collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 235417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #825 Gepost op: 22 juli 2011, 21:43:59 »
Bedankt voor de tip kastanja, ik zal hem eens even uitdiepen en kan wel eens langs 1 van de winkels gaan :)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #826 Gepost op: 22 juli 2011, 22:42:26 »
@jof: ja we zijn vrij vroeg met versturen idd, maar ach, de kaarten liggen klaar, en begin september willen we gewoon weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. daarbij heb ik nu alle tijd ervoor, over een paar weken gaat het schooljaar alweer beginnen en dat is zeker in het begin druk genoeg. plus dat het vakantietijd is, en sommmige mensen de kaart pas over een paar weken lezen. beter te vroeg dan te laat :wink:
leuk dat jullie met de cadeaulijst begonnen zijn!
wij vragen aan iedereen geld, alleen naaste familie cadeaus, maar die moeten we nog even verzinnen :tongue: dus daar moeten wij eigenlijk ook wel mee aan de slag!

@kastanja: over het afvallen; ik had het nagevraagd, tot 1 1/2 maat was zoiezo geen probleem, oftewel 7,5 kilo. na het passen was ik nog 2 kilo aangekomen, dus mag 9,5 kilo afvallen. maar heb het al bij de zaak aangegeven, het gegooid op medische indicatie (is ook ergens wel zo) en ze zeiden dat het zoiezo goed kwam met de jurk, ook als ik wat meer zou afvallen. maar 12 augustus heb ik m'n pasafspraak, dan gaat hij op maat gemaakt worden, en dan stop ik nagenoeg met afvallen. dus nog paar weken hard ertegenaan en dan weer langzaamaan opbouwen naar normaal voedsel. ik mag niet zomaar weer alle koolhydraten gaan eten. komt ook mooi uit, want dan ben ik met de bruiloft weer helemaal opgebouwd naar volledig normaal voedsel :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #827 Gepost op: 22 juli 2011, 22:51:08 »
Ik heb het ook aangegeven en in principe kunnen ze alles vermaken, maar daar wordt je jurk niet mooier van. Hij zou dan uit model raken. Ach, ik zie het wel. Ik ben inderdaad ook weer opgebouwd wanneer de bruiloft is en met het vrijgezellenfeest mag ik in ieder geval al weer lunchen en wat alcohol nuttigen ;-)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #828 Gepost op: 23 juli 2011, 09:58:55 »
nou ik weet niet wanneer m'n vrijgezellenfeest is, ik vermoed 1 of 8 oktober :tongue: maar dan ga ik gewoon helemaal los hoor, in welke fase ik ook zit! haha...maar dan zal ik wel aardig opgebouwd zijn ook.
m'n zusje is er inmiddels mee bezig weet ik en gaat volgens haar helemaal goed komen, ik ben echt zo benieuwd... maar ze heeft in de mails naar iedereen al gezegd dat ze hun mond moeten houden omdat ik zo nieuwsgierig ben :tongue: maar ik ga straks een week met m'n zusje op vakantie, kijken of ik wat informatie los kan krijgen :wink:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #829 Gepost op: 23 juli 2011, 10:18:48 »
Ik heb de mijne 3 september. Dat wilde ik gewoon weten, omdat ik anders weken als een gestreste kip rond loop. Verder wil ik niet weten wat we gaan doen, dat mag wel een verrassing zijn!

Succes, nog eenpaar weken knallen!

Ik ben ondertussen bezig met de kaarten in elkaar zetten, wat een takkenkarwei is dat zeg! Gelukkig hoef ik er "maar" 40... Wij doen ze 7 aug op de bus, dan heeft iedereen ze 8 aug binnen. Dat is dan 2 mnd van te voren, misschien wat vroeg, maar wij willen weten wie er wel en niet komen. En dan kan iedereen eindelijk op zoek naar de locatie, die nog steeds geheim is  :tongue:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #830 Gepost op: 23 juli 2011, 10:35:15 »
haha, ja rotwerk is dat. wij hebben 80 kaarten.... en ze zijn in elkaar gezet, maar we gaan dat nu waarschijnlijk veranderen in bevestigingsmethode, dus kan ik alle 80 kaarten weer opnieuw doen :tongue: joepie!
en van de week ga ik knutselen aan de enveloppendoos, dat vind ik wel leuk :) zo meteen naar een knutselwinkel kijken voor leuke spulletjes!

nu net weer op de weegschaal gestaan, en gister was toch niet helemaal betrouwbaar met alle kleren aan, einde van de middag enzo (ik weeg altijd 's ochtends) en ben nog een extra kilo kwijt, joepie! nu dus 8,5 kilo kwijt :)

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #831 Gepost op: 23 juli 2011, 11:21:32 »
Wij hebben onze postzegels binnen gekregen, ze zijn echt super leuk geworden!

Vanmorgen nog een extra passessie gedaan voor mijn jurk. Er zat een detail op waar ik over twijfelde en ik heb hem er net af laten halen en nu vind ik hem helemaal geweldig. Gelukkig waren ze heel behulpzaam, toen ik belde maandag mocht ik direct nog een keer komen passen en ze wilde hem er wel af halen en mocht ik dan besluiten dat met toch mooier is dan werd het gewoon weer hersteld. Direct de sieraden uitgezocht dus dat is nu ook mooi gelukt!

Zo, nu gauw weer aan het verven... Ik krijg er maar geen genoeg van  :blink:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #832 Gepost op: 23 juli 2011, 16:36:02 »
fijn dat je jurk nu helemaal naar je zin is cd28! is toch wel erg belangrijk :wink:
wij hebben zonet onze ringen opgehaald, waren klaar, en ja, ze zijn nog steeds erg mooi :biggrin: nu even een goed verstopplekje vinden ervoor. mochten er inbrekers komen dan mogen ze ze niet vinden :wink:
verder papier en linten uitgezocht voor de enveloppendoos, kan ik daar nu ook echt mee aan de slag. m'n AS werd helemaal gek van mijn gedub tussen de kleuren :tongue: die heb ik op een gegeven moment maar even ondertussen naar een andere winkel gestuurd want hij werd ongeduldig haha...

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #833 Gepost op: 24 juli 2011, 15:42:11 »
Jullie allemaal lekker druk bezig dus. Fijn dat je jurk nu helemaal naar wens id CD! Succes met verven!
@ elsbeth: Enveloppendoos, staan veel leuke voorbeelden van op het forum, lekker aan het knutseen dus :)

Liever iets te vroeg op de bus de uitnodigingen dan te laat toch? Wij doen ze eind augustus op de bus, dus zo'n 6/7 weken voor de bruiloft.
Wij hebben dan op onze website een aan/afmeld formulier en het telefoonnummer van onze weddingplanner staat op de uitnodiging. Wij willen ook graag de aan en afmeldingen weten.
@ kastanja: Moeten jullie het erg ver van te voren doorgeven aan de locatie (aangezien jullie het voor de aantallen zo vroeg doen?).
Wij kunnen tot een week voor de bruiloft het aantal gasten doorgeven. Wel heel prettig. We hebben als deadline 1 oktober op de website gezet :tongue:
We hebben ook niet heel veel gasten, dus mochten we tegen die tijd nog niks van gasten vernomen hebben kunnen we er altijd nog achteraan bellen. Neem achter aan dat de daggasten toch van te voren wel contact met ons hebben, dus we zullen het van de mensen bij wie het er echt toe doet wel van te voren weten :)

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #834 Gepost op: 24 juli 2011, 21:26:58 »
Nee wij hoeven dat niet zo ver van te voren door te geven. Willen het zelf graag weten voor de inkoop van al het materiaal. Voor de weekendgasten wil ik het helemaal op tijd weten omdat we die wel door moeten geven ivm beddengoed en toeristenbelasting ;-)

En eigenlijk ben ik gewoon trots op mijn kaart en mag nu eindelijk iedereen de locatie wel weten  :tongue:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #835 Gepost op: 25 juli 2011, 07:41:05 »
En terecht kastanja! Ze zijn echt heel origineel.

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #836 Gepost op: 25 juli 2011, 08:06:44 »
Ik weet niet wanneer mijn vrijgezellenfeest is, weet wel dat er 1tje gaat komen. Moest een lijstje doorgeven met namen. Ik verwacht zelf aankomende maand een keertje en dan blijven er maar 2 weekeinden over want de andere 2 heb ik al wat staan. We zien het wel, ik laat me verassen.

Hopelijk komen de kaarten deze week binnen dan kunnen we ze ook klaar gaan maken. Ik moet alleen nog even van die inlegkaartjes maken voor de daggasten.

Maakt iedereen een enveloppendoos? Ik heb daar eigenlijk nog niet over nagedacht.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #837 Gepost op: 25 juli 2011, 08:47:50 »
Ik heb ook geen idee wanneer mijn vrijgezellenfeest is. Weet dat mijn zus en schoonzus ermee bezig zijn. Voor AS weten we niet wie het organiseert. Onze zussen zullen er echter wel voor zorgen dat hij er ook 1 krijgt, we hebben in elk geval wel ieder een lijstje moeten inleveren met wie we er graag bij willen hebben. Kan me er ook echt niet druk om maken over wanneer of wat dan ook. Is ook de sport om het zo te plannen dat het bij ons kan. Ik heb nog niemand kunnen betrappen om bij ons in de agenda's te kijken.

Ik ga waarschijnlijk geen enveloppendoos maken. Bij ons op de locatie hadden ze een paar opties die we konden gebruiken. In elk geval kan alles (inclusief gewone kado's) apart opgeborgen worden totdat we de volgende dag weer naar huis gaan. Scheelt wellicht ook wel dat onze locatie afgelegen ligt op privé terrein. Dus niet midden in een woonwijk/straat waar iedereen kan zien dat er iets gaande is.

De kaarten gaan we vandaag de laatste proefdruk van laten maken. Die is dan morgen of woensdag binnen. Als die goed is gaan we ze bestellen. We gaan zeker 10 kaarten voor de avondgasten meer bestellen dan we nodig hebben. Gelukkig is dat bij ons qua prijs niet echt meer.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #838 Gepost op: 25 juli 2011, 10:15:12 »
nou ik heb gister bij m'n zusje flink lopen zeuren over data en het blijkt dat er 3 mogelijkheden zijn waarvan 1 het is geworden: 24 september, 1 oktober of 8 oktober, zoiezo iig een zaterdag want dat is wel het handigste. maar meer gaat ze echt niet loslaten. nou ja, ik vind het ook wel heel erg leuk om verrast te worden! laat maar komen :wink:
@jof; ja heb hier op het forum idd al wat inspiratie opgedaan voor de enveloppendoos! nou hopen dat hoe het in m'n hoofd zit het er ook zo uit gaat zien :wink:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #839 Gepost op: 25 juli 2011, 10:35:32 »
Ik moet ook nog een enveloppendoos, maar ben niet zo handig met knutselen!

In het Xenos krantje zag ik deze dozen staan en aangezien wij thema roze / wit hebben, vond ik hem wel leuk. Mijn AS ook, dus die ga ik vandaag ff halen. Deksel erop lijmen, gat erin snijden en klaar ben ik (denk ik).
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 10:35:47 door Kastanjaa »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #840 Gepost op: 25 juli 2011, 11:02:26 »
@kastanja: Leuke feestelijke 'kant en klaar' doos hoor!
@ elsbeth: wel iets duidelijker dus over de datum :tongue:
Ik bedacht me net ineens dat mijn schoonzus had egzegd dat dat normaal is om zo'n 6 weken voor de bruiloft te hebben, dus ben benieuwd of het bij ons ook 6 weken van te voren is. Voor AS in elk geval niet, die is er dat weekend niet :wink:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #841 Gepost op: 25 juli 2011, 12:10:08 »
leuke dozen kastanjaa!
nou onze kaarten gaan op de bus dus ik durf ze hier wel te posten dus bij deze: voorkant en achterkant envelop, voorkant kaart en binnenkant kaart
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
ik heb de plaatjes flink moeten verkleinen anders kon ik het niet posten dus tekst is niet zo goed leesbaar.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #842 Gepost op: 25 juli 2011, 12:24:30 »
Wat een super leuke voorkant Elsbeth! Klein vraagje over de binnenkant, is die egaal van kleur (wit?) of heb je daar nog iets mee gedaan?
Jammer dat de tekst niet echt goed voor ons te lezen is :tongue:
Ik vind hem op een mooie manier simpel. De tekst die bij de foto's staat is die ook persoonlijk, ik kan het helaas niet lezen. Ziet er in elk geval super persoonlijk uit, houd ik erg van :)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #843 Gepost op: 25 juli 2011, 12:50:37 »
Links op kaart:

Sprookjes worden elke dag verzonnen,
Er zijn er vast miljoenen bij elkaar.
Maar sprookjes zullen altijd sprookjes blijven,
Alleen ons eigen sprookje, dat is waar!


Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach, zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.
Mochten jullie ons toch willen verrassen, dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen.


Ceremoniemeester:  ......


Rechts op kaart:

Wij gaan trouwen!

Rob & Elsbeth

Geven elkaar het ja-woord op vrijdag 14 oktober 2011 om 13.45 uur in de ..... van Kasteel ......., ........ te ........
Wij zouden het zeer op prijs stellen wanneer u bij de ceremonie aanwezig bent.
Daarna bent u van harte welkom op ons huwelijksfeest van 21.00 uur tot 01.00 uur in Hotel ........., .......te ........
Indien u niet kunt komen, wilt u dit dan vóór 1 september laten weten?
Wij verheugen ons op uw aanwezigheid!

Ons adres:..........


dat is de tekst!

de kaart is van binnen idd wit, en dan met grijs/zilvere letters

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #844 Gepost op: 25 juli 2011, 12:59:09 »
Tekst ziet er goed uit. Netjes bij elkaar gebracht. Jammer dat je op foto's niet altijd de sfeer goed meekrijgt he :tongue:
Grijs zilvere letters klinkt erg mooi.

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #845 Gepost op: 25 juli 2011, 13:00:25 »
Mooie kaart zeg! Wat staat er allemaal op die fotootjes?

De doos van de Xenos was dus niets, veel te klein! Heb er nu een bij de blokker gescoord, rood met witte hartjes en stippen (zal vanmiddag nog wel foto maken).

Kijk vd week nog wel ff bij een andere xenos, misschien hebben die wel het grote formaat. Vind hem wel echt leuker dan die ik nu heb!
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 13:01:33 door Kastanjaa »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #846 Gepost op: 25 juli 2011, 13:03:18 »
@ kastanja, je kunt niet de 2 formaten op elkaar stapelen? Weet niet in welke zin hij te klein is....

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #847 Gepost op: 25 juli 2011, 13:07:00 »
dank jullie wel!

de tekst bij de fotootjes:
van links naar rechts naar beneden:
Dit gaan we vieren
Wij gaan trouwen
Voor altijd samen
Daar toosten we op
U komt toch ook?

balen dat de dozen tegenvielen kastanjaa!

ansjedansje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #848 Gepost op: 25 juli 2011, 14:18:15 »
Mooie kaart en mooie tekst Elsbeth! Erg leuk en persoonlijk!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #849 Gepost op: 25 juli 2011, 16:12:31 »
Nou ik zag dus dat ze er wel groter moeten zijn. Dus ik ga morgen ff naar een ander winkelcentrum in Arnhem. Die hartjes doos kan ik nl. ook gebruiken om de bedankjes in te doen.

Vandaag even contact gehad met de trouwkaarten leverancier (internet), want wij meoten nog een stukje voor de kaart vouwen en een aantal daarvan zijn te diep ingesneden en onbruikbaar geworden. Die moet ik nu dus op sturen en dan sturen zij nieuwe terug. pff... maar ja, het wordt wel netjes geregeld!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards