collapse

Auteur Topic: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen  (gelezen 249788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #125 Gepost op: 7 maart 2012, 23:38:38 »
je hebt wel mooi ogen, voor een bruidsjurk kun je beter een lichte kleur nemen lichtpaars met parel kleur oogschaduw en iliner erover heen doen en mascara dan wordt echt prefect

Ehm.. Ik voel mij hier prettig bij en ik weet hoe mijn jurk eruit ziet. Lijkt mij vrij lastig om kleuradvies te geven terwijl je daar niets vanaf weet. En ik wil juist niet wa tlichter, meende dat ik duidelijk was dat dat niet bij mij past.
En voor mijn grote dag vind ik het zo perfect, dus die opmerking had ook wel achterwege kunnen blijven..

@Twijfeltje: Heb zelf net een primer gekocht van L'Oreal, even testen hoe die pakt!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #126 Gepost op: 8 maart 2012, 09:18:05 »
Ik had geen primer onder mijn make-up, wel een eye-shadow base, van de hema :wink: ik zweer erbij.
Had vrij lichte make-up hoor, juist omdat ik normaal van de heavy felle kleurtjes ben, vond het wel leuk dan juist niet zo te doen..ik zal ff plaatje zoeken..
Kon niet echt een duidelijk plaatje vinden, maar hier zie je ons in close-up


ohh wat is dat al weer lang geleden zeg...*droomt even weg*

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #127 Gepost op: 8 maart 2012, 09:28:39 »
:wub:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #128 Gepost op: 8 maart 2012, 11:04:11 »
Mooi! Inderdaad vrij naturel  :wink:   Ik heb nu een primer voor onder mn hele make up en een oogschaduwe primer van een ander merk waarbij ik dan weer zweer   :tongue: . Over die ben ik ook erg tevreden, dus denk dat ik die er gewoon onder doe !

claudiadewi

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #129 Gepost op: 10 maart 2012, 11:12:59 »
Violet, mooie make-up.

Lekker naturel, maar wel mooi opgemaakt.

Dat doe ik ook. Moet alleen nog even kijken, welke kleur (en) oogschaduw.

Ik gebruik altijd al make-up. Maar wil alleen de oogschaduw, als extra, wel subtiel.

En mn vriend houd niet van veel make-up, vind lippenstift al niet alles. Gebruik ik wel hoor.  :biggrin:

Ik ga ip mijn make-up zelf doen , alleen een vriendin doet dan dus de basis op mn gezicht en de oogschaduw.
Mascara, wenbrauwen en lippen doe ik zelf. Vind dat anderen dat nooit zo goed doen, dan ikzelf  :).Mooie foto trouwens

jassou

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #130 Gepost op: 15 mei 2012, 22:20:39 »
Erg mooi!

October Bride

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #131 Gepost op: 15 mei 2012, 23:05:16 »
Heel subtiel, maar wel feestelijk en heel mooi!
*Slaat plaatje op ter inspiratie*

cerylle

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #132 Gepost op: 16 mei 2012, 09:30:43 »
Heel erg mooi Nynke!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #133 Gepost op: 16 mei 2012, 10:37:39 »
Ik hoop dat je je hierdoor niet aangevallen voelt, maar neem aan dat je het hier post omdat je graag meningen wil horen.

Ik ga er vanuit dat beide foto's zelfde make-up is. Zo ja, heel apart, want vind het er heel anders uitzien (grappig wat licht dan doet :))
Mijn mening over de eerste foto is dat ik het oprecht niet mooi vind. Je ziet er hartstikke bleek uit, bijna of je ziek bent. (misselijk) Op de 2e foto vind ik het een subtiele 'vrolijke' uitstraling geven.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #134 Gepost op: 16 mei 2012, 11:42:45 »
Ik vind foto twee ook mooier, ziet er inderdaad iets 'gezonder' uit. Ik ben sowieso wel een voorstander van blush/bronzing powder als je foundation gebruikt want het kan inderdaad (zeker op foto's) snel een bleek effect geven. Dus wees er niet te zuinig mee, stralende blozende bruidjes zijn schattig!
Het lijkt wel een beetje (m.n. op foto twee) dat er kleurverschil is tussen je gezicht en je hals. Foundation moet je goed uitsmeren en je kunt in je hals/nek/decolleté nog lichtjes wat poeder kwasten. Zo heb je dat kleurverschil niet. :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #135 Gepost op: 16 mei 2012, 11:47:49 »
@ Inx goed tip inderdaad! Ook even meenemen naar je decolete bijvoorbeeld. Met name bij strapless jurken, wil dat nogal eens een overgang geven.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #136 Gepost op: 16 mei 2012, 13:00:13 »
Ook hier een voorstander van goed wat blush op de wangen :wink:

Ik had er ook een mooi laagje blush op ( zelf make up gedaan) kwam ik bij de kapster ( die ook visagie doet) , en die vond dat er best nog zo'n laag overheen mocht! Met name voor de foto's had ze mij uitgelegd..

Verder mooi subtiel!

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #137 Gepost op: 17 mei 2012, 00:19:35 »
Je ziet er mooi uit.
(Met of zonder make-up)
Ik vind dat de make-up je wel mooi maakt, maar ik zou wel kiezen voor blusher en de foundation goed door laten lopen in je nek tot en met je decolleté. Toch wat meer glans en kleur.
Ook al ben je het niet gewend, het mag voor je trouwdag en voor de foto's best.
Ik denk niet dat je jezelf niet meer wilt herkennen.
Op de foto zonder make-up heb je tenslotte ook en blosje op je wangen.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #138 Gepost op: 17 mei 2012, 18:40:56 »
Je ziet er inderdaad mooi uit! Met en zonder make-up.

Ik zelf draag nooit make-up en heb dit voor mijn bruiloft gewoon ook niet gedaan :tongue: Nu heb ik van mezelf al wel veel 'kleur' dus mjah... ik vond het belangrijk dat ik me comfortabel voelde en dat ik gewoon lekker mezelf kon zijn. Ga met je eigen gevoel mee!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #139 Gepost op: 17 mei 2012, 20:17:01 »
Ik vind ook dat je er mooi uitziet. En (al heeft dat verder niks met je make-up te maken) de kraag en kleur van je jurk vind ik ook helemaal geweldig!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #140 Gepost op: 18 mei 2012, 11:54:50 »

@ Roze - Dank je, de kleur van de kraag haalt mijn gezicht ook redelijk op. Ik heb ook jurken in alleen ivoor aangehad en dat maakte me nog veel bleker ;-)

Haha dat had ik precies hetzelfde, vandaar mijn half roze - half ivoor jurk :wink:!

VInd persoonlijk niet dat je er ziekig uitziet hoor, en als jij dit het prettigste vindt absoluut doen! Maar ben persoonlijk wel een fan van de blush kwast :wink: haha, maar wel in een kleur die mooi bij je past en dus niet te extreem. Schijnt op foto`s toch beter over te komen!
Maar wat melia al zei, voel jij je hier prettig bij.. dat is het aller belangrijkste toch? Wat de visagiste destijds bij mij ahd gedaan vond ik helemaal niets en uiteindelijk heb ik het zelf maar gedaan..

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #141 Gepost op: 22 mei 2012, 09:17:34 »
Hoi dames,

Twee weken geleden heb ik een make-up party van Oriflame gehad. Mijn schoonzusje had me al aangeboden om mijn make-up op mijn bruiloft te doen. Ze heeft een opleiding uiterlijke verzorging gedaan waar visagie ook onderdeel van was.

Nu ben ik van plan om begin volgend jaar (ik trouw in mei 2013) een make-up party bij mij thuis te organiseren, zodat ik een keer goed opgemaakt wordt en de goede producten worden uitgezocht. Deze producten wil ik dan aanschaffen en mijn schoonzusje mijn make-up laten doen op de grote dag. Ik heb mijn schoonzusje wel gevraagd om voor ik definitief zeg dat ze het mag doen een aantal keren te oefenen, zodat ik zeker weet dat het constant is en niet telkens anders uitpakt.

Toch vind ik het spannend! Dit terwijl je bij een professionele visagiste maar één proefmake-up krijgt... Wat vinden jullie?

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #142 Gepost op: 22 mei 2012, 09:27:07 »
je moet doen waar jij je fijn bij voelt denk ik. als jij er vertrouwen in hebt dat ze het kan moet je het doen, anders zou ik toch nog op zoek gaan naar een profesionele visagist als je dat heel belangrijk vind. Maar er zijn hier ook veel meiden die het zelf doen en dat ziet er ook super goed uit. Uiteindelijk gaat het om jouw dag, en als jij denkt dat de makeup van jouw schoonzusje goed werkt en dat je daar blij mee bent: doen. Denk je dat het meer spanning toevoegd of dat je er niet blij mee gaat zijn en wil je haar niet kwetsen: doe het op je eigen manier, het is maar 1 keer je trouwdag(hoop je:P)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #143 Gepost op: 6 juni 2012, 16:26:11 »
Volg je hart!

Ga eens een gezellig avondje met je schoonzusje make uppen en tutten, maak foto´s ervan en wees heel kritisch. VInd je het mooi staan? zijn het jouw kleuren? Is de kwaliteit van het werk van je schoonzusje naar jouw idee goed genoeg?

Voel je je er niet helemaal lekker bij, dan zou ik eerlijk zijn en toch eens een proef make up wagen bij een meer ervaren bruidsvisagiste en jezelf weer die vragen stellen.

Foto`s hier posten kan ook helpen ( heb ik toen ook gedaan, mijn eigen creatie en die van de visagiste.. toen uiteindelijk voelde ik me echt prettiger erbij als ik het zzelf deed, was gewoon mooier).  Of met je AS gaan vergelijken. Maar vooral, voel je je niet helemaaal goed erbij.. niet doen! Daar krijg je spijt van, en dat is zo ontzettend zonde..

Succes ermee!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #144 Gepost op: 9 juni 2012, 21:11:23 »
Dank jullie wel, ik denk dat ik gewoon meerdere keren met haar ga oefenen en dan bekijk of het bevalt.. Heb in elk geval goede verhalen over de producten van Oriflame gehoord, dus wat dat betreft moet het geen probleem zijn.

xSpookiex

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #145 Gepost op: 24 juni 2012, 15:48:32 »
Hey Ladiess!!

Ik heb stressss!!! We trouwen a.s. zaterdag (30-06-2012) en op het laatste moment heeft een kennis die de bruidsmake-up zou doen afgezegd!! Grrrr!!

Nu weet ik ten eerste al niet waar ik moet zoeken en ten tweede is alles wat ik vins rond de €125,-

Weet misschien iemand in de omgeving Maastricht iemand die goed is en goedkoper en wellicht nog beschikbaar is op de 30ste??

Alvast Bedankt voor de reactie's!!

Groetjes,

Mariël

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #146 Gepost op: 24 juni 2012, 19:26:29 »
Hey Ladiess!!

Ik heb stressss!!! We trouwen a.s. zaterdag (30-06-2012) en op het laatste moment heeft een kennis die de bruidsmake-up zou doen afgezegd!! Grrrr!!

Nu weet ik ten eerste al niet waar ik moet zoeken en ten tweede is alles wat ik vins rond de €125,-

Weet misschien iemand in de omgeving Maastricht iemand die goed is en goedkoper en wellicht nog beschikbaar is op de 30ste??

Alvast Bedankt voor de reactie's!!

Groetjes,

Mariël

Ai, dat is naar en stressvol. Ik ken niemand in de omgeving van Maastricht, maar misschien een rondje bellen met schoonheidssalons? Bij sommige winkels als DA, Douglas en Ici Paris kunnen ze ook bruidsmake-up verzorgen. Misschien heb je daar wat meer kans dat ze op deze korte termijn toch nog iets voor je kunnen betekenen? Misschien weet je kapper een adresje?
Veel succes, hoop dat je snel iemand vindt die je kan helpen!

deniesje

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #147 Gepost op: 15 juli 2012, 22:57:33 »
Ik had Valerie ALken http://www.valeriealken.nl
Ze is heel lief en geduldig en goed in haar vak. Bij topic kapsels zie je nog een foto van mijn haar en make up.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #148 Gepost op: 16 juli 2012, 09:51:38 »
Ik draag bijna nooit make-up en vind het dan ook helemaal niks dat ik opgemaakt moet worden :biggrin:

Zaterdag was ik even in een goede drogisterij/parfumerie en ik zocht iets voor mijn gezicht. Toen kwam het gesprek op ons huwelijk en toen moest ik even gaan zitten en werd ik even 'ingesmeerd' met een BB-creme en daarna nog wat dingetjes en wat blush (ik had aan hen al eerder gevraagd of ze mijn visagie wilden doen maar zij komen niet op locatie dus dat was al niet handig)

Uiteindelijk heb ik die dure creme gekocht maar toen ik even later bij een andere winkel in de spiegel keek vond ik mezelf zo vreselijk nep eruit zien met die laag creme op mijn gezicht, ik had het idee dat al mijn poriën open stonden, het leek wel een gatenkaas!

Het punt is dus, ik weet dat ik mijn gezicht moet laten egaliseren voor de bruiloft, iemand nog tips voor een perfect middeltje? (zal mijn visagiste ook wel hebben, maar ik ben gewoon graag een beetje voorbereid dan dat ik door iemand die alles daarvan weet overspoeld wordt met info)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #149 Gepost op: 16 juli 2012, 14:21:54 »
Je zou kunnen beginnen met een ampul (intensief voedend serum dat de huid een boost geeft, trekt gewoon in. blijft niet op je huid liggen, daarna je dagcreme eroverheen. en even in laten trekken), dan een goede primer over je hele gezicht ( zorgt voor ee nmatterend en glad/egaal maken effect, geeft verder ook geen kleur op het gezicht en zie je niet zitten, zorgt er wel voor dat de andere make up beter hecht en langer blijft zitten!) , de rode plekjes en wallen met concealer indeppen en dan goed afpoederen. Heb je niet een hele laag foundation en ziet er veel minder nep uit. Met een goede mineral poeder kan je een heel egaal geheel krijgen, zonder dat je echt kan zien dat er een laagje op je huid ligt..
En dan afmaken met een heel dun laagje blush, wat je goed blend zodat je niet een harde lijn krijgt.

Zoals je begrijpt duurt mijn make up ritueel sochtends minstends een kwartier :laugh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards