Alles over trouwen > Kleding

Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen

<< < (58/59) > >>

Judst:
Ben zaterdag geweest om me op te laten maken bij Babassu. Het was wel mooi.... maar ben toch niet overtuigd om het te laten doen, twijfel nu enorm of ik het niet toch zelf doe.... Irritant hè?!  :blush:

Rovanice:
Ik schrik best van de prijzen die ik hier zie eigenlijk! Zijn dat normale prijzen?
Ik had het voordeel dat ik vriendinnen heb die visagist en kapster zijn en die deden het voor een vriendenprijsje, daarnaast vond ik het ook gewoon heel fijn om bekenden te hebben tijdens de voorbereidingen, voelde voor mij heel erg relax.

Judst:
Ja, ik vind het dus ook bizar, maar is inderdaad dus wel de normale prijs die ze rekenen... Ik kan het niet normaal vinden. Maar ik had dus mn makeup laten doen. En het was prima, laat ik dat wel zeggen, gewoon netjes.

Maar ik had gelukkig een dag waarop ik daarna naar mijn beste vriendin ging, en toen naar mn moeder, waar mn schoonzusje ook was, en toen nog naar andere vriendin waar ik ook een van mijn broers en zijn vriend nog zag.

En ze vonden het wel ok, schoonzusje vond de blos te weinig, ze vond dat dat iets minder egaal mocht op mijn wangen. Maar ze waren ook niet echt overtuigd dat ik dit niet met gemak zelf zou kunnen.

Beste vriendin zei: 'ja, je wenkbrauwen zijn wel anders, die heeft ze anders gedaan, dat zie ik.....' Dus damn.... als dat het enige is, zit ik wel veel geld te betalen voor iets waar mensen dus eigenlijk niets anders aan zien?!

Tegelijkertijd... het was wel ok, dus tis misschien ook wel makkelijk om het wel te laten doen, het is de hele dag perfect blijven zitten. Maar als ik zelf een primer zou gebruiken (doe ik normaal nooit), zou dat ook moeten lukken.... Ik ben er nog niet uit....

Karin s:
Ik betaal voor me-cupe en kapsel € 170,00
Onze kapper doet ook de me cupe.

Janneke1988:
De enige tip die ik kan geven google een keer op visagie en je plaatsnaam. Zijn vaak genoeg mensen die zelfstandig werken en waar je niet de hoofdprijs betaald.

Ik was voor haar en make up in totaal 180 euro kwijt
En daarvoor is niet alleen mijn haar en make up gedaan maar ook dat van mijn moeder en zus.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie