collapse

Auteur Topic: 2 September Was Onze Dag!  (gelezen 4367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kylie

  • Gast
2 September Was Onze Dag!
« Gepost op: 22 september 2010, 11:00:46 »
Twee september was het dan zover, die dag waren we precies 11 jaar samen en werd ook nog eens onze trouwdag. De nacht ervoor erg weinig geslapen, niet van de zenuwen, maar ik had er ontzettend veel zin in. Om 6.15 dan maar opgestaan en lekker ontbeten met de kinderen. R. lag nog lekker te slapen. Eerst douchen en haren wassen met de kinderen en toen moest ik toch echt weg, om 8.30 was de afspraak met de kapper. Mijn vriendin kwam ook naar de kapper om foto's te maken. Terwijl ik bij de kapper was kwam de fotograaf om 9.00 bij ons aan huis, om alvast wat foto's te maken. Net voor 10.00 was ik gekapt en opgemaakt weer thuis, de bedoeling was dat R. dan naar de bloemist zou zijn en de auto op zou halen, maar hij was nog net niet weg, niet zo erg, want hij had de proef al gezien. Tijd voor een kopje koffie en om 10.30 ging ik mijn jurk aandoen. Kennelijk ging dat nogal snel, de fotograaf was heel verbaasd dat hij al zo snel geroepen werd (ik had wel gesmokkeld door 's ochtends al de torselet aan te trekken, ook droeg ik geen panty of kousen).

Om 11.00 ging de bel! De jongens gingen opdoen, het bleek de fotograaf te zijn, haha, die had nog wat aandachtspuntjes. Even later ging weer de bel en nu was het dan toch echt R. met een prachtig boeket. Hij zag er geweldig uit in zijn pak, met een stralende lach. Na het opspelden van zijn corsage vertrokken we richting park voor foto's. Hoewel we droog begonnen, begon het al snel te regenen en ook steeds harder. Dit was niet voorspeld, ik was dan ook blij dat ik lekker eigenwijs toch een paraplu mee wilde nemen. Ondanks de regen heb ik ontzettend genoten in het park, de kinderen waren ook superlief.

Door de regen waren we 12.30 alweer thuis, tijd voor een broodje en wat te drinken met alle (stief)ouders en broer en zus met aanhang. Ook de fotograven en de chauffeur aten gezellig een hapje mee. Zo rond 14.30 vertrok iedereen, behalve R, de kinderen en ik naar de trouw locatie, wij vertrokken wat later, voor een mooie entree. Toen we aan kwamen rijden schoot ik vol en werd even heel emotioneel, al die lieve familie en vrienden die daar stonden voor ons, om dit moment van ons leven mee te maken, heel bijzonder.  Onze jongste zoon liep met R. mee naar binnen en onze oudste bracht mij naar binnen. Het praatje van de babs, erg leuk, hij bleek ook nog huiswerk gemaakt te hebben, dus daar verraste hij ons mee. Uiteindelijk mochten we elkaar het ja-woord geven, ik moest me zelf een keer herhalen, want mijn keel zat dichtgeknepen, was wel grappig. De jongste bracht ons onze ringen.

Buiten hebben we nog wat foto's gemaakt en daarna zijn we richting onze feestlocatie gegaan, waar we een stukje taart hebben gegeten met een drankje, aansluitend een diner en als laatste een spetterend feest (lees, een net niet headbangende bruid en onze oudste was net Michael Jackson, haha). 's Avonds ongeveer 00.00 waren we doodmoe op onze hotelkamer, er lag een fles champagne voor ons in de mini-bar, maar besloten om dat maar niet te doen. We hadden een geweldige, heerlijke onstpannen dag!
« Laatst bewerkt op: 22 september 2010, 11:07:08 door Kylie »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2010, 11:08:47 »
Wat een geweldige dag en gelukkig mocht de regen de pret niet drukken!!
Van harte gefeliciteerd.

edit zie dat je nu ook foto's hebt geplaatst.
Wat heb je een schitterende jurk aan. Staat je echt helemaal super!!
« Laatst bewerkt op: 22 september 2010, 11:09:41 door Happy Bride »

Kylie

  • Gast
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2010, 11:13:03 »
Nog meer foto's:

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2010, 11:17:16 »
Wat zagen jullie er mooi uit zeg! Echt heel erg mooi met de roze accenten.
Gefeliciteerd en geniet van jullie wittebroodsweken.

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2010, 11:35:42 »
Nog gefeliciteerd! :biggrin:

Mooie foto's!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #5 Gepost op: 22 september 2010, 12:16:58 »
Gefeliciteerd! :biggrin: Gaaf hoor, die birdcage-sluier! Mooi zagen jullie eruit!

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #6 Gepost op: 22 september 2010, 16:26:08 »
Gefeliciteerd....zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad!
ben helemaal weg van die keurig nette bruidsjonkertjes!!! zo schattig...:heart:
« Laatst bewerkt op: 22 september 2010, 16:26:58 door wij gaan trouwen »

doortje1

  • Gast
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #7 Gepost op: 22 september 2010, 16:39:37 »
Gefeliciteerd!! Leuk te lezen dat jullie een mooie dag hebben gehad. beetja balen van de regen, maar gelukkig mocht dat de pret niet drukken....

elleinad

  • Gast
2 September Was Onze Dag!
« Reactie #8 Gepost op: 23 september 2010, 08:51:25 »
Gefeliciteerd.
 Jullie zagen er prachtig uit. En een leuk verhaal om te lezen.
Geniet er van.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards