collapse

Auteur Topic: Winters Bruidboeket  (gelezen 2693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sincerity

  • Gast
Winters Bruidboeket
« Gepost op: 30 december 2010, 23:13:34 »
Hallo allemaal,

Ik ga in januari trouwen... en nu ben ik vandaag naar de bloemist geweest, en die raadt me af om orchideeen te verwerken in het boeket (ivm de kou).
Ik wil graag een soort van biedermeijer boeketje, en dan met ijzerdraad een soort watervalletje en daar dan wat losse orchideeen aan.
Ik ben nu aan het dimdammen wat ik moet doen, en vraag me af of andere hier nog een mooi winterboeketje hebben?
Misschien hebben jullie nog leuke ideeen... of zijn er hier toevallig bloemisten aanwezig?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjed Sincerity

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
Winters Bruidboeket
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2010, 10:46:18 »
Voor orchideen is deze tijd idd niet ideaal. Zeker met de kou. Ze worden er iig in de loop van de dag niet mooier van. Ik heb zelf gekozen voor rozen...heel cliché maar zeker met deze temperaturen (ik ben op 20-12 getrouwd en toen was het overdag hier -6 graden)zijn dat de bloemen die zich wat beter houden...Als je het evt op een bridy laat zetten heb je kans dat de bloemen langer netjes blijven...aangezien ik niet zo heel veel waarde hecht aan bloemen en een bridy niet mooi vond heb ik de gok gewaagd en mijn boeketje heet het de hele dag goed volgehouden....

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Winters Bruidboeket
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2010, 13:00:48 »
Bij onze bloemist hebben ze ook rozen in wax, ziet er heel apart uit.

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Winters Bruidboeket
« Reactie #3 Gepost op: 1 januari 2011, 17:31:10 »
Ik heb zelf 16 dec een bruidsboeket gemaakt met orchideeën, en die hebben het prima gehouden hoor! Zal kijken of ik zo een foto kan plaatsen!

Sincerity

  • Gast
Winters Bruidboeket
« Reactie #4 Gepost op: 1 januari 2011, 21:47:42 »
Owh super dank je wel!
Als ik de weersberichten mag geloven zou het 13 januari min -1 graden worden en  + 4 graden!
Dus ik denk dat ik er op ga wagen, al zie ik wel graag je boeket Rose

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Winters Bruidboeket
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2011, 16:39:44 »
Dit was het bruidsboeket die ik gemaakt heb voor een vriendin, heb wel ff de gezichten weggehaald :wink:


Uploaded with ImageShack.us

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Winters Bruidboeket
« Reactie #6 Gepost op: 2 januari 2011, 16:50:42 »
Bij onze bloemist hebben ze ook rozen in wax, ziet er heel apart uit.
Die had ik, supermooi! Foto volgt nog wel :) Houd er alleen wel rekening mee (dat had onze bloemist ook niet gedaan, daar kwamen we in de loop van de dag achter :dry:) dat deze te zwaar zijn voor een corsage. De corsage van M. had één waxroos en wat groen, maar was daardoor topzwaar, en moesten we met extra speldjes vastspelden, waarna hij na de fotosessie er alsnog afviel.
Dus we hebben wél foto's met een corsage, maar geen van onze gasten heeft dat ding gezien :laugh:

Sincerity

  • Gast
Winters Bruidboeket
« Reactie #7 Gepost op: 2 januari 2011, 17:16:36 »
Mooi boeket Rose!
Ik ga ook gewoon eigenwijs zijn en neem mijn mooie rozen/orchideeen boeket!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards