collapse

Auteur Topic: Idgnkv Getrouwd!  (gelezen 20978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #50 Gepost op: 1 september 2010, 20:45:19 »
Nee, we gaan niet op huwelijksreis. Het geld voor leuke dingen is op haha. En R. moest maandag al weer beginnen met z'n studie. We wilden misschien in oktober of november (herfstvakantie) nog een paar dagen weggaan binnen Nederland of in België ofzo, maar ten eerste weet ik niet of ik nog een weekje vrij heb en ten tweede, als ik wel nog wat dagen vrij heb dan is dat hoogstwaarschijnlijk niet tegelijk met R.. :sad:

Inkie85

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #51 Gepost op: 2 september 2010, 11:06:12 »
Ik hou er niet van om in herhaling te vallen, maar ik kan momenteel niet anders: je zag er STRA-LEND uit :biggrin:

Heb de foto's bekeken en wil het verslag dolgraag lezen, maar zit op mn werk :floating: Dat wordt dus vandaag gedurende de dag lezen, maar kon het niet laten te zeggen dat je er prachtig uitzag :biggrin:

Inkie85

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #52 Gepost op: 2 september 2010, 13:03:43 »
Zo, gelezen :biggrin:

Ik denk dat ik me aan het begin van de dag hetzelfde ga voelen als jij: "Het voelde als een normale dag waarop rare dingen gebeurden." Leuke omschrijving!

Wat fijn dat jullie Eend… t uiteindelijk deed! Zul je idd zien, heb je n toffe auto, doet ie t niet, mag je nog langer wachten….

Leuk idee voor n stukje trouwens, wie van de drie :biggrin: Misschien maar s mensen op n idee brengen... of ja, liever niet, wil dat alles n verrassing is... :biggrin: Leuk ook dat er stukjes zijn tijdens het eten, maakt het gezelschap weer meer 1 geheel ipv dat je alleen met je buurman/vrouw praat :wink:

Fijn trouwens dat je oma er ook bij kon zijn :) Mijn oma is nu ook 92, volgend jaar als ik trouw 93... en een van de eerste dingen die ze zei toen ik vertelde dat ik ging trouwen, was dat ze hoopte dat ze er bij kon zijn. Ik hoop het ook!!! Zo’n lief mens.....

Gaaf ook dat de dienst zo mooi uitpakte en wat een prachtige tekst! Ik droom er ongeveer mijn hele leven al van om een superdienst in elkaar te draaien en dan volop te genieten en vooral ook om aan andere mensen die niet in de kerk komen te laten zien dat je in n kerk ook echt n feestje kunt bouwen :biggrin:
Mag ik trouwens vragen wat voor voorbereidingsweekend jij hebt gedaan? Ik wil graag de Pre marriage course doen van Alpha en mn AS wil dat voor mij ook wel doen. Hij ziet er zelf t nut er niet zo van in, maar sputtert niet tegen of zo. Hij zou het alleen zelf nooit bedenken, maar gaat er wel in mee. Het enige probleem is dat ik in Gorinchem woon en AS in Enschede... 2u uit elkaar, dus das niet zo handig. Vandaar mijn zoektocht naar n alternatief :wink:

Jullie hebben zelf geloften geschreven voor in de kerk? Wow... AS en ik willen ook eigen geloften, maar hebben nog niet gekeken of dat mag en zo ja wanneer en waar :biggrin:

Zo, nu dan toch maar terug aan t werk hihi....

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #53 Gepost op: 2 september 2010, 13:35:40 »
Dankje!

Ja, gelukkig deed de eend het snel weer. Accu was leeg en dat kon snel verholpen worden. Ze stonden ook zo ongeveer stil voor een garage dus dat was makkelijk. R. was nog maar net binnen of de eend kwam er al aanrijden.

Trouwbeloften hadden we van de dominee gekregen, maar mochten we wel wijzigen als de strekking maar hetzelfde was, dus dat alle elementen erin stonden :)

Wij hebben Ready to Marry gedaan. Het is wel redelijk prijzig, wij hadden geluk dat mijn schoonouders het wilden betalen :) Ik ging ook echt naar het weekend toe van: 'Hm, allemaal kleffe stelletjes, waarom doe ik dit eigenlijk?!' en in het begin was 't ook wel een beetje onwennig voor iedereen volgens mij, maar we hebben er echt van genoten en er best wel wat aan gehad. Er waren sprekers, workshops en gespreksgroepjes en 's nachts sliep je met meerdere mensen in een bungalow :)

De "fotograafoom" van R. heeft vandaag nog wat foto's opgestuurd die hij heeft gemaakt. Qua kwaliteit zijn ze niet echt goed, maar wel leuk om nog even te laten zien. Oja, ze zijn dus per post gestuurd, dus ik heb ze moeten inscannen.

Met m'n vader de kerk inlopen. Ik trek 'm echt naar voren haha.


Trouwbelofte

Overhandiging van de trouwbijbel

« Laatst bewerkt op: 30 juli 2013, 01:58:01 door idgnkv »

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #54 Gepost op: 2 september 2010, 16:19:54 »
Wow, wat cool allemaal! Ik herken heel veel van Z. en mij in jullie :biggrin: (Wij kennen elkaar van Flevo, we hebben ook onze eigen trouwgeloftes gelezen, Z. zat in een bandje (is R. toevallig ook bassist? Is het een type voor :tongue:), Elbow is een te gékke band, zelfde geldt voor Sigur Ros en die andere die ik nu even vergeten ben, wij zijn ook naar Ready to Marry geweest met dezelfde verwachtingen, maar we hebben het een heel tof weekend gevonden :biggrin: enz. enz...)
Wat een gaaf verslag, alsnog van harte gefeliciteerd en geniet lekker van het getrouwde leven :)

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #55 Gepost op: 2 september 2010, 16:40:46 »
Haha, wat grappig! R. is idd bassist, al werkt ie meer met z'n laptop, effecten en een gitaar.
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2015, 21:05:11 door idgnkv »

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #56 Gepost op: 2 september 2010, 22:21:45 »
Hee ik zie nu pas je topic, gefeliciteerd! Jullie straalden allebei enorm! En leuk, nog een langharige man! :wub:

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #57 Gepost op: 2 september 2010, 23:04:12 »
Dankje! Jaa, hij heeft van dat heerlijke haar waar ik zo heerlijk met mijn handen door kan kroelen :wub:
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2015, 21:04:28 door idgnkv »

Abigail91

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #58 Gepost op: 3 september 2010, 00:25:33 »
Gefeliciteerd.
« Laatst bewerkt op: 5 september 2010, 15:59:21 door Abigail91 »

Elles*

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #59 Gepost op: 3 september 2010, 10:17:55 »
Leuke foto's heb je eraan toegevoegd! :biggrin: Heb ook echt zin in onze dienst als ik dit zo lees/zie. Wij hebben de PraisEvent Band in de kerkdienst. Errg leuk!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #60 Gepost op: 3 september 2010, 13:12:08 »
Mijn lief was ook al jaloers op het haar van jouw man (lief zou best lang haar willen, maarja, hij begint al een beetje te kalen, dus dat wordt 'm niet... :wink:). Mooie foto's ook deze :biggrin:

mrs-to-be

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #61 Gepost op: 12 september 2010, 20:19:49 »
Wat een ontzettend leuk verslag van jullie trouwdag, heb het met veel plezier gelezen!!  Zelf was ik óók van plan lekker uitgebreid een verslag te schrijven maar uiteindelijk heb ik er nog niets van op papier staan en de trouwdag is al 3 weken geleden (jeetje wat vliegt de tijd toch!). Moet er binnenkort toch wel echt een keertje voor gaan zitten want zou het jammer vinden om de kleinere details te vergeten enzo, nu zijn ze nog vers.  Ontzettend fijn dat Toeter weer thuis is! En geniet van jullie wittebroodsweken :-)

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #62 Gepost op: 26 september 2010, 16:04:43 »
Vandaag al een maand getrouwd!

Nog bedankt voor de laatste leuke reacties :) Abigail, kan het zijn dat ik heb gelezen dat onze fotograaf ook jullie bruiloft gaat fotograferen? Leuk!

Ik heb net het filmpje van ons absolute hoogtepunt van de dag geüpload: het moment dat mijn broer tijdens de kerkdienst zong. En dat filmpje wil ik natuurlijk graag aan jullie laten zien :biggrin: Let vooral op zijn blik als hij klaar is met zingen, zo lief :wub:
« Laatst bewerkt op: 26 september 2010, 16:08:18 door idgnkv »

anietje

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #63 Gepost op: 26 september 2010, 16:30:27 »
wat een lief filmpje.
Je zult wel enorm onroerd geweest zijn op dat moment.
Wat een lief broertje heb je, dat hij dat voor je wil doen.

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #64 Gepost op: 26 september 2010, 21:06:16 »
Zeker, het was zó lief! Ik kon het dus ook niet droog houden.. Ik heb nog een filmpje in de aanbieding, ook van de kerkdienst. Dat onze ouders, broers en zussen + aanhang ons de zegen toezongen :)

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #65 Gepost op: 26 september 2010, 21:27:10 »
Mooie filmpjes :) Ik heb t ook niet droog gehouden bij het kijken.

Inkie85

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #66 Gepost op: 27 september 2010, 11:45:36 »
Wat een prachtig filmpje van je broertje zeg! Kan me voorstellen dat je het daarbij niet drooghield... Voor mij ook een bijzonder nummer, want toen mijn zwager werd begraven, heeft de beste vriendin van zijn dochter het heel bewust gezongen. Zo'n gaaf statement...

Kan me voorstellen dat je er met heel veel liefde op terugkijkt :) Prachtig!

mrs-to-be

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #67 Gepost op: 28 september 2010, 09:05:23 »
Mooi hoor!!

idgnkv

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #68 Gepost op: 15 januari 2011, 22:14:31 »
Even dit topic ophoog schoppen. Ik heb eindelijk wat foto's van de fotograaf geüpload (ze zijn nog niet bewerkt, we zijn niet zo snel.. Over een jaar zullen we ons album wel eens klaar hebben) en die wil ik graag met jullie delen :)


« Laatst bewerkt op: 12 februari 2015, 20:41:24 door idgnkv »

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #69 Gepost op: 15 januari 2011, 22:35:42 »
Leuke foto's!! :biggrin:

Ik heb net ook je filmpjes gekeken, wat mooi zeg! Echt bijzonder.

Lotte09-09

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #70 Gepost op: 15 januari 2011, 22:39:02 »
[font="Century Gothic"]Super leuk, om zo een beetje mee te kunnen genieten van jullie dag... en over het bewerken en je boek... de eerste keer dat je het boek zult zien, zal je veel dingen van de dag weer terug kunnen halen (denk ik), dus al duurt het wat langer, je hebt er vast veel plezier van straks![/font]

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #71 Gepost op: 15 januari 2011, 23:45:54 »
Superleuk! En die laatste foto is supergaaf! Een echte lach :)

suzan1983

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #72 Gepost op: 16 januari 2011, 08:53:41 »
Leuke foto's! Leuk om na zo een tijdje weer te zien toch.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #73 Gepost op: 16 januari 2011, 10:55:08 »
:wub:

Die foto van jullie in de auto!! En die laatste is ook geweldig! Mooie foto's :)

Jolanda

  • Gast
Roald En Krista (Idgnkv) Getrouwd!
« Reactie #74 Gepost op: 16 januari 2011, 13:38:05 »
Wat een leuke foto's!  :)
Wel balen van die regen  :sad:
De foto in de auto en de laatste foto vindt ik erg leuk!  :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards