collapse

Auteur Topic: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!  (gelezen 339180 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #400 Gepost op: 30 april 2014, 14:36:26 »
Ik had m'n haar gewassen op de dag van mijn proefkapsel. Toen zakte mijn haar vrij snel uit.
Mijn kapster gaf toen het advies om de avond voor de trouwdag mijn haar nog 1x te wassen (zonder cremespoeling) en het op de dag zelf niet meer te wassen. Het verschil was enorm!!! Mijn haar is zelfs helemaal niet uitgezakt op de dag zelf!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #401 Gepost op: 30 april 2014, 14:49:09 »
Bedankt meiden! ik had al een vermoeden dat een dag van te voren beter was, maar begon even te twijfelen!
mag cremespoeling dan niet? ik heb een grote klittenbol als ik dat niet gebruik

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #402 Gepost op: 30 april 2014, 16:03:09 »
Ik moet mijn haar juist wel wassen net voordat ze het kapsel gaat doen. Mijn haar wordt snel vet en dan zakt het ook sneller uit. Ook gewoon crèmespoeling gebuikt tijdens proefkapsel en de krullen kwamen zelf terug nadat het twee keer uitgeborsteld was. Het ligt denk ik erg aan je eigen haar.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #403 Gepost op: 30 april 2014, 18:00:18 »
Nee ik mocht geen creme spoeling. Want daar word je haar erg glad van.
Wel kreeg ik een mousse mee die ik de avond ervoor na het wassen moest indoen (weet niet meer hoe die heet en van welk merk die was) en die was speciaal voor versteviging.

Maar ik zou het gewoon even overleggen met je kapper!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #404 Gepost op: 30 april 2014, 18:07:56 »
Bij mij hetzelfde als bij Margreet. De avond van te voren zonder crèmespoeling.
Ook gedaan tijdens proefkapsel en ging gewoon goed.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #405 Gepost op: 1 mei 2014, 07:30:11 »
Ik zal het maar eens overleggen met de kapster, en gebruik tot tegen bericht maar gewoon creme spoeling, dan ziet ze meteen hoe mijn haar normaal is. Dan kan ze me het beste advies geven denk ik.

Maar echt super bedankt meiden, ik had dus geen idee dat je ook op dit punt met zoveel rekening moest houden

juf theelepel

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #406 Gepost op: 2 mei 2014, 22:09:27 »
Ik moet het ook wassen op de ochtend voor mijn proefkapsel.
Ze heeft uitgelegd waarom, maar kan er nu even niet opkomen.

Op de dag van de bruiloft weet ik niet, hoop het wel anders heb ik niet het idee dat ik gedoucht heb  :blush:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #407 Gepost op: 2 mei 2014, 22:27:31 »
Ik was de avond voor het trouwen mijn haar zonder creme spoeling. Na het wassen spuit ik versteviger in mijn haar omdat ik heel zacht haar heb.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #408 Gepost op: 6 mei 2014, 12:53:53 »
nou heb het even nagevraagd en de dag van te voren wassen, zonder cremespoeling.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #409 Gepost op: 20 mei 2014, 08:45:35 »
Ik mag mijn haren tot 2 dagen voor de bruiloft niet wassen  :jawdrop: Ik moest dat ook doen bij het proefkapsel maar ik moet je zeggen ik voel me dan echt smerig. Misschien omdat mijn haar zo dik, zwaar en futloos is hahaha (dat klinkt ook niet positief) Maar we hadden het eerst geprobeerd met een dag van te voren wassen en dan is na 2 uur alles uitgezakt ondanks 3 liter haarlak.

Verder ben ik wel heel erg blij met mijn kapster, elke proefkapsel koste me maar 16 euro en op de dag zelf is dit niet anders. Omdat mijn haren zo vreselijk zwaar zijn komt ze daarom ook voor het feest nog een keer terug, dat kan natuurlijk makkelijk voor dat geld)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #410 Gepost op: 20 mei 2014, 09:18:07 »
WAUW!!!!! Mooi hoor, ziet er heel klassiek uit

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #411 Gepost op: 20 mei 2014, 09:25:04 »
Thanks! Dat past precies bij de stijl van onze dag.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #412 Gepost op: 21 mei 2014, 11:08:00 »
Appelsientje wat een leuk kapsel! Ik heb speciale verstevigende spray van mijn kapster gehad die ik de avond voor het trouwen na het douche in moet spuiten. Mijn haar is juist super zacht en zakt dus ook snel uit maar dit spul blijft het veel beter zitten. Misschien voor jou ook een idee?

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #413 Gepost op: 21 mei 2014, 12:30:39 »
Ik zal het er nog eens over hebben jah, want het blijft toch een vies idee dat ik mijn haren zo lang niet kan wassen.  :ashamed:

Ben nu al wel enige dagen gestopt met cremespoeling en ik moet zeggen; ik kom er nog steeds doorheen. Was echt wel bang dat ik vol met klitten rond zou lopen.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #414 Gepost op: 21 mei 2014, 16:41:01 »
Ik was het die avond ook niet met cremespoeling maar wel gewoon met shampoo. Ziet je haar er niet vet uit als je het zo lang niet wast. Ik was altijd om de dag maar ga ik een keer later is het helemaal vet. Lijkt me niet mooi op je trouwdag.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #415 Gepost op: 21 mei 2014, 16:58:40 »
Mooi zeg Appelsientje!
Ik mag mijn haar de avond ervoor wassen, niet sochtends, dat was ik eigenlijk van plan :biggrin:

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #416 Gepost op: 22 mei 2014, 08:27:51 »
Nou volgens de kapster zou je hier niets van zien omdat er een bus haarlak in gaat  :blink:

CK71

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #417 Gepost op: 22 mei 2014, 09:21:37 »
@Appelsientje..mooooi!! proefkapsel! En wat ben je lekker goedkoop uit zeg!  :biggrin:

Hier vorige week proefkapsel gehad, dag ervoor gewassen (bedankt voor alle tips hier, ik wou het ook de ochtend zelf wassen maar ga dit nu wel de dag ervoor doen..zónder cremespoeling!)
Ook hier zakte het proefkapsel na 2,5-3 uur al wel wat uit, krullen gingen wat losser zitten enz.
Proefkapsel + kapsel op de dag kost voor mij 135 euro dus ik twijfel nu gewoon wel...

Heb morgen een afspraak staan om puntjes te laten knippen en heb gister aan de telefoon al wel wat twijfels doorgegeven. Ik zal wat foto's plaatsen; dit is wel zoals de grote lijnen zouden worden en ik vind het ook wel leuk maar heb niet het WOW-gevoel...  :blush:
Vlecht aan de ene kant mag van mij wel iets minder los en de krullen aan de andere kant zakten na 2 uur al aardig uit. Na 1,5 uur vielen er al 3 speldjes uit, maar goed, 's avonds haalde ik er nog 23 uit dus tja...1 of 2 minder maakt niet uit, tenzij precies díe krul ermee vast zit die moet blijven zitten, haha.




Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #418 Gepost op: 22 mei 2014, 10:20:59 »
Oh wauw, ik vind je kapsel ERG mooi CK71!

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #419 Gepost op: 22 mei 2014, 10:22:29 »
Ik vind het wel heel mooi CK71! €135 klinkt wel duur, vindt ik. Maar ik heb kort haar, dus een echt bruidskapsel zal het bij mij ook niet worden. Ik ga me er ook niet echt in verdiepen, dus ik weet niet of € 135 voor een bruidskapsel ook echt duur is.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #420 Gepost op: 22 mei 2014, 10:23:16 »
Ik vind het ook super mooi, ik snap je wel van die vlecht, die zou van mij ook iets strakker mogen, niet helemaal strak maar wel iets.
Verder vind ik het echt prachtig! Mooie kleur heb je ook trouwens!

Pooh

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #421 Gepost op: 22 mei 2014, 10:26:53 »
CK71, wij hebben hetzelfde kapsel! Ik heb 2 weken geleden mijn proefkapsel gehad (ga morgen trouwen) en bij mij bleef die vlecht er hele dag goed in zitten. De krullen zakten wel iets uit, maar dat was geen drama.
Maar mijn vlecht zag er ook wel stuk strakker uit. Even kijken of ik een foto kan plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2014, 10:29:24 door Pooh »

Pooh

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #422 Gepost op: 22 mei 2014, 10:32:19 »

Zo zag die van mij eruit. Hier zat ie er al 4 uur in.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #423 Gepost op: 22 mei 2014, 11:30:51 »
Wauw prachtig Pooh!! Echt super mooi! Ik zou willen dat ik dit zou kunnen. Ik heb zelf ook kort haar en dan valt het niet mee er iets van de maken ;)

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #424 Gepost op: 22 mei 2014, 12:14:31 »
Mooi Pooh! Goed idee ook je proefkapsel voor het passen van de jurk, dat lukte mij niet ;)

@CK71: Ook erg mooi, staat je goed! Gewoon aangeven dat het uitgezakt is en ze betere speldjes, lak e.d. moeten gebruiken. Als je twijfelt gewoon een tweede proefkapsel doen, (mits je het geld ervoor hebt natuurlijk).

Hierbij mijn proefkapsel, alweer 2 weken geleden gedaan. Ik vraag me af of het spectaculair genoeg is? Daarnaast waren we zo lang bezig met uitzoeken die dag dat ze niet meer al het haar anti pluis heeft gemaakt en niet alle krullen gedaan. Dat wordt dus mooier op de dag zelf en daar moet je even doorheen kijken ;) Verdere info: ik draag een strapless jurk. Op de foto zie je goed mijn haarkleur verschil, dit wordt 1 week voor het trouwen bij geverfd ;)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?! (zijn de foto's niet te groot??)







« Laatst bewerkt op: 22 mei 2014, 12:17:41 door lafarina »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards