collapse

Auteur Topic: Contract Bruidsjurk  (gelezen 2381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrs Jones

  • Gast
Contract Bruidsjurk
« Gepost op: 12 januari 2011, 11:05:51 »
Beste allen,

Ik heb het contract voor mijn jurk nog niet getekend, want ik heb hier eerst even een vraagje over:
Wat 'hoort' daar in te staan? Ik heb een jurk waaraan nogal wat aanpassingen gedaan gaan worden. Zowel de jurk (merk, model, maat, kleur, ...) als de aanpassingen die ik eraan ga laten maken zijn níet gespecificeerd. Om verwarring in de toekomst (over 4-5 maanden als de jurk er is) te voorkomen, zou ik graag e.e.a. beter gespecificeerd hebben. Of ben ik dan lastig? Iemand wel eens om een betere specificatie gevraagd? Ben een beetje bang dat ze me moeilijk vinden als ik hierom vraag.

Hoe gespecificeerd staat dit bij jullie in het contract? / Wat is slim om vast te leggen?

Overigens staat er verder in het contract dat de vermaakkosten bij maatveranderingen doorberekend worden, maar ik dacht dat het op maat laten maken van een jurk bij de prijs inbegrepen was. Of worden er alleen kosten berekend als je op het laatste moment (na je laatste pas) nog van maat verandert?

Liefs
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 11:29:49 door Mrs Jones »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Contract Bruidsjurk
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2011, 13:56:56 »
Eens met E.!
Als jurist zou raad ik je aan om zaken zo specifiek (maar wel werkbaar) mogelijk vast te leggen/laten leggen. :)
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 13:57:10 door stimpy »

Fee

  • Gast
Contract Bruidsjurk
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2011, 07:38:42 »
betreffende de kosten van vermaken, dat kan bij elke winkel anders zijn.

Mrs Jones

  • Gast
Contract Bruidsjurk
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2011, 11:35:28 »
dat kan natuurlijk, maar dan kan je het nog steeds wel laten vastleggen :)

Ik had een all-in prijs afgesproken, dus het klopt niet!

Angélique1

  • Gast
Contract Bruidsjurk
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2011, 14:04:58 »
Dan raad ik je om gewoon nog even naar de zaak te gaan of even te bellen.

Als jij een vaste prijs had afgesproken en in het contract staat nu wat anders dan moet je dit even bespreken.

Want anders moet je dit straks toch nog betalen aangezien je akkoord bent gegaan...

Suc6!

anna23

  • Gast
Contract Bruidsjurk
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2011, 14:55:01 »
Als juriste raad ik jou aan om alles wat jullie mondeling hebben afgesproken in de overeenkomst vast te leggen. Is stukken makkelijker dan later te discussiëren wat jullie wel of niet bedoelden...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards