collapse

Auteur Topic: Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo  (gelezen 4049 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

doortje1

  • Gast
Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo
« Gepost op: 8 september 2010, 22:07:25 »
ik wilde eerst in oktober mijn bruidsjurken gaan passen bij Beijer Besselink in Beltrum. Nu hoorde ik van onze plaatstelijke bloemist erg goede verhalen over Jan en Jet in Almelo.
Wie heeft ervaringen met 1 of misschien wel beide bruidswinkels?
Ik weet dat ik ook bij beide kan gaan kijken, maar ben dara geen type voor. Als ik in de eerste winkel ben, daar goed geholpen wordt en een super mooie jurk vindt ga ik niet verder kijken! Dat past niet bij mij, ga ik toch twijfelen etc. Ik ga pas naar een tweede winkel als ik echt geen mooie jurk vind of als de service erg slecht is.
Bij Jan en Jet hebben ze erg veel van de collectie Linea Raffaelli en dat is een merk waar ik erg veel jurken mooi van vind.
Twijfel dus erg waar ik pasafspraak voor eind okt/ begin nov moet gaan maken. Dus zou erg fijn om jullie ervaringen te horen. Als iemand daar tenminste al is geweest.

Rianne74

  • Gast
Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2010, 08:29:11 »
Ik ben zelf niet naar Jan en Jet geweest maar 2 vriendinnen van mij wel. Die hebben hele goed ervaringen met ze

doortje1

  • Gast
Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2010, 21:46:39 »
@rianne74:
bedankt voor je reactie. is het een grote winkel? Met veel keuze? Moesten je vriendinnen vaak terugkomen om te passen?
Is dat de enige winkel waar ze zijn geweest?

Rianne74

  • Gast
Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2010, 07:55:14 »
Dat weet ik allemaal zo niet helaas. Zou er gewoon eens langs gaan. Dat is toch het beste. Hoef je nog niet eens te passen maar heb je wel een goede indruk

Ik ben zelf naar Tres Chic in Hengelvelde geweest die vondt ik erg goed

doortje1

  • Gast
Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2010, 12:12:45 »
Bedankt voor je reactie terug. Tres Chic werkt volgens mij veel met apart boven en onderstuk. tenminste paar jaar terug wel toen vriendinnen daar jurken gingen passen. Ook hadden ze toen wat meer nettere jurken met veel steentjes, ben meer type tussen netjes en stoer in.
Ik heb ook over tres chic nagedacht, maar omdat alle jurken die ik tot nu toe erg mooi vindt van linea raffaelli zijn raadden veel mensen me jan en jet aan. Zij zijn 1 van de grootste dealers van oost nederland van dat merk.
maar in ieder geval fijn te horen dat 2 vriendinnen van je erg goede ervaringen met ze hebben. dat is toch altijd fijn te horen.

Rianne74

  • Gast
Beijer Besselink/Beltrum Of Jan En Jet/Almelo
« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2010, 13:15:32 »
Dan zou ik daar gewoon een afspraak maken. Ze staan goed bekend. En als je het niks vindt kan je altijd nog naar die andere toch?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards