collapse

Auteur Topic: Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied  (gelezen 7969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

taketothesky

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Gepost op: 9 september 2010, 11:55:03 »
Voor degenen die echt iets speciaals en persoonlijks zoeken in muzikaal opzicht heb ik een hele goede tip.

Tijdens onze huwelijksceremonie (op 25-08) is er een speciaal voor ons geschreven lied opgevoerd. Iemand heeft aan de hand van een aantal vragen en antwoorden een hele mooie, persoonlijke en intieme tekst geschreven die ging over onze liefde. Vervolgens is hier muziek bij gecomponeerd en is het nummer opgenomen. Ons lied was echt prachtig, paste heel goed bij de sfeer en gaf heel veel diepgang aan de ceremonie. Bijna niemand kon het droog houden.. Voor ons was dit echt hét hoogtepunt van de dag.

Het is trouwens ook mogelijk om alleen een gedicht te laten maken (bijvoorbeeld voor op de trouwkaart, of om hem voor te laten dragen).
« Laatst bewerkt op: 9 september 2010, 13:23:39 door stimpy »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2010, 11:56:49 »
Ik ruik reclame...

Maewyn

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2010, 12:43:59 »
Hier nog 1, maar hoe geef ik dat aan?
« Laatst bewerkt op: 9 september 2010, 12:44:37 door Maewyn »

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2010, 12:56:37 »
Je kunt linksonder het profiel op rapporteer klikken, Dan kun je eventueel nog een tekst invullen die de moderators dan te lezen krijgen. :)

Maewyn

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2010, 13:11:39 »
Dank je wel!!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #5 Gepost op: 9 september 2010, 13:24:15 »
Eerste post is aangepast zodat alles volgens mij nu weer conform de regels is.

taketothesky

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #6 Gepost op: 9 september 2010, 13:34:15 »
Eerste post is aangepast zodat alles volgens mij nu weer conform de regels is.

Oké het was misschien iets te wervend, maar ik zie niet helemaal waarom ik geen site mag noemen voor mensen die geinteresseerd zijn, dat gebeurt toch aan de lopende band op dit forum? Dat mensen elkaar tips geven en op weg helpen?

e_vlyne

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #7 Gepost op: 9 september 2010, 13:37:41 »
Nou tja, op zich niet, het lijkt er alleen wel érg op dat je zelf het betreffende bedrijf bent zeg maar...

taketothesky

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #8 Gepost op: 9 september 2010, 13:42:15 »
Nou tja, op zich niet, het lijkt er alleen wel érg op dat je zelf het betreffende bedrijf bent zeg maar...

Ik ben een hele enthousiaste bruid die graag wil wijzen op de mogelijkheid van het laten schrijven van een lied, omdat ik dat toe nu toe nog nergens op internet ben tegen gekomen en het ons zo goed bevallen is. Ik ben dus ervaringsdeskundige en niet een bedrijf of organisatie die op 'winst' uit is...

e_vlyne

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #9 Gepost op: 9 september 2010, 13:43:18 »
Ik ben een hele enthousiaste bruid die graag wil wijzen op de mogelijkheid van het laten schrijven van een lied, omdat ik dat toe nu toe nog nergens op internet ben tegen gekomen en het ons zo goed bevallen is. Ik ben dus ervaringsdeskundige en niet een bedrijf of organisatie die op 'winst' uit is...

Oh, joh, prima dan hoor! Veel plezier hier op t Forum. Stel je even voor dan!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #10 Gepost op: 9 september 2010, 13:50:40 »
Tipje om bovenstaande discussie te voorkomen is je eerst even voorstellen voor je een reactie plaatst of een topic opent, vooral wanneer dat topic specifiek één iets of iemand aanprijst. Daar zijn wij mods/admins erg "verdacht" op, meestal gaat het dan namelijk om commerciële aanbieders in vermomming.... :)

Als je voorstelt en je mengt in het forum en hier en daar reageert dan zien wij dat je "echt" bent/ervaringsdeskundige en dan doen wij over linkjes niet moeilijk...

Hoop dat één en ander zo opgehelderd is...

doortje1

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #11 Gepost op: 9 september 2010, 21:49:13 »
Wat een leuk idee, erg persoonlijk en orgineel.
Ben erg benieuwd of diegene internetsite heeft.
En wat de kosten zijn van een lied en wat van een gedicht. Maar weet niet of je dat hier mag geven ivm reclame maken.
is jullie lied ergens te beluisteren of bewust niet ivm privecy?

taketothesky

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #12 Gepost op: 10 september 2010, 10:19:50 »
Tipje om bovenstaande discussie te voorkomen is je eerst even voorstellen voor je een reactie plaatst of een topic opent, vooral wanneer dat topic specifiek één iets of iemand aanprijst. Daar zijn wij mods/admins erg "verdacht" op, meestal gaat het dan namelijk om commerciële aanbieders in vermomming.... :)

Als je voorstelt en je mengt in het forum en hier en daar reageert dan zien wij dat je "echt" bent/ervaringsdeskundige en dan doen wij over linkjes niet moeilijk...

Hoop dat één en ander zo opgehelderd is...

Ja, ik zal mijzelf even introduceren bij het topic voorstellen!
« Laatst bewerkt op: 10 september 2010, 18:50:25 door taketothesky »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #13 Gepost op: 10 september 2010, 11:24:24 »
@doortje1: Commerciële partijen mogen geen reclame maken/er mag geen reclame namens hen worden gemaakt door non-bruidjes/bruidegommen/ervaringsdeskundigen.

Wanneer een bruidje/bruidegom/ervaringsdeskundige een linkje/prijzen etc. op 't forum zet is dit geen probleem. Wanneer wij echter het (zware) vermoeden hebben dat deze info door/namens een commerciële partij wordt geplaatst, dan treden wij op. En zoals hiervoor aangegeven treedt dit vermoeden snel op als iemand als eerste een link en een enthousiast wervend verhaal plaatst...:)

taketothesky

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #14 Gepost op: 10 september 2010, 11:31:42 »
Wat een leuk idee, erg persoonlijk en orgineel.
Ben erg benieuwd of diegene internetsite heeft.
En wat de kosten zijn van een lied en wat van een gedicht. Maar weet niet of je dat hier mag geven ivm reclame maken.
is jullie lied ergens te beluisteren of bewust niet ivm privecy?

hoi doortje,

ik hoop dat ik inmiddels wat minder 'verdacht' ben geworden door het plaatsen van wat berichtjes hier en daar, dus ik neem de proef op de som en geef je de link van die persoon; www.bruidsgedichten.nl , veel succes met de voorbereidingen van je huwelijk! Maak er een onvergetelijke dag van  :wink:

doortje1

  • Gast
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #15 Gepost op: 10 september 2010, 12:18:34 »
@taketothesky:
haha, je bent vast niet meer verdacht.....lijkt wel een misdaadspel...hahaha en dat op een trouwforum. maar ik kan het me goed indenken er zijn vast mensen die er misbruik van maken.
In ieder geval bedankt voor de link. het duurt nog 8,5maand, maar merk dat ik er toch wel dagelijks mee bezig ben. Even op trouwforum kijken, naar van alles rondkijken op internet etc. Echt heel apart, had dat niet verwacht!!!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Speciaal Geschreven/Gecomponeerd Bruidslied
« Reactie #16 Gepost op: 10 september 2010, 12:28:31 »
@takeonthesky :) Not a problem. Zie wij zijn ook zo kwaad niet hoor... :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards