collapse

Auteur Topic: Onze Prachtige Winterwonder Wedding!  (gelezen 4430 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Gepost op: 23 december 2010, 10:01:22 »
Zo dan eindelijk een verslagje van onze dag....We hadden geluk het was schitterend weer. Wel koud en er lag veel sneeuw, gelukkig was de zon er ook bij dat de boel gelukkig wat aangenamer maakte! We hadden een vrij kleine bruiloft met wederzijdse ouders en broers en mijn beste vriendinnen en hun gezin. Verder wist niemand dat we gingen trouwen...en ook niet dat we zwanger zijn! Leuke verrassing voor bij de kerstkaartjes! hahahah

s'Ochtends vroeg vertrokken vanaf ons huis naar mijn ouders...Remco lag nog in bed aangezien meneer de dag ervoor nog zijn vrijgezellenfeestje had  :blink: ...Nog even 2 wekkers gezet voor hem en beloofd dat ik hem zou bellen rond 8 uur...Hup kind en hond in de auto, spullen erbij en zo langs de bakker om de taart op te halen en dan naar mijn ouders huis te gaan. Ik ben dol op sneeuw en koud weer maar nu toch even wat minder... :ph34r: Heb gewoon een uur over een stuk gedaan waar ik normaal nog geen kwartier over doe...pfff

Nou goed bij mijn ouders aangekomen stond iedereen daar te dringen voor de douche (mijn schoonouders, zwager en schoonzus sliepen ook daar, ik zag nog net mijn vader en broertje weglopen om de trouwauto op te halen. Dus heb eerst eens op me gemakje ontbeten, aangezien ik moest wachten toch maar zelf mijn bloemen gehaald...Bij de bloemenwinkel aangekomen bleek mijn boeket weg... :mad:. Wel afgesloten en gemaakt maar nergens te vinden. Dat meisje baalde als een stekker. Gelukkig heb ik jaren in een bloemenwinkel gewerkt dus vroeg of ik zelf even mocht kijken, nou ik wat dingetjes bij elkaar gezocht en haar daar een boeketje van laten maken, gelukkig was het een simpel boeketje dus deze was ook zo gemaakt. Ik op naar huis kom ik mijn vader en broertje weer tegen...zonder trouwauto...ja de auto (Opel Insignia) was er niet of ik even wou kiezen tussen een Volvo en een Mercedes. Zeg nou doe dan maar de Mercedes...dan doen we het gewoon nog luxer voor een dag...


Gelukkig was iedereen klaar met tutten toen ik terug kwam en arriveerde een van mijn beste vriendinnen die ook foto's zou maken die dag. Intussen arriveerde ook de proffesionele fotograaf met mijn andere beste vriendin. Dus de een meegestuurd om Remco op te halen en de ander meegenomen naar boven. Me samen met mijn schoonmoeder in mijn jurk gehesen en netjes mijn haar en make-up gedaan en toen maar wachten....Remco belde aan en was helemaal stomverbaasd....Ik heb altijd gezegd ik trouw NOOIT in het wit....had ik hem toch mooi voor de gek gehouden. Hij was helemaal speechless en dat ben ik toch echt niet van hem gewend....

Toen met zijn allen naar het gemeentehuis voor de ceremonie. Hij was precies zoals we wilden. Heel informeel en gezellig! Mijn zoontje zou de ringen brengen maar was nogal erg ongeduldig wat schitterende acties opleverde en waar we allemaal smakelijk om gelachen hebben! Na het Ja-woord mocht hij dus de ringen brengen....eenmaal dat klusje volbracht moest hij het doosje terug aan opa geven... tja... eh...welke opa dan....nou op zo'n moment om je te bescheuren. Hij heeft van de kinderakte ook een schitterende kleurplaat gemaakt en nam daar ook rijkelijk de tijd voor! Eenmaal getrouwd zijn we lekker bij mijn ouders een bakje soep met een broodje gaan eten en toen gelijk door met de fotograven voor de foto's...

Bah wat was dat koud...Ik had mijn ballerina's verruild voor mijn heerlijke warme (zwarte) laarzen en daarbij mijn nogal onvrouwelijke manier van doen wat nogal wat komische acties op leverde waar de fotograven dankbaar gebruik van hebben gemaakt....

Na de foto's gauw terug naar mijn ouders huis waar lekker warme koffie en gebak op het menu stond....en daar ook enorm van genoten! De taart was heerlijk!

s'Avonds hebben we genoten van een heerlijk diner met alle gasten bij ons favoriete restaurantje...gerund door 3 italiaanse broers....Hadden die even werk gemaakt van ons diner!!! Prachtige schalen met allemaal lekkers waar we heerlijk van hebben genoten! Na het diner zijn we lekker naar het hotel gegaan. Remco had geen idee dat ik wat geregeld had, meestal kan ik niet zo goed mijn mond houden, maar dit keer heb ik netjes 2 maanden mijn mond kunnen houden! We hebben heerlijk genoten van onze suite met open haard en jacuzzi in het van der Valk hotel hier vlakbij...

Zo nu even wat fotootjes.....ik heb nog niet veel binnen maar dit zijn de eerste drie van de fotograven....






zusje

  • Gast
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2010, 10:11:01 »
Wat een leuk verslag! Nog gefeliciteerd! Mooie foto's, super leuk die sneeuw! Wel koud hoor..brr;) Heel veel geluk met elkaar!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #2 Gepost op: 23 december 2010, 10:56:19 »
Wauw die 1e foto is echt geweldig!!
Gek dat ze je boeketje kwijt waren maar super opgelost zo!!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #3 Gepost op: 23 december 2010, 11:19:03 »
Wat een leuk verslag! Van harte gefeliciteerd!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #4 Gepost op: 23 december 2010, 11:28:35 »
Van harte gefeliciteerd nog en jullie hebben een mooie dag gehad zo te lezen.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #5 Gepost op: 23 december 2010, 11:39:55 »
Van harte gefeliciteerd! Mooie foto's! :)

anna23

  • Gast
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #6 Gepost op: 23 december 2010, 11:55:16 »
Mooie foto's!!

marian1313

  • Gast
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #7 Gepost op: 23 december 2010, 12:02:24 »
Nog gefeliciteerd! Fijn dat je er zelf nuchter onder gebleven bent dat niet alles zoals gepland is gegaan, kan me indenken dat het toch bijzonder stressvol is met een aanstaande die de dag daarvoor zijn vrijgezellenfeest pas heeft, het boeket wat er niet is en de auto die er ook al niet is!

Siske

  • Gast
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #8 Gepost op: 23 december 2010, 12:02:43 »
Van harte gefeliciteerd nog. Mooie foto's vooral die eerste schitterend. Mooi zo met de sneeuw maar inderdaad brrr koud.

twijfeltje

  • Gast
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #9 Gepost op: 23 december 2010, 18:29:42 »
Wauw, jullie zien er echt happy uit zo samen.
En die eerste foto is inderdaad mooi!
Gefeliciteerd en geniet nog lekker na.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #10 Gepost op: 23 december 2010, 19:15:44 »
Gefeliciteerd, jullie zien er mooi uit samen! en wat hier al eerder gezegd is: koud...! Maar vast schitterende plaatjes!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #11 Gepost op: 23 december 2010, 21:58:36 »
Gefeliciteerd!! Nu lekker genieten van de wittebroodsweken!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #12 Gepost op: 24 december 2010, 07:56:35 »
Leuk, prachtige straal-foto's, en van harte gefeliciteerd!!

Maewyn

  • Gast
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #13 Gepost op: 24 december 2010, 10:02:55 »
Mooi verslag van een mooie dag. Gefeliciteerd!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #14 Gepost op: 24 december 2010, 21:52:47 »
Van harte gefeliciteerd!

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
Onze Prachtige Winterwonder Wedding!
« Reactie #15 Gepost op: 25 december 2010, 11:36:27 »
Super bedankt voor de felicitaties! We hebben echt een topdag gehad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards