collapse

Auteur Topic: Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!  (gelezen 6490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J & M

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Gepost op: 12 september 2010, 12:46:53 »
Hey allemaal!!

Wat een super vrijgezellenfeestje heb ik gehad gisteren, het was fantastisch :biggrin: !

Rond 11:00 uur kwamen de mannen mijn AS ophalen. Eerst hier broodjes en koffie gedronken.
Een half uurtje later ben ik opgehaald door 1 vriendinnetje.

We zijn toen naar een andere vriendin gereden, waar alle meiden als verrassing op me zaten te wachten!
Ze hadden een High tea gedaan met allemaal kleine broodjes, chocoladefontein met lange vingers, aardbeien, spekjes en natuurlijk lekker thee en sapjes!
Dat was zo leuk! Ze hadden ook speciaal een stoel versierd met ballonnen! Op de stoel lag mijn aankledig voor de dag. Ik kreeg een button op met 's werelds mooiste bruid erop, een hawai slinger, en een wit hoedje met een sluiertje! Echt leuk!

We zijn daarna met picknickmanden gevuld naar de singels in Breda gelopen en zijn met de boot door de singels gevaren. Ondertussen lekker wijntje, fris, chips, brood en koekjes erbij! We hebben zo geboft met het weer, heerlijk op het water in het zonnetje :cool: ! Veel aanspraak en gezwaai met mensen langs de kant of ook in bootjes!

Tijdens het boottochtje gingen we oefenen voor het volgende wat op de planning stond en dat was nl. een CD maken met zijn allen :tongue: !
Wat heb ik gelachten! Ze hebben op een nr van Frans Bauer (heb je even voor mij) een tekst gemaakt en (wij hebben iets met k3) het liedje 'Vrienden'van K3 uitgezocht om te gaan zingen. We hebben het nr van Frans Bauer in skihut versie ingezongen! Het was zo leuk echt in zo'n professionele studio! Daarna hebben we cd'tjes meegekregen (die heb ik nu opstaan, zo vrolijk!  :biggrin: )

Toen zijn we naar de stad gegaan en zijn we lekker gaan wokken!
Als verrassing zijn we na het wokken naar een café gegaan en zijn we samengekomen met de mannen!

Het was zo leuk!! Mijn vriendinnen hebben er veel aandacht ingestoken, daar ben ik ze echt dankbaar voor!
Het was zo leuk om iedereen om je heen te hebben, heel bijzonder :) !

De mannen hebben ook een leuke dag gehad.
Die zijn gaan WC pot racen  :biggrin: , lasergamen, boogschieten en lekker BBQen!

We hebben het fantastisch gehad, nu ben ik lekker aan het nagenieten.

sydnew

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2010, 13:04:49 »
Hoi J&M,

Leuke dag, ik heb hem gisteren ook gehad. PFFF ben best wel brak, maar 2 1/2 uur geslapen dus nog niet toe aan een verslag haha.
Leuk he dat je vriendinnen zoveel aandacht besteden aan alles :biggrin:

Geniet van de day after!!

Groetjes Wendy

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2010, 14:24:44 »
Nou dat klinkt als een geweldige dag!! Hartstikke leuk!

Maar wat is in vredesnaam 'wcpotracen'??? :huh:

J & M

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2010, 14:30:45 »
@Wievie: Hahaha, WC potracen.. ja klinkt spannend he!

Dat zijn echte wcpotten met motortjes en stuurtjes en dan kunnen ze tegen elkaar racen :tongue:  op een parcour! Lachen he :biggrin: !

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2010, 14:32:03 »
@Wievie: Hahaha, WC potracen.. ja klinkt spannend he!

Dat zijn echte wcpotten met motortjes en stuurtjes en dan kunnen ze tegen elkaar racen :tongue:  op een parcour! Lachen he :biggrin: !


O wat ontzettend grappig :laugh:

Charley

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2010, 14:52:14 »
Zo daar had ik dus nog nooit van gehoord, wcpot racen hahaha! Je VF klinkt als een gezellige, ontspannen dag.

w&ndy

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #6 Gepost op: 17 september 2010, 09:43:37 »
Klinkt leuk joh,echt veel gelachen denk ik die dag! Jij in Breda zag ik? Toevallig mijn as nog tegengekomen (man in konijnenpak?)waren veel vrijgezellenfeestje hoorde ik!

anietje

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #7 Gepost op: 19 september 2010, 10:18:51 »
Gisteren ons vrijgezellen feestje gehad.
Ik zag er enorm tegenop. Ik zag mezelf al echt in een konijnenpak gaan boerengolf spelen of zo.
Ik ben geen mens die je verkleed over straat moet laten lopen en daarnaast laat mijn gezondheid te wensen over, zodat ik ook niet echt alles kan zonder de andere dagen daar de vruchten van te moeten plukken.
Nu... ze hebben daar echt rekening mee gehouden.

's Morgens moesten we rond elf uur bij mijn vriendin zijn, zodat wij dan zouden gaan winkelen. De mannen zouden ondertussen ergens iets op gaan halen en daarna samen gaan mountain biken.

Dit hebben we ook gedaan.
Rond lunchtijd gingen we ergens zitten, voor een broodje en kop koffie.
Toen we op het terras aankwamen, zaten daar nog zeven dames.
Echt lief. Ze kwamen van heinde en verre en zaten daar op ons te wachten. De meeste kenden elkaar niet eens.
Ik was zo verbouwereerd dat ik mijn thee (zonder thee zakje erin gedompeld te hebben) ging drinken. Lekker joh... zo'n kopje heet water. Na tien minuten besefte ik pas goed wie er daadwerkelijk waren en dit waren nu allemaal mensen die ik heeeeeeeeeeeel erg graag mocht.

Uit de verhalen besefte ik dat de mannen inderdaad waren gaan mountainbiken, maar dat ze onderweg door de overige mannen in het bos, op de fiets werden opgewacht om een GPS tocht te gaan fietsen.
Mijn liefje moest ze dan met de coördinaten de weg wijzen.
Ook hij was aangenaam verrast, toen hij in het bos werd opgewacht door zijn broer die 150 kilometer verderop woont.

Na de koffie met gebak vertrokken wij in auto's naar onbekende bestemming. Mijn dochter(23) had ervoor gezorgt dat ik niet verkleed hoefde en gewoon met mijn eigen kloffie mee mocht. We reden naar een naburig dorpje en stoppen midden in een woonwijk. We gingen bij wildvreemde mensen achterom en kwamen in een klein ateliertje terecht waar we sieraden zijn gaan maken. We hebben super genoten en konden na afloop dan ook allemaal een mooi aandenken mee naar huis nemen.
Daarna weer terug in de auto en toen kwamen we bij mijn dochter thuis aan.
Daar was de hele tuin verbouwt met tenten en dekzeilen en daar hadden we (samen met de mannnen) tot in de late uurtjes een barbeque feestje.
Ze hadden zelfs geregeld dat onze hondjes uitgelaten werden tussen door en dat wij door een van de andere gasten naar huis werden gebracht, zodat we ook een wijntje/biertje konden drinken.

We hadden een SUPER dag en ik zag er nog wel zo tegenop.
Als de bruiloft ook zo leuk wordt, dan teken ik ervoor.

doortje1

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #8 Gepost op: 20 september 2010, 19:16:29 »
@anietje: wat leuk dat je je vrijgezellendag hebt gehad en dat je zo genoten hebt. leuk dat ze ook echt rekening met je hebben gehouden, zodat je lekker kon genieten die dag. De grote dag komt nu steeds dichterbij....geniet van de laatste dingen en leef lekker toe naar de grote dag

J & M

  • Gast
Gister Mijn Vrijgezellenfeestje Gehad!
« Reactie #9 Gepost op: 22 september 2010, 19:14:39 »
@w&ndy; nee, geen man in konijnenpak gezien :)
Heeft je AS wel een leuke dag gehad?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards