Alles over trouwen > Kleding

Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!

(1/91) > >>

stimpy:
2011-versie, 2010-versie gaat hopelijk spoedig 't archief in...

suzel:
Eigenlijk heb ik een vraag over het bruidskapsel.. Ik ben een haarstylist tegen gekomen op een beurs en het klikte eigenlijk heel goed en ze gaf ook gelijk wel wat goede ideeen. Ze heeft ook wel heel goede referenties. Nu zit ik alleen een beetje met de prijs. Ze vraagt voor een proefkapsel 65 euro en voor op de dag zelf 75 euro per uur. Ik heb haar tot mijn middel ongeveer dus best wel lang. Wat vinden jullie van deze prijzen? Wat is een gangbare prijs voor een bruidskapsel?

@nniek:
Een prijs per uur vind ik gek. Ik zou gewoon een vast bedrag willen afspreken...
Straks denk je 'hm die krul zit niet helemaal mooi, die mag van mij wel een beetje anders, maar ja het uur is al voorbij, dus laat maar' (nou ja zoiets dan  :ph34r: ). Dat zou toch jammer zijn!

Verder vind ik haar prijs best hoog, maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk. In totaal ben je dus zeker 65+75= 140 euro kwijt. De helft zou ik normaal vinden (dus proef en echt)...

Bride-77:
Mijn kapper gaf dezelfde prijzen op maar dan voor het kapsel dus niet een uur-tarief.
Ik vond het toch nog te duur en ben dus op zoek gegaan naar een ander ondanks dat ik al jaren vaste klant ben bij die kapper.

suzel:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er toch nog even over nadenken...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie