collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 86576 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #275 Gepost op: 26 april 2011, 21:55:12 »
Karin: prachtige ringen!

En hoe ging het gesprek met je werkgever?

Verder allemaal goede Paasdagen gehad? Aan het weer heeft het in elk geval niet gelegen  :cool:. Ik ben aardig verkleurd (zondag dagje wezen fietsen en dan gaat het ongemerkt hard), maar had al express iets zonder bandjes aangedaan dus ben in elk geval mooi egaal verbrand  :wink:.

Qua trouwen niet zo heel veel opgeschoten, wel zijn de bijlagen voor de daggasten nu eindelijk  klaar dus de kaarten kunnen volgende week op de bus.

Verder zijn we bij de locatie geweest waar alles (ceremonie, borrel, diner, overnachting) gaat gebeuren en hebben we een prettig gesprek gehad. In principe was dit ook meteen het laatste gesprek want alles is nu duidelijk uitgewerkt en naar onze wens. Het gaf ons in elk geval wel een goed gevoel, het gevoel dat 'onze' dag daar wel in goede handen is.

Hoe is het verder bij jullie?? Waar zitten jullie toch?
« Laatst bewerkt op: 26 april 2011, 21:57:17 door Bride-77 »

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #276 Gepost op: 26 april 2011, 22:19:26 »
Hoi hoi, ja het is stil hier hè??

Gesprek werkgever ging goed. Heb het inderdaad gewoon verteld en hij gaf weinig weerwoord.
En deze week heeft hij in de regionieuwsbrief zelfs een stukje aan mij geweten waarin hij de regio op de hoogte heeft gebracht hoe het met hun accountmanager gaat.
Echt eigen initiatief was dat niet ( heb mijn onvrede over de radiostilte niet onder stoelen of banken geschoven ;-))

Dus nu de komende weken rust mbt het werk.

Wel vrijdag de neuroloog gesproken en ik kom in aanmerking voor een ingreep/operatie om het gaatje in m'n hart te laten dichten. Zeer binnenkort een gesprek met de cardioloog om alle ins en outs te bespreken.

Trouwerij... Van het weekend eens gepolst bij lief hoe hij nu denkt over de openingsdans. We zijn 2 x geweest en er is een choreografie maar we hebben gewoon geen plekje in het geheugen en tijd om het te oefenen en op te slaan. Ik heb voorgesteld om het te laten schieten en ik geloof dat hij het mee eens is. Ons koppie staat er gewoon niet naar.

Zo langzaam aan beginnen er ook wat geruchten binnen te komen over de vrijgezellenfeesten, hebben jullie dat ook?

15 juli

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #277 Gepost op: 27 april 2011, 22:32:15 »
Hoi allemaal,

@ karin: wat heftig zeg! geniet nu idd maar van je aankomende bruiloft, daarna heb je alle tijd voor de moeilijke situatie met je hart.
ja ik heb ook alweer lang niks laten horen.
ik vind het soms zo lastig of het wel interessant is, vind het al snel overdreven.
maar nu heb ik wel weer wat vermeldens waardig :tongue:
Ik heb vandaag mijn proef make-up en kapsel gehad.
Ik had maar een vriendin gevraagd om gezellig er bij tijd zijn en natuurlijk ook haar mening te horen.
Ik heb de kapster mijn voorbeeld foto's en jurk laten zien, vervolgens is ze aan de slag gegaan.
omdat ik al een sluier heb besteld, wilde ik graag opgestoken haar met daar dan onder de sluier.
Ik was er al niet helemaal zeker van omdat ik echt heeeeeeel stijl haar heb, waarin echt geen krul bleef zitten.
toen ze klaar was, vroeg ze wat ik er van vond.
eerlijk gezegd was het veel te stijf en truttig, niks voor mij.
gelukkig durfde ik het wel te zeggen en werd ik direct bevestigd door mijn vriendin en kapster.
eigenlijk had ik op dit forum een heel mooi kapsel gezien (een schuine lage knot, met aan de andere kant een vlecht),
maar ik dacht dat dit nooit zou kunnen vanwege mijn stijle haar en ms was het ook niet mooi met een sluier.
de kapster ging direct weer aan de slag en heeft er zo'n gaaf kapsel van gemaakt!
Ik was er meteen verliefd op!
gelukkig werd ik weer bevestigd door mijn vriendin en kapster.
mijn make-up smokey-eyes geworden met een lichte lipgloss.
Ik voelde me nu al heel mooi!
als mijn vriendin de foto's stuurt, zal ik proberen er eentje te posten.
Verder wordt er hard aan de kaart gewerkt door mijn as zwager. helaas is zijn discipline iets minder goed ontwikkeld dan zijn creativiteit. De basis is er al, maar ik ben erg benieuwd wanneer hij met een definitief resultaat komt. ik word daar soms wel een beetje gek van, maar ach je moet ook kunnen relativeren. :rolleyes:
tot slot zijn we vorige week in ondertrouw gegaan en dat was ondanks dat het een formaliteit is, toch wel heel echt.
daarna zijn we heerlijk uit eten geweest om het toch nog een beetje te vieren.
oh ja, ik ben gebeld voor de afpas van mijn jurk, maar dat komt pas 24 juni....
dames, veel plezier weer met de verdere voorbereidingen!
gr 15 juli

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #278 Gepost op: 5 mei 2011, 09:42:34 »
Hi,

Het is alweer even geleden dat ik hier ben geweest. Druk met werk, werkweek naar Berlijn en dat soort zaken. Dus het schoot er echt allemaal bij in.

@Karin: hoe is het nu met je? Wat heftig is het toch allemaal hè.
@15juli: Super dat je nu je kapsel en make-up geregeld hebt. Het klinkt echt mooi, ben benieuwd.

Hier gaan de voorbereidingen naar wens. De kaarten zijn al verstuurd en bij iedereen aangekomen. Leuk om al die complimenten erover te krijgen :) Zondag kunnen we de ringen gaan passen, ze zijn klaar op de afwerking na. We moeten zondag beslissen of ze mat of glanzend worden en hoeveel steentjes er in mijn ring in mogen zitten enz. Spannend allemaal. Volgende week zaterdag krijg ik mijn proefkapsel en proefmake-up en dan is eigenlijk de basis rond.

Hebben jullie al een opneningsdans? En zo ja, welke?

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #279 Gepost op: 6 mei 2011, 12:17:46 »
Hoi,

15 juli: nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En heb je de foto's al binnen van je kapsel? Ben benieuwd!

Bells: welkom terug! Leuk dat jullie allemaal leuke reacties op de kaarten krijgen. Hier liggen ze ook al klaar en ik heb postzegels besteld en daar is het wachten nu nog op. Verder heb ik net een nieuwe to do lijst gemaakt en dan per week onderverdeeld en de laatste week per dag. Die hang ik op de koelkast dan zien we het elke dag tenminste wat er die week moet gebeuren. Maar eigenlijk zijn het allemaal maar kleine dingen nog. (Geeft wel een goed gevoel).

Ook vanuit de familie (ooms en tantes) hoor ik dat ze druk zijn met nieuwe kleding en schoenen kopen voor de bruiloft, leuk leuk!

Een openingsdans hebben wij niet Bells, wij doen helemaal zonder dans (diner ipv feest).

15 juli

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #280 Gepost op: 8 mei 2011, 09:01:04 »
Hoi allemaal,
hier wacht ik nog steeds op de kaart....
maar voor de rest verloopt het allemaal prima!
ik heb net foto's van mijn kapsel bij het kapsel topic gevoegd.
ben benieuwd wat jullie er van vinden!
gr 15 juli

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #281 Gepost op: 9 mei 2011, 20:27:44 »
15juli: mooi kapsel! Ik heb net even gekeken bij het kapseltopic. Ben benieuwd hoe mijn kapsel gaat worden haha. Ben je ook al een kleurtje aan het opdoen voor de grote dag?

Wij gaan morgen in ondertrouw. Allebei een dagje vrij, dat komt niet zo heel vaak voor. We gaan morgen samen wat leuks doen, want ondertrouw zelf stelt niet zo heel veel voor, haha. Aangezien we pas 's middags naar de gemeente hoeven, gaan we eerst samen een boeket uitkiezen. Ik mag zelf het model uitkiezen, maar as kiest de kleuren.

Aankomende zaterdag krijg ik mijn proefkapsel en make-up en dan kunnen we weer iets van het lijstje schrappen haha.

Hoe is het met de andere bruidjes?

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #282 Gepost op: 9 mei 2011, 21:51:11 »
Hoi dames,

15 juli: ik heb je kapsel bekeken en ziet er mooi uit hoor zo met die bloem! Ik heb zelf ook een bloem maar ik zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet in doe, aangezien op mijn jurk dezelfde bloemen ook al terug komen ben ik bang dat het allemaal iets 'too much' wordt. Dus ik ga ook nog maar wat van die curlies bestellen, dan kan ik die eventueel in laten zetten (en anders kunnen de curlies wel bij m'n dochter in het haar).

Bells: heel veel plezier jullie morgen! En weet je al wat voor boeket je graag wilt? Ik heb eind mei de afspraak staan met de bloemist, ik kies zelf 2 boeketjes (1 mini voor dochter) uit, maar op de trouwdag zie ik ze pas op het moment dat ik aanstaande voor het eerst zie. Het is de bedoeling dat hij mij dan het boeket geeft en mijn zoontje dan een mini-boeketje aan zijn zus, zij trouwen tenslotte ook een beetje  :wink:.

Verder zijn de uitnodigingen vandaag op de bus gegaan en het definitieve draaiboek is ook klaar!

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #283 Gepost op: 11 mei 2011, 12:32:24 »
Ik zie dat ik sinds april niet meer gereageerd heb...schande!!

@Karin: super mooie ringen hebben jullie, helemaal mijn smaak!!

@openingsdans: gaan wij wel doen, gewoon lkkr rustig tegen elkaar dus niets ingewikkeld. Verder hebben we allemaal pro dansers ingehuurd die 4 dansjes zullen doen, dus gezellig wordt t sowieso wel.

@vrijgezellenfeest: ja hoor, hier ook allemaal geruchten! Ik vind t helemaal leuk, vriendinnen weten heel goed wat ik wel en niet wil. Maar ik denk dat ik t pas na 2 juli krijg, dus voor mijn bruiloft in NL. Maar dat vind ik niet erg.

@15juli: goed van je om te zeggen dat je jouw kapsel niet zo mooi vond! Heeft uiteindelijk een leukere kapsel opgeleverd en dat is belangrijk! En smokey eyes vind ik helemaal leuk, wil ik ook! En schiet t een beetje op met jullie kaart? Idd, ondertrouw stelt niets voor, maar leuk dat jullie daarna uit eten zijn geweest. Dat maakt t weer ietsjes specialer.

@Bells: leuk he al die complimentjes mbt de kaart? Heb je ook al mensen die al hebben afgebeld?? Veel plezier zaterdag met je kapsel en make up. Wel foto's maken he!

Hier: ben druk bezig alles te regelen in t buitenland, sommige dingen gaan snel andere dingen weer niet....soms een beetje frustrerend, maar ik heb er echt super veel zin in! Heb voor volgende wk al afspraak gemaakt om onder de zonnebank te gaan en 1 juni gaat mn vriendin proefkapsels doen (deze zin klopt niet helemaal). Verder heb ik (volgens mij) al alles geregeld voor in t buitenland. We vliegen 29 juni daar naar toe (mijn ouders 10 dagen eerder, mijn moeder gaat dan op zoek naar bloemen en visagie en taart etc.) en 2 juli is dus ons feest. Daarna gaan we nog 4 dagen naar t strand met zn allen (nou jah, niet de 150 gasten, maar diegenen die vanuit NL naar t buitenland mee vliegen). Heb super veel zin in, maar dat heb ik al gezegd toch?? :biggrin:

Aankomend weekend gaan we nog een weekendje weg naar Brussel, even helemaal ontspannen (lkkr in een 4sterren hotel) om daarna weer helemaal uitgerust weer dingen voor bruiloft nr. 2 te regelen.

En hoe is het met jullie?

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #284 Gepost op: 13 mei 2011, 10:48:43 »
Zo Anna, zo te zien heb je het druk gehad. Wel fijn dat alles nu bijna geregeld is voor het buitenland. Nog 7 weken en dan is het al zover voor ons  :dry:.
Veel plezier komend weekend in Brussel, rust maar lekker uit samen!

Wij hebben inmiddels al wat leuke reacties ontvangen op onze uitnodigingen en de eerste hotelkamer is ook al geboekt. Verder had ik wat twijfels over m'n torselet want vooral als ik ga zitten zit hij echt te strak, gewoon niet comfortabel. Ik heb contact gehad met het atelier en kan hem volgende week komen ruilen (dat is weer een opluchting want hij was nog best prijzig).

Ik heb de hold-up kousen inmiddels gepast en die blijven keurig plakken, nu alleen nog op zoek naar een leuke paars/lila kouseband. En vandaag ben ik maar alvast begonnen met het inlopen van m'n schoenen.

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #285 Gepost op: 14 mei 2011, 10:23:51 »
Hee,

@Anna: goed bezig zo te lezen. Je hebt het er maar druk mee. Wel gaaf hoor die twee feesten. Ik ben echt benieuwd waar jullie het feest gaan houden in het buitenland :wink: Veel plezier in Brussel en geniet ervan!

@Bride:
leuk dat jullie zulke leuke reacties hebben op de kaart. Ook daar kun je heel blij van worden hè. En ik denk dat je er goed aan doet om jhe torselet te gaan ruilen. Je wilt niet dat je gedurende de bruiloft je de hele tijd ergert aan een torselet of dat je onwel wordt of weet ik veel wat.

Wij zijn  sinds dinsdag in ondertrouw. Ik moet zeggen dat het, ondanks het zakelijke aspect ervan, het door onze gemeente goed geregeld wordt. Zo stonden we niet aan de balie, maar werden we meegenomen naar een soort spreekkamertje. De ambtenaar die ondertrouw e.d. regelde, was erg vriendelijk en legde ook alles uit. Alle vragen die we nog hadden, kon hij feilloos beantwoorden. We hebben er zelf een leuke dag van gemaakt, want inderdaad die ondertrouw is niet zo mega bijzonder.

Verder hebben we mijn boeket uitgezocht. Ik mocht het model uitkiezen, maar daarna moest ik naar buiten omdat AS nog een kleurtje eraan toe wilde voegen. Ik ben erg benieuwd. Het wordt een trendy boeketje, niet te groot en vooral niet te zwaar. De hoofdbloem wordt een Calla en de rest is een verrassing.
Vanmiddag ga ik tutten bij het schoonzusje van mijn zus. Zij is kapster zal mijn haar en make-up gaan doen en vanmiddag ga ik voor de proef. Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden. Dat het opgestoken wordt is zeker, maar hoe en wat.....? Ik heb vrij sluik haar en kan er niet echt super veel mee. Gelukkig vertrouw ik mijn kapster volledig, dus dat komt vast wel goed.

Hoe is het met de andere bruidjes? Moeten jullie nog veel regelen? Karin, hoe is het nu met je gezondheid?

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #286 Gepost op: 15 mei 2011, 13:34:13 »
@ Anna, hoe was je weekendje Brussel saampjes?

@ Bells, de gezondheid blijft een bron van zorgen helaas. Inmiddels hebben de slimme mannen in het ziekenhuis bevestigd dat het gaatje inderdaad de oorzaak kan zijn van de TIA's en dat er inderdaad iets aan gedaan zou kunnen worden. Maar omdat ze niet 100% zeker weten dat het TIA's zijn geweest, gaan ze dat niet doen. Enerzijds prettig dat ze dus niet aan mijn hart gaan prutsen zonder het zeker te weten. Anderzijds geeft het enorm het gevoel van een wandelende tijdbom. Voor nu probeer ik het even los te laten. Eind mei naar een revalidatie arts en begin juni terug naar de cardioloog voor een 24uurs meting van de hartslag. Tot die tijd kan ik er toch niets aan veranderen en focus ik me liever op de trouwerij  :rolleyes:

Dus... Trouwkaart: :biggrin:
Mijn lief heeft hem zelf ontworpen en mijn vriendinnetje heeft hem verder gemaakt.. Wij zijn er super trots op:
Foto 1
Foto 2
De foto's zijn echt van ons:
Onze voeten tijdens de vakantie vorig jaar in Key West
Onze handen
Een foto door ons zelf gemaakt in Bonita Springs tijdens de vakantie in Flordia van een matroos en die thuis komt in de haven (mijn lief is natuurlijk bij de Marine)
Natuurlijk een foto van de Empire State Building, waar lief mij heeft gevraagd
En een foto van onze trouwringen ..
Best persoonlijk toch?
Nu definitief bestellen, enveloppen klaar maken en terug inleveren bij de CM's.

Verder heb ik mijn bruidssieraden gevonden voor de jurk van overdag:
Sieraden

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #287 Gepost op: 16 mei 2011, 10:07:42 »
Ben weer terug in NL!

Bride: Goed van je om je torselet om te ruilen! Moet idd goed zitten. En succes met je zoektocht naar een paarse kouseband! Die zijn meestal toch blauw?? En schoenen inlopen..jah dat moet ik ook nog doen! Maar ik loop dagelijks op hoge hakken, dus moet lukken!

Bells: Fijn dat jullie ondertrouw iets specialer was dan normaal! Jullie ondertrouw lijkt op die van ons: wij werden ook meegenomen naar een aparte kamertje en we hadden ook een hele aardige vrouw! En leuk dat je jouw boeket al hebt uitgekozen! Ik weet ook al wat ik wil en nu maar hopen dat mn ouders een goede bloemist kunnen vinden in het buitenland die begrijpt wat ik wil!
En hoe is je proef gegaan? foto's? :biggrin:

Karin: balen van je gezondheid zeg! Maar wat is jullie trouwkaart mooi zeg!! En leuk al die persoonlijke details zeg!! Helemaal top! Ook jouw sieraden zijn mooi! Ga je ook sieraden dragen bij jouw avondjurk? Of mss alleen een tiara ofzo?

Hier: Weekendje Brussel was top! Helemaal verwend in t hotel en zaterdag was het ook nog eens The Gay Pride Parade, helemaal super haha! Heel veel Lady Gaga look-a-likes gezien :biggrin: Lief en ik hebben lekker uitgerust, maar we hebben ook veel bezienswaardigheden bezocht! Kortom: helemaal super!

Mbt ons bruiloft: ik moet nog een torselet zoeken (ja i know, een beetje laat), maar verder is eigenlijk alles geregeld wat geregeld kan worden. De rest doen mijn ouders in het buitenland. Morgen voor t eerst onder de zonnebank, heb er zin in!

En julli? Een fijn weekend achter de rug??

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #288 Gepost op: 17 mei 2011, 23:24:54 »
Zo, veel geschreven ineens weer, leuk!

Bells: leuke ondertrouw gehad zo te lezen! (overigens werden we hier ook meegenomen naar een speciaal kamertje en niet aan de balie). En de bloemen kun je dus nu ook al afstrepen!
Hoe was je proef verlopen, was het helemaal zoals je het in je hoofd had/naar je zin?

Karin: ik vind je sieraden erg mooi, heb je misschien nog een goede tip voor me (ben nog op zoek naar leuke oorbellen)?
Jullie uitnodigingen zijn prachtig, heel persoonlijk!

Anna: klinkt goed dat weekendje weg. En over een paar weken mag je alweer weg  :wink:, goede vooruitzichten dus.

Ik heb m'n kousenband gevonden en ook al in huis, dus kan weer wat afstrepen. En Anna: ja vaak zijn ze in een blauwtint maar aangezien m'n jurk met paars/lila is heb ik voor deze gekozen.

Vanavond heb ik m'n jurk weer aangehad. Even checken of alles helemaal in orde is omdat ik vrijdag toch naar het atelier moet heb ik dat nu meteen maar gedaan. Dan hoef ik over 4 weken niet nog eens zo'n rit te maken mocht er wat mis zijn. Maar alles zat goed en was in orde. Mijn zoontje van net 3 kon niet slapen en kwam uit z'n bed en stond eerst even 'raar' te kijken maar daarna riep hij:'IKKE NU TROUWEN!' die dacht dat het zover was :biggrin:  (en wilde dus ook z'n bruiloft-outfit aan, maar dat ging mooi ff niet door).
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2011, 23:26:12 door Bride-77 »

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #289 Gepost op: 18 mei 2011, 00:00:55 »
@ Anna en Bells, dank jullie wel. Het heeft wat uurtjes gekost om iets persoonlijk te maken maar we zijn er ook erg blij mee. We versturen ze in zilveren enveloppen met witte etiketten met een klein fuchsia accentje erop. Zo is het weer compleet ;-)

Qua sieraden ben ik gewoon een bijouterie ingelopen. Ontzettend veel keus voor een leuke prijs. Ik was nu zo'n €16,00 kwijt... Heb je daar wat aan?

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #290 Gepost op: 21 mei 2011, 21:15:47 »
Karin: ik heb de bijouterie hier in de stad al erg vaak van de binnenkant gezien de laatste weken maar kon niet iets vinden helaas. Maarrrrr...vanmiddag toch geslaagd bij de juwelier (dus ik was wel wat duurder uit :cool:  ): een zilveren ringetje met glinsterende steentjes erin en dan met een paars zoetwaterpareltje eraan.

Ook nog een leuk paars kleed/plaid gescoord, die is bedoeld voor de fotoreportage op het strandje (ga liever niet met m'n jurk in het zand liggen daar).

En mijn torselet heb ik gisteren geruild voor een andere dus dat is ook een zorg minder.

Hoe is het verder met jullie, allemaal druk met de voorbereidingen??

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #291 Gepost op: 23 mei 2011, 10:42:17 »
Bride: leuke kouseband!! Leuk dat kleur paars overal in terugkomt!

Hier: voornamelijk bezig met het zoeken van een leuke hotel voor de gasten in t buitenland voor na de bruiloft (lkkr dicht bij ons restaurant). Verder moet ik nog de taxi regelen voor naar Schiphol voor 9 mensen (veel busjes kunnen maar 8 mensen in  :dry: ) en ben nu al 1 week onder de zonnebank geweest (ga 2x per week). Het komt ook allemaal zo snel dichtbij!!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #292 Gepost op: 25 mei 2011, 07:50:32 »
De kaarten zijn klaar, gesneden en in elkaar gevouwen. Nu terug bij CM om nog iets toe te voegen ;-)
Uiterlijk donderdag op de bus en zondag is er een verjaardag van mijn pa. Hopelijk krijgen er de eerste reacties dan.

Inderdaad begint bij ons nu ook de kriebel te komen, leuke kriebel, we beginnen te rekenen in enkele weken en dat maakt het dichterbij. Hebben er ongelooflijk veel zin in.

Hoe is t met de andere juli bruidjes?

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #293 Gepost op: 25 mei 2011, 09:31:15 »
De zenuwen zijn hier niet zo erg (ikke blij!). Ik ga nu 2x in de week onder de zonnebank en moet binnenkort shoppen voor lingerie onder mn trouwjurk. Verder is eigenlijk alles al geregeld (of  wordt gedaan door mn ouders). Maar ik heb er echt zoooooo veel zin in! We vertrekken met zn allen op 29 juni en op 2 juli is dan ons feest. Ik mag van mn vader zijn videocamera lenen, dus ik kan lekker alles vastleggen (leuk voor later!).

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #294 Gepost op: 25 mei 2011, 14:12:36 »
Hier geen kriebels nog, over 5 weken trouwen we al (30e). Maar als ik denk aan de ceremonie en dat alle ogen dan op ons gericht zullen zijn daar kan ik dus wel nerveus van worden  :blink:. Ik hou er helemaal niet van om in de belangstelling te staan maar daar ontkom je op je eigen trouwdag echt niet aan  :wink:.

Wat wel veel rust geeft is dat onze to-do planning op rolletjes loopt, elke week worden de dingen netjes afgestreept dus lopen helemaal volgens schema.

Op onze uitnodigingen hebben we leuke reacties gehad en tot nu toe nog weinig afzeggingen gehad.

De menu-, en naamkaartjes heb ik inmiddels klaar en ook de corsages zijn van de week afgemaakt. Zaterdag nog de bloemen uitzoeken en dan is er al weer een week voorbij  :blink:.

Na morgen nog maar 4 weken werken waarvan 2 weken met een extra vrije dag (hemelvaart/Pinksteren), dus ik hoef eigenlijk nog maar 10 dagen te werken (werk normaal 3 p/week) en dan heb ik gewoon 4 weken vakantie!

Bells

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #295 Gepost op: 26 mei 2011, 17:36:54 »
Hallo dames,

Daar ben ik weer. Hier hebben we ook alweer wat dingen afgevinkt. Op 24 juni is de afpas van mijn droomjurk!!! Ik kijk er erg naar uit om 'm weer eens aan te mogen trekken. De schoenen en de lingerie krijg ik ook dan. Het laatste moet ik nog uitzoeken.
Verder ben ik net als Anna aan het zonnebanken geslagen bij mijn toekomstige schoonouders. Deze week ga ik 6 dagen erop en volgende week weer wat minder. Het wil alleen niet zo vlotten met het kleurtje vind ik zelf haha.

Onze ringen zijn bijna klaar. Wat is dat toch spannend als ze ontworpen worden hahahaha lol.

@Bride: fijn dat jullie weinig afmeldingen hebben. Het is toch wel het leukst als iedereen die je uitnodigt kan komen. Volgens mij hebben wij ook maar twee afmeldingen en die hadden we al verwacht. Jouw kousenbandje is mooi zeg! Die heb ik ook nog niet. Hebben de andere bruidjes 'm wel (al)?
Heb jij je bruidssieraden al inmiddels?

@Anna: ik ben nog steeds nieuwsgierig waar de reis heen gaat. Kun je me niet PB'en? Haha :wink:

@Karin: ik heb ook nog geen echte kriebel. Al kijk ik er wel naar uit!

Oja, ik heb vandaag nog een beetje geshopt. Ik had namelijk een lippenstift gekocht die 24 uur hield. Een ontzettend mooie kleur, maar het aanbrengen vond ik echt een regelrechte ramp. Hij was vloeibaar en iets teveel aanbrengen, geeft een klodderboel. Nu is van vandaag tot en met zaterdag bij een zekere drogisterij (ik mag geen reclame maken) alles met 20% korting. Komt dat effe goed uit. Nu heb ik ook een hele mooie kleur gekocht, ook extra lang houdbaar, geeft als het goed is bij de kus niet af :wink:, maar dan echt de stift. Die is in gebruik wat fijner. Ik gebruik liever een eigen lippenstift dan die van de visagist. Sick hè haha.

Welke muziek hebben jullie voor de openingsdans? Of is dat nog geheim? As en ik hebben het er nog niet over gehad. Vanavond maar even doen dan haha.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #296 Gepost op: 26 mei 2011, 23:57:56 »
@ bells: ben wel heel nieuwsgierig hoe jullie zelf ontworpen ringen eruit zien straks..
@ Bride: inderdaad, al wat gevonden?
@ Anna: wat lief van je vader. Zal een mooie herinnering worden. Bij jou komt het echt al lekker dichtbij ook..

Hier zijn vanmiddag de kaarten dan echt op de bus gegaan, dus nu afwachten op de eerste reacties.
Tevens de bedankjes besteld dus ik kan straks aan de knutsel als ik wil.
Oh en de eerste versie van mijn belofte aan L. Is ook klaar.. Ik ben makkelijk met woorden maar dit is toch wel andere koek ;-)

Zo'n to do lijstje af werken blijft toch iets heel Gaafs
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2011, 23:58:49 door KarinB »

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #297 Gepost op: 27 mei 2011, 11:11:51 »
Bells: ik vind dat niet 'sick' hoor, ik heb ook liever m'n eigen make-up dan die van de visagiste. Bovendien kan je dan in de loop van de dag nog eens je make-up bijwerken mocht het nodig zijn. Ik heb daarom voor volgende week een afspraak gemaakt bij een bekende parfumerie-zaak. Dan gaan ze me opmaken en kan ik daarna zelf de noodzakelijke dingen nog aanschaffen. Mijn moeder gaat dan ook mee, die wilde ook graag eens een goed make-up advies.
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie ringen!

En wat zullen jullie allemaal mooi bruin zijn op jullie trouwdag dames! De zonnebank is aan mij niet besteed: lichte huid + sproeten dus echt bruin zal ik nooit worden.

En ja, de sieraden heb ik. Ik  heb trouwens alleen maar oorbellen. Een ketting wordt te druk bij mijn jurk, en ik heb vingerloze-handschoenen aan dus een armband is ook niet nodig.

Karin, wat knap dat je je belofte al op papier hebt staan. Wij zijn er nog niet helemaal uit of we dat wel of niet zelf gaan doen. Ik heb het ook nog nooit op een bruiloft meegemaakt dat het koppel zelf sprak, dus heb geen enkel 'voorbeeld', maar het lijkt me wel heel erg mooi en persoonlijk.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #298 Gepost op: 28 mei 2011, 12:30:40 »
@Bride ik heb altijd de Amerikaanse vows ontzettend mooi gevonden. Dus daar heb ik opgezocht op Google. En dan vind je veel voorbeelden en raak je vanzelf geïnspireerd door teksten. Zet hem om in je (jullie) eigen woorden en klaar ben je. Ik laat het nu ff staan als basis en volgende week bekijk ik het nog eens.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #299 Gepost op: 28 mei 2011, 20:36:18 »
Dank je voor de tip, Karin! Nu nog aanstaande overtuigen want die is er nog niet zo happig op, zijn reactie: 'we moeten er € 500,- voor betalen en dan moet ik het ook nog zelf gaan doen?'. Heerlijke A-romantische reactie dus  :laugh:. Maar ik heb 's avonds tijdens het diner nog een verrassing voor hem in petto dus dan kan ik de woorden altijd nog voor m'n speech aan hem gebruiken.

Vandaag de bloemen geregeld, weer wat door kunnen strepen dus!
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2011, 20:39:53 door Bride-77 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards