collapse

Auteur Topic: Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?  (gelezen 10691 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #25 Gepost op: 21 juni 2010, 22:46:42 »
Wij doen onze hele bruiloft op één locatie...een kasteel in Hierden.


He wij ook!!!

Zijn jullie ook zo enthousiast?
Nog 3 maanden, we trouwen zaterdag 25 september!

gracegladys

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #26 Gepost op: 22 juni 2010, 16:55:09 »
Wij gaan ook voor een overnachting elders! Dit omdat we het heerlijk vinden om nog even de luxe mee te krijgen... Maar ook omdat het bij onze familie/vrienden een gewoonte is om 'grappen' uit te halen in het huis van degene die gaat trouwen. En ik heb dus geen zin in 10 verschillende wekkers die door het huis verstopt zijn en ieder uur afgaan, of nog meer van dat soort onzin! Dus heerlijk een hotel :)

kattekliek

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #27 Gepost op: 23 juni 2010, 16:08:26 »
Wij hebben een bruidssuite geboekt. Geen gedoe met 'verrassingen' en aan de deur krabbelende katten thuis, en een heerlijk ligbad :biggrin: Het ontbijt wordt op de kamer geserveerd en we moeten er om 12u uit zijn. Valt dus wel mee, zeker aangezien we geen feest tot 's avonds laat/'s nachts hebben. Rond half 11 à 11 uur zullen we wel in het hotel zijn.
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2010, 16:27:01 door kattekliek »

M'lein

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #28 Gepost op: 23 juni 2010, 16:18:01 »
Wij hebben ook een bruidssuite geboekt. Dat vind ik een heerlijk luxe idee, maar eigenlijk hebben we ertoe besloten uit praktische overwegingen. Aardig wat uitgenodigde familieleden van ons wonen ver weg en als wij ergens anders slapen kunnen er alweer een stuk of 8 in ons huis slapen.

Wij hebben ons dus opgeofferd  :biggrin:

Ga nog wel even overleggen hoe laat we er weer uit moeten, maar het is een heel klein hotel (2 kamers), dus ik denk dat er vast wel iets te regelen is.

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #29 Gepost op: 29 juli 2010, 12:34:27 »
Het ligt er een beetje aan wanneer wij op huwelijksreis gaan....mijn eigen insteek is om thuis te slapen en de dag er na s'avonds op het vliegtuig te stappen naar venetie...waar we een aantal dagen zullen blijven...daarna vliegen we naar huis en gaan we heerlijk met ons zoontje van 4 kamperen in nederland...

Maar daarin tegen hebben we hetzelfde als M'Lein...veel mensen van ver en dan kunnen er in ons huis idd weer heel wat slapen...dus ik weet het nog nie
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2010, 12:35:58 door Samantha22 »

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #30 Gepost op: 29 juli 2010, 19:13:31 »
wij hebben thuis geslapen, en vond het heerlijk!! hebben er wel over getwijfeld, maar ben heel blij dat we lekker thuis waren, hadden ontbijtservice 's ochtends, en hebben de hele dag erna op ons gemak door kunnen brengen, zonder dat je voor een bepaalde tijd het hotel uit moet...

w&ndy

  • Gast
Huwelijksnacht In Bruidssuite Of Thuis?
« Reactie #31 Gepost op: 1 augustus 2010, 11:37:05 »
Hoi hoi,

Wij vieren onze bruiloft ook op 1 locatie en krijgen van het hotel gratis de bruidssuite, dus wij blijven lekker! Ook andere gasten blijven slapen op eigen kosten,wij heerlijk champagne ontbijt op bed en daarna koffie beneden met de gasten. Ook doen ze niet moeilijk over de check out.
Wij trouwen vrijdags en vliegen maandag om 11.30 naar Bali,dus hebben nog 1 nachtje om bij te tanken. (en dan nog bali is 12u en nog een overstap vlucht van 4u vliegen,genoeg tijd om te slapen..)
Wonen ook al lang samen dus thuis had wat minder charme voor ons (en ik ken mijn vrienden,zie al gebeuren dat er weet ik wat in mn bed ligt,lampen uitgedraaid zijn etc) heb ik overdag meer zin in om op te ruimen haha..

wen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards