collapse

Auteur Topic: Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!  (gelezen 4490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J & M

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Gepost op: 10 oktober 2010, 11:49:08 »
01 oktober 2010 was een fantastische dag! We hebben genoten van alles en iedereen!
Hierbij mijn verslag, met foto’s;

Om 08:00 stond mijn vriendin/getuige op de stoep met de fotograaf en zijn we naar de kapper gegaan! Mijn (toen nog) aanstaande  ging naar zijn ouders.
Bij de kapper aangekomen was ik nog wat onzeker over het resultaat, maar achteraf was dat voor niets, het zag er geweldig uit, helemaal wat ik wilde. Ook de make-up was super!

Toen we thuiskwamen hadden mijn moeder ons huis mooi versierd met een boog en bloemen, gemaakt van servetten, het zag er mooi uit! Toen konden we nog een uurtje rustig aan doen voor het tijd was om ons aan te kleden, dus lekker op het gemakje gedaan.
Rond kwart voor 11 zijn we gaan aankleden en zat ik zo in mijn prachtige jurk!
Ik was heel kalm die ochtend maar de kriebeltjes kwamen heel erg toen de daggasten arriveerde en daarna mijn aanstaande! Ik hoorde de auto, een Ford Mustang uit 1965 en was zo nieuwsgierig hoe mijn aanstaande eruit zag! We hadden afgesproken dat hij mij boven kwam ophalen, gewoon met tweetjes, en wat was dat een tof moment! Er kwamen bij alle twee tranen, wat was hij mooi! Het pak wat hij aanhad stond hem geweldig en hij vond mij prachtig! Daarna naar beneden naar alle gasten, dat was leuk!! We zijn toen nog een uurtje thuis geweest, broodjes gegeten en foto’s gemaakt in de tuin.

Toen zijn we naar de trouwlocatie gegaan en wat waren er veel mensen om te komen kijken! Dat was ontzettend leuk dat iedereen de moeite had gedaan om erbij te zijn. Ik had mijn broer gevraagd om mij weg te geven en dat was heel leuk. Mijn aanstaande ging met de ambtenaar naar voren en ik ging met mijn broer en de bruidsmeisjes over het gangpad naar voren. Het was zo leuk en spannend om door iedereen bekeken te worden en de meiden deden het ontzettend goed! Ze hadden voor ons uit allemaal rozenblaadjes gestrooid, heel leuk!

De trouwceremonie was ook erg leuk, ontspannen, met een traan en een lach. De ambtenaar was leuk en maakte soms een grapje tussendoor! Nadat we waren getrouwd en mijn man   en ik naar buiten liepen werden er bellen geblazen.

We zijn na de ceremonie foto’s gaan maken en dat was ook erg leuk. Alleen achteraf dacht ik nog, ik had nog zo’n foto gewild en zo één… Maar ja, daar is nu niets meer aan te doen.

Toen kwamen we (een kwartier te laat door het verkeer) aan bij onze feestlocatie en hebben we de taart aangesneden, felicitaties en cadeaus in ontvangst genomen. Iedereen heeft veel moeite gedaan om er iets leuks van te maken, zo ontzettend lief. Daarna zijn we gaan eten en dat was super verzorgd!

Om 20:00 uur kwamen de eerste gasten en hebben we rond 21:00 het feest geopend met onze openingsdans. Daarna zijn de hele avond de voetjes van de vloer geweest en heeft de DJ super gedraaid! De dansvloer heeft de hele avond vol met mensen gestaan. De feestlocatie was ook geweldig, we hebben veel complimenten gehad van onze gasten dat het mooi was, goed verzorgd en lekker eten. Rond 01:30 uur was het feest afgelopen en rond 02:30 waren we thuis!

Toen we thuis kwamen hingen er foto’s van ons in posterformaat aan het raam en hebben ze veel slingers en ballonnen opgehangen en in de slaapkamer stond champagne! Het was een fantastische dag, we hadden mooi weer en zoveel leuke en lieve mensen om ons heen.

We zijn net terug van onze vakantie in Rome. Erg leuk maar vermoeiend, nu zijn we nog lekker twee weekjes thuis, heerlijk!!Als ik foto's heb van onze fotograaf dan zet ik die er uiteraard ook nog op!
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2010, 11:37:38 door J & M »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2010, 11:59:15 »
Wat een mooie dag.
Jullie zien er prachtig uit en ook de bruidsmeisjes zien er schitterend uit!

Nogevengeduld

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2010, 15:25:37 »
Ook een bruidje uit Oosterhout ? (weet het niet zeker) En ook een superfeest gehad bij Boelaars (sorry als het niet klopt)
Jullie zagen er super uit...gefeliciteerd !!

J & M

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2010, 19:57:21 »
@nogevengeduld:Je hebt helemaal gelijk, hihi :biggrin:

sydnew

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2010, 20:25:09 »
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Jullie zagen er prachtig uit en klinkt als een leuke dag!

Nogevengeduld

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2010, 20:34:37 »
Super !!!  :laugh:  Wij hebben ook een topfeest gehad bij Boelaars op 10-09-2010. Leuk om te zien...nog een bruidspaar op die vloer waar wij ook mooie herinneringen aan hebben.



Wij hebben gekozen voor st Catharinadal voor de foto's en zijn getrouwd in het stadhuis en de Antoniuskerk.
Waar hebben jullie de ceremonie plaats laten vinden? Kan dat niet plaatsen !!
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2010, 20:41:35 door Nogevengeduld »

J & M

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2010, 21:53:11 »
@nogevengeduld: jullie ook nog proficiat! We hebben een heel goed feest gehad bij boelaars, het was geweldig!
Wij zijn getrouwd in de lambertuskerk in raamsdonk (voor de wet)!
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2010, 21:53:42 door J & M »

Nogevengeduld

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #7 Gepost op: 11 oktober 2010, 08:17:32 »
Oke, vandaar dat ik het niet herkende   :)

dscangela

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2010, 10:21:31 »
Wat zien jullie er mooi uit! Gefeliciteerd met jullie huwelijk! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2010, 10:22:07 door dscangela »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2010, 10:22:07 »
Gefeliciteerd! Wat een schattige bruidsmeisjes!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #10 Gepost op: 11 oktober 2010, 10:23:01 »
Gefeliciteerd! Jullie zijn een mooi stel!

Kippie

  • Gast
Verslag Van Onze Bruiloft Op 01 Oktober 2010!
« Reactie #11 Gepost op: 15 oktober 2010, 00:21:04 »
Gefeliciteerd!  Wat zagen jullie er super en stralend uit! :)
En wat zijn de bruidsmeisjes schattig!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards