collapse

Auteur Topic: Juli 2011  (gelezen 84882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #50 Gepost op: 4 januari 2011, 21:00:52 »
Ha Ladies,

Wat leuk, allemaal juli bruiden! En wat zijn jullie allemaal druk met regelen en verzinnen...wij zijn nog een beetje aan het bijkomen van feestdagen :)

Wij hebben in elk geval de locatie onder controle, het eten en drinken en de ceremonie is allemaal daar dus dat is lekker makkelijk. Verder doet mijn Lief de uitnodigingen ontwerpen, hebben we verlovingsringen (waar gewoon een datum bij gaat), zijn we al in ondertrouw, ben ik aan het kijken voor een leuk VW busje en denken we er aan om zaden van een gezellig bloempje als bedankje te doen.
Verder geen avondfeest maar een knusse BBQ en tja...alle andere dingen waar ik nu even niet aan denk :)

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #51 Gepost op: 5 januari 2011, 16:18:43 »
nou nou, jij hebt ook best veel geregeld!! Heb je ook nog een thema/kleur en wat voor locatie is het (binnen/buiten)? ben gewoon nieuwsgierig :rolleyes: hahaha@Karin:

Reisleidster kwam ook met een hotel in Tunesië, lkkr 5 sterren van 23-08 tm 30-08, maar de vertrektijden waren nog niet bekend. En nu ben ik bang dat als we in de avond heen vliegen en in de ochtend terug moeten, we maar 5 dagen in Tunesië zitten en dan vind ik bijna 1100 euro toch te veel....

Heb haar teruggemaild of ze ook mss iets anders had (we willen niet een hotel van 3 of minder sterren ivm hygiene en het is wel ons huwelijksreis :biggrin:  ) en anders dat ze moet kijken in Griekenland of een van die eilanden, of Malta/Cyprus....

Jammer dat het in Europa blijft, maar ik wil wel lkkr luxe en rust (dus geen gezinnen om ons heen), dus toch maar compromissen sluiten hahaha. Oh en er moeten toch wel wat bezienswaardigheden zijn....arme reisleidster hahahaha

ik houd je op de hoogte!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #52 Gepost op: 5 januari 2011, 17:24:13 »
Nou Anna: het is je huwelijksreis als je daar al geen eisen voor mag stellen. Je hebt groot gelijk!! En daarnaast zijn we Hollanders toch? Voor een dubbeltje ... ;-)

Had ik al gevraagd of Corfu iets voor je is? Ik zat op www.elizawashere.nl te kijken en daar zag ik 8 dagen voor €545 pp (incl autohuur) en ik vond het er wel mooi uit zien.. Maar weet niet exact wat je zoekt natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2011, 17:39:22 door KarinB »

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #53 Gepost op: 5 januari 2011, 22:23:22 »
@Anna: We gaan voor "een vleugje groen" als thema/dresscode. Dat past mooi bij trouwen in een tuin en lekker BBQen dacht ik zo :)
We gaan voor een buiten locatie dus. Althans, als het niet regent. Met een beetje minder zonnig weer kunnen we lekker onder de veranda zitten en daar kan eventueel tegen de avond de verwarming aan. Maar als het echt slecht is, verschuiven we alles naar binnen. Aldendriel is een soort kasteeltje wat de koetshuizen verhuurt voor feestjes. Ze hebben 2 zalen waarvan 1 precies op maat is voor ons gezelschap. En de BBQ's kunnen ook binnen. Onder controle, tjek! :wink:

Maargoed, we hopen heel erg op mooi weer, want dan trouwen we in de schaduw onder de bomen...zucht, hoe romantisch is dat!

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #54 Gepost op: 6 januari 2011, 10:20:11 »
Heb Curfu ff gegoogled, ziet erg mooi uit zeg!! Helemaal onze smaak! Ik wacht eerst met wat onze reisleidster komt en anders stel ik Curfu wel voor! Thanx!

@Marinkal: Aah leuk een tuinhuwelijk...en lkkr buiten trouwen, zeker wel romantisch! Klinkt allemaal heel erg leuk! Heb je ook een idee wat voor een jurk je wilt?? Ben nieuwsgierig :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2011, 10:20:27 door anna23 »

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #55 Gepost op: 6 januari 2011, 18:16:20 »
ik ben al even niet op het forum geweest maar we hebben weer wat geregeld 17 januarie gaan we s'ochtends in ondertrouw want s'middags gaan we een midweekje naar centerparcs kunnen we dat lekker vieren daar ook al steld de ondertrouw niks voor hahah.

vandaag gaan we onze huwlijksreis uitstippelen we willen drie weken naar america

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #56 Gepost op: 6 januari 2011, 18:29:08 »
b-aukii: Ach, ook al stelt het niets voor, het wel een officieel moment. En vanaf dan ben je officieel een 'bruidspaar' en dat is gewoon leuk toch?

Hebben jullie al bedacht waar je in Amerika naar toe wilt?

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #57 Gepost op: 6 januari 2011, 20:26:28 »
Leuk b-aukii, centerparcs. En misschien stelt het qua papierwerk niet zo veel voor en sta je na 10 minuten weer buiten, ik vond het wel een big deal hoor. Het voelde heel erg als dat we eerst trouwplannen hadden en na het ondertrouw ineens als "we gaan trouwen". Wij hebben het ook gevierd met een etentje :)

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #58 Gepost op: 6 januari 2011, 22:47:08 »
He meiden,

Anna: Corfu is zeker leuk, ik ben er een aantal jaren terug eens geweest op vakantie. Maar ik vond Rhodos ook errug mooi!

Marinka leuk dat jullie buiten trouwen. Op onze locatie kan je ook buiten trouwen onder de bomen. Maar ook al zit het midden in de bossen er loopt net een weg vlak langs de locatie en toen we er waren te kijken irriteerden we ons aan die langsrazende auto's op de achtergrond. Dus wij hebben besloten om de ceremonie zowel bij slecht maar dus ook bij mooi weer gewoon binnen te houden.

De borrel daarna is bij mooi weer wel buiten. Alles is ook op 1 locatie maar wel in verschillende ruimtes.
 
Vandaag kreeg ik tot m'n grote verrassing toch een proefdruk van de kaart in de bus. Beetje vreemd, maar goed. Helaas vonden we hem beide niet helemaal geweldig dus het wordt hem niet. We hadden een save-the-date kaart en diezelfde achtergrond willen we ook doorvoeren in de uitnodiging maar die hebben ze dus alleen als enkele kaart en we zouden graag een dubbele gevouwen kaart willen hebben. Verder is het de bedoeling dat die achtergrond ook in de programma's/route-beschrijving/overnachtingsmogelijkheden, de antwoordkaartjes, menu-kaarten, naamkaartjes voor het diner etc. wordt doorgevoerd. Dat is er dus allemaal wel maar die dubbele uitnodiging is blijkbaar nogal lastig  :mad:.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2011, 22:48:15 door Bride-77 »

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #59 Gepost op: 7 januari 2011, 07:18:11 »
Bride-77, is dat Rhenen op de foto's?

b-aukii

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #60 Gepost op: 7 januari 2011, 17:22:55 »
@ karinB ja we willen rondreizen in california ong 3 weken met een gehuurde auto en overnachten in hotels.

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #61 Gepost op: 7 januari 2011, 23:17:27 »
@marinkal: ja, goed gezien  :wink:.

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #62 Gepost op: 10 januari 2011, 10:23:43 »
Jeeej, mijn ring is al binnen :biggrin: Kan niet wachten om hem op te halen, maar wacht nog maar even tot dat die van mij AS ook binnen is, wel zo aardig ;-)

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #63 Gepost op: 10 januari 2011, 10:34:21 »
Aaah kei leuk!! En snel! Krijgen wij nog een foto te zien??  :biggrin:

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #64 Gepost op: 10 januari 2011, 20:02:50 »
mijn super fantastische, uber mooie trouwring
hihi tenminste, al zeg ik het zelf :biggrin:

en mijn hele mooie, oude vrouwen handjes  :huh:

oh en super top secret, mijn 2 jurken.

De foto's zijn van de eerste keer passen, dus alles is nog niet op maat.
Bij de eerste jurk moet er nog een stuk af van de lengte en bij de tweede jurk moet het bovenstuk nog ingenomen worden én de lengte komt tot vlak onder de knie :biggrin:

De jurk voor overdag

schoenen

Jurk voor 's avonds

schoenen

Ben heeeel erg benieuwd naar jullie reactie.
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2011, 20:16:03 door KarinB »

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #65 Gepost op: 10 januari 2011, 21:59:23 »
Wauw! Prachtige ring, mooie jurken en coole schoenen :)

Wat super zeg, 2 jurken. Alletwee mooi en alletwee toch ook weer een hele andere look!

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #66 Gepost op: 10 januari 2011, 22:04:04 »
Karin, prachtig hoor!
Je ring is supermooi, en je jurken ook. De 1e een klassieke, stijlvolle bruidsjurk en dan voor 's avonds een mooi hippe vlotte korte jurk!

En je laarsjes...gewaagd! (heel eerlijk zou het niet mijn keuze zijn, maar dat terzijde). Vind het wel erg gedurfd van je en je zal zeker opvallen! :biggrin:

Weet je al wat je met je haar gaat doen? En heb je de sluier ook genomen?

Leuk hoor, mijn jurk hangt al thuis en ik spiek regelmatig even in de zak want is te leuk om niet te doen. Heb hem ook al weer aangehad uiteraard  :cool:, krijg alleen niet in m'n eentje de rijg-sluiting dicht dat is dan wel weer jammer  :wink:.

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #67 Gepost op: 10 januari 2011, 22:04:46 »
Ik vind het trouwens wel super grappig Karin, wij zijn ook bij Rhenen geweest, optie genomen, nog een keer verlengd maar uiteindelijk is het 'm niet geworden. En nu zie ik foto's van de trouwzaal bij jou staan, zelfde datum. En bij je "location" staat Maassluis...daar ben ik geboren/opgegroeid en omdat mijn ouders er nog steeds wonen, komen we er regelmatig :)

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #68 Gepost op: 10 januari 2011, 22:33:56 »
@ Bride: Ik hoor van meer mensen dat de laarsjes hun smaak niet zijn, maar ik zag ze en was gelijk verliefd :biggrin:
Zoals je ziet is alles overdag vrij degelijk, dit is omdat mijn lief in zijn marinepak trouwt en dan vind ik dat wel zo mooi. Maar ik wil 's avonds echt dansen en gek doen, dus vandaar de keus voor een "andere jurk en andere schoenen".. Ik ben stiekem ook heel benieuwd wat mijn lief er van gaat vinden. Denk dat hij wel iets raars van mij verwacht :wink:

@ Marinkal, ja inderdaad ik woon in Maassluis. Ben van oorsprong een Maaslandse en mijn lief komt uit Monster. Maar zoals je wellicht weet is het hier best prijzig allemaal dus vandaar dat we in Maassluis uit zijn gekomen. Kennen wij elkaar dan niet in het echie? Oh en Rhenen is niet onze locatie hoor.. Dat is die van Bride. Wij trouwen en feesten in de Viersprong in 's Gravenzande.

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #69 Gepost op: 11 januari 2011, 07:31:40 »
Oeps..ja..ik was in de war..:)

Zou zomaar kunnen dat we elkaar in het echie kennen. Ik heb jaren (tot mijn 20e geloof ik) in de steendijkpolder gebivakeerd en zat op de kardinaal alfrink school aldaar.

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #70 Gepost op: 11 januari 2011, 08:42:22 »
Karin, mooie ring zeg! En de jurken zijn ook helemaal top! Vooral die voor in de avond vind ik super leuk! Sowieso leuk dat je 2 jurken hebt (en 2 paar schoenen hahaha)!!

Je bent een hele mooie bruid! Ben benieuwd hoe jouw vriend eruit zien  :biggrin:

Ik ga deze week nog kijken voor trouwjurken (waarschijnlijk ga ik er ook 2 halen, omdat ik ook graag een korte trouwjurk wil,maar in het buitenland gaan we naar de kerk en dan vind ik een korte jurk niet kunnen...) Dus jah, 2 feesten - 2 jurken - (en nog belangrijker) 2 paar schoenen :laugh: Heb er helemaal zin in!!

KarinB

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #71 Gepost op: 12 januari 2011, 09:17:00 »
@Anna, dat had ik dus ook. Korte jurk vind ik te gek maar niet overal even gepast. Is natuurlijk onzin, maar zo voelde het voor mij ook. En naast L. Z'n pak vond ik het ook niet heel mooi.. En dit is natuurlijk een super leuke oplossing. En naast 2 jurken en 2 paar schoenen heb ik het geluk dat vriendinnen van mij visagist en kapster zijn. Dus ook het haar en de make-up wordt er op aangepast. Hoe luxe is dat? En een beetje decadent hihi.

Waar ga je jurken kijken?

Bride-77

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #72 Gepost op: 14 januari 2011, 15:27:34 »
Hoi meiden,

Anna, ben je al op pad geweest voor je jurken? Ben benieuwd waar je op uit komt..

ik heb alweer weekend, wat gaan de weken ineens hard, voordat we het weten is het al juni  :cool:. Hebben jullie dat ook wel eens dat je je ineens bedenkt wat je allemaal nog moet doen en dan lichtelijk in de stress schiet?

Ben nog steeds met de uitnodigingen bezig, wat een gedoe zeg om wat leuks te vinden. Uiteindelijk hebben we maar zelf onze kinderen,onze  ringen en de fotocamera gepakt en wat leuke foto's gemaakt. Dus waarschijnlijk toch een eigen ontwerp. De tekst zit ik ook steeds hopeloos mee te klooien..pff...je moet best wat info. kwijt op zo'n klein stukje kaart  :blink:.

Vanmorgen de strooimandjes afgemaakt. Ik had ze al gespoten en nu nog wat paarse accenten toegevoegd.

Volgende freubel-project worden de corsages. Heb een idee van internet gepikt en dat ga ik na-maken. Geen bloemen dus maar wat anders..

Verder is m'n as. al geslaagd voor z'n trouwschoenen nu alleen nog een pak  :wink:.

Fijn weekend allemaal!
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2011, 15:51:16 door Bride-77 »

anna23

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #73 Gepost op: 14 januari 2011, 16:07:56 »
Kei leuke manden zeg! Ben benieuwd naar jouw volgende creaties hahaha

En mbt tot in stress schieten; ik heb dat op dit moment nog niet...ik heb ook al best veel geregeld. Ben nu voornamelijk met het plannen van ons huwelijksreis bezig (wil maar niet lukken :s ). Wel ga ik begin februari nog ons reis boeken voor het huwelijk in het buitenland en aangezien ook nog veel NLs meegaan, en dus ong. 12 tickets nodig heb en alle gegevens nog niet in mijn bezit heb, is dat wel een beetje stressen. Ben blij als alle tickets geboekt zijn hahaha

Verder had ik deze week toch te weinig tijd (of mam kon dan net niet) dus ben nog niet geweest op jurken te kijken. Ik heb in december al behoorlijk wat gepast en ben het passen een beetje beu hahaha! Maar ik moet nu onderhand wel opschieten...

MarinkaI

  • Gast
Juli 2011
« Reactie #74 Gepost op: 14 januari 2011, 16:57:13 »
Prachtige manden zeg! Echt heel mooi geworden!

Onze dochter is er nog niet uit of ze een mandje wil of zelf een klein boeketje.

Vandaag kreeg ik een foto van mijn trouwslippers! Speciaal voor mij gemaakt, of nouja..gepimpt. Ik ben er helemaal blij mee. Voor mij geen schoentjes, hakjes, laarsjes of anders moois...maar gewone teenslippers. Fraaie teenslippers :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards