collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 232443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #50 Gepost op: 17 januari 2011, 14:14:50 »
dank je wel kaaatje! jij ook sterkte nog steeds met je stuitje! :sun:
ja samen ziek zijn is gezellig, maar ook erg onpraktisch, net moest vriendlief overgeven en kon ik het opruimen terwijl ik ook ziek ben, dat schiet niet op natuurlijk maar ja... samen komen we er wel weer doorheen!dat is nou echte liefde he haha.. :wub:

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #51 Gepost op: 17 januari 2011, 15:16:36 »
Liefde is.... Elkaars kots opruimen  :biggrin:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #52 Gepost op: 17 januari 2011, 15:20:13 »
haha precies :wink: als wij niet bij elkaar horen dan weet ik het ook niet meer hoor :clap:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #53 Gepost op: 17 januari 2011, 16:04:50 »
Weinig nieuws hier....

9 april ga ik jurken passen. Gewoon om te kijken wat ik wil. In augustus wil ik dan naar Anastasia in Nieuwegein om daar mijn jurk te laten maken. Anders moet ik binnen nu en 2 maanden op mijn streef gewicht zitten ivm het bestellen van mijn jurk :S In Nieuwegein kunnen ze tussen de 4 en 8 weken een jurk maken. In maart maar eens bellen of het echt zo is en of ik al een afspraak kan maken :tongue:

Verder ben ik nu eerst druk met het huwelijk van een vriendin van mij. Zij trouwt 4 februari en ik ben ceremoniemeester. Het is een kleine bruioft, dus echt heel veel hoef ik niet te regelen ;-)


Beterschap voor alle zieke bruidjes!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #54 Gepost op: 18 januari 2011, 10:54:45 »
Ben zo zenuwachtig haha. Heb echt zin in vanmiddag :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #55 Gepost op: 18 januari 2011, 11:17:12 »
kastanjaa, wat super dat je zelf je jurk laat maken, word je jurk dan ook echt speciaal voor jou ontworpen?
kaaatje, heel veel plezier vanmiddag he met het passen!!!
hier nog steeds ziek:(

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #56 Gepost op: 18 januari 2011, 11:27:45 »
Heel plezier kaatje!
Ik mag donderdag, ben wel benieuwd of het ook echt zo leuk is als iedereen zegt :wink:
Ben benieuwd hoe jij het zult ervaren, dus graag even posten we zijn neiuwsgierig!! :wink:

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #57 Gepost op: 18 januari 2011, 11:43:37 »
Zal vanmiddag laten weten hoe ik het vond en of ik mijn jurk heb gevonden.

Ben erg benieuwd.

@elsbeth, gaat het nog steeds niet veel beter das wel minder zeg. Hopen dat je snel weer opknapt.

@kastanjaa, Bij anastasia kun je je jurk na laten maken of werkt het daar niet zo?

@jof, Spannend dat jij donderdag mag zeg. Al enig idee wat je ongeveer wilt?

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #58 Gepost op: 18 januari 2011, 18:47:22 »
@Elsbeth86 kijk maar eens op www.anastasia.nl volgens mij kun je alles zelf samen stellen. Maar ik heb nog niet gebeld, dus zeker weten doe ik het niet.

@Kaaatje dat zou kunnen, maar dan moeten er wel duidelijke verschillen met de echte jurk zitten anders pleeg je plagiaat (ofzoiets).

Mijn reden is puur dat ik dan nog langer kan afvallen :tongue: En ze is absoluut niet duur! Ik wil niet meer dan €1000,00 euro aan de jurk uitgeven!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #59 Gepost op: 18 januari 2011, 18:59:51 »
Jaaa ik heb MIJN jurk gevonden!!!
Echt een super ervaring. Ik kan oprecht zeggen dat je het voelt of het je jurk is of niet.

Ik ging voor een tweede hands jurk, maar het is toch een nieuwe geworden. We hebben twee jurken
samen gevoegd. Rok van de ene en het bovenstukje van de andere.
Het is echt helemaal mijn jurk. Ben zo enorm gelukkig nu!!!

@kastanjaa hoeveel kilo wil je er af hebben dan voor oktober?

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #60 Gepost op: 18 januari 2011, 19:05:35 »
kaaatje, wat super dat je DE jurk hebt gevonden! jeej :biggrin:
kastanjaa, ik zal eens kijken op die site, ben wel benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2011, 19:05:48 door elsbeth86 »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #61 Gepost op: 18 januari 2011, 21:48:45 »
He super meid dat je DE jurk gevonden hebt!
Cool dat hij uit 2 bestaat, heb dan altijd beetje het idee dat het nog meer je eigen jurk is :wink:
Ik heb wel een idee wat ik wil, maar of dat me ook staat is een tweede, is het bij jou datgene geworden wat je van te voren bedacht had?
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2011, 21:49:01 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #62 Gepost op: 18 januari 2011, 22:16:52 »
Het is precies geworden wat ik had gehoopt.
Het was de tweede jurk die ik aan had en het was janken geblazen  :biggrin:
Daarna hebben we alleen het boven stukje aangepast.
Echt heel bijzonder dat je voelt dat het jou jurk is. Je voelt dat echt!!!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #63 Gepost op: 18 januari 2011, 23:02:33 »
@Kaatje ..... ik ga proberen om nu nog 20 kilo af te vallen (ben er al 7 kwijt)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #64 Gepost op: 19 januari 2011, 09:46:34 »
Lijkt me echt geweldig om dat gevoel te hebben.. ben benieuwd wat het bij mij wordt :wink:
@ kastanjaa: ja dan kan ik me goed voorstellen dat je nog even wilt wachten met het opzoek gaan naar een jurk. 5 kilo's lukt nog wel binnen 1 maat, maar idd 20 kilo, wordt je lijf toch wel heel anders van qua maten. Succes met afvallen en knap dat je er al 7 kwijt bent !

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #65 Gepost op: 19 januari 2011, 09:55:42 »
@Jof Je hoeft gelukkig niet zo heel lang meer te wachten. Ga je morgenvroeg of morgenmiddag?
Ben benieuwd of jij je jurk ook gaat vinden.

@Kastanjaa, Echt super goed dat je er al 7 kwijt bent zeg!! 20 kilo is inderdaad nog erg veel, maar gaat je vast lukken.

Hoe gaat het verder met jullie voorbereidingen. Nog echt met dingen bezig of staat het bij jullie ook een btje op een laag pitje?
Mijn schoonmoeder gaat de kaart maken dus we zijn bezig of die goed te krijgen. Ben ook begonnen met de tekst die binnen in de kaart moet komen. Ze moeten bij ons eerder worden gedrukt zodat mijn schoonmoeder de voorkant kan gaan maken.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #66 Gepost op: 19 januari 2011, 12:20:06 »
wij zijn begonnen met zoektocht naar een dj, we hadden eerst waarschijnlijk iemand via via maar die blijkt nu ernstig ziek te zijn, dus dat gaat (natuurlijk) niet door...dus nu toch weer hard op zoek naar een dj!
verder zijn we nog steeds bezig om onze trouwlocatie om te zetten van gemeentehuis naar kasteel, en dit zou de dagplanning ook weer behoorlijk veranderen, dus moet wel even snel geregeld worden... zo maar weer even die kasteelbeheerder proberen te bellen!

over de trouwkaarten: onze schoonzus werkt bij een grafisch ontwerpbureau en heeft al aangeboden ons er bij te helpen zodat we echt een unieke trouwkaart krijgen, niet zo'n standaard kaart uit de boeken, dus dat is wel echt heel erg leuk!

kastanjaa, ik had trouwens op die site gekeken van anastasi, mooie jurken zeg, en zeker niet duur! ken je ook mensen uit je omgeving die dit hebben laten doen? is het wel gewoon echt goede kwaliteit?

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #67 Gepost op: 19 januari 2011, 12:35:48 »
Ik weet nog wel een DJ voor je. Maakt niet eens echt uit waar je woont, bij ons reist hij ook 150km heen en 150km terug!! En ik vind hem niet duur!!
Laat maar ff weten als je interesse hebt :tongue:

Ik ken niemand uit mijn omgeving die er is geweest, maar hier op het forum is er ook een topic over Anastasia en die zijn allemaal positief. Dus dat moet wel goed komen!!

Anastasia op trouwforum

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #68 Gepost op: 19 januari 2011, 12:40:14 »
ben wel benieuwd naar die dj;)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #69 Gepost op: 19 januari 2011, 13:19:04 »
Ik heb morgenochtend een afspraak staan, ben benieuwd. Ik heb 4 mensen mee, hoop niet dat ze dat als een probleem ervaren :tongue:
Moet zeggen dat het nu het zo dicht bij komt ik er steeds meer zin in krijg! In het begin had ik zoiets van ja jurk het zal (ben niet zo'n klerenshopper :wink:). Maar nu het zo dichtbij komt wordt het wel spannend, heb zojuist een paar plaatjes uitgeprint en mijn concentratie op het werk is ook erg laag (euh hadden jullie uiteraard al door, ben stiekum hier op het forum actief :wink:)

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #70 Gepost op: 19 januari 2011, 13:22:55 »
Spannend Jof, ik was gister opeens heel erg zenuwachtig. Ik had 5 mensen mee en dat was geen probleem.
Zolang ze niet overal tussen gaan lopen enz is er niets aan de hand.
Wil je graag een ''witti'' jurk of ga je voor iets anders??
Ben benieuwd wat het gaat worden en hoe je het vind. Ik ben ook geen shop type maar je jurk aan trekken is echt heel gaaf!!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #71 Gepost op: 19 januari 2011, 13:57:41 »
Ik ga voor iets heel anders dan wit, ben niet zo fan van wit bij mezelf (mijn AS gelukkig ook niet :wink: ). Maar wil wel een echte prinsessen jurk.
Ik zat te denken aan zoiets. Ben wel benieuwd waar ik mee 'thuis' kom :tongue:
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2011, 13:58:13 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #72 Gepost op: 19 januari 2011, 14:15:20 »
Super zo'n jurk. Ik zou je mijn jurk wel willen laten zien maar heb geen idee wie er allemaal op dit forum rond neuzen.
En door de trouwdatum kunnen mensen al snel linken leggen.
Ben erg benieuwd wat het gaat worden bij jou!!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #73 Gepost op: 19 januari 2011, 14:29:30 »
pb je hem even, ben wel heel nieuwsgierig namelijk! :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #74 Gepost op: 19 januari 2011, 14:34:56 »
@ Elsbeth DJ Niek Paniek haha klinkt eng, maar hij is echt heel leuk. Weet niet of je twittert? Maar zo ben ik bij hem terecht gekomen!

Weet trouwens niet wat je budget is, maar bij ons zit hij onder de 600euro
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2011, 14:35:17 door Kastanjaa »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards