collapse

Auteur Topic: September 2011!  (gelezen 91397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #325 Gepost op: 26 juni 2011, 21:34:33 »
Zou fijn zijn als het allemaal inderdaad zo loopt.
Succes in ieder geval.
Heb je wel meteen weer iets om naar uit te kijken naar de bruiloft en niet in 'het zwarte gat' valt.

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #326 Gepost op: 27 juni 2011, 20:06:44 »
[font="Century Gothic"]Inderdaad:) Al is het gewonen leven de afgelopen jaren ook ontzettend leuk geweest, dus dat gat zal wel meevallen:)

Dit weekend bij mijn softbalteam geweest (had ik al lang niet meer gezien door afstuderen).
Was echt zo fijn om sommige meiden weer eens te zien (waren er maar een paar). Ze waren best enthousiast... sommige lieten hun nieuw gekochte kleding zien, kei lief!
Hopelijk ben ik snel klaar met al dat gekke gedoe (lees afstuderen) en kan ik wat meer uurtjes met de meiden doorbrengen.

Ik ga ook over mijn CM (die mijn vf regelt) mailen... relatie met broer en zijn vriendin is uit en bij de andere schoonzus is het e-mailadres veranderd... ga ik toch maar even doorgeven.

Vrijdag gaan de eerste kaarten eruit (dan moet ik in tilburg zijn, kan ik ze net zo goed zelf op de bus doen scheelt weer postzegels) en dan vant weekend de rest... waarschijnlijk zaterdag/zondag. Ben erg benieuwd of er reacties komen en hoe ze zijn.

Hoe staat het allemaal bij jullie? Nog bijzondere dingen gebeurt...

Nou ik ga weer leren![/font]

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #327 Gepost op: 29 juni 2011, 19:23:26 »
[font="Century Gothic"]Wat een stilte weer... of misschien ben ik er gewoon veel :wink:

Vandaag weer tentamen gehad, als ik deze gehaald heb, dan heb ik mijn bachelor psychologie!
Dan kan ik in ieder geval aan het werk, dan maakt dat tentamen van de vorige keer niet zoveel uit, hopen jullie met mij mee op een voldoende?

Vrijdag de eerst kaarten de deur uit en dan zaterdag en zondag de rest.. Ben benieuwd wat mensen er van vinden![/font]

charlie1986

  • Gast
September 2011!
« Reactie #328 Gepost op: 30 juni 2011, 02:40:05 »
hoi dames,

hier ook weer is ff een berichtje van mijn kant!
helaas is mijn laptop 2 weken geleden er mee gestopt
moet nu alles opnieuw invoeren in de nieuwe laptop
pfff heb er echt spijt van dat ik de documenten voor de bruiloft niet veilig had opgeslagen...

maar ff een update wat we allemaal al hebben en wat we nog moeten

we hebben al geregeld:

Mijn Jurk !! ( heb ik nu 2 weken bij mijn ouders hangen)
de kaarten zijn verstuurd
de wijn is ingeslagen
we zijn in ondertrouw gegaan op 16 juni
de taart is geregeld, hoewel ik nog geen prijsopgave heb gekregen
versieringen
locatie receptie staat vast
kerk staat vast
gemeentehuis staat vast
dj
auto
getuigen
bruidsdame(kan het geen meisje meer noemen)
eten regelen mijn ouders

wat we nog moeten doen:
de rest van de dranken inslaan
gesprek met de pastoor
gesprek met de ab
gesprek met de fotograaf (hebben we voor 31 juli gepland)we hebben er 3 waarvan we er maar 1 betalen
bloemen
jurk voor bruidsdame
schoenen voor mij
lingerie en kousen
kerkboekje in elkaar zetten (ben ik bijna mee klaar)
pak van as (gaat hij 28 juli voor kijken)
kleding voor de boys(gaat mijn moeder voor kijken)


ik zal vast nog wel dingen vergeten maar goed..

jullie zijn ook al aardig ver voor zover ik heb terug gelezen

@lotte ik hoop dat je een goed cijfer heb!

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #329 Gepost op: 1 juli 2011, 10:58:25 »
ahhh ik let even niet op en wat is er veel gebeurd hier. spannend meiden dat jullie al met het plannen van kids bezig zijn! Het gaat nu hard ineens he!? Ik had nog niet aan mijn vrijgezellenfeest gedacht, ik ga er eigenlijk vanuit dat dat pas de eerste week september is ofzo, maar misscchien is dat wel een beetje dom :) Nou ja, ik hoor het wel als het zover is. Ik hoop maar dat he tniet totaal onverwacht komt. ben niet zo goed met verrassingen.

Wij zijn inmiddels erg blij met de keuze van de fotograaf (HAKO), de kaarten liggen bij de ceremoniemeester (zie hieronder), kadolijst hebben we maar weer opgegeven, want we hebben alles al, maar de paar ideeen de we hebben hebben we ook bij de CM neer gelegd, we beginnen ene idee te krijgen voor muziek tijdens de ceremonie, de vent hefet voor een pak gekeken nee, nog niet gekocht...) en morgen gaan we ringen kopen. hoop ik. We hebben wel al een paar keer gekeken en zoeken steeds iets vergelijkbaars uit, maar ECHT gekozen hebben we nog niet.

@kanama, heb je hem nou al?
@nikki: nog tips nodig voor nieuw-zeeland? ga je in september? of ga je in de winter? ik ben afgelopen winter geweest, heb heerlijk weer gehad en ben op onze tussenstop in hong kong ten huwelijk gevraagd :) onze huwelijksreis gaat hopelijk naar italie, heb een hele mooie agriturismo gezien. Maar dat moeten we nog verder uitzoeken en doen we last-minute
@tanja: mooie schoenen
@ myrretje: die jurkjes zijn echt SUPERschattig! en ik ga mark cohn ook even beluisteren :)
@ lotte: nieuws over je tentamens?

groetjes!


« Laatst bewerkt op: 1 juli 2011, 11:03:59 door LindaD »

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #330 Gepost op: 1 juli 2011, 13:17:29 »
@ Linda D: Leuke kaarten, hebben wij ook over gedacht,
is nu overigens helemaal anders geworden!!

Enne nee ik heb hem nog niet!
Maar volgens mevrouw van de winkel komt alles goed!!
Afgelopen woensdag wederom gebeld.......
Weer het zelfde verhaaltje, maar goed ik blijf hopen!!!!

Enne ja ja we zijn vanochtend om 11 uur in ondertrouw gegaan!
Stel niets voor maar voor lief en mij was het toch bijzonder, krijg er een beetje de kriebels van nu kunnen we echt aftellen!!!
Nog 8 weken.......

Kaarten bij het postkantoor afgegeven dus morgen hopen dat ze binnen vallen bij de mensen!
3 kaarten morgen effe binnen duwen, zijn in de straat en om de hoek dus daar wilde ik geen postzegels aan verspillen!!(ja toch een beetje een zuinige nederlander :) )

Voor de rest weinig plannen om vandaag te vieren, ja vanaaf met zijn 3en uit eten.

Dinsdag komt de dame voor de bloemen, thuis dus weer iets wat van het lijstje af kan.

Dames een fijn weekend!

nikkisept2011

  • Gast
September 2011!
« Reactie #331 Gepost op: 2 juli 2011, 17:41:53 »
hoi Idereen

Sorry ben super druk geweest het afgelopen week...............

VG feest moet ik nog over schrijven, maar in het kort met een party bus naar a'dam, langs de wallen lopen daarna poldanssen en stappen. pas 6 uur 'sochtends thuis... verslag volgt.

Uitnodiging zijn af en bij de CM's

@linda D, AUB tips nodig.  heb een camper voor 3 weken van Auckland nr Christchurch.

@lotte. en hoe ging je tentamens?
@kanama, echt slecht vindt ik,  de winkel moet toch iets meer concreet weten.  en gefeleicteerd met jullie ondertrouw.

Myrretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #332 Gepost op: 3 juli 2011, 16:15:17 »
Zo, er was weer aardig wat te lezen! Wij hebben deze week ineens veel geregeld; naast het kiezen van de muziek hebben we ook eindelijk een kaart gekozen. Mijn nichtje heeft n.a.v. een bestaand ontwerp een aangepast ontwerp voor ons gemaakt, ik ben er super blij mee. Morgenavond gaan we samen de puntjes op de i zetten (tekstueel) en dan kan 'ie gedrukt worden. Bovendien mijn zus bereid gevonden om CM te worden! In eerste instantie wilden we geen CM (omdat we e.e.a. klein vieren), maar ik kreeg van diverse kanten te horen dat het toch wel erg prettig is, dus nu alsnog geregeld. Net op tijd voor op de kaarten...  :wink:
Oja, en de taart is ook geregeld; een kennisje (zus van een vriendin) gaat 'm tegen kostprijs maken!  :biggrin:

Ik lees van alles over vrijgezellenfeesten; ik weet dat mijn vriend er in ieder geval eentje gaat krijgen (zijn getuige gaat dit regelen) maar ik denk dat ik er zelf geen zal hebben.

@Lotte; Worden de geruchten over je vrijgezellenfeest al duidelijker? En wanneer hoor je of je geslaagd bent voor je tentamen?

@Nikki; Ik ben benieuwd naar het verslag van je vrijgezellenfeest, het klinkt in ieder geval leuk!

@Charlie; wat vervelend dat je al je documenten kwijt bent! Zaten er erg belangrijke zaken bij?

@Linda; Ik heb even op de site van jullie fotograaf gekeken, ziet er goed uit zeg!
Ik herken het kaartje dat jullie gekozen hebben; daar hebben wij ook nog naar gekeken, haha! Uiteindelijk is het iets compleet anders geworden, trouwens.
Heb je Marc Cohn al beluisterd? Hier is een linkje: Marc Cohn - True Companion

@Kanama; Jeetje, het duurt toch wel echt lang met je jurk! Ik hoop dat je nu snel duidelijkheid hebt! En gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

Tanja84

  • Gast
September 2011!
« Reactie #333 Gepost op: 4 juli 2011, 11:24:37 »
Hoi Hoi Allemaal weer.

Van het weekend hebben onze gasten onze trouwkaarten mogen ontvangen en 22-07 gaan we in ondertrouw, spannend!
Eindelijk ben ik klaar met de kaarten, werd het echt zat, wat een gedoe is een eigen ontwerp zeg!
Zal hem even posten voor jullie zodat jullie hem ook kunnen zien!

Hebben jullie allemaal al een pasafspraak gehad bij de bruidsjurken? Ik heb er nog niks over gehoord en krijg nu wel de zenuwen, maarja wat is normaal.

@Kanama: snap dat jullie het wel bijzonder vonden om in ondertrouw te gaan hoor, word nu toch echt heel erg echt! Zou ik ook hebben hoor!

@LindaD: Ik had ook nog naar die kaart gekeken, die vond ik namelijk ook erg leuk, maar ben toch voor een eigen ontwerp gegaan. Populair kaartje dus :laugh:

@nikkisept2011: Ben benieuwd naar je VG verslag, spannend! :) En een 3 weken camper van Aukland naar Christchurh, klinkt goed! Is dat niet onwijs duur? Hoop ook echt op vakantie nog te kunnen!



Uploaded with ImageShack.us

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #334 Gepost op: 4 juli 2011, 12:08:50 »
[font="Century Gothic"]Hallo Allemaal,

Er valt inderdaad best wat bij te lezen... ik zal zo op jullie reageren, maar wil eerst mijn vreugde uiten!
Ik heb net goed nieuws gehad! Mijn eerste herkansing heb ik gehaald! Dat was het tentamen waar ik redelijk depressief van terug kwam.
Nu kan ik alleen maar onwijs hard hopen op de andere twee (ooh wat zal ik balen als ik die niet heb).

En nu ik toch al over mezelf bezig ben.... wij hebben van het weekend de kaarten eruit gedaan. Was heel handig want we hadden hier een feestje. Mijn as is woensdag jarig en ik vorige maand dus dat hebben we (klein) gevierd. Konden we mooi de kaarten geven. De rest is gisteren in de bus gedaan (door ons, scheelt postzegels) en de gene die nog hier liggen gooi ik straks op de post dus morgen hebben alle gasten de uitnodiging.
Ander nieuws is dikke irritatie. We hebben vorig jaar (september) aan sb en sz (schoonbroer en schoonzus) gevraagd of we hun kind, ons neefje, mochten lenen als ringendrager. Zij hebben dat zelf omgebouwd tot jonkertje. Neefje is nu 14 maanden en slaapt dus overdag nog. Wij trouwen om 13.00 en verzamelen om 11.00 bij mijn ouders. As komt mij dan rond 11.45 ophalen en wilde dit graag met neefje doen. Nu zei sb gisteren dat het hun waarschijnlijk niet allebei zou lukken om om 11.00 uur bij mijn ouders te zijn, omdat neefje dan nog zou slapen. En dat wij waarschijnlijk het belangrijker zouden vinden dat neefje wakker zou zijn tijdens de ringen dan tijdens het ophalen. Ik kan daar met mijn pet niet bij. Ik snap echt dat nachtrust nodig is voor zo'n kleintje, maar als hij moe is, dan wordt hij niet vervelend... hij gaat een beetje hangen maar verder niks. Daarbij slaapt hij wel vaker 's middags niet omdat ze dan iets te doen hebben en neefje dan weigert om te gaan slapen. Ik raak hier gefrustreerd van, omdat zij niet lijken te beseffen dat het ONZE BRUILOFT is!!! We doen dit maar 1 keer. Ik heb al geprobeerd om op een subtiele manier dit te verhelpen, of neefje bij sm te laten slapen (as slaapt daar ook) dan kan neefje om 11.00 wakker gemaakt worden en direct mee. sb en sz brengen dit soort dingen ook altijd naar voren als er meerdere mensen aanwezig zijn en als sm erbij is. sm staat altijd 100% achter sb en sz, en tijdens een feestje wil ik daar niet over beginnen (daarbij ben ik slecht in conflicten dus ontloop ik die liever). Ik ben bang dat mijn irritatie hiervoor op onze dag voor een vervelend moment zorgt (voor mij dan). Ik vindt het namelijk best egoïstisch... Ik bedoel wij wilde hem eerst alleen voor de ringen, zij maken er een grotere rol van en vervolgens kunnen onze plannen niet zoals wij ze willen omdat neefje moet slapen... Ik heb dan al zin om te zeggen dat neefje helemaal niks meer hoeft te doen als het zulke problemen oplevert. Neefje kan zich dit later toch niet herinneren (hij is straks pas anderhalf).
Zo ff geuit!

Reacties op jullie!
@ Charlie; dat schiet toch lekker op, het lijkt nog een hele lijst, maar het zijn allemaal relatief kleine dingen
@ Linda; leuke kaart, wij hadden die ook gezien maar zijn daar niet voor gegaan en hebben een eigen ontwerp gebruikt. Maar hij is wel erg mooi!
@ Kanama; gefeliciteerd met je ondertrouw, en ja he het gaat echt snel nu! Voor ons ook nog 9.5 weken. Heel rap!
@ nikki; ben erg benieuwd naar de verhalen van je vrijgezellenfeest!
@ myrretje; toch wel fijn om een CM te hebben. En ja ik heb meer roddels gehoord. Er werd op ons feestje wat meer over gepraat. Ook heeft volgens mij iemand zich versproken en de datum per ongelijk tegen mij gezegd... Ik heb nu het idee dat het 27 augustus is. Das best spannend! Ik heb alleen geen idee wat we gaan doen behalve dat er iets gereserveerd is. Dit omdat mijn vriendin vroeg of ik nog iemand wist. De relatie van mijn broer is over, en hoewel zijn ex een leuke meid is, zijn wij geen vrienden. Zij was uitgenodigd, maar dat valt nu een beetje weg. Dus er iets iets dat gereserveerd moest worden op (waarschijnlijk) 27 augustus. Mijn as heeft die datum ook horen vallen bij zijn vrienden en denkt dat zijn feestje ook dan is. Ik ben benieuwd!
@ tanja; mooie kaart, is er een rede dat het QUI is ipv JA?

Nou ik ga de 15e afpassen, ben echt benieuwd of ik er nog in kom, ben namelijk best een paar kilo zwaarder nu dan in oktober... doe wel hard mijn best om er nog iets af te krijgen, maar 2 weken is kort...[/font]

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #335 Gepost op: 4 juli 2011, 21:06:22 »
Dat klinkt inderdaad erg frustrerend, maar gefeliciteerd met het halen van je tentamen!
Wat grappig dat jullie die kaart allemaal hadden bekeken. Dit was eigenlijk helemaal niet onze keus, maar we hadden hem gekozen bij het rijtje proefexemplaren "om er wat anders bij te hebben" :).

@ nikki, we mailen wel even over nieuw zeeland

Tanja84

  • Gast
September 2011!
« Reactie #336 Gepost op: 7 juli 2011, 17:04:28 »
Lotte09-09: Ja we hebben Oui ipv Ja gedaan omdat dat in het Frans is en aangezien mijn AS mij gevraagd heeft in Parijs, vonden we dit wel toepasselijk en weer eens wat anders dan het standaard Ja. :biggrin:  En gefeliciteerd met het behalen van je her, top!!! En gooi je frustraties er maar lekker uit meid! Wij hebben ook zat problemen met SF, maar ga het niet online zetten, veelste bang dat het nog meer problemen oplevert :sad:  Maar snap wel je frustraties, wat kunnen anderen soms de voorpret voor het trouwen verzieken zeg!!! :mad:

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #337 Gepost op: 8 juli 2011, 21:26:22 »
[font="Century Gothic"]Erg leuk Tanja!

En goed nieuws aan deze kant... ik heb al mijn tentamens gehaald... Dus vanaf vandaag ben ik Bachelor of Science. Over een kleine 2 maanden veranderd dat overigens weer is Master of Science want dan is mijn scriptie klaar!
Hoewel ik over de bachelor 1 jaar langer heb gedaan (door 1 stom vak) heb ik dan de master binnen 2 maanden gehaald (op papier dan, want eigenlijk ben ik daar ook gewoon een jaar mee bezig geweest).

Verder is het enorm leuk dat ik ontzettend veel positieve en leuke reacties op onze trouwkaart krijg. De meeste in real life maar ook een boel via sms, echt heel leuk om te horen!

Verder niks te melden behalve dat ik moe ben van het werken. Drie dagen braderie is toch veel staan en dag 2 is nu net voorbij... Auw auw rug... Maar wat is het gezellig![/font]

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #338 Gepost op: 9 juli 2011, 10:36:17 »
Lotte Gefeliciteerd!!

Wat leuk om weer al dat nieuws hier te lezen.

Mijn jurk is nog steeds niet binnen :sad: Ze hadden gezegd eind juni. Vind zelf toch wel erg jammer
dat het allemaal zo lang duurt! Wel heb ik ondertussen mijn onderrok en torselet gekocht via marktplaats
toch wel ideaal  :biggrin:  Bloemen gaat buurvrouw van de ouders van mijn vriend doen voor alleen de kosten van de bloemen dat is
wel erg fijn. Verder binnenkort even smaken kiezen voor de bruidstaart, echt compleet nog geen idee wat we doen!
Onze kaarten hebben we vorige week verstuurd, volgende dag kregen we al erg veel leuke reacties en telefoontjes dat doet toch wel goed.
Dit is onze kaart geworden, een vriendin heeft hem gemaakt voor ons. Had er meerdere gemaakt, grappige is dat we eerst andere mooier vonden maar bij de proefdrukken (schoonvader zijn werk) bleek deze toch een stuk beter er uit te komen!


Deze week werd me gevraagd welke weekenden ik vrij ben voor vrijgezellenfeest. Vermoedelijk  zal dat wel in augustus worden.
Wij hebben nu in grote lijnen alles rond geloof ik nu nog proberen geduld te hebben voor de jurk.
Verder nog gesprekken met CM, ambtenaar, fotograaf, video enz. Even alles doorspreken dat het echt zo wordt als wij het willen.

Ow nee ik vergeet wat: MUZIEK kiezen, dat vinden we nog steeds het moeilijkste van alles!
Wordt waarschijnlijk in elk geval iets van Racoon. Ben daar al sinds 2002 ofzo fan van en vlak voor dat ze heel erg bekend werden werd
dat een beetje onze muziek. Verder willen we eigenlijk wel iets van Amos Lee maar is veel heel erg rustig waardoor we het iets minder geschikt vinden.

Ondertussen ben ik aan het solliciteren, in oktober loopt mijn contract af en er gaan verschillende afdelingen dicht waar mensen werken met een vast contract
die dus herplaatst moeten worden. Is dus een HELE grote kans dat mijn contract niet verlengd gaat worden....dus hard op zoek

Myrretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #339 Gepost op: 11 juli 2011, 12:04:29 »
Hier niet zo heel veel nieuws op trouwgebied, behalve dan dat de kaarten af zijn (ontworpen door mijn nichtje, het is een variatie op een bestaand ontwerp)! Ik ben er helemaal blij mee! Hopelijk komen ze deze week binnen (uiterlijk volgende week), en dan gaan ze direct op de bus.

@Lotte; gefeliciteerd met het halen van je tentamens! Bachelor of Science, dat klinkt wel!
Wel vervelend dat er problemen zijn met je schoonfamilie, hopelijk komt er een goede oplossing uit. Je hebt hier in ieder geval je hart even kunnen luchten...

@Tanja; Wat een mooie kaart! Leuk ook met "Oui" ipv "Ja"!
Wat betreft het passen; Ik heb mijn jurk al maanden in huis, maar dat is dan ook geen echte trouwjurk maar een avondjurk. Ik heb hem via internet gekocht dus geen pasafspraken o.i.d. Ik heb dus geen idee wat "normaal" is! Hopelijk krijg je snel bericht.

@Gonda; Wat vervelend dat je jurk nog niet binnen is. Kan me voorstellen dat dat stress oplevert, ik hoop dat 'ie snel binnen is!
Ik vind jullie kaart erg mooi, wat grappig dat een ander ontwerp jullie voorkeur had maar dat deze bij de proefdrukken toch mooier leek.
Muziek vonden wij ook lastig, maar toen we er eenmaal voor zijn gaan zitten waren we er vrij snel uit. Van Racoon wordt "Love you more" volgens mij vaak gebruikt voor bruiloften. Amos Lee ken ik niet, maar wij hebben wel bewust voor een rustig nummer gekozen tijdens het tekenen, dus misschien kun je daar iets mee?
Ik ben ook aan het solliciteren, ik zit inmiddels al ruim een jaar (!!) zonder werk en het is zóóó lastig. Slim van je om nu al te gaan zoeken! Bij mij speelt mee dat ik een parttime baan zoek en ook nog aan bepaalde dagen gebonden ivm kinderopvang, en dat maakt het nog een stukje lastiger. Ik hoop dat je snel iets vindt, in ieder geval vóór je contract afloopt.

Nou, hier komen dan de kaartjes... tadáááááá!!!  :biggrin:

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #340 Gepost op: 11 juli 2011, 13:21:35 »
leuke kaartjes!
Ik vind racoon ook super, maar bij love your more vind ik het zinnetje "i've been away too long" zo gek en lastig te plaatsen. aan de andere kant is er zo voor elk liedje wel wat. Volgens mij komen wij er niet vóór 14 september uit met de muziek :)
Wij hebben afgelopen vrijdag onze ringen gekocht (driebanden: geelgoud, witgoud, geelgoud, terwijl we steeds riepen dat we witgoud zoveel mooier vonden, haha) en de kaarten zijn ook afgelopen week in de bus gevallen. we hebben al welgeteld 1 aanmelding, dat schiet lekker op :wink:

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #341 Gepost op: 14 juli 2011, 12:09:28 »
Linda wij hebben ook al 2 mailtjes gekregen :tongue: maar weten wel al van wat meer mensen dat ze in elk geval komen  :biggrin:

Myrretje leuke kaarten!

Goed nieuws: mijn jurk is binnen nu nog even een afspraak maken want ze toen er gebeld werd was ik aan het werk en kwam een datum uitzoeken met niet zo goed uit...
Toch leuk om de jurk weer aan te mogen het komt nu toch echt wel snel dichtbij!

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #342 Gepost op: 14 juli 2011, 13:51:35 »
[font="Century Gothic"]Ha dames,

van mij ook weer een update. we hebben deze week een week in het teken van de bruiloft staat!
Gisteren heb ik met as zijn tante en een vriendin van zijn tante bedacht wat we allemaal willen aan bloemen.
As wilde voor alle daggasten corsages, dat zijn er 47, ik vond dat een beetje overdreven. Nu krijgen de ouders/broers/bruidskinderen een echte corsage en de rest krijgt iets gemaakt van lintjes. Dan hebben ze toch iets dat ze bij ons horen en is het toch haalbaar. Ik weet niet hoe het boeket eruit gaat zien, maar heb er alle vertrouwen in.
Vanmorgen zijn we naar onze ceremonielocatie geweest. We hebben met de man die daarover gaat onze ceremonie geregeld. Het was ontzettend leuk om te doen!
De muziek moeten we nog aanleveren en we hebben een paar tips gekregen. Ook mogen we gratis op onze locatie (Een historisch pand met museum) foto's maken, dat kan zowel binnen als buiten. We hebben dus sowieso een mooie foto locatie. En regen kan ons qua foto's niet meer deren.
Nu nog een paar andere mooie locaties (die zijn er zeker) en dat is ook compleet.
Morgen ga ik met mijn moeder, vader en schoonmoeder naar the honeymoonshop om mijn eerste pas te hebben. Ik ben erg benieuwd, ben stiekem namelijk best een paar kilo aangekomen en de jurk paste in oktober best goed. Ik ben wel gelukkig weer aan het afvallen, dus wil dat wel doorgeven dat als de jurk niet meer past, ze die niet direct uitnemen.
Verder hebben we al een aantal reacties op de kaarten binnen. Van sommige mensen ook niks gehoord, maar goed dat hoort erbij.

@gonda: wat fijn dat je jurk binnen is! Heerlijk
@myrretje: leuke kaart, lekker vrolijk
@linda: muziek hoeft natuurlijk niet perse kloppend qua tekst te zijn, als jullie het allebei een mooi nummer vinden dan is het toch goed?

Morgen nog 8 weken! Wat gaat het ontzettend snel!
Het is gewoon niet te volgen! Gelukkig zijn nu eigenlijk alle dingen geregeld.
De ringen zijn in de maak, we worden ergens deze maand gebeld om te passen (en eventuele aanpassingen)
De muziek is uitgekozen, de bloemen zijn in de maak, de kleding is bezig.
Alleen de bedankjes voor de 'bijzondere' mensen zijn nog niet helemaal af/bedacht.
Mijn moeder maakt de bedankjes voor de gasten, maar voor de ouders/CM's/getuigen/bruidskids/fotograaf/make-up/bloemen doen we iets bijzonders.
ouders/getuigen/cm en bruidskids spreken voor zich. De rest doet de dingen voor ons zonder dat ze daar geld voor vragen, dat verdient een beloning.
We hebben voor de ouders een -101 redenen om je te bedanken- boek, die moeten nog afgemaakt worden
Voor de CM hebben we deze: http://www.goedkoopstesportprijzen.nl/index.php?item=b208&action=article&group_id=10000004&aid=265&lang=NL
Met daarop een spreuk als "bedankt! dat je voor ons het vuur onder de sloffen hebt gelopen" gevolgd door onze namen en de datum
Voor de getuigen hebben we pennen met daarop "bedankt dat je voor ons wilde tekenen" gevolgd door de namen en datum
De rest moeten we nog bedenken. Iemand tips? Het moet niet te prijzig zijn, maar ook niet goedkoop lijken (snap je).

We hebben dus gelukkig nog wel wat te doen. [/font]

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #343 Gepost op: 21 juli 2011, 10:38:48 »
[font="Century Gothic"]NOG 50 DAGEN!!!!

Het begint echt dichtbij te komen!
Er is hier (en zo te merken bij jullie ook) niet heel veel gebeurt. Alles van vorige week al gedeeld.
Gelukkig mogen wel wel volgende week dinsdag (jeehj) onze ringen komen passen. Ik ben benieuwd, zeker omdat ik nog twijfelde over de maat. Maar we zullen zien!

Verder gaat hier alles goed! Ben net ongesteld geworden en hoewel je dit normaal niet deelt, doe ik het even toch. Was namelijk toch een beetje bang geworden van alle verhalen over ontpillen en lange tijd voordat je cyclus weer terug komt, maar gelukkig (en dat is echt gelukkig) heb ik er niet veel last van (gehad). cyclus is direct goed, en heb alleen de eerste week een onrustige buik gehad. Nu maar hopen dat we het geluk mogen hebben snel zwanger te worden. De berekening zijn ook prima, want als het goed is, ben ik met deze cyclus niet ongesteld tijdens de bruiloft! In het meest gunstige geval wel net zwanger! Aangezien ik toch nooit alcohol drink is dat geen probleem!

Gisteren heb ik een sollicitatiegesprek gehad. Het is een tijdelijke baan met 0-uren contract, maar wel in de richting van mijn studie (kinder en jeugd psychologie, en ik ga nu bij ouderen psychodiagnostisch medewerken ofzo worden). Hopelijk krijg ik maandag positief bericht. Want dan weer wel gek is, is dat als ik daar mag komen dat het waarschijnlijk vandaag écht de laatste keer is op mijn bijbaantje in de schoenenbranche. Ik heb daar ruim 7 jaar gewerkt en in december mijn contract om laten zetten naar 0-uren. Ik redden het niet met afstuderen. Nu de afspraak dat als ik kan, ik kom... maar dat als ik een baan als psycholoog (oid) krijg, ik dat direct doe. De bazin is ook erg blij en begrijpt dat als ik aangenomen wordt ik niet meer kom (in haar woorden pech voor J.) Spannend dus!

Ben benieuwd of er bij jullie nog iets gebeurt![/font]

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #344 Gepost op: 22 juli 2011, 11:13:02 »
Hoi! ik ben diep aan het nadenken, maar nee: eigenlijk gebeurt er niet zoveel. We zijn nog steeds met muziek bezig haha. Oh en ik ben aan het nadenken over bedankjes (chocoladerepen, een potje met m&m's of een koffiekopje met koffie en een merci erin) dus ik doe wel íets :)
spannend hoor solliciteren: ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt.

Charley

  • Gast
September 2011!
« Reactie #345 Gepost op: 22 juli 2011, 20:11:33 »
Heeft Kanama haar jurk nou al? Ik heb 1 juli het laatste erover gelezen, klopt dat? Maar verder ben ik niet nieuwsgierig hoor  :ph34r:

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #346 Gepost op: 23 juli 2011, 10:24:47 »
[font="Century Gothic"]Ik weet het niet, maar kan me wel herinneren dat het qua tijd krap werd omdat ze op vakantie ging. Dus hopelijk is ze nu aan het genieten van vakantie en is de jurk daar als ze terug komt van vakantie. Als het dan ook nog goed zit.

Hoe zit het hier eigenlijk met vrijgezellenfeestjes... ik begin steeds meer te horen in de omgeving. En krijg af en toe een vraag van degene die het regelt over mensen die meegaan. Telefoonnummers om dingen door te spreken. En vorige keer zei ze dat er iemand afgevallen was, maar de reservering al stond dus of ik misschien nog iemand wist (dat was overigens geen probleem omdat ik weer via via hoorde dat er iemand toch ook wel graag mee wilde)... Dus ik ben benieuwd... Er zijn nu nog mensen op vakantie, maar het kan nooit heel lang meer duren:) [/font]

Gonda

  • Gast
September 2011!
« Reactie #347 Gepost op: 23 juli 2011, 10:46:53 »
Hallo allemaal,

Fijn voor je Lotte dat je een normale cyclus direct hebt :) Hopelijk gaat alles voorspoedig bij jullie!
HIer is verder niet zoveel gebeurd. Aanbetaling gedaan voor het feest, wat mailtjes rond gestuurd om de laatste dingen kort te sluiten,
afpsraak staat voor de jurk door te passen. Liedjes gekozen voor het gemeente huis :) (typte ik daar toch even gemeenste huis hihi gelukkig zag ik dat)
Tja we zoeken er nog 1 nummer bij maar dat komt goed. Draaiboek is eigenlijk redelijk duidelijk zoals we het nu willen.


Verder had ik maandag een sollicitatie gesprek en dinsdag kwam de uitslag: aangenomen!
per 1 oktober ga ik veranderen van baan. Voor mij een ideale datum want dan kan ik gewoon nog trouwen/ vakanie op huidige werkplek en
daarna pas aan een andere werkplek wennen. Ik had graag op huidige plek willen blijven maar door bezuinigingen gaat dus een afdeling dicht en door
mensen met een tijdelijk contract eruit te doen hebben ze plek voor mensen van die afdeling die met een vast contract zitten.

Baan is wel bij het zelfde bedrijf maar bij een ander onderdeel ervan. Ik werkte in de ouderen psychiatrie wordt nu
een afdeling voor volwassenen. Deze mensen zijn eigenlijk nog net iets zelfstandiger dus ben benieuwd. In elk geval veel overeenkomsten met mijn huidige werk dus
dat is wel erg leuk!

Voor de bruiloft moeten we nu eigenlijk alleen nog wat dingen kortsluiten zoals
laatste dingen door nemen met foto en videograaf
gesprek met Ambtenaar
Dans oefenen want lang niet gedanst
schoenen inlopen :tongue:
draaiboek definitief maken even als gastenlijst en dit doorgeven

allemaal dat soort dingen dus. Zit er nog over te denken een enveloppendoos te maken.
Daar ga ik deze week me maar even in verdiepen. Ben de hele week vrij doordat ik de rest van de maand al (te) veel uren heb gemaakt HEERLIJK!
totaal 12 dagen vrij zonder dat het me vrije dagen kost dus daar ga ik maar lekker van genieten.

Gaan jullie ook nog onder een zonnebank of zo? Ik doe maar wel een paar keer anders ben ik echt wit als dit weer blijft aanhouden.
Heb een behoorlijk lichte huid!

Charley

  • Gast
September 2011!
« Reactie #348 Gepost op: 23 juli 2011, 21:47:28 »
Ik weet het niet, maar kan me wel herinneren dat het qua tijd krap werd omdat ze op vakantie ging. Dus hopelijk is ze nu aan het genieten van vakantie en is de jurk daar als ze terug komt van vakantie. Als het dan ook nog goed zit.

Oh ja, ze ging nog met vakantie. Ik heb mijn vingers en tenen gekruist voor een goede afloop!

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #349 Gepost op: 27 juli 2011, 09:43:38 »
[font="Century Gothic"]Hoe zit het hier eigenlijk met vrijgezellenfeestjes... ik begin steeds meer te horen in de omgeving. [/font]

Ik gok op 3 september voor mij. tenminste als ik het zou regelen zou ik het dan doen :) want 2 weken voor de bruiloft is ene mooie tijd + iedereen is dan terug van vakantie, het kan ook de week ervoor zijn, en anders moet het volgende week volgens mij. maar ik vind het wel spannend hoor!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards