collapse

Auteur Topic: Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic  (gelezen 2562 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Gepost op: 3 december 2010, 13:11:54 »
Hallo allemaal

Ik zoek me suf naar goede aanbiedingen, kortingen of winkels/ websites waar spullen voor de bruiloft goedkoop te vinden zijn.
Hebben jullie tips??

Wellicht is het handig een topic te maken waarin iedereen zijn meevallers plaatst.
Waar vind je goedkope trouwschoenen, een enveloppendoos, ringen enz enz enz!!

Ik heb bijv mijn ringen gevonden tijdens een kortingsactie, een tiara die niet duur was vergeleken met de prijzen die ik langs zie komen en ga zo maar door.

Dus wellicht kunnen de bruidjes elkaar onderling helpen?

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #1 Gepost op: 3 december 2010, 13:41:25 »
Bruidsboetiek de Sluier:
sluier en schoenen

Edit: Wat is sluier eigenlijk een raar woord zie ik ineens! Ik heb nog maar even 2x gekeken of ik het wel goed had geschreven :-).
« Laatst bewerkt op: 3 december 2010, 13:42:47 door Ctje »

Wedding2011

  • Gast
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #2 Gepost op: 3 december 2010, 13:42:59 »
Dan heb ik wel een tip wat betreft bruidsjurken.. Kijk in Duitsland!!
Ik heb daar mijn jurk gevonden voor ruim 700 euro goedkoper dan in Nederland. Het is een Maggie. Voor dat geld rijd ik wel even heen en weer naar Duitsland!

Op de website van de dealer staan vaak verkooppunten. Mail die winkels en vraag of ze daar jouw jurk hebben. Gelijk even vragen wat ze voor je kunnen doen wat betreft de prijs (ik kreeg namelijk nog 15% korting, er bovenop!!). Ik heb wel eerst in Nederland gepast.
Afgelopen zondag naar Duitsland gereden. Mocht de jurk meteen meenemen, omdat ik van zover kwam. Nou heb ik denk ik wel veel geluk gehad, omdat zij na mijn mailtje gelijk de jurk apart heeft gehangen. Ze had hem net binnen en niemand heeft hem dan ook aan gehad (weet niet of ik dat moet geloven, maar dat doe het maar :) ) Helemaal nagekeken en hij was helemaal netjes! Ik ben helemaal gelukkig!!! :biggrin:

Maewyn

  • Gast
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #3 Gepost op: 3 december 2010, 14:26:21 »
Ik heb wel een goede tip: kijk op Marktplaats! Niet alleen particulieren, maar ook onlineshops adverteren daar en die hebben vaak torseltten, slips en kousen een stuk goedkoper dan in de bruidswinkel waar je je jurk koopt!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #4 Gepost op: 3 december 2010, 14:31:53 »
l'amour bridal
Ik heb er van de zomer een avondjurk gekocht, ze hebben er naast jurken ook mooie sluiers en stola's voor weinig.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #5 Gepost op: 3 december 2010, 16:29:47 »
ik zag deze idd bij de sluier



44,95


heeft heeeeeel toevallig iemand deze schoenen of kan er iets over zeggen uit ervaring van een kennis of zo?

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #6 Gepost op: 3 december 2010, 16:44:25 »
heeft heeeeeel toevallig iemand deze schoenen of kan er iets over zeggen uit ervaring van een kennis of zo?
Ik heb een ander model van dit merk gekocht. Zaten prima, niets mis mee.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #7 Gepost op: 3 december 2010, 18:01:05 »
Hee Veroo, dat zijn mijn schoenen! Ze zaten prima. De vrouw van de sluier die ze mij verkocht heeft gaf aan dat de bandjes misschien gingen knellen, maar met een panty eronder heb ik geen last gehad, ze zaten goed aan mijn voeten en ben niet een keer door mijn enkel gegaan (normaal heel vaak wel).

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het Grote Aanbiedingen/ Kortingen Topic
« Reactie #8 Gepost op: 6 december 2010, 09:08:39 »
Voor de mensen in het zuiden.
In het centrum van maastricht (Heggestraat)
ligt Blue. Dit is een bruidswinkel waar je trouwschoenen van 40 a 50 euro krijgt.
Ik ga er zaterdag kijken met mijn moeder.
« Laatst bewerkt op: 6 december 2010, 14:10:41 door Verooo »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards