collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 230267 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1125 Gepost op: 3 juni 2011, 09:28:36 »
Hallo ladies,

Hier een bericht van mij uit Borneo (Maleisie).
Onze trouwdag zaterdag was in 1 woord GEWELDIG!!!! Echt 1 van de mooiste dagen van mijn leven! Het was een erg emotionele dag en de gasten hielden het ook niet droog!  :)
Helaas kan ik vanaf hier geen foto's plaatsen, maar dat komt nog.

Tot snel!

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1126 Gepost op: 5 juni 2011, 19:44:18 »
ik ben toch nog heel benieuwd naar de verhalen van de andere, dusse kom maar op!

djiek

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1127 Gepost op: 5 juni 2011, 21:38:10 »
Hallo allemaal,

We zijn nu een week en twee dagen getrouwd en genieten volop! Vooral van het getrouwde leven (we wonen eindelijk samen en het geen afscheid meer hoeven nemen bevalt ons prima!), maar ook genieten we na van onze prachtige dag!

Het was namelijk geweldig! Hoewel het weer niet meewerkte (we hebben helaas best wel wat regen gehad) heeft dat de pret niet mogen drukken! Het was droog toen we uit het gemeentehuis kwamen en we hadden een prachtige (tropische warme) binnenlocatie waar we mooie foto's hebben kunnen maken. Ik ga geen uitgebreid verslag schrijven, maar kan wel vertellen dat we ontzettend van onze trouwdag hebben genoten! :-D Hieronder een klein fotootje om een impressie te geven.. ;-)

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #1128 Gepost op: 6 juni 2011, 15:20:25 »
@ Djiek
Mooie foto! En wat een mooie locatie hadden jullie. Wat fijn dat jullie nu eindelijk samen wonen. Nog van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen!

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1129 Gepost op: 12 juni 2011, 09:24:32 »
hey dames,

hoe gaat het met jullie? hier gaat het goed. Rustig!
Ik merk dat het toch wel een beetje gek is dat we nu niets meer hoeven te doen voor bruiloft. JE valt wel beetje in gat. Voelen jullie dat ook zo? Ik heb het idee dat ik mijn draai nog niet echt kan vinden om te werken en ritme van dag/avond.
Hoe ervaren jullie het getrouwde leven?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #1130 Gepost op: 12 juni 2011, 18:04:09 »
Hier blijft het nog steeds raar om Jurgen mijn man te noemen en een andere naam te gebruiken. Verslag laat nog even op zich wachten, ben op dit moment te druk met werken enzo. Als het goed is krijgen we binnenkort het album van de fotograaf! Als je op de website www.paltol.nl kijkt, zie je onze foto's (dit kan alleen als wij de server hebben aanstaan, mocht je dus niet op de site kunnen dan ligt het daaraan).

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1131 Gepost op: 12 juni 2011, 21:28:38 »
mooie en leuke foto's amanda !! Ik heb gisteren de foto's die we hebben gekregen van familie/vrienden en wegwerpcameraatjes van de avond ingeplakt in een album. Nu wachten op album van de foto's van de fotograaf en dvd van gastenboek

djiek

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1132 Gepost op: 13 juni 2011, 15:56:47 »
Ik merk dat het toch wel een beetje gek is dat we nu niets meer hoeven te doen voor bruiloft. Je valt wel beetje in gat. Voelen jullie dat ook zo? Ik heb het idee dat ik mijn draai nog niet echt kan vinden om te werken en ritme van dag/avond.

Ik herken wel een beetje wat je bedoelt. Ik had me niet te erg op de bruiloft gefixeerd om dat zwarte gat te vermijden, we trouwden vooral om onze levens echt samen te delen, maar het niets meer hoeven voorbereiden of bedenken is inderdaad wel apart! Net of ik iets nieuws moet vinden om te doen.. Aan de andere kant geeft werk, koken, huishouden en alles ook wel genoeg te doen.. Ik ga binnenkort maar eens wat dingen doen om alles wat we hebben gekregen enzo te verwerken (kaarten inplakken, gastenboekkaartjes inpakken, met evt. wat foto's, het trouwdagboek vullen..). Nog genoeg met betrekking tot de bruiloft te doen dus, maar het niet meer hoeven voorbereiden is inderdaad vreemd! Succes met het vinden van iets anders! ;-)

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1133 Gepost op: 14 juni 2011, 21:55:24 »
Hey! Ja, ook ik moet wel even wennen, ik heb ook niet helemaal m'n draai gevonden maar ik heb wel twee leuke nieuwe dingen om op te focussen:
1. Ik ga de OWPN doen - opleiding tot weddingplanner! Ik vond het plannen zo waanzinnig en heb zoveel complimenten gekregen, zelfs van de professionals, dat mijn laatste beetje twijfel werd weggenomen.
2. We gaan een huis kopen - altijd veel gedoe en dus iets om m'n hoofd bezig te houden :).
Ook ben ik nog bezig met het album, dus genoeg om handen!

Gave foto's Amanda! Jullie hebben ook echt alles vastgelegd en dat is echt zo gaaf!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #1134 Gepost op: 15 juni 2011, 01:02:13 »
Thanks meiden! Gelukkig had de hele familie een fototoestel mee  :rolleyes: . Mijn ouders hebben ook nog gefilmd, misschien dat we die ook nog op de site zetten, zodra we hem thuis hebben.

@Maewyn, dat is wel gaaf! Veel succes met je opleiding en het huis.

Ons album is binnen! Gaan hem vanavond ophalen :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2011, 15:12:31 door Amanda13052011 »

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #1135 Gepost op: 15 juni 2011, 16:55:55 »
Ik kreeg vandaag een mailtje dat de fotograaf de DVD's klaar heeft! Daarna kunnen we een selectie maken voor het foto album. Ik ben zo nieuwsgierig!

@ Amanda ik heb ook even op jullie site gespiekt. Wat hebben jullie veel foto's! Gaaf dat iedereen jullie mooiste dag heeft vastgelegd! En leuke foto's natuurlijk!

@ Maewyn, gaaf dat je die opleiding gaat doen! Nu kun je andere mensen in de toekomst net zo blij maken met een tot in de puntjes geregelde bruiloft !

Ik moest op zich niet zo wennen aan het feit dat we getrouwd zijn, we woonden immers al 1 1/5 jaar samen, maar ik moet,  net zoals Amanda, wel erg wennen aan mijn nieuwe achternaam en het feit dat ik 'mijn vriendje' mijn man moet noemen.  :laugh:

Ik benijd sommige van jullie echt om de verslagen!! Ik beschik helaas niet over de gave om alles goed op papier te zetten, ik spring nogal van de hak op de tak en zoek regelmatig naar de juiste woorden om te beschrijven hoe ik het nu echt bedoel.. Jullie zullen het dus helaas moeten doen met mijn rommelige verslagje  :laugh:  :ph34r:

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1136 Gepost op: 17 juni 2011, 21:23:30 »
@Amanda: hoe is het ambum geworden?

@Willempie: ik zag bij Kinderen dat je een botscan moet onergaan, toch niets ernstigs hoop ik?

Hier ben ik nog altijd bezig met het album - hebben jullie er ook zo'n kluif aan?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #1137 Gepost op: 17 juni 2011, 21:58:00 »
Album is super gaaf!! Wij hebben hem door de fotograaf laten maken, dit hadden we zelf ook nooit voor mekaar gekregen. We hebben op onze site de foto's staan, kregen we mee op een cd-tje. We hebben ook nog 5 kleine albums laten maken voor de ouders en de (overgroot)oma's. Jurgen's ouders waren er super blij mee, morgen krijgen mijn ouders die van hun. De oma's krijgen hem binnenkort.

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #1138 Gepost op: 18 juni 2011, 09:24:07 »
Nee, niets ernstigs. Tenminste, dat is de verwachting niet. Er is iets met mijn scheenbeen. De huisarts en de Fysio komen er niet uit, de klachten zijn te vaag. Op de röntgenfoto is niets apart te zien, vandaar dat ze me een botscan adviseren.

We hebben gisteren de dvds binnen gekregen. Gaaf dat ze zijn!! Er is geen enkele geposeerde foto bij, allemaal lekker spontaan en nonchalant. Precies zoals wij wilden. Binnenkort krijgen we het album, we moeten alleen nog een selectie in de groepsfoto's maken.

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1139 Gepost op: 19 juni 2011, 10:15:12 »
hey dames,

Wat leuk dat een aantal van jullie de foto's of album al hebben. Ik heb vorige week een album gemaakt met foto's van wegwerpcameras en van mijn ouders. Gisteren hebben wij de dvd van ons gastenboek (videozuil) gekregen.Lachen, gieren, brullen wat doen mensen gekke dingen op zo'n camera! GEweldig leuk!
Ik hoop dat ons album snel komt, ben zo nieuwsgierig!

@willempie: ik hoef ook niet te wennen aan het feit dat ik getrouwd ben maar had wel de eerste 3 weken dat ik mijn draai niet zo kon vinden. Dat je nu niet meer in je achterhoofd hebt dat je nog dingen moet voorbereiden enz.

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1140 Gepost op: 21 juni 2011, 17:10:58 »
Hoi mei bruidjes!

Ondertussen zijn we allemaal getrouwd en terug van huwelijksreis.
Ik ben gisteren terug gekomen van een onvergetelijk mooie 3 weekse huwelijksreis door Maleisie.

Maar hebben jullie dit ook?
Ik heb in de afgelopen tijd alweer 3x gedroomd dat ik mijn bruidsjurk weer aan had. Ik wil hem echt zo graag weer een hele dag aan. De dag was zoooooooo mooi!!!
En hebben jullie ook dat het nog zo onrealistisch voelt?

Gelukkig had ik mij al aangemeld bij bride from nijkerk en mag ik nog een keer mijn mooie jurk dragen voor de fotoshoot!  :wub: Wie van jullie heeft zich ook aangemeld?
En ik vroeg mij af of het verstandig is om mijn jurk nu te stomen of pas na de fotoshoot? Wat zouden jullie doen?
Mijn sleep is echt heel vies (door het bos gelopen en op de natte weg (het regende bij onze fotoshoot))en ik heb een slagroomvlek op de voorkant van mijn jurk omdat mijn man een stukje bruidstaart erop liet vallen.

Ik zal voor degene die nog niet op het topic getrouwd hebben gekeken nog wat foto's plaatsen.
Deze foto's zijn een voorproefje van de fotograaf en van familie heb ik zelfs ook nog niet eens gezien.

Vanavond komt de fotograaf langs om de foto's op de dvd te brengen, hij is druk bezig met ons album. Wij zijn echt zo benieuwd naar de foto's!
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2011, 17:11:16 door Jolanda »

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1141 Gepost op: 24 juni 2011, 19:59:01 »
@jolanda: ja ik heb ook eerste week echt op roze wolk gezeten en dacht veel aan jurk enz. jurk hing die tijd nog bij ons in de woonkamer dus zag hem telkens en kreeg dan zo verdrietige kriebel in mijn buik dat ik hem niet meer aan mag. Misschien dat ik hem binnenkort toch stiekem nogeens aantrek :tongue: ik vind het gewoon zonde... Het is dat we nu geen ruimte hebben maar anders zou ik mijn jurk (net als vriendin heeft) op een pop zetten en laten staan.

Nee ik heb me niet aangemeld voor fotoshoot in nijkerk. Hoeft voor mij niet zo.

Wat een mooie foto's heb je !! HAd de fotograaf verder nog mooie foto's gemaakt die je op de dvd hebt gezien?

Als ik jou was zou ik mijn jurk pas laten stomen na de fotoshoot anders zou je het 2 keer moeten doen.
Ik heb hem net gisteren op gehaald van de stomerij en helemaal tevreden. Ik had wat witte wijn over mijn decollete gekregen en vind het gewoon een fijn idee dat het zweet enz eruit is. Hij is gewoon weer lekker fris nu.

Heb je leuke vakantie gehad? daar ook mooie foto's van?

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1142 Gepost op: 25 juni 2011, 14:36:00 »
Vandaag alweer 4 weken getrouwd! Wat gaat de tijd toch snel......

Ik denk dat de fotoshoot niet doorgaat voor  mij, beide datums kan ik hoogstwaarschijnlijk niet. Ach ja, dan trek ik mijn jurk gewoon nog een keer thuis aan.  :)

Er stonden nog wel mooie foto's op de dvd van de fotograaf, maar die zittende in de blaadjes blijft nog steeds favoriet! Gaan die ook in een lijstje zetten.
Morgen de foto's van mijn broer bekijken, hij was onze tweede fotograaf op die dag en weet zeker dat hij ook geweldige foto's heeft gemaakt!

Ja, ga mijn jurk stomen zodra ik weet of ik bij de fotoshoot ben en anders na de fotoshoot.

Ik had al een paspop gekocht voor mijn bruidsjurk, maar wat denk je? Op de trouwdag is hij stuk gevallen  :sad: dit gebeurde toen ik mijn hoepelrok die op de pop zat eraf wilde halen om aan te trekken. Ik trok de rok eroverheen en toen viel de pop op de koffer die klaar stond voor mijn huwelijksreis kapot. Dus s'nachts moest ik alsnog de jurk aan een hangertje op zolder hangen en daar hangt hij nog steeds.

Ik heb een onvergetelijke huwelijksreis door Maleisie gehad. Zeker weten hele mooie foto's gemaakt!

ChrisenMarieke

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1143 Gepost op: 28 juni 2011, 08:29:40 »
Hallo allemaal,

Gisteren alweer een maand getrouwd en bedacht mij dat ik nog geen bericht had achtergelaten hier! Dus even een verhaaltje van mij!

Op vrijdag 27 mei was het zover.... eindelijk mocht mijn trouwjurk aan! Om 6.45 uur ging de wekker. Toen vroeg mijn vader of ik even bij hem in bed kwam liggen, even knuffelen. Toen begon hij al met 'zo begon het ook 27 jaar geleden, toen je geboren werd'. Nou toen moest ik al tranen weg slikken. Na het douchen even ontbijten. Om half 8 kwam de kapster/visagiste die met mij aan de slag ging. De tijd ging heel snel die ochtend. Om 9 uur kwam de fotograaf die gelijk aan de slag kon met foto's maken bij het aankleden. En om half 10 kwam mijn AS aanrijden in een hele mooie zwarte Bentley cabrio. Toen kwamen de zenuwen!!!
Uiteindelijk was hij al eventjes binnen, maar ik was nog niet klaar haha! Dus 10 minuten later kon ik dan eindelijk de trap af lopen!!! AS maakte met zijn mond een WOW en toen voelde ik mij geweldig!!! AS zag er ook schitterend uit! Mijn nichtje en neefje stonden ook onder aan de trap.
Toen eventjes naar binnen waar iedereen stond te wachten om ons te zien. Oma begon gelijk te huilen....Om 9.50 uur in de auto richting Kasteel Woerden om foto's te maken. Het was ontzettend koud, maar gelukkig droog! Na een uur foto's te maken gingen we terug naar het huis van mijn ouders.
Daar stonden inmiddels alle daggasten ons op te wachten. Even koffie drinken, iedereen gedag zeggen en een petit-fourtje in het appelgroen met onze foto erop! Het smaakte heerlijk!

Om 11.50 uur in de auto's naar het gemeentehuis. Vlak voor het plein moesten wij wachten terwijl de rest verder reed om naast de rode loper zich op te stellen. Toen het dak open en rijden maar..... Tijdens het wachten werden we allebei heel zenuwachtig! De ceremonie in het gemeentehuis was ontzettend leuk en er werd dan ook veel gelachen. Na het maken van een foto met alle daggasten op het plein gingen we weer richting het huis van mijn ouders waar mijn tante ondertussen de lunch had klaar gemaakt. De broodjes waren super lekker!!! Ondertussen wat statie portretten gemaakt.

Om 14.10 uur naar de kerk. Om half 3 begon de dienst. Die was echt zo mooi en ontroerend en perfect gewoon! Iedereen zei later ook dat ze de kerkdienst zo indrukwekkend vonden :biggrin: Daar waren we natuurlijk heel blij mee. Aansluitend aan de kerkdienst hadden we een borrel achter in de kerk. Terwijl wij handjes schudde met iedereen, kon de rest lekker een borrel nemen. De vrouw van mijn vader's collega had een taart gemaakt voor ons als verrassing dus toen konden we in de kerk al een taart aansnijden. Voor de rest had ze 100 cupcakes gemaakt dus iedereen kon lekker smikkelen.

Rond half 5 gingen we richting de feestlocatie waar we op het parkeerterrein nog mooie foto's hebben gemaakt. Toen heerlijk aan het diner met tussendoor speeches en filmpjes. Toen mijn man en ik het woord namen heeft niemand het droog gehouden. Rond 20.15 uur stroomde de zaal vol (wat wij niet door hebben gehad) dus rond half 9 gingen alle daggasten naar de feestgasten toe en maakten wij om 20.45 uur onze entree!!! Na een toast even mensen gedag zeggen etc.
Om half 10 begon de openingsdans... Wat hebben we een lol gehad. Eerst de mambo, toen ik een 'sexy' dansje, daarna ging mijn man hakken, daarna de vogeltjesdans om te eindigen met de quickstep op Bruno Mars. Iedereen vond het geweldig!!! Daarna barstte het feest los en is de dansvloer niet leeg geweest tot 01.00 uur.
Wij gingen om 00.15 uur het boeket gooien en mocht mij man mijn kousenbandje 'afbijten'. Daarna de taxi in naar het hotel. Daar gingen we na een bad gelijk ons bed in want we waren gesloopt. Het feestje ging ondertussen verder!!!

Zaterdag hebben we nog met getuigen, ceremoniemeesters en beide families koffie gedronken bij mijn ouders en was iedereen nog erg beduusd dat het voorbij was.
En nu een maand later heb ik nog steeds heimwee naar die dag. Ik wil het liefst elke dag in mijn jurk lopen!

Even een verslagje van de mooiste dag uit ons leven. Foto's van de fotograaf laten nog heel eventjes op zich wachten, maar ik heb er al wel een paar van haar weblog.

ps: het lukt mij niet om meerdere foto's up te loaden, dus kan er maar 2 laten zien
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2011, 08:33:23 door ChrisenMarieke »

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1144 Gepost op: 11 juli 2011, 21:51:17 »
prachtige foto's chrisenmarieke!! zo mooi dat je sluier opwaait door de wind! Prachtig!

ChrisenMarieke

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1145 Gepost op: 14 juli 2011, 10:46:13 »
@liefmeisie: dank je wel. We hebben die foto uitvergroot gekregen als cadeau van de fotograaf. Echt heel erg super!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #1146 Gepost op: 8 augustus 2011, 21:29:40 »
Hoe gaat het met iedereen?

Wij gaan "bijna" op huwelijksreis, 30 september is het zover. Zijn nu de reis een beetje aan het uitstippelen, aangezien het ook een orientatiereis is voor onze emigratieplannen.

@Maewyn, hoe is het met je opleiding en album?

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1147 Gepost op: 17 augustus 2011, 17:49:01 »
hier alles goed.
Wordt ook wel een spannende reis dan Amanda! Leuk!

Hebben jullie allemaal je trouwalbum al? Wij zitten er nogsteeds op te wachten. We hebben alleen 14 foto's gezien via de website van de fotograaf maar verder nog niet.
Ik ben zo nieuwsgierig!

twijfeltje

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #1148 Gepost op: 17 augustus 2011, 18:05:47 »
Jij moet veel geduld hebben als je al 3 maanden op je foto's wacht!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #1149 Gepost op: 17 augustus 2011, 18:19:35 »
Wij hebben ons album 15 juni al opgehaald. Je moet er wel heel lang op wachten liefmeisie!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards