collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 235437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1175 Gepost op: 17 november 2011, 12:49:09 »
Goed een paar uur verder weer wat tot rust gekomen. Wat ik al zei ik moet niet te veel zeggend dan ga ik overdrijven....
De foto's van de ceremonie en de gasten ben ik zeker tevreden over en hij heeft ook een paar leuke aparte detail foto's gemaakt. Tijdens de fotoshoot heeft hij een aantal leuke foto's gemaakt. Waar ik echter teleurgesteld over ben is dat alle foto's op ons gefocussed zijn, waardoor je niet kunt zien waar we zijn, terwijl we zo'n prachtige locatie hadden en . De foto's van ons zijn alleen maar van ons geposeerd (bijna constant zelfde manier) of dat we lopen hand in hand. Verder zijn er eigenlijk niet echt veel foto's. Er is niet gelet op mijn jurk, waardoor die op best wel veel foto's niet goed erop staat. Dus de foto's op zich zijn niet slecht, maar het is meer dat ik veel mis aan foto's en dat ik daarom bijvoorbeeld geen foto heb waarop mijn ring ook daadwerkelijk goed te zien is. Ook mijn jurk staat voor mijn gevoel op maar een paar foto's echt goed. We hebben ook helemaal geen foto op een gekke plek of op een andere manier dan strak staand. Ik heb 2 foto's toegevoegd zo staan we op alle foto's. Op zichzelf zijn de foto's niet slecht ofzo.
Het ligt ook echt niet alleen aan de fotograaf hoor, ook aan ons! Waarschijnlijk voornamelijk aan ons :sad:

De eerste foto zit mijn jurk heel raar. Hij staat extreem naar voren en zo is het net of er geen sleep aan zit.

(Misschien word ik bridezilla na de bruiloft?) :ph34r:

Edit: Ik heb pas een uurtje geleden een mail gestuurd naar de fotograaf over hoe ik me voel. We hebben hem verder niet gesproken over de foto's. Dat was ook een punt ik meende dat we afgesproken hadden dat hij ons gewoon 'alle'  foto's zou opsturen en dat we dan zelf nog een selectie zouden kunnen maken. Echter heeft hij de selectie al gemaakt.
Ik heb trouwens een stukje en foto's onder getrouwd gezet.
« Laatst bewerkt op: 17 november 2011, 13:49:34 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1176 Gepost op: 17 november 2011, 16:51:47 »
Jeetje Jof, wat ongelooflijk k*t dat je niet blij bent met je foto's!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve dat ik (na het zien van die 2 foto's) precies begrijp wat je bedoelt! Wij hebben ook niet echt omgeving foto's, maar wij hadden ook niet een speciale omgeving. Onze foto's zijn in een straal van 10m van elkaar gemaakt (Bos, weiland en bankje bij elkaar).

Het kloterige is dat je het niet over kunt doen en het dus echt hiermee zult moeten doen. Wat de pijn wat zou kunnen verzachten (al is emotionele schade niet te verzachten) is te onderhandelen over de eind prijs. Ik vind wel dat een fotograaf op had moeten letten! Hadden jullie niemand bij je om de fotograaf te assisteren met jurk goed leggen en belichting vast houden enzo?

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1177 Gepost op: 17 november 2011, 16:56:32 »
bij het zien van de foto's begrijp ik wat je bedoelt, vooral dat je jurk niet mooi is neergelegd vind ik wel heel slecht... bij ons deed de fotograaf dat, of de chauffeur van de trouwauto die ook heel erg behulpzaam was. en wat zonde dat de mooie omgeving niet op de foto's is gekomen... ik zou dit zeker bespreken met de fotograaf, al is het maar dat hij beter oplet bij zijn volgende reportages maar daar hebben jullie niks meer aan, je kunt dit niet zomaar even over doen! ik vind het echt zo rot voor je :sad:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1178 Gepost op: 18 november 2011, 07:11:34 »
Bedankt voor de lieve reacties. Ben blij dat jullie het dus ook zien in de foto's. Belichting? Die hadden we niet, we hebben het met natuurlijk licht gedaan. Mijn zus was er wel bij, dus ben daar ook wel teleurgesteld in, want zij heeft niet 1 keer mijn jurk anders gelegd/gedaan ofzo. Ik heb inmiddels mailtje terug gehad van de fotograaf en heb daar zelf ook zojuist een mailtje op terug gestuurd met die bovenstaande foto als voorbeeld.
In de eerste mail heeft hij in elk geval uitgelegd dat wij geen selectie maken maar dat hij dat doet (staat schijnbaar in het contract, nou ja dat zal dan wel, dat vind ik ook niet echt heel belangrijk). Ik had aangegeven dat ik foto's miste en daar had hij op gereaageerd dat hij toch wel heel veel foto's had uitgeleverd voor 4 uur fotografie. Daar heb ik nu dus maar op terug gemailz wat ik precies bedoel met missen.
Zo hebben we dus niet 1 foto van onze schoenen, terwijl hij er 2 gemaakt heeft. En dat de ringen niet 1 keer dusdanig zijn gefotografeerd dat je ook daadwerkelijk kunt zien wat voor ring ik heb. En dat ik dus ook niet echt een foto heb waar mijn jurk dusdanig op staat dat je heel goed kunt zien wat voor jurk ik heb. (wel van na de fotoshoot)

Goed einde echo

Hoe gaat ie bij jullie? Bij een paar zijn de foto's ook binnen?
Waar hebben jullie voor gekozen qua album? zelf maken laten maken, 'digitaal'  of inplak etc?
« Laatst bewerkt op: 18 november 2011, 08:47:26 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1179 Gepost op: 18 november 2011, 09:05:47 »
wat jammer dat je zus er dan ook niet goed op heeft gelet, maar goed, blijft de verantwoordelijkheid van de fotograaf vind ik. ik hoop dat de fotograaf nog foto's gaat sturen van jullie ringen en schoenen. zijn de ringen ook niet ingezoomd gefotografeerd bij de ceremonie bij de ringen om doen?

wij hebben voor een digitaal album gekozen van 40x30cm (lekker groot dus :tongue:) van 50 pagina's (is 100 bladzijdes) en hiervoor hebben we zelf de foto's geselecteerd. de fotografe is er nu mee bezig en stuurt ons een digitale proefdruk als het af is, pas als wij 100% tevreden zijn wordt het album "afgedrukt". ook nemen wij 2 bijpassende ouderalbums, deze zijn kleiner (15x20) maar zullen exact dezelfde inhoud hebben als ons album en geven wij aan onze ouders!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1180 Gepost op: 18 november 2011, 09:26:19 »
Klinkt leuk dat album Elsbeth en leuk dat je ook voor de ouders maakt! Als je ze binnen hebt even een fototje van alle drie de albums (voorkant zeg maar???) ben heel benieuwd, hoe de buitenkanten eruit zien (binnenkant lijkt me prive, dus zal er niet naar vragen :tongue:).

Wij willen voor kerst 2 albums maken voor de ouders. Met een selectie van alle foto's die we ontvangen hebben van familie. We willen 2 verschillende maken voor onze ouders. Mijn ouders vinden iets andere foto's leuker dan de ouders van F. Voorbeeld foto's van F zijn neefje, zullen mijn ouders een stuk minder belangrijjk vinden terwijl de ouders van F dat natuurlijk erg leuk vinden. We willen dus echt een overzichts boekje maken van de dag :)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1181 Gepost op: 18 november 2011, 09:45:23 »
ja ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden! zal tegen die tijd inderdaad wel een foto plaatsen! (misschien ook wel van de binnenkant :tongue: )
leuk ook jullie idee, inderdaad zullen jouw ouders foto's van het neefje iets minder interessant vinden :wink:

wij hebben ons album echt zo opgesteld dat het een reportage is van ONZE dag, met wel natuurlijk foto's van ouders,getuigen en ringenmeisje, maar er komen bijvoorbeeld geen foto's in van alle felicitaties van andere mensen enzo, dit vonden wij niet echt thuishoren in ons album. dat drukken we wel los af! en op die manier is het voor de ouders ook een leuk album (al was dit niet onze beweegreden om het zo te doen hoor, hoe wij het willen staat voorop :) )

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1182 Gepost op: 18 november 2011, 09:52:35 »
Echt super, dat is het idee toch, dat het jullie album word :)

Wat doen jullie met de overige foto's? Wil je nog een ander album zelf maken, of een collage ofzo? En wat doen jullie met de kaartjes en andere dingen van de rbuiloft, een soort plakboek ofzo? Ik wille alle wensen uit de wensboom en de kaartjes in ene plakboek plakken, denk ik

Ik zit er aan te denken om op onze slaapkamer een groot bord te maken met daar een collage met herinneringen aan de voorbereidingen, de vrijgezellenfeesten (heb vet gave herinneringsdingetjes gekregen) en van de bruiloft. DUs stukje van mijn jurk erover draperen ofzo(heb best wat extra stof, altijd handig :wink:), wellicht de stropdas van lief, foto's en andere herinneringsdingen. Ik hoop dat het mooi gaat worden. Vind dat altijd heel moeilijk, heb echt een beeld ervan in mijn hoofd, nu alleen nog in de praktijk maken.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2011, 09:53:16 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1183 Gepost op: 18 november 2011, 10:05:03 »
wat een leuk idee die collage, je brengt me zowaar op ideeën!

alle kaarten die we hebben gekregen gaan inderdaad in een plakboek ofzo, leuk om te bewaren!

wij gaan inderdaad van de rest van de foto's zelf nog een album maken. 's avonds hadden we nog een andere fotografe geregeld en die foto's hebben we nu ook binnen! gaan we ook een album van maken.
dit is wel één van m'n favoriete foto's van het feest 's avonds, met bellenblaas! nu gelukt om te plaatsen:
« Laatst bewerkt op: 18 november 2011, 10:12:09 door elsbeth86 »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1184 Gepost op: 18 november 2011, 10:32:11 »
Oww die is mooi Elsbeth (wel jammer dat er een bel precies voor het gezicht van je man zit). Ook echt leuk dat jullie van 's avonds ook nog foto's hebben!
Wij hebben van 's avonds eigenlijk geen foto's, op zich niet heel erg, alleen maar lichtjes jammer :wink:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1185 Gepost op: 18 november 2011, 10:34:32 »
dank je wel! ja wij hebben dus ook foto's van onze openingsdans, en ongepland uiteindelijk ook zelfs een (wel b-kwaliteit maar goed) video van onze openingsdans! dat is wel heel erg leuk.
wij wilden echt de hele dag vastgelegd hebben en via via hebben we voor het feest 's avonds een journalistiek studente kunnen regelen die maar 75 euro vroeg en wel bijna 500 foto's heeft geleverd en ook nog alle foto's heeft bewerkt, dus dat was ook echt super mazzel :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1186 Gepost op: 18 november 2011, 10:39:22 »
Zo klinkt goed :biggrin:
(onze openingsdans ging niet, want mijn jurk was helaas niet goed op maat (tja nadeel als je dat allemaal zelf moet doen zonder iemand die er verstand van heeft ;P), ik kon de passen niet maken. Dus ik ben wel blij dat daar verder geen bewijs van is :tongue:)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1187 Gepost op: 18 november 2011, 10:42:36 »
oh dat was balen zeg! ja mijn moeder had m'n sleep met een paar steekjes vastgenaaid aan de achterkant zodat ik vrij kon dansen! maar wij deden ook een persiflage op de openingsdans, dus echt dansen was het niet :tongue: slowen,plaat bleef hangen,vogeltjesdans,macarena,kabouter plop,lief klein konijntje,grease,toeter op m'n waterscooter etc dus dat ging allemaal wel haha

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1188 Gepost op: 18 november 2011, 10:54:59 »
Hahaha, klinkt echt leuk :)
Wij hadden echt lessen genomen om een mooie quickstep te kunnen maken. en we waren ook redelijk okay vond ik. Helaas had ik er bij het omhoog halen van mijn jurk (heb die hele dag heel veel veiligheidsspelden gebrukt :wink:) niet aangedacht dat ik ook best wel een grote stap opzij moest maken. DU sik kon prima naar voren en naar achteren, maar niet opzij:S  Ach toen hebben we even geslowed (euh het was een snelle quickstep :tongue:) Ach dat was het enige aan de dag waar ik echt even ene traantje van teleurstelling heb laten lopen (op de wc), maar goed verder heb ik heerlijk genoten op de dansvloer (gewoon steeds mijn rok opgetild of niet opzij stappen :tongue:)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1189 Gepost op: 18 november 2011, 11:02:46 »
ja jammer als jullie er zo goed op geoefend hadden! kan me voorstellen dat dat even een teleurstelling is... maar ach, slowen is ook leuk toch ?!

nou ik had vooral dus problemen met achteruit dansen met m'n jurk, vooruit ging goed, maar achteruit stapte ik steeds op m'n jurk, maar daar heb ik niet zoveel hinder van gehad, zat niet in onze openingsdans dus is goed gekomen :) maar was best wel even bang toen ik 's ochtends op de trouwdag m'n jurk aandeed en zoiets had van oje, gaat dit wel lukken met de openingsdans? vooral het hoofd schouders knieën teen was improviseren want ik haalde niet echt de grond bij m'n tenen maar ja, is niemand opgevallen geloof ik :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1190 Gepost op: 18 november 2011, 12:20:20 »
We zijn weer goed op dreef dames.... wat een verhalen weer, leuk leuk leuk!!

Ik heb geen idee hoeveel pagina's ons album bevat!! De fotograaf heeft hem zelf samengesteld en daarna kregen wij de miniatuur foto's en een proefdruk. Deze hebben we bekeken, paar wijzigingen doorgevoerd en klaar waren we. De dvd met foto's laten we afdrukken. Die gaan eerst in een mapje zodat familie kan bij bestellen. Daarna ga ik een boek maken met alle overige foto's die we ook van familie en vrienden hebben.

Alle kaartjes (vanaf felicitatie met voorgenomen huwelijk) heb ik in een album geplakt. Is precies een groot album vol. Leuk om nog eens in terug te bladeren. Op de bruiloft kregen wij een fotoboek (digitaal) met foto's van onze beide vrijgezellenfeesten! En daarnaast een grote poster (op zeil) met een fotocollage van de feesten. Die gaan we in ons nieuwe kantoorpand ophangen.

Het dansen ging bij ons wonder boven wonder goed. Mijn jurk had een hoepel van 230cm dus ik was bang dat mijn man de passen niet goed kon maken, maar hij kon onder de hoepel door stappen. We hebben een stukje op film (Quickstep op Onvoorstelbaar van Nick en Simon) en het ziet er goed uit. Wel grappig, want de lampen schenen op de dansvloer en als ik daar voor danste zag je de contouren van mn benen haha.

Hebben jullie mij trouwens nog in de krant gezien? Op de trouwdag zelf stond ik in de lokale krant (Gelderlander). Omdat wij onze openingsdans op Nick en Simon deden en de laatste dans (hebben niet meer gedanst haha) ook op Nick en SImon (deze avond loopt ten einde) deden. OP 8 oktober was het 1e symfonica concert van hen in het Gelredome. De journalist van de Gelderlander vond het wel leuk om daar een stukje over te schrijven. 's maandags na de bruiloft belde een journalist van de Telegraaf. HIj had het stuk gelezen en vroeg of hij ook een interview mocht doen en een stuk mocht schrijven. Haha... gewoon de landelijke krant gehaald ;-)

Zal eens kijken of ik het hier kan plaatsen.

Telegraaf en De Gelderlander
« Laatst bewerkt op: 18 november 2011, 12:20:34 door Kastanjaa »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1191 Gepost op: 18 november 2011, 12:29:42 »
ja ik had het stuk in de krant al eerder gezien, echt leuk! fijn dat jullie openingsdans wel helemaal goed ging :)

de foto's van het vrijgezellenfeest krijg ik als het goed is zondag, volgens mij heeft ze er een verrassing iets meegemaakt, dus ben heel benieuwd!


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1192 Gepost op: 18 november 2011, 16:37:32 »
Had die in de gelderlander gelezen idd. Wel leuk dat je ook nog in de telegraaf gestaan hebt :) Super dat het helemaal goed gegaan is met de openingsdans. Mijn hoepel was ook 230 of nog een slag groter, maar dat was helemaal geen issue, je kunt die heel makkelijk aan de kant duwen. De oefen draai die we gemaakt hadden om te testen of mijn jurk goed zat (niet goed dus :wink:) ging vlekkeloos :tongue:
Leuk dat je jullie album ook al snel krijgt :)

We moeten nog even kijken wat we nu gaan doen met onze foto's voor wat betreft familie. Aangezien wij gewoon de foto's digitaal hebben op hoge reselutie kunnen we iedereen net zo goed een aantal digitaal geven :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1193 Gepost op: 19 november 2011, 18:10:09 »
Wij krijgen ook alle foto's digitaal, maar wij halen er een aantal uit. Familie mag wel bij bestellen, maar niet alle foto's. Willen ook iets voor ons zelf houden! haha

Als ik het album heb zal ik wat foto's showen :biggrin:

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1194 Gepost op: 21 november 2011, 13:58:14 »
Wij hebben gekozen voor een digitaal album, daarnaast krijgen we 200 foto's op cd. We gaan dan zelf nog 2 kleinere albums maken voor onze ouders.

Onze openingsdans ging eigenlijk best goed, mijn jurk hebben we opgespeld. Ik kon echt niet achteruit stappen want dan stapte ik op de binnenjurk.

Wij hebben zo verschrikkelijk veel kaartjes gekregen, ik heb alles maar in een doos gedaan.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1195 Gepost op: 22 november 2011, 10:55:10 »
Zo cd28 dat zijn dan vast heel erg veel :)
Ik ben inmiddels begonnen aan het ontwerp van onze bedank kaartjes. We maken hem een beetje in stijl voor kerst is het tegelijkertijd onze goede wensen kaartje (kerst kaart zeg maar). Klein vraagje, naar wie stuur je allemaal zo'n bedank kaartje, ik zat er aan te denken om hem aan iedereen te sturen van wie we een kaart ontvangen hebben.

Nou de foto's ga ik verder maar gewoon opgeven. Ik slaap er bijna niet meer van en mijn man is er ook behoorlijk van over de zeik en dat is het in elk geval absoluut niet waard het zijn maar de foto's van de fotoshoot. Ga vanmiddag/avond een mail sturen aan de fotograaf met dat ik het er maar bij laat, want we kunnen het toch niet over doen en dat ik het geld heb overgemaakt wat hij nog zou krijgen. Heb nu 1 reactie van hem terug gehad waarop ik dus de email terug gestuurd had, maar daar heb ik verder nog geen reactie op gehad. Ik durf momenteel niet eens meer mijn mail te openen, bang als ik ben dat er een reactie van hem is, waardoor ik me weer knap klote voel. Het is allemaal niet anders en we hebben wel andere foto's die we dan kunnen gebruiken. Het word alleen allemaal niet zo als ik in gedachte had en dat is wel heel erg jammer. Ik zit er nu aan te denken om maar gewoon zelf zo'n digitaal album te maken (no offence, maar vind ze er altijd verre van professioneel uitzien (ook die van profonet, daar ben ik nu mee bezig voor de huwelijksreis) en wij zijn beiden geen fan van die digitale van fotograven en wilden een inplak album hebben), want het inplak album vinden we het niet meer waard. Het is in elk geval wel zo dat we een fantastische dag hebben gehad en ik ben niet van plan om die stomme foto's me zo te laten beinvloeden.

Edit: en ik krijg zojuist te horen dat mijn moeder weer minder nieuws te horen heeft gekregen, weer chemo's :S  (sneller dan gehoopt zeg maar)
« Laatst bewerkt op: 22 november 2011, 10:57:12 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1196 Gepost op: 23 november 2011, 08:53:29 »
Jeetje jof, het zit je niet mee! Heel veel sterkte met je moeder! En het zijn inderdaad maar foto's, maar wel foto's die jullie moeten herinneren aan een mooie dag! Jammer dat het zo gelopen is. Misschien wel ff in recentietopic iets schrijven zodat anderen gewaarschuwd zijn?

Ik had jullie nog beloofd iets van het album te sturen! We zijn er zo blij mee! (sorry Jof)

Chips, niet in de volgorde zoals ik wilde maar ok.

Binnenkant, achterkant, voorkant (kwaliteit is heel mooi, foto is met telefoon gemaakt, dus het lijkt slecht)
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 08:55:29 door Kastanjaa »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1197 Gepost op: 23 november 2011, 09:07:44 »
Echt mooie foto's en album Kastanjaa, met dat kenteken in jullie datum, is toch echt wel heel leuk! Super dat jullie er zelf ook heel blij mee zijn! :biggrin:
Hebben jullie een harde kaft?

Ik ga het niet melden in recensietopic. Hij heeft prachtige foto's gemaakt van onze verlovingsshoot (preshoot, hoe je het wilt noemen :wink:) en de foto's van de ceremonie en eromheen zeg maar zijn ook prima. (sommige zelfs geniaal!) Het is puur dat hij de fotoshoot van te voren op een andere manier gedaan heeft dan tijdens de verlovingsshoot en dat hij te weinig (geen) aandacht geschonken heeft aan mijn jurk en hij alles gelijk gedaan heeft, geen andere houding etc. Maar goed heb vannacht er weer bar slecht door geslapen en ben het gewoon spuug zat dat ik het me zo laat beinvloeden :S Waar zit die knop van dat het me niet meer kan schelen :sad:
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 09:08:15 door Jof »

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1198 Gepost op: 23 november 2011, 11:15:10 »
Wat vervelend allemaal Jof! Is het niet een idee om samen naar hem toe te gaan en aan tafel het uit te praten? Hij kan toch alle foto's laten zien? Als jullie er echt zo mee zitten lijkt me dat het minste wat hij doen kan.

Wij hebben gisteravond ons album opgehaald, we zijn er super blij mee! Hij is schitterend geworden. Ik zal nog wel wat foto's plaatsen. Zit nu op m'n werk. De cd heb ik nog niet thuis bekeken, wel al een keertje bij de fotograaf dus ik weet wel een beetje wat erop staat. We hadden heel veel foto momenten omdat iedereen van onze familie wat deed deze dag. Daarom ook zoveel foto's op cd en we moesten extra bladen in ons album hebben.

Sterkte Jof met alles... Ik vind het echt super rot voor jullie!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1199 Gepost op: 23 november 2011, 16:33:41 »
Wij hebben inderdaad een harde kaft! En ook dikkere pagina's, weet niet hoe dat heet.

Los laten is heel moeilijk, dat gaat niet zomaar! Sterkte!

En over de recensie snap ik. Maar misschien wel als tip meegeven dat je iemand instrueert om goed op de jurk te letten tijdens de shoot ?!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards