collapse

Auteur Topic: Maidera Of Azoren  (gelezen 4248 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rainbowtje

  • Gast
Maidera Of Azoren
« Gepost op: 12 juli 2010, 20:46:39 »
Hallo allemaal,

We zijn er eindelijk uit we willen naar Portugal op huwelijksreis en dan het liefst naar het eiland Madeira of de eilandengroep de Azoren.

Is iemand al eens op Madeira en/of de Azoren geweest en natuurlijk wat was je (jullie) ervaring ermee.

We willen half september erheen gaan.

Bedankt alvast voor de tips.

Groetjes Rainbowtjeoeps verkeerde plek neergezet  :ashamed:

Annemiek1975

  • Gast
Maidera Of Azoren
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2010, 21:11:49 »
Madeira staat ook nog op mijn lijstje om eens heen te gaan, het eiland schijnt echter in het voorjaar op haar allermooiste te zijn door de enorme pracht aan bloemen.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Maidera Of Azoren
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2010, 21:41:42 »
Wij zijn naar de Azoren geweest. Prachtige eilanden, maar je moet wel weten waar je naar toe gaat. Er zijn nl geen stranden en qua weer zul je ook niet veel hebben aan een resort. Als die er uberhaupt al zijn. De Azoren zijn eilanden bestemd voor een actieve vakantie. Wij hebben er veel gewandeld. Daarnaast een walvistocht gemaakt en wat autogereden. Dat laatste is ook geen dagtaak, want zo groot zijn de eilanden ook weer niet. Wij zijn op 4 eilanden geweest en elk eiland was weer anders. De huwelijksreis was voor ons in ieder geval zeer geslaagd.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Maidera Of Azoren
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2010, 21:58:14 »
Wij zijn in maart naar Madeira geweest, ik zou zo weer gaan! Echt een prachtige natuur, kleine dorpjes, geweldige bergen (wel een beetje stoer autorijden :wink:) en die bloemen overal. Het ruikt er zo lekker! Wij hadden via elizawashere.nl een vakantie geboekt, vliegtuig, huisje en auto, alles tegelijk, ik vond dat perfect 9en was erg tevreden over de kwaliteit). De Azoren ken ik dan weer niet, maar als je lekker wil bijkomen, genieten van elkaar, stapels boeken lezen maar ook de gelegenheid hebben om te wandelen en wat van de omgeving te zien zou ik Madeira zeker overwegen.

Kippie

  • Gast
Maidera Of Azoren
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2010, 22:04:52 »
Ik ben ook ooit op Madeira geweest. Heerlijk om te wandelen en het is een klein eiland dus als je een paar dagen een auto hebt kan je veel zien. Het eten was er heerlijk en er zijn veel leuke kleine zaakjes. Als je naar Madeira gaat zeker geen vol pension nemen, maar er 's avonds lekker op uit gaan!  :)

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Maidera Of Azoren
« Reactie #5 Gepost op: 13 juli 2010, 09:40:47 »
En hopsa, weer in het juiste draadje geplaatst... :)

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Maidera Of Azoren
« Reactie #6 Gepost op: 13 juli 2010, 09:42:51 »
[color="#8B0000"][font="'Lucida Sans Unicode"]Hier ook goede ervaringen op Madeira, ook half/eind september.[/font][/color]
[color="#8B0000"][font="'Lucida Sans Unicode"]Zoo mooi! En schoon! En leuke mensen! En fijn wandelen! :biggrin:[/font][/color]
[color="#8B0000"][font="'Lucida Sans Unicode"]
[/font][/color]
[color="#8B0000"][font="'Lucida Sans Unicode"]Kortom: ik zou zeker nog eens willen....[/font][/color]

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Maidera Of Azoren
« Reactie #7 Gepost op: 13 juli 2010, 18:10:55 »
Ik ben zelf niet naar Madeira geweest, maar zowel mijn ouders als mijn zus en haar vriend zijn wel geweest. Ze vonden het geweldig! Mooie natuur, altijd een prettige temperatuur (niet te koud en niet te warm) en overzichtelijk. Ze hadden allebei een auto gehuurd daar en dat was ook erg goed bevallen!
Azoren weet ik dan weer niks van. Aan de reacties in dit topic te zien kun je niet mis kiezen........
In elk geval veel plezier alvast gewenst

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards