collapse

Auteur Topic: Onderbuik Gevoel Over Vrijgezellefeest  (gelezen 11045 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Onderbuik Gevoel Over Vrijgezellefeest
« Reactie #25 Gepost op: 12 december 2010, 17:38:38 »
Ik wist ook de datum, ik had al van tevoren aangegeven: ik hoef niets inhoudelijk te weten, maar wil wel de datum weten. De organisatie kent mij langer dan vandaag en hebben dit natuurlijk ook gezegd.

Dat je het gevoel hebt dan je er geen grip op hebt, dat snap ik, maar ik vind dat je een beetje om de hete brei heen draait. OF je geeft aan je vriendin aan dat je het vreselijk vind dat je de datum niet weet en dit je onrustig maakt en zoniet, dan accepteer je hoe het is, ook al vindt je dat moeilijk...
maar om nou afspraken te gaan plannen om dagen dat het zou kunnen zijn, vind ik nogal ondankbaar...

Fee

  • Gast
Onderbuik Gevoel Over Vrijgezellefeest
« Reactie #26 Gepost op: 14 december 2010, 08:35:50 »
Ik wil juist niet de datum  weten, anders ben ik veel te zenuwachtig van te voren. Ze verzinnen maar een smoes zodat ik zeker thuis ben die dag!

Maewyn

  • Gast
Onderbuik Gevoel Over Vrijgezellefeest
« Reactie #27 Gepost op: 14 december 2010, 09:09:09 »
Ik wil het wel weten, maar omdat ik altijd al degene ben die alles plant en regelt heb ik geheel tegen mijn natuur in gezegd dat ik verrast wil worden. Méga eng, eigenlijk, maar ik kijk er nu al zó naar uit, dat ik zeker weet dat het de goede beslissing is. Soms moet een mens ook een beetje leren loslaten :).

Nanna

  • Gast
Onderbuik Gevoel Over Vrijgezellefeest
« Reactie #28 Gepost op: 14 december 2010, 12:47:41 »
Ik moet erg lachen om alle reacties van mensen die zeggen dat ze bang zijn dat ze net uit bed komen als ze verrast worden. Dat had ik dus! Ik wist niet wanneer mijn VGF zou zijn en mijn man ook niet. Hij maakte me om 10 uur wakker omdat ik mijn medicijnen in moest nemen (we hadden niets gepland die dag dus ik kon lekker uitslapen). 5 Minuten later (ik was net aan mijn eerste broodje bezig) ging de bel: 14 vriendinnen voor de deur!! Ik in ochtendjas en pyama en ontploft kapsel. Maar we hebben enorm gelachen! Ze gaven me meteen de kleding die ik die dag aan moest en ik ben me rustig gaan aankleden en opfrissen. Ik vond het wel leuk. En het zijn allemaal vriendinnen dus dat ze me niet op het beste moment van de dag hebben gezien vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg!
(de foto's van het moment dat ik de deur open doe zijn erg hilarisch!)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards