Alles over trouwen > Het huwelijk

Uitnodigingen, Show Ze Hier!

(1/130) > >>

stimpy:
Nieuw 2011-topic. Ga proberen de oude te archiveren...

Risje:
Hi allemaal,
Graag even jullie deskundige mening :)
Hier een concept van onze trouwkaart. Ik zit alleen te dubben over de kleur.. Ik vind deze kleur zo somber. Echter, om het perkamentpapier goed uit te laten komen, hebben we wel een donkere kleur nodig. Met een lichtere kleur is het niet zo mooi..
We hebben donkerrood geprobeerd, omdat dat in mn jurk zit, maar dat werd weer meer een kerstkaart.

Bij de binnenkant van de kaart is het de bedoeling dat het perkamentpapier aan de kaart gestikt wordt.

Trouwens, op de envelop zit nu een sticker met het artikelnummer, dat hoort er dus niet bij :)

Alle tips zijn dus welkom :-)

Maaike:
Ik moest meteen denken aan paars. Misschien niet zo passend bij je jurk, maar wel vrolijker en donker.

Maewyn:
Hmmm... ja, ik denk ook donkerpaars. Of wellicht iets meer in de stijl van je jurk, donkerroze. Niet van dat fuchsia, maar een diepe, donkere roze tint.

Donkerblauw is vaak ook mooi, of donker turquoise, om het aan te s;uiten bij de foto op het stramd. Is dat wat?

Risje:
Thanks in ieder geval al voor de input!
Ik ga samen met mn schoonzusje een keer naar de hobbywinkel om nog wat kleuren te bekijken, maar ik vind het best moeilijk. Gelukkig heeft zij het design al gemaakt, en hoef ik alleen maar het kleurtje uit te zoeken, samen met vriendlief :) Ik ga in ieder geval de genoemde kleuren laten passeren!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie