collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 84880 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #350 Gepost op: 11 juli 2011, 15:38:44 »
Hallo dames!

Ik ben weer terug en ik heb t leuk gehad niet normaal haha!

We waren sowieso 1 week voor de bruiloft in het buitenland, het land een beetje aan iedereen laten zien wie mee was en zaterdag 2 juli was dan ons feestje.

De ochtend verliep op zich wel goed, eerst werd mijm make-up gedaan, daarna mijn haren en vervolgens mn nagels. Alleen deed de mevrouw van de nagels een beetje te lang over mijn manicure, waardoor ik pas om half 3 klaar was. Dit terwijl we om half drie al zouden gaan :biggrin: Dus super snel jurk aangetrokken, schoenen aan en gaan. Was echt hilarisch, had mn jurk binnen 5 min aan en iedereen zat aan me om van alles op/om te doen (oorbellen etc).

We hebben toen foto's gemaakt bij een super mooie kerk (eerst lief en ik, daarna met de rest) en zijn vervolgens naar t restaurant toe gereden. oh in de kerk maakten ook andere mensen foto's en filmpjes van ons, hilarisch!

In t restaurant was t eerst een beetje overweldigend: 150 personen die je meteen willen feliciteren en cadeautjes willen geven is heel druk. Maar daarna konden we aan onze tafel plaatsnemen en toen werd t weer helemaal gezellig en leuk. Het was een zeer glamourous feestje met o.a. pro dansers, grote taart, live band, veel champagne (heb de hele avond champagne gedronken haha) enz. We zijn ook super verwend met alle cadeautjes. We hebben zelf een hotelovernachting gekregen in een 5sterren hotel op diezelfde avond. Dat was gewoon super!

De volgende dag zijn we met een deel van de gasten die uit NL mee waren gekomen naar de kust gegaan om daar vervolgend 4 dagen helemaal niets te doen. Een deel is meteen na de bruiloft teruggevlogen naar NL.

Op de dag zelf (en daarvoor) waren lief en ik helemaal niet zenuwachtig dus dat was fijn. Ook vergeet je eigenlijk alle kleine dingen op de dag zelf en ben je echt aan t genieten van elkaar en iedereen om je heen. We hebben ook veel gedanst met iedereen en al met al was t een super gezellige dag. Ik ben ook heel blij dat we op 20 augustus dit dunnetjes over mogen doen haha.

Helaas kan ik nog geen foto's plaatsen op internet, aangezien mensen die ik ken meelezen en dan hebben ze mijn jurk meteen gezien...dus dan wordt nog even wachten tot  na 20 augustus.

Ik heb wel braaf meegelezen met jullie verhalen en wil iedereen nog een fijne dag wensen! Diegene die al gehuwd zijn: alsnog gefeliciteerd!!

Groetjes Anna

trouwen2012

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #351 Gepost op: 15 juli 2011, 15:49:04 »
Klinkt super Anna!

Leuk dat jullie de 20ste nog een feest geven!
Alvast veel plezier.

@de bruidjes van vandaag... Wat een geluk met het weer! De zon schijnt hier (zuid nederland) al heel de dag!! Geniet ervan!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #352 Gepost op: 19 juli 2011, 15:47:31 »
Wat is het hier rustig.. Het is goed te merken dat wij als juli-bruidjes nu aan de beurt zijn :-)

jennenjos

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #353 Gepost op: 20 juli 2011, 21:12:11 »
en regen regen en nog es regen

maar we blijven lachen en genieten toch?

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #354 Gepost op: 21 juli 2011, 17:30:43 »
Vooralsnog schijnt de zon nu en volgens de voorspellingen morgen ook.. Ik hoop het heel erg!!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Juli 2011
« Reactie #355 Gepost op: 21 juli 2011, 18:20:12 »
Veel plezier morgen!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #356 Gepost op: 22 juli 2011, 05:58:17 »
hallo allemaal ik ben weer trug van onze huwelijksreis america was echt super gaaf!
 ik ga ff wat fotos proberen te plaatsen van onze bruiloft.

[attachment=17408:IMG_00751.JPG]
[attachment=17408:IMG_00751.JPG]
[attachment=17409:IMG_01521.JPG]
[attachment=17410:IMG_01062.JPG]

jennenjos

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #357 Gepost op: 22 juli 2011, 07:13:08 »
@ KarinB
Veeeeeeeel geluk en plezier vandaag. laat het weer voor wat het is. Je trouwt met je lief en gaat genieten van deze speciale dag!

@b-aukii
Jullie zagen er prachtig uit. Veel geluk samen.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #358 Gepost op: 22 juli 2011, 09:51:34 »
Karin veeeeeeeeeel plezier vandaag! Hier is het niet echt mooi weer, maar hopelijk bij jou wel :biggrin:

B-aukii: Leuke foto's! Jouw jurk vind ik echt helemaal geweldig! Fijn dat Amerika leuk was!

hier: druk bezig met de voorbereidingen voor bruiloft nr 2 :biggrin:

twijfeltje

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #359 Gepost op: 22 juli 2011, 09:52:38 »
Baukii nog gefeliciteerd!
Mooie foto's, zeker met die bellenblaas.

Veel plezier Karin!

Lotte09-09

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #360 Gepost op: 22 juli 2011, 11:04:23 »
[font="Century Gothic"]@b-aukii: Wat een ontzettend leuke nek in je jurk... buiten dat het een onwijs mooi plaatje is! [/font]

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #361 Gepost op: 22 juli 2011, 11:28:40 »
@ anna23 heey dankje wel.
in welk land ben je getrouwd??
wat leuk dat je voor de 2e keer alles kan regelen en dat je de jurk nog een keer aan kan.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #362 Gepost op: 24 juli 2011, 20:35:15 »
Hallo dames,

Wij zijn ook net weer terug van onze vakantie!

Allemaal nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijken!  :biggrin:

B-aukii: wat zagen jullie er mooi uit zeg!
Karin zal inmiddels wel op reis zijn nu denk ik? Ik hoop dat ze een geweldige dag achter de rug heeft.

En Anna: leuk om je verslagje te lezen. En ja inderdaad, waar ben je getrouwd (we hebben nu al zo lang in spanning gezeten  :wink: ). Succes met de voorbereidingen van nummer 2, je bent nu in elk geval al 'bedreven' erin, dat scheelt  :wink:.

Foto's van onze dag heb ik onder het 'getrouwd' topic geplaatst.

trouwen2012

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #363 Gepost op: 27 juli 2011, 09:05:07 »
B-Aukii, wat een gave jurk! Vooral dat deel in je nek en hoe dat dan weer doorloopt in de top erg gaaf!

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #364 Gepost op: 27 juli 2011, 17:02:04 »
dankje wel ik ben er ook heel erg blij mee.

jennenjos

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #365 Gepost op: 27 juli 2011, 18:57:48 »
Nog 2 dagen!!!

En het is vrijdag drooooog!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #366 Gepost op: 6 augustus 2011, 10:10:00 »
Hallo lieve dames,

Nou wij zijn weer terug op aarde hoor  :biggrin:
Wat een heerlijke dag en een fantastische huwelijksreis hebben wij gehad.

Verslag van de dag: (kort zal het niet worden)

De avond van tevoren gingen zowel mijn lief als ik bij onze ouders thuis slapen. Bij hem thuis was men nog druk doende met alle corsages te maken en het boeket in orde te krijgen en bij mij thuis werd ik nog even door de kappersmolen heen gehaald zodat we de volgende ochtend wat minder werk zouden hebben. We moesten bij mij tenslotte en 2-in-1 kapsel maken zodat mijn vriendin 's avonds niet meer zo veel te doen zou hebben om de hele boel om te gooien voor de avondjurk.

Toen ik in mijn oude slaapkamer kwam rond 23.00 uur was de hele kamer versierd. Overal lagen rozenblaadjes, branden kaarsjes en er stonden 5 kaartjes in houders. Dit waren persoonlijke berichtjes van mijn vader, moeder, broertje, schoonzus en hun kleine meid. Jullie zullen snappen dat dit huilmoment nummer 1 was ;-). Wat een liefde en wat een ontzettend lief gebaar.

's morgens:
Om 5.15 werd ik in mijn oude bedje wakker (achteraf bleek lief op het zelfde moment wakker te zijn geworden) want het regende.. Dan komt er toch eventjes een baalmomentje die ik in een raptempo probeerde weg te slikken want de dag zou er niet door verpest worden. Tot 7 uur heb ik liggen draaien en op het moment dat mijn vader mij koffie wilde komen brengen stond ik ineens achter hem in de keuken.. Ik had lang genoeg gewacht ;-).

Ik had mijn 5 vriendinnen uitgenodigd om samen te ontbijten met mij en mijn ouders en mijn lief had hetzelfde gedaan met zijn 2 beste vrienden. Dat geeft de dag een heerlijk rustig begin. Tijdens het ontbijt werden de something old cadeaus uitgereikt en ik ben bijzonder verwend door mijn ouders met nieuwe bruidssieraden, de oude portomonnee van mijn opa, natuurlijk een kousenband en ik heb mijn moeders bedelarmband met kinderkopjes de hele dag onder mijn jurk gedragen. Sommige tradities zijn stiekem toch best leuk.

Voor het ontbijt was mijn vriendin er al weer om verder te gaan met mijn haar zodat we na het ontbijt niet zo heel veel meer aan mijn haar hoefden te knutselen. Ik had geregeld voor mijn moeder dat zij ook langs de kapper en visagiste kon (2 vriendinnen zijn kapper en 1 visagiste) dus moeder van de bruid begon ook bijzonder relaxt aan haar dagje. Ik heb het als bijzonder fijn ervaren om die ochtend omringd te zijn door mijn vriendinnen en mijn mama, en ik merkte dat daardoor de zenuwen pas heel laat begonnen.

Rond 11.00 kwam lief mij ophalen in zijn knalgele Ferrari.
De trouwauto was natuurlijk nog al een probleem geweest maar uiteindelijk hebben mijn schoonvader en ik het toch voor elkaar gekregen om een mooie auto voor mijn lief te ritselen bij een plaatselijke tuinder. L. was een zeer, zeer gelukkig man! En de tuinder hoeft er niets voor te hebben, we mochten hem zelfs niet eens aftanken. Het enige wat ik moet doen is een van de verkopers bij een plaatselijke autodealer helpen met het opzetten van zijn scriptie (nou dat doe ik graag!)

Wat is een leuk om de reactie van je lief te zien als je de trap af komt! Je ziet het op onze foto's ook heel erg goed, zijn tranen en mijn afwachtende blik van "en? en? en?", nou dat was duidelijk, hij vond mijn jurk erg mooi en helemaal mijn stijl. Later in de auto zei hij ook nog dat hij dit soort trouwjurken het mooist vond.. haha toen sloeg de schrik mij toch eventjes om mijn hart, want ja .. die van 's avonds was toch net ietsje anders ;-)
Reactie liefje
(Alle foto's zijn nog onbewerkt, maar om een idee te geven)

De regen was gedurende de ochtend gestopt en toen lief mij op kwam halen brak het zelfs een beetje open. We konden tijdens de brunch met onze daggasten dus gewoon lekker in de tuin zitten. Na de brunch de auto weer terug in, dat zeg je heel snel maar dat duurde even voordat ik ingestapt was haha hoepel + lage auto is niet zo'n fantastische combi maar het gaf wel weer voer voor foto's.

Op het moment dat wij aankwamen rijden bij onze locatie, de Viersprong, brak de hemel open en ontstond er een fantastische zonneschijn! Wat hebben wij een ongelooflijk geluk gehad met het weer. We zijn buiten, onder een boom, onder de zon getrouwd. Lief zijn moeder gaf hem weg op "jouw liedje van Claudia de Breij" en daarna mijn vader mij op "dochters van Marco Borsato". Papa werd ook een beetje emotioneel ;-)
Iief en zijn mama
mijn papa en ik

Wij hadden een zogenaamde integrale ceremonie. Dus hierin werd het wettelijke en kerkelijke gedeelte in elkaar verwoven. Eerst natuurlijk het wettelijke gedeelte, ik gok dat we binnen 5 minuten vanaf de start van de ceremonie, wettelijk getrouwd waren, en de rest van de ceremonie werd gedaan door Pedro onze zzp priester :biggrin:.
We hebben een ceremonie gehad die op ons lijf was geschreven, met een lach en traan en iedereen zat te genieten! Wij zaten (expres) met onze gezichten naar de gasten toe want we wilden met z´n allen zijn. Niet wij, en de rest erachter maar samen en dat geeft de ceremonie een heel gaaf tintje. Je ziet de reacties van je gasten.
Ceremonie 1
Ceremonie 2
Ceremonie 3

Aangezien lief in zijn militair kostuum trouwde kregen wij na de ceremonie ook nog een militaire erehaag waarbij de laatste mij een klapje gaf met zijn zwaard op mijn billen. Ik wist dat, mijn vader niet, die is ff verhaal gaan halen bij deze militair! hahahaha ;-)
militaire erehaag

Daarna een felicitatieronde en toen kwam de fotoreportage. Zoals ik al heb gezegd in het fotografentopic, hebben wij het enorm getroffen met onze fotograaf en daardoor ging de reportage heel soepel. Er zijn fantastische platen gemaakt.

Fotoreportage 1
Fotoreportage 2
Fotoreportage 3

Het ingeplande aperitiefje daarna was een heerlijk rustmoment in de dag. Even lekker samen met de gasten zitten, kletsen en genieten van de zonneschijn. De familiekiekjes zijn toen nog genomen en lief mocht een fles champagne sabreren. Helemaal leuk!
Sabreren

Daarna een fantastisch diner met als afsluiting de cupcakes en het aansnijtaartje. Ik noem mijn schat altijd McGyver, omdat hij altijd zijn mes, ductape en tyreps bij zich heeft. Dus geheel in stijl is het taartje aangesneden met lief zijn eigen mes
taart
cupcakes
Aansnijden

Na het diner even een 15 minuten samen relaxen ingepland.. ff ademhalen en de gelegenheid om tegen elkaar te zeggen "wat een leuke dag he?".
Toen werd liefje weggelokt en kon ik mij om gaan kleden in de avond jurk :biggrin:. Een van de dames van Atlanta Bruidsmode was zelfs zo fantastisch geweest om haar vakantie een aantal uur te verschuiven en om samen met haar dochter naar de Viersprong te komen om mij te helpen met aankleden! Over service gesproken :biggrin:
Omkleden 1
Jurk 2

Door de vermoeidheid werd dit een zeer melig festijn van wederom mijn meiden en mijn mama en ik gok dat onze fotograaf, Jeroen, toen wel een paar hele bijzondere foto's heeft gemaakt  :rolleyes:

Mijn lief was mij een paar keer kwijt en heeft zelfs geprobeerd om mij weer op te zoeken maar gelukkig was zijn getuige hem voor en is "heel breed" voor de trap gaan staan om dat te voorkomen :biggrin:. Ik kwam de danszaal weer binnen op Pink - let's get the party starting, en terwijl ik de zaal in liep pikte ik bij 2 vriendinnen een glas champagne op en kreeg lief een roos aangeboden door een andere vriendin:
Binnenkomst

Wij hadden aangegeven dat iedereen mocht speechen of stukjes mocht doen of liedjes mocht zingen. Nou dat hebben we geweten.
De beide ouders hebben samen een heel erg mooie collectie gemaakt van foto's van ons beiden en dat super in elkaar gedraaid. Een van lief zijn vrienden heeft een wist u datje gedaan over ons. Mijn 2 beste vriendinnen hebben een filmpje gemaakt over ons leven met zn 3en, inclusief alle namen van onze vriendjes volop in beeld op een projectiescherm :biggrin:.. (Schaam, schaam, schaam)

Al met al hebben we een geweldige dag gehad. Heerlijk genoten en onze gasten hebben het ook bijzonder naar hun zin gehad. Gewoon geslaagd dus :biggrin:

Het is al een heeeel verslag geworden dus mbt de huwelijksreis zal ik mij beperken tot:
Paradijs op aarde!
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2011, 10:17:30 door KarinB »

twijfeltje

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #367 Gepost op: 6 augustus 2011, 11:20:03 »
Super!
gefeliciteerd

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards