collapse

Auteur Topic: Uitnodigingen, Show Ze Hier!  (gelezen 368721 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #225 Gepost op: 14 juli 2012, 23:10:25 »
Wij hebben de save the date kaartjes ook echt alleen aan mensen gestuurd waarvan we zeker wisten dat ze uitgenodigd zouden worden. Directe familie en close vrienden. Je hoeft ook niet percee iedereen te doen, is ook meer voor de leuk en voor mensen die je er zeker weten bij wilt hebben (denk ik dan)

Sassya

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #226 Gepost op: 15 juli 2012, 23:32:25 »
Zie dat veel mensen 2 kaartteksten hebben, voor dag- en avondgasten. Nu heb ik amper contact met mijn moeder, maar ik denk er wel over haar uit te nodigen voor de ceremonie. Zal ik dan nog een aparte kaarttekst doen? Iemand hier ervaring mee? Ik wil haar namelijk absoluut niet 's avonds op onze borrel hebben.

2juli2013

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #227 Gepost op: 16 juli 2012, 11:00:23 »
Dan krijg je dus 3 kaarten ?

Daggasten, avondgasten en ceremoniegast ?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #228 Gepost op: 16 juli 2012, 11:02:32 »
@ sassya: lastige situatie. Is zij de enige die alleen op de ceremonie word uitgenodigd?

Veer

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #229 Gepost op: 16 juli 2012, 12:35:03 »
Wij hebben een dubbelzijdige hoofduitnodiging. Aan een kant staat er onze datum en aan de andere kant staat uit naam van de kinderen dat we gaan trouwen. Dat we trouwen in het gemeentehuis en in de kerk en daar staat bij plaats en tijd. En daarbij voegen we een losse enkelzijdige even grote kaart, we hebben er een voor de daggasten een voor de avondgasten.
We kunnen de dubbelzijdige hoofduitnodiging ook geven aan mensen die alleen bij de ceremonie aanwezig zullen zijn.

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #230 Gepost op: 16 juli 2012, 12:58:08 »
Hier onze kaarten, we hebben voor de daggasten en receptiegasten aparte kaarten. Over de tekst in de kaart voor de daggasten ben ik tevreden. De tekst voor de receptiekaarten, nog niet. Ik kom niet uit de rsvp. Tips zijn welkom.

Receptiegasten:





Daggasten




Sassya

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #231 Gepost op: 16 juli 2012, 13:32:21 »
In principe gaat het alleen om mijn moeder, heb wel 2 kennissen die in de horeca werken en 's avonds niet zullen kunnen (eigenaar). Die zou ik ook alleen voor de ceremonie kunnen uitnodigen, maar kan me voorstellen dat dat misschien weer raar overkomt. Aparte kaartteksten brengt zeker ook extra kosten met zich mee?@ Veer, ik las over je post heen, dat is natuurlijk ook een optie. Goeie.

twijfeltje

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #232 Gepost op: 16 juli 2012, 17:50:28 »
Oscarel, ik vind die kaart met die bloemetjes heel leuk!
Vrolijk.

OsCarel

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #233 Gepost op: 16 juli 2012, 17:54:31 »
Dankje, twijfeltje! Ik vind m ook heel leuk!

Leo1986

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #234 Gepost op: 17 juli 2012, 17:21:29 »
@ Sassya, ik zag laatst de trouwkaart van mijn schoonouders (wel 30 jaar geleden :wink:), die hadden op hun kaart alleen de ceremonie staan en hadden er losse kaartjes is gedaan voor de daggasten en voor de mensen op het feest.

Wij zitten zelf ook te denken aan 3 soorten kaarten (alleen ceremonie voor het werk, feestgasten en daggasten). Weet nog niet wat de kosten dan gaan doen maar wellicht zijn kleine kaartjes laten drukken wel goedkoper. Ik zou gewoon de kosten opvragen dan kan je alsnog beslissen wat je doet.

September2012

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #235 Gepost op: 18 juli 2012, 23:15:39 »
Hallo medebruiden,

Ik ben ook nog een beetje aan stoeien met de tekst op onze kaart. Het is uiteindelijk toch niet de zwarte geworden, maar een witte :)

Nu denk ik aan een klein spreukje voor de daadwerkelijke tekst. Wat vinden jullie van deze?

Liefde is….. houden van en denken aan, zorgen voor, vertrouwen op en samen  gaan.

Groetjes van een septemberbruid!

Bruid_Arnhem

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #236 Gepost op: 25 juli 2012, 12:10:59 »




Response envelope
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2012, 12:16:19 door Bruid_Arnhem »

Mirthe

  • Gast
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #237 Gepost op: 26 juli 2012, 14:32:23 »
prachtig, bruid arhnem

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #238 Gepost op: 28 juli 2012, 21:22:47 »
Jippiejeej!! Totaal onverwacht zijn lief en ik vandaag tegen de perfecte kaart aangelopen!! We zouden ze eerst zelf maken, maar we konden deze niet laten liggen! Ik ben zo ontzettend verliefd op deze kaarten! Het duurt nog wel even voor we trouwen, en daarom hebben we er een paar extra gedaan, en we hebben een aparte versie voor de feestgasten!

En kaarten weet weg ivm nieuwsgierige aagjes in mijn kennisen kring!
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2012, 11:20:09 door dees87 »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #239 Gepost op: 29 juli 2012, 15:06:31 »
Mooie kaarten komen er voorbij! Leuk al die verschillende kaarten :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #240 Gepost op: 21 september 2012, 20:48:48 »
Wat een leuke kaarten komen er hier voorbij!

Dit gaat de voorkant van onze kaart worden. De kaarten worden zelf gemaakt. De rest van de kaart houd ik nog even voor ons.

misseagle

  • Gast
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #241 Gepost op: 22 september 2012, 07:48:03 »
Is ook enorm leuk die save the date kaartjes / filmpjes.

Maar ik ben zo blij dat wij dat niet gedaan hebben.

Er kan in een jaar tijd zoveel veranderen qua contacten / vrienden / vriendinnen. Is bij ons ook weer gebleken. Ik ben blij dat we pas zo laat mogelijk
de keuze hoefden te maken wie we echt op ons huwelijk uit wilden nodigen. En als we vorig jaar al save the date kaartjes hadden gestuurd hadden er nu
aan paar mensen geen kaart in de brievenbus gevonden, ook raar!

oh ja...daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht....
dat zou inderdaad vreemd zijn!

Wij hebben een save the date filmpje.. Maar hebben die gewoon algemeen op facebook gezet. Al die vrienden verwachten echt niet dat ze allemaal uitgenodigd worden... 't was gewoon het wereldkundig maken van onze bruiloft + datum..

Wat we wel doen is bij mensen waar we zeker van zijn hun gewoon extra melden dat ze de 24e vrij moeten houden...

misseagle

  • Gast
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #242 Gepost op: 22 september 2012, 07:49:36 »
Edit: een collega van mijn tante (die op een drukkerij werkt) maakt trouwkaarten en we zouden graag met haar in zee gaan want dat vinden we wel leuk dat het dan orgineel wordt! Echter hebben we geen idee wat we graag willen.... iemand een tip wat we hiermee kunnen doen? Want ze zal wel verwachten dat we met ideeen aankomen haha...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #243 Gepost op: 25 september 2012, 18:35:28 »
Misseagle: Misschien kun je in trouwboeken kijken bij de drukkerij van je tante of op internet. Daar kun je veel inspiratie vandaan halen voor het eventueel zelf ontwerpen van een kaart. Ik heb ook veel inspiratie op dit forum opgedaan, ook in het archief staan leuke dingen

misseagle

  • Gast
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #244 Gepost op: 25 september 2012, 18:39:13 »
Nou mijn tante maakt rouwkaarten.. dat doet hun drukkerij haha, maar die collega doet de trouwkaarten er als hobby bij!
Verder vind ik hier niet zoveel, vele kaarten staan niet meer in het topic..

Maar ik check idd online... al blijf ik het lastig vinden want er zit niets bij waarvan ik zeg JA!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #245 Gepost op: 25 september 2012, 22:42:27 »
Oh oops verkeerd gelezen!
Als jullie alsnog naar de L&M beurs kunnen gaan. In utrecht stonden ook een paar bedrijven met als subonderdeel trouwkaarten. Weet niet of ze op alle beurzen staan.

Edit: Ik heb ook gemerkt dat veel foto's niet mee zijn genomen naar t nieuwe forum. Jammer, ik had wat inspiratie over trouwjurken op willen doen.
« Laatst bewerkt op: 25 september 2012, 22:44:14 door JoyceS »

misseagle

  • Gast
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #246 Gepost op: 26 september 2012, 07:06:29 »
De eerstvolgende die een beetje in de buurt is, is hier in Eindhoven en pas in januari.. Dan willen we de kaart al uitgezocht hebben..

Maar komt wel goed! Al hebben AS en ik dus een heel andere smaak want gisteren heb ik gekeken op een site en daar stonden wel wat dingetjes, alleen dan wel aangepast want orgineel vind ik ze niets.. En hij koos dan weer hele andere dingen uit die ik dus echt niet mooi vind..
Dus wordt nog wat! Hahaha...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #247 Gepost op: 26 september 2012, 14:49:03 »
Moeilijk!! Gelukkig hebben wij redelijk dezelfde smaak, waardoor het allemaal wat gemakkelijker gaat.
3 en 4 november is de beurs in Den Bosch, of is dat te ver voor jullie?
Succes met het uitzoeken, en misschien kun je zelf gaan knutselen of een ontwerp maken op een internet site. Daar kun je vanalles uitproberen en het daarna alsnog bij de drukker laten drukken.

misseagle

  • Gast
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #248 Gepost op: 26 september 2012, 19:19:25 »
Nou dat knutselen laten we dus aan een ander over (zie eerdere reacties)..
Maar komt goed, heb haar net gesproken en zaterdag afspraak en ben erg benieuwd!

MenS

  • Gast
Re: Uitnodigingen, Show Ze Hier!
« Reactie #249 Gepost op: 2 oktober 2012, 10:13:37 »
Blijkbaar kunnen jullie kaarten van anderen inkijken in dit topic, ik zie ze echter niet staan! Wat doe ik fout?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards