Alles over trouwen > Het huwelijk

Uitnodigingen, Show Ze Hier!

<< < (2/130) > >>

Junibruid2011:
Ook ik heb een vraag die ik graag wil afvuren :)

Ik ben al tijden aan het verzinnen welke tekst we in onze uitnodigingkaart moeten zetten. Uit de vele topics die ik hier gelezen heb begrijp ik dat wij het niet heel anders doen als anderen. Toch kom ik er niet uit.

We trouwen om 16.00 uur op locatie en hebben daar alleen familie en vrienden voor uitgenodigd. Daarna volgt een diner voor hetzelfde groepje. Vanaf 20.00 uur zijn alle gasten welkom voor een feest gehouden op dezelfde locatie.

Nu weet ik dat er ook mensen zijn die graag naar de ceremonie willen komen maar niet uitgenodigd worden voor het eten daarna. Ik vind dat natuurlijk hartstikke leuk.. maar hoe ga ik nou op de kaart zetten dat ze naar de ceremonie kunnen komen als ze dat willen en daarna uitgenodigd zijn voor het feest (en dus niet het eten).

Maak ik hier nu een probleem van, of zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen?

Maewyn:
Wij hebben het zo gedaan:

M & W trouwen op vrijdag 6 mei om 14.30 uur in het stadhuis te Delft, waar je natuurlijk langs mag komen!

Vanaf 20.00 ben je welkom in [de feestlocatie]. We openen de avond met... etc., etc.

Ik heb er dus gewoon niks bijgezet over het tussenprogramma, het lijkt me zo duidelijk toch? Voor de daggasten die mee gaan high-tea-en en eten hebben we een extra vak aan de kaart (we hebben een wikkelvouw, dus een kaart in 3-en en voor de avondgasten is het derde blad eraf geknipt) en daar staat op dat ze de hele dag met ons meegaan.

Happy Bride:
Risje donkerblauw is wel sjiek denk ik

Bride-77:
Ik zou erop zetten dat ze welkom zijn op het feest vanaf ...dan-en-dan.

En dan zoiets: Ceremonie bijwonen? Jullie zijn van harte welkom maar laat het de ceremoniemeester wel even weten van te voren.

Lotte09-09:
[font="Century Gothic"]Teksten zijn wij ook langzaam over na aan het denken, maar het schiet nog niet op.
Ik wil niet te formeel, maar wel netjes en ik kan de balans nog niet vinden.
Ook wil ik gezien wij 46 daggasten hebben niet iedereen bij het huis van mijn ouders laten verzamelen, maar ik denk dat we de mensen die wel mogen verzamelen ene extra briefje geven (of mailen/bellen). Is het dan duidelijk genoeg, of denken jullie dat daggasten er vanuit gaan dat ze thuis verwacht worden?

Ook heb ik nog een hele andere vraag, wat kost het drukken van de kaarten ongeveer?
Wat is volgens jullie redelijk. Wij hebben 25 kaarten voor overdag nodig (dan hebben we er 3 reserve) en 50 voor 's avonds (dan hebben we er 6 reserve voor het geval dat we iemand vergeten zijn). Iemand een idee van redelijke bedragen, of wil iemand delen hoeveel het bij jullie kost(te)[/font]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie