik je toch nog tegen hier hihi. wat een mooi verhaal en een mooie dag!! Geniet nog ff lekker na.
was de vakantie nog lekker geweest? wij zijn alweer sinds vrijdag thuis!

groetjes

Soesja van Dijk

hihihi dat is geinig! de vakantie was heerlijk! maar met de dolfijnen zwemmen was toch wel het hoogtepunt! hebben jullie het ook nog lekker naar je zin gehad? en heb je ook foto's van jullie dag op het forum staan?

bedankt voor alle leuke reacties!

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2010, 15:06:59 »
Ik kijk altijd eerst foto's als ze bij een verslag staan...
En wat zie ik ... het stadhuis van Oisterwijk!! Wat leuk dat jullie daar getrouwd zijn!
Wij zijn er afgelopen September getrouwd :biggrin:

Wat zagen jullie er prachtig uit!! Jullie stralen helemaal :biggrin:
Gefeliciteerd nog en heel veel geluk samen!

Kippie

  • Gast
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2010, 18:05:00 »
Leuk verslag, prachtige foto's en wat een gáve auto!! Jullie zagen er echt prachtig uit! :)

maart

  • Gast
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2010, 13:28:38 »
Ik kijk altijd eerst foto's als ze bij een verslag staan...
En wat zie ik ... het stadhuis van Oisterwijk!! Wat leuk dat jullie daar getrouwd zijn!
Wij zijn er afgelopen September getrouwd :biggrin:

Wat zagen jullie er prachtig uit!! Jullie stralen helemaal :biggrin:
Gefeliciteerd nog en heel veel geluk samen!

dat is geinig zeg! door wie zijn jullie getrouwd? Wij door mevr. Ogier (die heeft ook mijn beide zussen getrouwd)
ik heb zelf 21 jaar in Oisterwijk gewoond, ik moest en zou daar gewoon trouwen, heerlijk over het trouwlaantje gelopen met het stralende weer!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
25 Juni, De Mooiste Dag Van Ons Leven!
« Reactie #9 Gepost op: 25 juli 2010, 22:24:21 »
wow, wat zagen jullie er mooi uit, vooral je jurk vind ik echt geweldig! Geniet van elkaar en het getrouwde leven!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards