collapse

Auteur Topic: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!  (gelezen 338580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #50 Gepost op: 31 maart 2011, 16:42:24 »
Ja hoe vaker ik er naar kijk, hoe lelijker ik de make-up vind. Als ik zelf mijn make-up doe, doe ik het heel anders.. moeilijk moeilijk..

nessa

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #51 Gepost op: 31 maart 2011, 16:58:03 »
Je haar heeft ze erg mooi gedaan! En indd een proefkapsel is vaak gewoon minder stevig dan het echte werk.Want dan komen er bussen haarlak bij kijken van hebbik jou daar....(ik kan het weten ik doe zelf ook bruidskapsels en make-up)
Je make-up vind ik niet zo..En als je er voor betaald zou ze toch ook op zn minst een goed make-up merk moeten gebruiken en geen etos spullen :blink:
Je laat je make-up juist doen zodat er goede make-up word gebruikt die goed lang blijft zitten toch? Dat jij het normaal heel anders doet is meestal zo tis niet voor niets je bruids make-up. Maar als jij niet tevreden bent dan word het hem gewoon niet. Ook met je proef make-up zou je gewoon in de spiegel moeten kunnen kijken en meteen tevreden zijn en je jezelf voelen. Als dat niet het geval is zou ik het toch eens door iemand anders laten doen.

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #52 Gepost op: 31 maart 2011, 16:58:16 »
Je haar vind ik zo leuk, jammer dat het snel uit zakt. Met meer haarlak moet het wel goed gaan denk ik. Make-up is ook niet helemaal mijn smaak en vind het niet zo bij je passen. Nadeel misschien van goedkopere make-up is dat het snel verdwijnt en dat zou zonde zijn. En als je het bij iemand anders laat doen? Uiteindelijk moet jij er tevreden mee zijn.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #53 Gepost op: 31 maart 2011, 17:11:11 »
Bedankt voor jullie mening! Ik ga toch even iemand anders mailen voor de make-up. Dorp hier verderop zit een visagiste, daar ook maar eens ene proefje doen.
Bij deze make-up voel ik me gewoone cht niet goed. Ik dacht eerst ook, zal wel even moeten wennen, maar zo'n dikke lijn eyeliner enzo past gewoon niet bij mij. Vond het trowuens ook raar dat ze geen aparte kwastjes gebruikte enzo, niet echt hygienisch. Vind het wel lullig om het haar te vertellen, ze heeft er zo plezier in. Maarja.. ik betaal er voor en ik moet er mee lopen.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #54 Gepost op: 31 maart 2011, 17:27:20 »
Ik vind je haar ook erg leuk! (maf, ik had ook een heel ander beeld van je, iig blond)

Verder ben ik het over je make-up eens met alle voorgangers.. 't kan veel mooier.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #55 Gepost op: 31 maart 2011, 17:29:25 »
Haha ik weet wel waarom iedereen denkt dat ik blond ben :tongue: Ik heb een tijdje een avatar gehad van een bos gerbera's, waar vaag een blonde vrouw op de achtergond te zien was :wink:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2011, 17:39:37 door Jnine89 »

Nanna

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #56 Gepost op: 31 maart 2011, 18:21:12 »
Dat moet het geweest zijn! Ik was er echt van overtuigd! (stom he?) Niet dat je nu ineens tegenvalt hoor. :wink:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #57 Gepost op: 31 maart 2011, 18:24:17 »
Oh gelukkig! hahaha

Kay

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #58 Gepost op: 31 maart 2011, 18:25:15 »
Je haar is zeker prachtig en jij bent van nature al mooi, dat is duidelijk (bofferd!). De eyeliner vind ik nog wel heel goed staan, maar ik mis ook inderdaad wat betere foundation en geheel....en die heftige blush schijnt tegenwoordig in te zijn, maar dat je je er niet goed bij voelt snap ik best. Ze is trouwens ook vergeten je hals een beetje mee te nemen (?) en langzaam te vervagen: nu heb je een gekleurd gezicht en dan een witte nek....dat kan ook wel beter lijkt me.

Gewoon iemand anders proberen is inderdaad de beste raad lijkt me :-)

Ik zit er zelf ook mee: de eerste visagiste voelde totaal niet aan wat ik mooi vond, het was me toch een partij heftig, bah....
tweede is beter, maar nog steds hik ik aan tegen die foundation en daaroverheen poeder...ik ben straks 49 als ik trouw en zeker niet rimpelloos....dat zie je met die foundation en veel poeder extra duidelijk en dat vind ik dus maar helemaal niks...
Dus doe ik wat ik wel vaker doe: onder de zonnebank, kleurtje van mezelf in plaats van heftige foundation....en dan maar hopen dat een goede creme en een vleugje poeder de boel ook redelijk mooi/egaal maken. De visagiste komt zeker wel maar mag dan werken met een andere basis-ik omdat ik al een kleurtje heb :-)

Wat een gedoe he, allemaal....

Jolanda

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #59 Gepost op: 31 maart 2011, 18:53:11 »
Jnine: Ik vind jou kapsel ook erg mooi, maar je make-up niet zo. Te veel blusch.
De eyeliner kan ik niet zo goed zien.
Hopelijk wordt het de volgende keer naar je zin!

Richelle

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #60 Gepost op: 31 maart 2011, 21:55:12 »
Je kapsel vind ik ook erg mooi, zeker in combi met de sluier, dat er dan ook nog wat haar overheen hangr, erg mooi.
Make - up geeft mij een beetje een poppen idee..en als je je er zelf niet goed bij voelt, dan niet doen.
Als het goed is :tongue: maak je zo'n dag maar 1 keer mee.

twijfeltje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #61 Gepost op: 31 maart 2011, 22:03:09 »
Haar: Mooi!
Make-up: eens met eerder gegeven commentaren.
Door de blush is het inderdaad als een poppetje (niet vervelend bedoeld)
Eye-liner zie ik amper, foundation moet gewoon goed zijn.

*Geen idee waarom, maar dacht ook dat je blond was...*

twijfeltje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #62 Gepost op: 4 april 2011, 21:56:21 »
Ik zie net je loveshoot, zou het gewoon zelf doen denk ik.
(Of op die manier laten doen)  
Ziet er super uit daar!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #63 Gepost op: 4 april 2011, 22:04:13 »
Dat had ik inderdaad zelf gedaan, zoals ik dat wel vaker doe. Misschien dat ik het inderdaad wel zelf doe..  :rolleyes:

liefmeisie

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #64 Gepost op: 10 april 2011, 19:46:45 »
ik heb vrijdag mijn proefmake up en kapsel.
Laten jullie je kapsel en make up zitten als je naar huis gaat??? Dan ziet je AS het wel...

Marretje

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #65 Gepost op: 10 april 2011, 19:57:30 »
ik heb vrijdag mijn proefmake up en kapsel.
Laten jullie je kapsel en make up zitten als je naar huis gaat??? Dan ziet je AS het wel...



Ik heb mijn make up laten zitten,ik was al s`morgens bij de visagiste en ik heb het rond 23 uur eraf gehaald.
Vond het wel een test om te kijken hoelang het zich mooi hield.
Lief heeft het gezien, ook heeft ie mijn bruidskapsel gezien..kapster komt altijd bij ons thuis en hij moest ook geknipt worden. Zelfs mijn trouwschoenen heeft ie al gezien..Ik heb daar geen moeite mee hoor.


Enige waar hij dus niets van afweet is hoe DE jurk eruit ziet..
Dus een totaalplaatje kan hij er tot nu niet van maken..
Vrijdag 15 april, mag hij me als zijn bruid zien, want dan is het onze grote dag !
« Laatst bewerkt op: 10 april 2011, 20:08:20 door Marretje »

idgnkv

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #66 Gepost op: 10 april 2011, 20:07:40 »
Ik heb m'n make-up laten zitten, maar mijn haar wel anders gedaan. Mijn make-up was heel naturel, dus dat heeft ie die dag helemaal niet opgemerkt :wink:

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #67 Gepost op: 11 april 2011, 09:34:20 »
Mijn man wist ook al hoe mijn schoenen, haar en make-up eruit zouden gaan zien maar toch was hij helemaal onder de indruk van het totaalplaatje.
Ik vond het ook fijn om mijn make-up op te laten, om te testen hoe lang het zou houden.

Maewyn

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #68 Gepost op: 11 april 2011, 10:59:56 »
De mijne weet het ook, maar hij kan er idd toch geen totaalplaatje van maken, dus ik vind het prima!

Jolanda

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #69 Gepost op: 11 april 2011, 18:46:11 »
Mijn make-up heb ik laten zitten, maar mijn kapsel hadden we anders gedaan. Hij weet alleen dat het opgestoken wordt, maar niet hoe.  :)

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #70 Gepost op: 14 april 2011, 18:16:59 »
Ik heb tot nu toe ook mijn haar en make-up laten zitten. Dit zijn de foto's van de afgelopen keer.

MichelleJ

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #71 Gepost op: 17 april 2011, 17:15:58 »
hi Amanda

Ik vind je kapsel een beetje rommelig, maar wellicht past dit kapsel heel goed bij jou en je jurk. Je make-up kan ik niet goed zien.

Gr. Michelle

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #72 Gepost op: 17 april 2011, 17:50:40 »
Foto van m'n make-up staat in het daarvoor bestemde topic  :biggrin: . Dit kapsel wordt het in elk geval niet!

Suzimoo

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #73 Gepost op: 18 april 2011, 09:48:14 »
Ik vond het ook al erg rommelig.. maar ik dacht laat ik maar even afwachten  :)
Haha! Het is ook zo wat om iets af te kraken wat degene zelf helemaal geweldig vind.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #74 Gepost op: 18 april 2011, 10:05:04 »
Ik heb destijds de proefmake-up laten zitten, ik wilde het heel naturel,en dat heeft de visagiste prima gedaan!! (Manda Jansen van Oriflame) mijn man wist niet dat ik proef had die dag, en toen ik thuis kwam zei hij: wat zie je er lekker gezond en mooi uit,wat heb je toch gedaan!!!

nou dat leek me de primaboodschap om er ook natuurlijk uit te zien op onze bruiloft! is ook heel goed gelukt!!!!

Jnine: jij moet er idd mee lopen, ik vind het ook lijken alsof mevrouw dacht dat blush gezond maakt...het lijkt nogal nep!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards