collapse

Auteur Topic: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!  (gelezen 377772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolanda

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #50 Gepost op: 6 februari 2011, 15:07:56 »
Ik zie bijna bij iedereen boeketten die handgebonden zijn, nu begin ik te twijfelen.
Ik wilde dit eerst ook, maar omdat wij pas rond kwart voor 5 foto's maken ben ik bang dat de rozen niet meer zo mooi zullen zijn. Daarom koos ik voor een bridy (is nog niet besteld hoor). Maar op een bridy is wel gelijk de helft duurder!
Hoe deden jullie dat met jullie boeket de hele dag door?? In een vaasje zetten?? En kreeg je dan niet de druppels water op je jurk??
Ik zal even een foto plaatsen wat mijn boeket gaat worden.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #51 Gepost op: 6 februari 2011, 15:20:09 »
Ook met zulke enorm lange stelen?

op het plaatje lijken de stelen wel heel lang, maar is inderdaad wel de bedoeling dat de stelen lang zijn, zoals je ook kunt zien bij het boeket van MaaikeJ, zij heeft ook calla's

misstiara

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #52 Gepost op: 6 februari 2011, 15:35:16 »
Bij mijn zus bleven de bloemen de hele dag goed. Ik zou ze zeker niet in water zetten, anders krijg je vlekken! Zonde. De corsages zijn meestal wel in de avond verlept. Ach ja, hoort erbij:) ik zou trouwens wel voor de speldjes gaan ipv magneetjes. Heb bij een bruiloft dat een keer gehad en die bloemen vielen bij iedereen er continu af en de helft was de corsage ook kwijtgeraakt. Hartstikke zonde.

idgnkv

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #53 Gepost op: 6 februari 2011, 17:35:53 »
Mijn boeket heeft tijdens de lunch bij mijn schoonouders en op de feestlocatie wel in het water gestaan, op het gemeentehuis, in de kerk en bij de fotolocatie niet. Heb geen last gehad van water op mijn jurk en 's avonds zag het boeket er nog prima uit.

Oke, dit lieg ik. Ik heb wel last gehad van water op mijn jurk, maar dat kwam niet door mijn boeket :wink:
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2011, 17:37:17 door idgnkv »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #54 Gepost op: 6 februari 2011, 17:56:18 »
Ik had dus rozen die met een waslaag waren bedekt, en die heb ik niet in het water gezet. Sterker nog, toen ik thuis was heb ik het boeket op een kast geflikkerd, en daar ligt 'ie nu nog steeds, hij is nog net zo mooi als op de dag zelf. Het groen is nog groen en de rozen zijn nog perfect. Ik weet ook niet wat het geheim is :wink:

@ Yadah: Op de foto vind ik het er een beetje raar uitzien, een beetje uit verhouding met die enórme stelen! Bij MaaikeJ vind ik de stelen prachtig, die lijken me wel iets korter...

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #55 Gepost op: 6 februari 2011, 20:23:41 »
Die rozen zullen nog wel een paar maanden mooi blijven inx :wink: waxlaag zorgt ervoor dat er geen lucht bijkomt!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #56 Gepost op: 6 februari 2011, 21:57:13 »
Van die wasrozen vond ik het ook niet echt vreemd, maar dat het groen (ik weet niet wat het precies is) ook nog steeds zo frisgroen is als op onze trouwdag, dat verbaast me wel een beetje.

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #57 Gepost op: 6 februari 2011, 22:11:39 »
Aan het begin van het feest heeft de cm mijn boeket en R zijn corsage in de koeling laten leggen. R heeft de rest van de avond een daggastencorsage opgehad.
Mijn moeder heeft het boeket en corsage 's avonds mee naar huis genomen en in de koelkast gelegd. De dag erna werd het opgehaald om te laten prepareren.

Pip

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3313
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #58 Gepost op: 7 februari 2011, 08:33:27 »
Van die wasrozen vond ik het ook niet echt vreemd, maar dat het groen (ik weet niet wat het precies is) ook nog steeds zo frisgroen is als op onze trouwdag, dat verbaast me wel een beetje.
Dat groen zal ook nog wel even mooi blijven maar gaat wel heel erg uitvallen!

kanama

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #59 Gepost op: 7 februari 2011, 10:41:29 »
Ik heb nog geen info opgevraagd, ben namelijk nog druk bezig met de lokatie voor onze borrel / receptie. Waarschijnlijk Partycentrum Cocody (misschien ook iets voor jou, in de regio).

Houd me op de hoogte als je eerder contact opneemt met Kim.
Ingrid,

Wij hebben al een locatie, Dommelvallei borkel en schaft.
Wij wilde graag iets met een buitenlocatie en speelgelegenheid voor kinderen, komen in totaal zo'n 19 kids!!!

Cocody, ken ik van een eerdere bruiloft, erg mooie locatie.lekker eten en goede verzorging.

Ik heb nog geen contact opgenomen maar zal haar binnen kort wel eens een mailtje sturen ik laat het je horen!

Sylvia86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 781
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #60 Gepost op: 9 februari 2011, 11:05:35 »
Ik had een biedemeier van ca 20 witte rozen, ik was hier 50 euro voor kwijt

Gertje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #61 Gepost op: 12 februari 2011, 16:16:46 »
Ik wil iets simpels met lelies, omdat die bloemen de eerste waren die ik ooit van mijn as gekregen heb. Maar het zullen neplelies moeten zijn, want we trouwen a.s. januari.
Maar ik begreep al, dat nepboeketten tegenwoordig ook prima kunnen.

15 juli

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #62 Gepost op: 13 februari 2011, 13:15:35 »
Haha ja pepper, ik krijg ze ook wel eens: een handboeket waar de hele dag mee wordt rondgelopen... Ik ben niet gek ofzo, vraag dan gewoon om een goedkoop bruidsboeket. Vind ik geen probleem alleen dan moeten de mensen ook niet verwachten dat ik een uur met ze ga bespreken en proefbloemen laat komen.

Maar 175 euro vind ik ook errug veel hoor, ik heb het nog nooit gevraagd :wink: Maar mensen zijn bij ons altijd blij verrast als ze de prijs van bruidswerk horen. Maarja ik ga er niet ineens 10 keer zoveel voor vragen!

hallo,
werk jij nog steeds in de bloemen en in welke omgeving ben jij werkzaam?
ik zoek een betaalbdaar/budget bruidsboeket in de omgeving Leiden.

gr 15 juli

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #63 Gepost op: 16 februari 2011, 10:34:36 »
ik ben gewoon dol op gerbera's, vindt ze mooi, vrolijk en lief!

Mijn boeket is uitgezocht door mijn aanstaande en ik was er heel blij mee!

Mijn zusje van 9 was bruidsmeisje en zij kreeg ook een boeketje, de mijne in het klein :wink: en bij mijn zusje waren er kleine vlindertjes ingezet, heel schattig!

narcisa

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #64 Gepost op: 26 februari 2011, 00:42:23 »
Wat een mooi boeket Marijkje! Zoiets wil ik ook. Heb je die bij de bloemist laten samenstellen?Wat mooi Marijkje!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #65 Gepost op: 16 maart 2011, 15:07:27 »
:blush: ben geloof ik heel erg, heb zelf mijn boeket uitgezocht, was als de dood dat ie met een veldboeketje aan zou komen :tongue:
Heb zelf een tijdje in de bloemen gewerkt en weet dus wat ik mooi vind en wat niet, de bloemen zijn ook besteld bij een oud stage bedrijf van mij.
Was wel makkelijk ze kent me en kon haar goed uitleggen wat ik graag wou.
Geloof dat we rond de 200 kwijt zijn voor alles (corsages en boeket) en als ik me niet vergis is dat nog een ruime schatting.
Alleen jammer dat ik het boeket niet kan bewaren (zonder een bult geld uit te geven) na de bruiloft (calla's)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #66 Gepost op: 16 maart 2011, 15:53:04 »
Ik heb mijn boeket ook zelf uitgezocht hoor, M. was wel mee, maar uiteindelijk heb ik zelf beslist.

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #67 Gepost op: 16 maart 2011, 15:56:57 »
Lief hier wil juist graag dat ik het zelf uitzoek en vindt het onzin dat de man dat zou moeten.
(Is een beetje anti regeltjes / tradities...)

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #68 Gepost op: 16 maart 2011, 15:57:47 »
Ik heb ook mijn eigen bloemen uitgezocht, ook mijn as was mee. Ik laat een foto maken van de bloemen, zo kan ze op een andere manier bewaren. :)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #69 Gepost op: 16 maart 2011, 15:57:51 »
Oh hij was wel mee maarre vond het allemaal wel best  :laugh:
Maar heb jij er bewust voor gekozen zelf je boeket uit te kiezen?

Marretje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #70 Gepost op: 16 maart 2011, 17:27:10 »
Ik heb aangegeven wat  voor soorten boeketjes ik mooi vond en welke bloemen en ook nog een voorbeeldplaatje meegegeven..
Dus ik neem aan dat het helemaal goed gaat komen met het boeket.
De prijs was inclusief 30 corsages en het boeket 146 euro..
Vier euro`s onder ons budget
We laten het boeket bij Pasmans uit Eindhoven maken.
Na de trouwdag zal ik fotootjes showen

Ik laat  het boeket ook niet prepareren, maar net als bij Marliese laten we de fotograaf er een mooie foto van maken..
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2011, 19:15:17 door Marretje »

anna23

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #71 Gepost op: 16 maart 2011, 18:34:26 »
Ik ga het boeket ook zelf uitzoeken! Lief gaat wel mee :biggrin: we houden ook niet echt van de regeltjes, tradities!

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #72 Gepost op: 16 maart 2011, 19:28:12 »
Waarschijnlijk vraag ik hem inderdaad wel mee, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Ik houd wel van bloemen, dus ben vast aan het orienteren, maar zal wel even van de jurk afhangen wat het wordt.
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2011, 19:28:43 door twijfeltje »

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #73 Gepost op: 16 maart 2011, 20:48:43 »
Heel gaaf en lekker vrolijk:

Lotte09-09

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #74 Gepost op: 16 maart 2011, 21:24:12 »
[font="Century Gothic"]super gaaf twijfeltje:)[/font]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards