collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 84787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Gepost op: 18 november 2010, 08:50:59 »
Ik ben zoooo druk bezig met het organiseren van ons huwelijk in Nederland (augustus 2011) dat ik helemaal voorbij ben gegaan aan het feit dat ik in Juli ook een trouwfeest heb in het buitenland. En daarvoor moet ik nog super veel dingen regelen... Wat al wel vaststaat is de datum: 2 juli 2011 en de gastenlijst (max 150 pp).

Maar ik neem aan dat er ook bruidjes zijn die in juli 2011 in NL trouwen en al wel veel hebben geregeld. Dus laat maar horen!

Ik ga btw maandag naar het buitenland (2 weken) om de volgende dingen te regelen:

- locatie: lief en ik willen in een leuk restaurant met een mooi uitzicht.
- trouwjurk : is daar goedkoper
- ringen: worden daar door mijn oom gemaakt
- fotograaf
- taart
- hotel voor na het huwelijk: we gaan dan nog met de familie van lief en een vriendin van mij naar het strand een paar dagen om bij te komen :biggrin:

Dus ik krijg het nog druk deze maand!!
Ik houd jullie op de hoogte!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2010, 10:57:26 »
Hoi Anna!

Leuk zeg, als ik het tenminste goed begrijp heb je eerst een feestje in het buitenland in juli en trouw je in augustus in NL?

Ik ben zelf geen Juli-bruid, maar trouw 2 dagen voor je aan: op de laatste dag van juni.
De locatie, jurk, ringen en fotograaf zijn inmiddels geregeld.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2010, 11:53:59 »
Ja dat klopt! Het was eerst de bedoeling dat we daar gingen trouwen en dan hier legaliseren, maar dat lukt uiteindelijk niet. Maar 2 juli vonden we een goede datum (we zijn dan 5 jaar bij elkaar) dus hebben we het zo laten staan. Beetje ongebruikelijk maar wel leuk twee feestjes!!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2010, 20:53:35 »
hoi anna

ik trouw 1 dag eerder dan jou
namelijk op 1 juli we hebben al wel vanalles geregeld zoals de trouwlocatie, feestlocatie, de jurk, de fotograaf en de muziek  de rest komt allemaal nog wel.
 in welk land gaan jullie trouwen?

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2010, 12:35:18 »
@b-aukii:

Wat leuk dat je al zoveel geregeld hebt! En wat voor een jurk is het geworden??

Het land houd ik nog even geheim ivm meekijkers. Na ons trouwfeest laat ik het wel weten.  :biggrin: Maar het is ver weg!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2010, 19:58:08 »
ik heb een jurk van sincinerty op dit forum staat volgens mij bij bruidjes 2011 ergens welke ik heb.

dat is best jammer als je mee kijkers heb.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #6 Gepost op: 8 december 2010, 10:31:20 »
Hoi Hoi!

Ik zie dat tijdens mijn afwezigheid niet veel is gebeurd voor de Juli bruidjes!!

IKzelf heb al wel super veel geregeld tijdens mijn verblijf in het buitenland! Wij hebben al een locatie, een kerk, een fotograaf, ringen, trouwvervoer, bloemen en decoratie etc etc. Eigenlijk alles behalve de jurk en de pak van mn vriend (pak halen we sowieso in NL) en moet nog een visagiste vinden.

IK zal even een foto plaatsten van onze locatie (is een lux restaurant aan de waterkant). Op ze foto zijn ze het aan t versieren voor een andere bruiloft, maar zo kon ik beter zien hoe het eruit komt te zien. Er is nog naar mijn mening iets te veel roze, maar dat kunnen ze voor mij aanpassen. Verder moet er nog een loper komen en rozenblaadjes enzo, dus de versieringen op de foto zijn nog niet af....

De foto van mn ringen heb ik ook al eerder geplaatst, maar dan plaats ik ze nogmaals hier. Ik ben er super blij mee, want ze zijn ontworpen door mijn oom en ook door hem gemaakt. Die van mij is witgoud met 3 brilianten erin en die van lief is roodgoud.

Hopelijk zijn andere julibruidjes ook al verder met hun voorbereidingen!!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #7 Gepost op: 8 december 2010, 11:22:35 »
Gelukkig gaan onze voorbereidingen voor 22 juli 2011 ook erg voorspoedig.

Jurk is geregeld, in januari eerste pas sessie.
Pak is geregeld, lief gaat in zijn marine pak, hij is nu alleen de ceremoniële zaken nog aan het regelen.
Locatie hebben we ook al, net als de muziek.
Wij willen een speciale ambtenaar (zelfstandige) die ook het kerkelijke gedeelte gaat doen, en dat is ook geregeld.
De fotograaf hebben we enkele weken geleden vastgelegd en ondanks dat we daar bang voor waren ziet het er naar uit dat we de ringen ook al gevonden hebben. Nu even wachten tot januari want dan komen ze in de aanbieding en 40% korting is best een hoop vonden wij.
De huwelijksreis hebben we ook geboekt, dus we kunnen gaan dromen over onze mooie bestemming.

De trouwkaarten zijn ook al zo goed als klaar en met de bedankjes zijn we ook al druk bezig.

Nu de auto nog, maar die mag AS voor zijn rekening nemen.

Moet zeggen dat het me erg veel rust geeft dat we nu al zover zijn. Mijn ziekenhuisopname van 2 weken geleden duwde mij ineens weer even met de neus op de feiten. Mijn lijf doet niet helemaal wat ik wil, dus ik moet echt voorkomen dat er nog veel geregeld moet worden op het laatst..

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #8 Gepost op: 8 december 2010, 11:31:56 »
welkom terug anna23.
Leuk dat jullie zoveel geregeld hebben in het buitenland.

Ik heb inderdaad ook niet zoveel gedaan laatste weken, druk thuis met verjaardag en kinderen helemaal in de ban van Sinterklaas uiteraard.

Komend weekend ga ik naar het bruids-atelier, want m'n jurk is zo goed als klaar. Dan krijg ik hem dus voor het eerst te zien, passen en worden de laatste details aangebracht en veranderd. Daarna krijg ik hem al mee naar huis! Vind het nu best spannend, wat als het heel anders is geworden dan dat ik in gedachten had...moet er niet aan denken.  :ph34r:

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #9 Gepost op: 8 december 2010, 15:27:19 »
Leuk dat jullie allebei al een jurk hebben!!! Ik heb al wel wat jurken gepast, maar nog geen leuke gevonden. Ik denk de hele tijd van ach, er is tijd zat, maar volgens mij moet ik echt beginnen met opschieten!! En @Bride-77: Waarom zal jouw jurk nu helemaal anders zijn? Je bent gewoon zenuwachtig en dan ga je van die rare dingen denken :biggrin: Ben wel benieuwd hoe de jurken eruit zien!!

Wij moeten ons huwelijksreis ook nog regelen....maar we weten ong. al wel waar we naar toe willen (Tunesie).

Ik houd jullie op de hoogte!

deng

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #10 Gepost op: 9 december 2010, 13:17:00 »
wij trouwen op 22 juli 2011

jurk heb ik al
locties zijn geregeld
ben nu met de kaarten bezig welke wordt het??

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #11 Gepost op: 9 december 2010, 18:44:05 »
Ah ja, ik haal me allerlei 'doom'-scenario's in m'n hoofd. Als je het niet in het echt hebt gezien is het toch maar afwachten wat het uiteindelijk wordt. Maar ja, daar heb ik zelf voor gekozen  :cool:.

Wij moeten ook nog onze vakantie regelen/boeken, ik heb vandaag in elk geval accoord gehad van m'n werkgever voor de periode dat ik graag wilde (4 weken vrij) dus nu kunnen we beginnen met uitzoeken! Helaas zitten we wel aan de duurste periode vast (schoolvakantie) en de kinderen gaan ook echt wel mee op onze honeymoon want wij willen echt niet zonder ze op vakantie. De huwelijksnacht gaan we wel lekker met z'n 2-tjes luxe logeren, dat dan weer wel  :wink:.

Ik wacht eigenlijk nog op een bevestiging van kapper/visagiste. We hadden al wat heen-en-weer gemaild, en nu heb ik vorige week bevestiging gegeven dat ik het graag door hun wil laten verzorgen maar heb nog steeds geen reactie terug ontvangen. Dan begin ik dus al weer te twijfelen...heb net nog maar een keertje een mailtje verstuurd, misschien dat er wat mis is gegaan.


Binnenkort maar eens op pakken-jacht, en ook leuk: voor de kinderen. Mijn dochter wil een echte prinsessen-jurk uiteraard dus dat kan nog leuk worden  :laugh:.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #12 Gepost op: 10 december 2010, 12:35:54 »
Dat lijkt me super leuk om te doen, kleren voor de kids!! Echt kei schattig om te zien lijkt mij!!

Verder gaan wij morgen even kijken voor een pak voor lief. Een dure winkel in de buurt gaat zn deuren sluiten, dus hebben veeeeeeel korting en mss vinden we wel wat :biggrin: Altijd handig toch??

Verder nog niet echt bezig met mn bruiloft, super druk op werk....super veel dossier op mn bureau toen ik terug kwam van vakantie :S :s Dus moet nog veel cliënten geruststellen hahahaha

mbt. visagiste: is niet echt fijn om geen antwoord terug te krijgen, maar lees je mail nogmaals door, heb je expliciet om een bevestiging gevraagd? mss denken zij dat je alleen iets bevestegd t.o.v. hen en zij geen antw. hoeven te geven. Maar na jouw 2e mail moeten ze toch wel antwoorden??
Succes nog!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #13 Gepost op: 10 december 2010, 16:53:52 »
Ja ik had echt duidelijk om een reactie gevraagd. Aanvankelijk ging het namelijk alleen om kapsel/make-up voor mijzelf en mijn dochtertje. Toen kwamen m'n moeder en zus er nog bij, dus heb ik gevraagd of dat nog mogelijk was op die dag en wat dan de totaalprijs zou worden.  

Leuk dat jullie morgen al voor een pak gaan kijken. En misschien slaag je dan wel direct met giga veellll korting.  :wink: Dat zou mooi meegenomen zijn toch? Het is allemaal al duur genoeg trouwen. Pff...

@deng: en, ben je er al uit welke kaarten het gaan worden?

deng

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #14 Gepost op: 14 december 2010, 13:59:56 »
anna 23

ja heb ze uit gezocht samen natuurlijk
over een week het proefdruk inhuis spannend

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #15 Gepost op: 14 december 2010, 21:12:10 »
Mooi Deng, weer een ding wat je kan afstrepen.

Ik had me dus druk gemaakt om niks: zondag m'n jurk opgehaald en hij was nog mooier dan ik had verwacht!
En dat voor zo'n prijs, ben helemaal happy ermee. Ook geslaagd voor torselet, schoenen, handschoenen, een bloem voor in m'n haar en een stropdas + pochet in bijpassende kleur voor m'n a.s.

En, de kapster heeft inmiddels bevestigd en we hebben meteen ook een afspraak voor de proef gemaakt in april dus dat is ook geregeld.

@anna: ik zag dat je een topic mbt vakantie had geopend, heb je inmiddels al wat gevonden? Kijk anders eens op de site van inpakkenenwegwezen, daar staan ook nog wel eens leuke aanbiedingen op.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #16 Gepost op: 15 december 2010, 17:38:13 »
Nee, ik ben nog zoekende! IK denk dat we in januari 2011 even langs een reisbureau gaan en dan ook meteen boeken. Waarschijnlijk dus Tunesië, maar mss ook iets anders :biggrin: Dus dat laat ik nog wel weten. Verder moet ik morgen naar Den Haag voor werk (cursus) en twee straten achter zijn alleen maar bruidswinkels :biggrin: Dus daar ga ik ook even langs, mss dat ik leuke trouwschoenen kan vinden (ook al heb ik nog geen jurk....ik ben dol op schoenen :biggrin: )

ik houd jullie op de hoogte!

Oh en deze week weer meegekregen dat er nog meer mensen vanuit NL meegaan naar het buitenland om daar ons 1e feest te vieren :biggrin: leuk leuk leuk!!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2010, 20:32:27 »
Hej Anna,

Heb je nog wat leuks gescoord in Den Haag?
En was je a.s. inmiddels al geslaagd voor een pak?

Wij zijn net terug van een weekendje kerst-shoppen in Duitsland. We gaan morgen in ondertrouw en wilden graag even er tussen uit. Maar aangezien het as. weekend al kerstmis is zijn we dus maar ervooraan gegaan.

Verder weinig nieuws, behalve dat we reisgidsen gehaald hebben voor onze vakantie. Maar onze keuzes liggen dit jaar nogal ver uit elkaar dus dat kan nog wat worden. :wink:

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #18 Gepost op: 21 december 2010, 11:22:18 »
Hoi hoi!

Den Haag was heel erg leuk, super leuke schoenen gezien van Guess maar die waren 150 euro dus ik kijk nog even verder (en mss zullen ze ooit nog goedkoper worden). Verder niet naar bruidsjurken gekeken, had toch niet veel tijd ivm cursus. Heb dus alleen geconcentreerd op schoenen.

Lief heeft nog geen pak, in de winkel waren er voornamelijk winterpakken en daar hebben we dus niet veel aan. Dus ons zoektocht gaat nog verder.

Wel heb ik besloten dat ik een leuk zomers trouwjurk wil, dus niet super lang tot aan de grond, maar eerder iets korter (en dan super mooie schoenen eronder die de show stelen :biggrin:) Dus ik ben voornamelijk op zoek naar leuke foto's van korte bruidsjurken....

Verder niet veel nieuws, wij gaan in januari even langs een reisbureau om ideeën op te doen voor ons huwelijksreis en mijn zoektocht naar een jurk/schoenen/pak gaat nog verder :biggrin:

En hoe ging het ondertrouw? En wat leuk dat jullie het ook echt vieren en een weekendje weg gaan :biggrin: Wij hebben niet veel gedaan, alleen wat gedronken daarna en lief moest die avond gewoon werken :S Ik vond het ook zo formeel en niet heel romantisch haha.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #19 Gepost op: 21 december 2010, 17:55:45 »
Nou inderdaad, zeer formeel en weinig romantisch was de ondertrouw.
Met een klein kwartiertje stonden we al weer buiten in de sneeuw  :laugh:. Maar goed, dat wisten we van te voren, het is maar een formaliteit.  We zijn nog wel lekker uit eten geweest daarna in de stad met z'n 4tjes. Kinderen hebben nu ook kerstvakantie dus kwam mooi zo uit. En, we kregen wel beide mooi een dag vrij ervoor van onze werkgevers dus dat was ook wel fijn  :wink:.

Kunnen we in elk geval weer een ding afstrepen op onze 'to-do lijst'.

Wanneer zouden de 'nieuwe' pakken zo ongeveer in de winkels liggen? Overal is inmiddels de opruiming al begonnen zag ik vanmiddag in de stad tenminste..

Wat voor soort schoenen zou je graag willen hebben? Wit/ivoor of met een kleurtje? En echte 'killerheels' of een bescheiden hakje? Ik heb ze al in huis en ik heb schoenen gekozen met een aardig hoge, maar wel brede hak (zo zwik ik tenminste niet zo gauw  :laugh:). Mijn a.s. is nl nogal erg lang en ik niet dus dan vind ik een hakje wel zo fijn anders moet ik zowat op een krukje gaan staan om hem te zoenen tijdens de ceremonie  :tongue: . Verder is de voorkant dicht, dus dichte neuzen, satijn-stof en bij de hak zijn ze open (scheelt weer blaren op de hakken).

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #20 Gepost op: 22 december 2010, 18:30:34 »
Nou mijn aanstaande is dus ook bijna 2 meter terwijl ik net 1.70 ben....dus ik wil wel leuke schoenen met een hoge hak ( en leuke slippers/lage schoenen voor als ze pijn gaan doen :biggrin: ) Leuk dat we met dezelfde probleem zitten!!

ik vind bijv. deze heel erg leuk

http://www.zalando.nl/menbur-hoge-hakken-beige-me3-fzw-0068-99.html

Maar die kosten nu 120 euro en mss zijn ze later wel afgeprijsd. Anders even verder zoeken, ik heb tijd zat. En ik denk dat in mei/juni wel leuke zomer pumps te koop zullen zijn in de winkels, dus dan kan ik ook wel even kijken!

Heb je mss een foto van jouw schoen? ben nu wel heel benieuwd :biggrin:

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #21 Gepost op: 22 december 2010, 18:31:07 »
Oeps was nog niet ingelogd....

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #22 Gepost op: 23 december 2010, 23:42:53 »
Nou, pff..als ik die van jou zie op het plaatje dan vallen mijn hakken nog wel mee, die zijn slechts 6cm.
Mijn as is 1.93m en ik maar 1,60. Maar ja, ik kan nog wel hogere aandoen, maar dan weet ik zeker dat ik het einde van de dag niet haal. Bovendien is m'n jurk al op maat gemaakt dus als ik nu platte schoenen ga dragen dan is m'n jurk weer te lang :cool:.

Mijn link

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #23 Gepost op: 27 december 2010, 10:45:09 »
@Anna: voor korte jurkjes kun je ook bij de sweetheart jurken kijken. Weet niet of het je smaak is maar ik vond ze super. En qua schoenen.. Voor mijn kortere avond bruidsjurk heb ik laarsjes http://www.debruidswinkel.nl/images/nfrebecca.jpg

Duurde even maar t is gelukt!

Hoe staat het nu trouwens met jullie huwelijksreisplannen? Blijft het Tunesië of toch iets anders?
« Laatst bewerkt op: 27 december 2010, 10:59:37 door KarinB »

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #24 Gepost op: 27 december 2010, 10:47:06 »
oeh een link zou fijn zijn :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards