Alles over trouwen > Kleding

Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen

<< < (3/59) > >>

Richelle:

--- Citaat van: Marliese op  2 februari 2011, 10:25:12 ---Ik ben ook van plan om het zelf te doen. Komt vooral omdat ik denk, wat is er zo anders aan dan je nu al doet. Denk dat je met een goede foundation, lippenstift en oogschaduw al klaar bent. Misschien zie ik wat over het hoofd.
In Amsterdam is er een winkel in de Heiligeweg (zijstraat van de Kalverstraat - naast de MAC) dat heet de Make-up Store. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar op internet lees je dat ze daar veel soorten hebben en van goede kwaliteit. Denk dat het vooral belangrijk is dat je kwaliteit koopt, dus niet bezuinigen op de producten.

--- Einde van citaat ---

Ik denk ook niet dat je make-up heel veel anders hoeft te zijn hoor.
Maar ik denk dat je je anders voelt dan normaal en dat je dan misschien een simpel eye-liner lijntje niet eens meer recht kunt krijgen.
Let wel..kan hoeft niet.....

Marliese:
Hihi..zou wat zijn. Even veel oefenen van tevoren.

Abt:
Ik heb zelf m'n basis gedaan op de dag zelf, maar m'n kapster (die ook visagiste is) heeft m'n ogen opgemaakt. Vooral omdat ik zelf alleen mascara draag, en ik niet zou weten wat ik met oogpotlood, oogschaduw e.d. moet doen. Als je dit altijd al bij jezelf doet kun je dit misschien best zelf doen :)

Oja, foto (close-up en veraf)

Marliese:
Mooi Inx! Heeft ze toen 1 kleur gebruikt op je ogen? Ziet er naturel en toch opgemaakt uit.
Ik kijk zelf een beetje in bladen als de Cosmo of Glamour voor ideeen. En stuit nu op een website dat heet becomegorgeous.com, vol handige tips! :)

Abt:
Je kunt het misschien niet heel goed zien op de foto's, maar het zijn drie kleuren, donkerste in de arcadeboog, iets lichtere op het ooglid en de lichtste tot aan de wenkbrauw.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie