Alles over trouwen > Muziek en bands

Muziek bij kerkelijk huwelijk

<< < (40/40)

Appelsientje:
Muziek moet denk ik niet te lang zijn. Wij hebben 7 nummers in de kerk en als je al die speeltijd bij elkaar optelt heb je nog al wat tijd aan muziek en duurt een mis misschien net te lang wil iedereen zijn of haar aandacht erbij kunnen houden. 3 minuten in meer dan genoeg lijkt me.

Do-1989:
Wij zijn vanuit onze kerk (Leger des Heils) gewend om een brassband te hebben in plaats van een orgel. We trouwen ook vanuit het Leger des Heils dus wij hebben gewoon een aantal van onze beste vrienden en vriendinnen gevraagd of zij de muziek willen verzorgen tijdens de kerkdienst. En m'n schoonzus en schoonvader hebben al aangegeven dat ze ook wat voor ons willen zingen. Dus ben heel benieuwd!

jouke1988:
Hallo,

Wij zitten op dit moment ook met wat vragen over de muziek. Ik zing zelf bij een Gospelkoor en zij hebben al toegezegd te komen zingen. Echter wil ik ook wat traditionelere liedjes. Iemand leuke suggesties? Vooral de wat minder "gewone" liedjes hebben onze voorkeur. Om een idee te geven wat we al hebben:

Het koor zingt een aantal van onderstaande suggesties:

Lean on me
Testify to love
Create in me a clean hart
Rejoice
Amazing Grace

Dan bij het verlaten van de kerk hebben we de volgende opties: Amen, May it be

Daarnaast wordt nog gezongen: Ave Maria, beetje in de Beyonce versie.

We zoeken dus nog liederen die het koor kan zingen maar waarbij de gasten mee kunnen zingen, t liefst in het Nederlands.

Alvast bedankt voor de reacties!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie