collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 232622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1250 Gepost op: 8 november 2012, 09:01:29 »
@ Elsbeth Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoe ze heet? Wel erg vervelend dat het op het laatst niet helemaal goed ging. Wel echt super dat het goed met haar gaat en hoe gaat het met jou? Uiteraard ben ik ook super nieuwsgierig wanneer ze geboren is?

@ Kastanja, oww ja dat is wel erg duur idd! Nou ja voor d ebuis is ook leuk :)

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1251 Gepost op: 11 november 2012, 12:29:38 »
 :applaus: :applaus: :applaus: Yeah... de 1e baby is er!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Gefeliciteerd Elsbeth en man!

Ben ook erg benieuwd naar haar naam (als je hem niet openbaar wilt maken snap ik dat, misschien een dm?)
Nu wachten op Kaaatje!!


elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1252 Gepost op: 11 november 2012, 19:13:11 »
dank jullie wel! met mij gaat het steeds beter :) gister voor het eerst naar het winkelcentrum gelopen met ons meisje in de kinderwagen en dat ging goed! helemaal leuk :) haar naam zet ik idd liever niet hier openbaar, zal jullie even pb-en!

kaaatje25

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1253 Gepost op: 3 december 2012, 18:38:54 »
Leuk om te zien dat jullie nog steeds reageren op het forum. Ik was mijn inloggegevens kwijt dus kon niet meer reageren. Nu is dat weer gelukt.

Hier hebben we ons 1 jarige huwelijk gevierd met de familie. Gezellig wat gedronken, taart erbij. Verder klein gehouden. Kon niet zo veel meer omdat ik hoog zwanger was.

Ik ben inmiddels bevallen van een mooie dochter Vera. Ze is 7 november geboren dmw een geplande keizersnede. Ik moest een keizersnede ivm mijn gebroken staartbotje.

Ze is inmiddels bijna 4 weken en alles gaat goed hier. Manlief moet helaas morgen weer werken na 3,5 week vakantie. Dus vanaf morgen moet ik het alleen gaan doen. Maar ik ben er van overtuigt dat het allemaal goed gaat komen.

elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1254 Gepost op: 3 december 2012, 19:27:05 »
gefeliciteerd kaaatje met jullie dochter! ook een keizersnee, hoop dat jij inmiddels ook aardig hersteld bent! onze dochter is woensdag 6 weken oud, en jeej, dan mag ik weer auto rijden, super! en de naam van jullie dochter lijkt behoorlijk op die van onze dochter haha ;) hier trouwdag ook niet echt kunnen vieren door hoog zwanger zijn maar ach, volgend jaar lekker die trouwdag met z'n drietjes vieren toch :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1255 Gepost op: 3 december 2012, 20:41:32 »
Gefeliciteerd met de geboorte van Vera!  Jeetje heb je nu nog er last van van dat staart botje?

Leuk om te lezen dat het goed gaat :)

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1256 Gepost op: 4 december 2012, 19:05:15 »
Gefeliciteerd met Vera! Leuke naam!!

Fijn dat alle moeders en dochter het goed maken!!

Hier verder geen nieuws...

kaaatje25

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1257 Gepost op: 4 december 2012, 20:28:24 »
Nee geen last meer van mijn staartbotje. Wel even last van gehad in mijn zwangerschap maar viel gelukkig mee. Maar door de stand van mijn stuitje kon Vera niet op de normale manier geboren worden. Mijn stuitje zit nu in de weg. Ik zal nooit op een gewone manier kunnen bevallen. Het scheeld dat ik het al ver van te voren wist. Ik kon me er goed op voorbereiden.

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1258 Gepost op: 8 april 2013, 13:40:57 »
Vandaag is het alweer 1,5 jaar geleden...

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1259 Gepost op: 8 april 2013, 13:50:17 »
Gefeliciteerd meid!
Hier nog een een weekje wachten :) Staan jullie er even bij stil met je tweeen?

Ik zit er aan te denken mijn man te verassen met een etentje, heeft hij wel verdiend :)

elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1260 Gepost op: 8 april 2013, 16:08:48 »
wow kastanjaa, alweer anderhalf jaar! gaat hard he :)
jof, ik zie dat je zwanger bent, wat ontzettend leuk zeg! gefeliciteerd!!!
hier gaat alles goed, ons dochtertje is alweer 5 1/2 maand oud en gaat super goed met haar :) zelf ga ik volgende week na een heerlijk lang verlof ook weer eindelijk werken, best spannend!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1261 Gepost op: 8 april 2013, 16:22:22 »
Wat super fijn dat het goed met haar gaat Elsbeth! Lijkt me spannend dat je weer aan het werk gaat. Je hebt dan wel een lang verlof gehad of niet? Normaal toch 16 weken?
En ja ook hier zwanger :P

elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1262 Gepost op: 8 april 2013, 16:26:18 »
ja idd normaal 16 weken, maar vanaf 31 weken zat ik al in ziektewet (lees begin september), eind oktober bevallen en bevallingsverlof, half januari had ik weer moeten beginnen, maar 3 maanden ouderschapsverlof opgenomen waardoor ik nog lekker thuis kon blijven!
gaat alles tot nu toe goed jof met jou en het kleintje? willen jullie straks weten wat het wordt? geniet er iig van! ik mis m'n buik alweer hoor ;) en zal het maar alvast zeggen, ja wij willen een 2e, waarschijnlijk gaan we daar volgend jaar voor aan de slag haha...

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1263 Gepost op: 8 april 2013, 19:03:27 »
Lekker hoor :) Succes alvast, is vast ook wel lekker om weer te werken?

Ja gaat goed hier. Alleen wat moeheid en buikpijn gehad, verder weinig klachten. We zijn er nog niet uit of we het geslacht willen weten. F wel en ik niet :P

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1264 Gepost op: 9 april 2013, 11:20:27 »
Wij zijn vrijdag uiteten geweest (maandag is zo'n lastige dag). Zijn ook 8,5 jaar samen ook maar gevierd haha.

Leuk weer een oktober bride baby op komst!! Gaat het met de andere meiden en baby's goed? Hier wel!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards