collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 86521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guido&sharon

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #100 Gepost op: 24 januari 2011, 11:12:26 »
hallo zomerbruidjes,

nu het nieuwe jaar is begonnen gaat alles wel heel snel.
wij gaan 8 juli trouwen.
locatie is geregeld (mijn werk)= officiele trouwlocatie.
eten wordt gemaakt door mijn collega's.
avondhapjes een goede vriend.
voorlopig draaiboek is klaar.
cm en getuigen zijn gevraagd.
jurk is in de maak. wordt gemaakt door twee nichtjes
4 februari gaan we in ondertouw.
trouwauto van de vriend van mijn moeder (oude chevrolet)
visagie doet een vriendin van mij
versiering zalen/tafels is zo goed als verzameld en gemaakt. riviera maison/riverdale style.
dj optie staat
kinderprogamma is mijn dochter druk mee bezig.
best een hoop al, nu nog

pak a.s. husband
kleding onze kids zoontjes 3j en 6j, en dochter 10 jaar.
ringen uitzoeken
bruidsboeket/ bloemen locatie
bruidsschoenen
huwelijksovernachting hotel
bruidskapsel
 
ben ik nou nog iets vergeten.

nou ja i.i.g wens ik iedereen succes met het regelen van jullie mooie dag.
respect voor iedereen, hoor.

groetjes sharon

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #101 Gepost op: 26 januari 2011, 06:02:00 »
Hoi Sharon,
Wat leuk om nog een zomerbruidje erbij te hebben

En je hebt al veel geregeld zo te zien , dat geeft toch rust hè?
En zo te zien krijgen jullie veel hulp van vrienden en familie, fantastisch!
Heb je foto 's? Wij zijn hier namelijk errug nieuwsgierig ;-)

Hier alles rustig, ben momenteel drukker met de ziekenhuismolen dan met de trouwerij.
Gisteren wel facings laten zetten op 2 plekken in mijn gebit, eindelijk geen spleetjes meer (ook veroorzaakt door de fibromyalgie) dus kan weer vrijuit lachen !!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #102 Gepost op: 26 januari 2011, 10:08:26 »
Karin, mooi dat je weer een stralende lach hebt, maar vervelend dat je in de ziekenhuismolen zit.

Welkom Sharon. Jij hebt inderdaad al veel geregeld zo te lezen  :blink:.
Ik heb zojuist zelf eens even een lijst gemaakt wat er nog allemaal moet gebeuren..pff..nog best wat. Ik schiet ook niks op voor m'n gevoel, de uitnodigingen zijn we nog niet verder mee, en tijdens het passen afgelopen zondag bleek toch de kleur van de jurk van m'n dochter af te wijken van die van mij. Dus ik denk dat ik hem toch maar ga ruilen. En dan maar een heel andere kleur ga zoeken voor haar (lila/paars) want bij die kleur ivoor van mijn jurk is het nogal moeilijk dezelfde kleur bij te vinden. Ben dus ook blij dat ik mijn handschoenen en schoenen al direct erbij gekocht had.
Weet alleen nog niet hoe ik dat aan m'n dochter ga 'verkopen'  :sad:.d want die was er zo blij mee..

De corsages wilde ik zelf gaan maken en had bedrukt lint daarvoor besteld en voordat ik de bestelling geplaatst had nog een voorbeeldfoto gestuurd of dat wel mogelijk was zo, kreeg ik als antwoord 'ja hoor geen probleem alleen even verwijzen naar je mailtje'. Lint in de bus de volgende dag en ja hoor...hartstikke fout natuurlijk... :mad:. Dus weer wat telefoontjes gepleegd en nu gaan ze weer nieuwe maken. Het zal ook eens mee zitten :huh:.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #103 Gepost op: 26 januari 2011, 11:47:01 »
Oh Bride, dat klinkt als pech met dat lint! Kun jij daar ook zo gefrustreerd van worden?
Ik hoop dat het nu de volgende keer wel goed gaat.

Kun je niet tegen je dochtertje zeggen dat mama een NOG mooiere jurk heeft gezien? Ik heb geen kinderen hoor, dus voor het zelfde geldt trapt ze er helemaal niet in ;-)

Ja, die ziekenhuismolen.. tja, tis vervelend maar aan de andere kant denk ik dat het goed is dat ik er eens door heen ga.
In de afgelopen 8 jaar fibromyalgie, artrose en chronische vermoeidheid geconstateerd en ik ben gewoon lekker door gegaan. Dat klinkt natuurlijk heel stoer, maar ik krijg nu het idee dat ik het nu terug op mijn brood krijg. Begin oktober knieschijf uit de kom en gevallen door krachtverlies in mijn linkerbeen tijdens het trouwjurken passen. En eind november 3 dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege uitval aan de gehele linkerkant, gezicht, arm en been. Dus iets gaat niet helemaal goed. Vanaf die tijd zit ik ook al noodgedwongen thuis. Moet echt rust nemen nu, al was het alleen maar dat ik anders echtscheiding heb van lief nog voordat ik getrouwd ben  :unsure:

Zit nu te wachten op een "bezoekje" van mijn directeur en heb al een paar dagen een enorme krop in mijn maag ervan. Misschien stel ik me aan, maar ik heb geen goed gevoel hierover. Binnen enkele minuten zal ik het weten..

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #104 Gepost op: 26 januari 2011, 23:52:56 »
Pff...heb jij ook wel pech Karin!
Ennnnn...hoe is het gesprek afgelopen vanmiddag, toch geen slecht nieuws hoop ik?

Kreeg vanmiddag het nieuwe lint binnen, en wat denk je? Weer verkeerd... :ohmy:
Maar goed, ik ben er nu klaar mee, kan er op zich wel wat mee maar wat een sukkels zeg (sorry).
Hebben ze nog gebeld en ik ze nogmaals naar het voorbeeld verwezen, toen snapte hij het wel zei hij, nou ja....

Nou, ga maar eens proberen te slapen, moet morgen vroeg op maar ben totaal niet moe (heb gesport vanavond en dan ben ik de rest van de avond klaar-wakker)  :unsure:.

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #105 Gepost op: 27 januari 2011, 15:42:37 »
Phoe, Karin, dat is niet niks allemaal. Wel fijn van de facings. Mijn gebit is ook niet helemaal fraai, ook door fybro. Ik wist helemaal niet dat dat met elkaar te maken had, maar mijn reumatoloog vond het helemaal in het plaatje passen.
Ik heb zelf ontslag genomen, dus ben ook thuis. De eerste tijd heb ik echt moeten bijkomen, want ik ben ook een "gewoon doorgaan" type. Nu gaat het wel, maar loop nog steeds wel met een kruk.
Gelukkig trouwen we in de zomer en dan heb ik waarschijnlijk geen hulpmiddelen nodig :)

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #106 Gepost op: 27 januari 2011, 16:01:50 »
nou Karin, wat een gedoe allemaal! Hopelijk ging jouw gesprek wel goed vanmiddag, houd je ons op de hoogte?

@Bride 77: heb je het al aan jouw dochtertje kunnen vertelen? Ik denk dat ze een nieuwe jurk ook wel leuk zal vinden en al snel haar 1e jurkje vergeet :biggrin: En ik vind lila wel heel lief bij een bruidsmeisje! En btw heel erg raar dat de lintjes al 2x verkeerd zijn gestuurd, idd zeer "sukkelig" van ze!

@ Sharon welkom! Praat gezellig mee zou ik zeggen!

Bij mij niet veel nieuws, heb het gevoel dat hoe meer ik regel, hoe meer dingen er nog overblijven op mijn to do lijst...hebben jullie hier ook last van?

Heb wel hele leuke trouwschoenen gezien, alleen niet in wit. Heb ze wel gepast en nou ga ik kijken of ik ze in mijn maat en in wit op internet kan vinden. Dit zijn ze:

http://www.zalando.nl/menbur-hoge-hakken-blauw-me3-fzw-0061-99.html

En deze vind ik ook leuk:
http://www.zalando.nl/hoge-hakken-wit-me3-fzw-0053-99.html

Maar mijn maat (officieel 40 maar in deze schoenen 39) kan ik nergens vinden...

Ik zoek dus verder!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #107 Gepost op: 27 januari 2011, 19:55:48 »
@ Marinkal: Serieus? Jij ook? Ik geloof niet in toeval en vind dit wel heel bijzonder dat we elkaar dan hier tegen komen. Ontslag genomen? Hele onbeleefde vraag waarschijnlijk, maar hoe doe jij dat dan met inkomen? Want mijn inkomen kunnen wij hier echt niet missen en een wel of niet afkeuring hangt al een paar weken als een zwaard van Damocles in mijn gedachten.

@ Bride: en? beetje kunnen slapen?

@ Anna: de linkjes zijn naar het algemene overzicht.. en zo maak je ons natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger  :wink:

@ All: het gesprek ging .. mwah ..
Ik heb moeite met mensen die zeggen: "ik kom even interesse tonen"..
Hij kwam even de laatste stand van zaken op mijn werk doornemen, tot aan de jaarcijfers aan toe. Alsof mij dat nu interesseert.
Ik ben accountmanager voor 4 dagen (van 5 naar 4 was ook al een fibro keus)en mijn directeur wist mij te vertellen dat hij mij niet terug zag komen in mijn huidige functie. Zoals jullie wellicht weten is dat dit een eerste stap kan zijn richting het ontbindingsproces.
Dus ik heb me eerlijk uitgesproken en gezegd dat ik een voorgevoel had dat hij mij een "envelop" kwam geven vandaag met een "aanbieding". Zijn letterlijke antwoord was:
Ja meid, van die angst kan ik je niet afhelpen. Het zijn rare tijden bij de zaak op het moment.
Maar concentreer jij je nu maar op je herstel, dat is het belangrijkste.

Dat is ook zo, maar kan niet zeggen dat dat soort meldingen daar echt aan bijdragen om in alle rust me te concentreren op het herstel.

Maar goed, zojuist weer een uurtje fysiofit gedaan en hoe pijnlijk ook, het geeft altijd een goed gevoel om aan de opbouw bezig te zijn. Morgen weer een onderhoudsbeurt bij de fysio en dan komt mijn liefje weer thuis uit Den Helder.

Zaterdag eerste dansles   :biggrin: Deze ga ik weer even op de ouderwetse struisvogelmethode doen. Nee ik heb geen last van mijn lijf, en ja ik kan prima op hakken lopen  :unsure:

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #108 Gepost op: 27 januari 2011, 22:37:24 »
Karin, ik doe ook niet aan toeval :)
Niet onbeleefd hoor, die vraag. Ik was systeembeheerder, later applicatiebeheerder. Opzich geen lichamelijk zware baan, maar wel lange dagen met veel zitten. Ik was zo aan mijn eindje dat ik het proces van afkeuren helemaal niet zag zitten (ook wel ontkenningsfase genoemd :wink:) en heb toen "gewoon" ontslag genomen. Niet het beste wat je kunt doen als je een prima betaalde baan hebt natuurlijk, maarja, dat leek toen de enige manier om rust te krijgen.
Gelukkig heeft mijn man een prima salaris en misschien nog wel gelukkiger hebben we toen de keus gemaakt om een huis te kopen wat ruim binnen ons maximale budget pastte zodat er ruimte zou zijn voor financiele tegenslagen. Toch een beetje alsof we het aan zagen komen misschien. Er is dus geen extra druk om weer aan de slag te gaan wat dat betreft, hoewel meer inkomen natuurlijk altijd welkom is want het past allemaal maar net.

Verder ben ik erg actief op de school van onze dochter. Daar krijg ik natuurlijk geen geld voor, maar het helpt om niet in een isolement te zakken.

Leuk dat je toch gaat dansen! Soms is de struisvogel methode erg functioneel :)

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #109 Gepost op: 28 januari 2011, 08:46:29 »
Nou 2e poging dan:

maar dan allebei in het wit :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2011, 08:46:49 door anna23 »

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #110 Gepost op: 28 januari 2011, 09:42:12 »
Oh die zijn wel heel erg leuk!!
Die eerste vind ik echt super mooi, hip en toch ook sjiek voor onder een trouwjurk!

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #111 Gepost op: 28 januari 2011, 11:00:51 »
nou de 1ste kost ong. 150 euro dus ik twijfel nog, aangezien het nog best wel veel geld is. En aangezien ik in de zomer trouw, verwacht ik dat er binnenkort leuke pumps te koop zullen zijn in de winkels :biggrin:

de 2e kan ik niet meer in wit vinden...die kosste ong. 100 euro...what to do what to do  :blink:

petroesca

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #112 Gepost op: 28 januari 2011, 13:35:52 »
Tjonge wat een verhalen allemaal...
Ik geloof dat ik het lekker rustig aan blijf doen en zoals de planning nu is, is alles dan klaar VOOR 8 juli :biggrin:
@ MArinka en KArinB.. wat een extra zorgen zeg.. sterkte.

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #113 Gepost op: 28 januari 2011, 13:50:57 »
Ik zoek nog een leuke trouwbus voor ons en ons gezeldschap. Waarschijnlijk maximaal 25 mensen. Iemand nog een leuk idee? :)

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #114 Gepost op: 28 januari 2011, 20:59:24 »
Anne: als ik voor je moest kiezen zou ik voor de 1en gaan (tja, ik heb wel een dure smaak helaas  :laugh: ).

Karin: dat was dus niet zo'n geslaagd gesprek en je onderbuik-gevoel was dus wel aardig juist. Sterkte!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #115 Gepost op: 29 januari 2011, 22:36:37 »
@ Marinkal, Engelse bus?

@ Bride: Dank je, we blijven gewoon lachen. Als ze willen, krijgen ze me er toch wel uit. Maar... niet zonder slag of stoot! En vooralsnog is er nog niets gebeurt, dus probeer ik me te concentreren op mijn herstel En het bezoek aan de reumatoloog a.s. dinsdag

@ Anne, ik sluit mij bij Bride aan .. haha blijkbaar ook en dure smaak. En, je kunt ze toch na de trouwerij ook nog aan?

Hier ging de dansles vanmiddag te gek! Wat is het leuk om samen zoiets te leren  :biggrin:

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #116 Gepost op: 31 januari 2011, 21:33:49 »
Gaan jullie een speciale spectaculaire dans instuderen Karin? Of gewoon jullie danskunsten een beetje oppoetsen?

Heb de tekst voor de uitnodigingen eindelijk klaar, en een proefdruk is inmiddels onderweg.

Ook de tekst voor de bijlagen voor de daggasten is klaar.

Verder het jurkje van m'n dochter geruild en 3 anderen besteld, daar moet toch een goede keus uit te maken zijn. Ook meteen maar schoentjes erbij besteld, nu maar hopen dat ze passen.

Gisteren begonnen met het freubelen van de corsages en moet er nu nog een stuk of 10 en dan zijn die ook klaar.

Eindelijk zit er weer wat schot in.. :wink:

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #117 Gepost op: 31 januari 2011, 21:39:49 »
Nou Bride-77, jij bent druk bezig :biggrin: Ben wel benieuwd naar jouw corsages. Welke bloemen gebruik je??

Wij doen niet aan corsages, alleen lief krijgt er eentje.

Bij mij nog niets nieuws...heb nog steeds geen schoenen gekocht (hoop dat de witte schoenen snel in de uitverkoop komen :biggrin: ).

En Karin, ik ben ook super benieuwd nar jullie dans! Wij gaan in juli gewoon lkkr schuifelen :biggrin: en in augustus wil lief een soort Youtube dansje, maar ik twijfel nog....

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #118 Gepost op: 31 januari 2011, 23:19:37 »
@ Bride & Anna, wij gaan een tango doen op Santa Maria  ;-)

L. Heeft nog nooit gedanst, maar is het wel gewoon om op orders te reageren . En ik heb op mijn 16e (17 jaar geleden) een basis danscursus gedaan maar ik heb 2 uitdagingen: ben enigszins lomp uitgevallen en vind het erg lastig om de leiding over te geven.
Al die factoren samen zijn blijkbaar een supercombi want het ging super goed! L. neemt de leiding en houdt die stevig vast ;-)
En ik laad me leiden en dan valt mijn gebrek aan ritme niet zo op haha

Het is echt ontzettend leuk om dit samen te doen.

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #119 Gepost op: 3 februari 2011, 16:26:27 »
Hallo daar!

Ik ben nieuw op dit forum. Graag wil ik met jullie meekletsen in dit topic. Onze trouwdatum is 15 juli 2011. Vind het hartstikke spannend allemaal.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #120 Gepost op: 3 februari 2011, 16:33:52 »
Hey Bells,
Wat leuk!! Welkom in ons juli topic..

Ben je al ver met alles te regelen? En heb je al een jurk??

Veel plezier met meekletsen.

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #121 Gepost op: 3 februari 2011, 16:55:12 »
Nee een jurk heb ik nog niet. Ik ga begin maart. Voor de rest schiet het toch wel op als ik bedenk dat we pas vorige maand zijn gestart met voorbereiden. We hebben de locatie van de ceremonie rond, de fotograaf, de kaart uitgezocht. Wat we nog moeten op kortere termijn, is de feestlocatie (waarschijnlijk de mega tuin van mijn ouders) en de jurk. Voor de rest rolt het.

Het scheelt dat mijn vriendinnen al getrouwd zijn en ik bij een van hen ceremoniemeester was. Ik stress nog lang niet haha. Onze bruiloft wordt ook niet zo vreselijk groot. Eerder intiem met uiteindelijk een man of 60 's avonds en overdag 30 schat ik. Vieren jullie het groot?

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #122 Gepost op: 3 februari 2011, 16:56:58 »
Welkom bells!

Jij hebt al veel geregeld in een korte periode! Leuk om alles te regelen hé!

Fijn dat je je niet hoeft te stressen...ik ben de eerste die gaat trouwen van mijn vriendengroep, dus alles is nog nieuw en ik stress dus wel vaak hahaha.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #123 Gepost op: 3 februari 2011, 20:24:58 »
Hallo Bells,


Leuk dat je ook gaat trouwen en met ons mee komt kletsen!
Wij vieren het ook niet zeer groots, bij de ceremonie en aansluitend de trouwborrel kunnen wel aardig wat mensen komen (max. 90 pers.) maar dat is als iedereen komt. Veel van mijn familie woont op 2 uren rijden dus ik denk niet dat iedereen zal komen.

's avonds gaan we met de naaste familie dineren dat zijn ongeveer 38 personen.


De tekst voor de uitnodigingen is nu helemaal klaar, proefdruk ontvangen en de kaart is erg mooi geworden al zeg ik het zelf  :cool:. Vandaag ook de kaartjes binnengekregen voor aan de bedankjes.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #124 Gepost op: 5 februari 2011, 10:25:55 »
Vandaag ons "dank je wel getuigen" diner op het programma! Boodschapjes zijn gehaald, alleen nog op jacht voor mooie tafellakens tegen een "het is maar voor 1x prijs" ;-).
Cadeautjes zijn ingepakt, menu is klaar dus het feest kan beginnen!

Heb er zin in, weer lekker met de trouw bezig zijn.

Fijn weekend allemaal!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards