collapse

Auteur Topic: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen  (gelezen 249767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veer

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #175 Gepost op: 30 september 2012, 11:40:17 »
mijn make-up was heel eenvoudig en mooi.

decemberbruid

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #176 Gepost op: 5 oktober 2012, 15:29:27 »
Hallo meiden,

Afgelopen tijd heb ik 2 keer een proef make-up gehad van 2 verschillende visagistes.
Maar omdat ik in het dagelijks leven ook altijd al veel en zware make-up draag ben ik wel iets gewend.
Dit gaf ik ook duidelijk aan bij de proefmake-up maar 2 maal niet te vrede naar huis gegaan.
Had zelf het gevoel dat ik er zelf nog meer van maakte.
Dus nu toch maar besloten naar heel veel twijfelen om het zelf te doen.
Op dit moment vraag ik me alleen even af welk merk foundition ik het best kan gebruiken.
Zijn er toevallig nog meerdere die zelf hun make-up op de grote dag gaan doen?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #177 Gepost op: 5 oktober 2012, 15:34:05 »
Hallo meiden,

Afgelopen tijd heb ik 2 keer een proef make-up gehad van 2 verschillende visagistes.
Maar omdat ik in het dagelijks leven ook altijd al veel en zware make-up draag ben ik wel iets gewend.
Dit gaf ik ook duidelijk aan bij de proefmake-up maar 2 maal niet te vrede naar huis gegaan.
Had zelf het gevoel dat ik er zelf nog meer van maakte.
Dus nu toch maar besloten naar heel veel twijfelen om het zelf te doen.
Op dit moment vraag ik me alleen even af welk merk foundition ik het best kan gebruiken.
Zijn er toevallig nog meerdere die zelf hun make-up op de grote dag gaan doen?

Ik heb ook mijn eigen make up gedaan, om dezelfde reden als jij. Visagisten maakten mij niet op zoals ik dat zelf graag zag.
Ik zou gewoon eens de Douglas binnenstappen, ik ben zelf erg tevreden over make up van Estee lauder, concealer van MAC, primer van BeYu, poeder van Maybelline.. Gewoon even snuffelen en proberen! Ben benieuwd! :)

decemberbruid

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #178 Gepost op: 5 oktober 2012, 19:24:42 »
he jm2012,

Ik zie het al jij bent ook gek op make-up haha.
Ja telkens ging ik er met vol vertrouwen in en kwam droevig naar buiten.
Hoop alleen dat het op de dag zelf ook lukt en dat ik niet te zenuwachtig ben.
Maar met de goede producten moet het goed komen.
Zal eens even gaan kijken naar de spullen die je noemt!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #179 Gepost op: 6 oktober 2012, 13:28:40 »
Ik denk dat het allerbeste dat ik je aan kan raden is goede kwasten te kopen, daarmee krijg jenoogschaduw echt veel mooier mee aangebracht. En let dan vooral erop dat ze van echt haar zijn gemaakt, niet synthetisch, echt haar blijft mooier als je het een paar keer hebt schoongemaakt. Ik heb nu een hele fijne blender brush liggen van Da Vinci (ook van Douglas') niet goedkoop, maar de fijnste die ik in mijn collectie heb zitten!


poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #180 Gepost op: 6 oktober 2012, 18:44:16 »

Hoop alleen dat het op de dag zelf ook lukt en dat ik niet te zenuwachtig ben.


Ik ga ook zelf mijn make-up doen. Maar wat jij zegt daar ben ik ook bang voor. Maar ach ik begin lekker vroeg, mocht het mislukken dan hup alles eraf en weer opnieuw. Het is maar make-up je kan het altijd opnieuw doen  :cool2:

Ik ga geen proef make-ups doen, want ik weet nu al dat ik dan toch niet honderd procent tevreden zal zijn (ben ik nog nooit geweest nadat iemand anders mij heeft opgemaakt) Tja misschien wel als het echt een top visagist is maar hier in de buurt heb ik er nog geen gevonden helaas.

Ik ga zelf bij de M.A.C. counter make-up aanschaffen, gewoon laten adviseren.

Ik gebruik nu foundation van bourjois (moet wel twee kleurtjes mengen maar dan is de kleur perfect) en die bevalt heel goed. Op dagen dat mijn make-up lang goed moet blijven zitten doe ik er altijd l'oreal gezichtsprimer onder, de huid is gelijk egaler (poriën en lijntjes vallen minder op) en de foundation blijft beter zitten. Daarnaast gebruik ik concealer van lancome (heb er veel geprobeerd maar vind deze het fijnste) En poeder het af met shiseido pureness poeder (van de verzorgingslijn, zonder olie en porien wederom minder zichtbaar)Ik shape mijn gezicht met bronzer van de hema (de jip en janneke versie) normaal heb ik redelijk dure make-up maar deze kleur is gewoon perfect voor mij om te shapen (heb lichte huid meeste bronzers zijn veel te donker, of er zit shimmery in) 

Onder de oogschaduw gebruik ik urban decay primer potion. Dat is echt topspul, oogschaduw is veel mooier van kleur, en het blijft mega lang goed zitten. En oogpotlood van urban decay 24/7 glide on eye pencil (best ever!) Deze blijft echt heel goed zitten! En brengt heel fijn aan.

Ik wil van mac nieuwe oogschaduw, blush, lippenstift, fix+ (fixeert de make-up en maakt het minder poederig/plakaat-achtig). Ik twijfel ook om foundation aan te schaffen, maar denk dat ik gewoon het oude vertrouwde ga gebruiken. Ik heb een gevoelige huid en van deze weet ik zeker dat ik geen pukkeltjes krijg en het effect is gewoon mooi.

En ik moet nog even kijken naar goede mascara. Ik heb nu wel een favoriete maar die is niet waterproof en dat is wel belangrijk op de grote dag want mezelf kennende gaan er wel wat traantjes vloeien.

Hopelijk heb je er iets aan ;)


decemberbruid

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #181 Gepost op: 11 oktober 2012, 16:06:27 »
Hey poppetje,

Hier heb ik ook zeker iets aan.
Normaal ben ik helemaal niet van het dure make-up maar misschien ga ik me zelf maar even extra verwennen.
Als je goede producten hebt voel je je vaak ook al zekerder.
En wat betreft mijn oogschaduw een hele tijd geleden waren er van die pads van eyemajic misschien dat sommige ze nog kunnen herinneren.

Deze heb ik weer ergens gevonden op een marktje ze zijn super makkelijk haalt ze erover heen en prachtige 3 kleuren oogschaduw haha.


Maar vooral voor mijn gezicht moet ik iets dekkens hebben aangezien ik een hele oneffen gevoelige huid heb.

misseagle

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #182 Gepost op: 30 oktober 2012, 20:50:08 »
Werd vandaag door oriflame gebeld...

Echter heb ik al een visagiste (schoonzusje) maar kon dan ook een gewone workshop doen.
Volgens mn schoonzusje is dat best nog leuk.. Maar ja weet niet of ik dat zelf leuk vind :P

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #183 Gepost op: 24 december 2012, 00:35:36 »
Dames,een vraagje voor jullie: welke blush kwast gebruiken jullie , wat kost ie en waar te verkrijgen? Ik ben op zoek naar een nieuwe, gebruik nu eigen merk IC Paris maar ben niet tevreden, is trouwens een grote schuine blush kwast. Ben al druk op zoek op internet, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaring :) misschien heeft hier iemand een gouden tip?

Ohja, ik wil geen synthetisch haar..
« Laatst bewerkt op: 24 december 2012, 01:04:16 door JM2012 »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #184 Gepost op: 24 december 2012, 11:06:14 »
Ik weet niet hoeveel je er aan uit wilt geven ...

Ikzelf gebruik voor mijn gezicht voornamelijk kwasten van MAC maar die zijn wel aan de prijzige kant. Hele goede kwaliteit, dat wel. Ik gebruik deze voor blush:

http://www.maccosmetics.nl/product/146/292/Products/Kwasten/Gezicht/116-Blush-Brush/index.tmpl

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #185 Gepost op: 24 december 2012, 13:59:01 »
Bedankt voor je antwoord! Geld maakt me niet uit :) twijfel al lang over Mac , kan het hier namelijk niet in de buurt kopen.. Pakt hij genoeg product op en verspreid ie t wel goed? Heb daar nu namelijk last van, dat alles op een punt geconcentreerd is en dat het daarna lastig te blenden is..

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #186 Gepost op: 24 december 2012, 15:18:45 »
Kwasten van MAC zijn ook via MP te krijgen voor een kleinere prijs.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #187 Gepost op: 26 december 2012, 21:30:41 »
Kwasten van MAC zijn ook via MP te krijgen voor een kleinere prijs.

Kan niet zeggen dat ik echt enthousiast ben over tweedehands kwasten.. Idee staat mij tegen, beetje viezig. Om het geld laat ik het niet, vindt het een goede investering! Zit nu ook even te kijken naar de kwasten van Leco, zijn hier wel te krijgen in de buurt. Heb al wat andere kwasten daarna, en da bevalt me tot nu toe nog prima..

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #188 Gepost op: 26 december 2012, 22:53:31 »
Ik bedoel nieuwe, die zijn ook veel te krijgen.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #189 Gepost op: 26 december 2012, 23:30:24 »
Ik had t gezien ja, maar voor die prijzen twijfel ik toch aan de authenticiteit ..

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #190 Gepost op: 27 december 2012, 11:11:03 »
Pas op met MAC via mp of ebay, vrijwel allemaal fake vrees ik. Wat produkt oppakken betreft en blenden gaat het bij mij prima. Ik zit ook te kijken naar de kwasten van RealTechniques (zie http://www.alicejo.com/merk-95/real_techniques.html) waar ik erg goede verhalen over gehoord heb. Maar, die zijn wel synthetisch dus.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #191 Gepost op: 27 december 2012, 15:06:16 »
Die van realtechniques hoor ik inderdaad ook veel goede over. Ben vanmiddag even bij de douglas gewees en heb toch voor de variant van Leco gekozen, dierlijk haar en een mooie kwast. Net even geprobeerd en hij bevalt prima! Blend mooi en pakt goed op :)

Blijf het jammer vinden dat Mac hier niet verkrijgbaar is.. :(

Bloem100

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #192 Gepost op: 30 januari 2013, 19:34:38 »
Ik ben op zoek naar een visagist voor mijn bruidsmake-up in omgeving Helmond/Eindhoven.
Iemand goede tips?

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #193 Gepost op: 5 februari 2013, 17:57:55 »
Bloem, ik laat mijn make up doen door een Oriflame adviseuse waar ik erg tevreden over ben. Ze heeft met de proefmake up super naar me geluisterd en heeft me prachtig opgemaakt. Ze woont in Erp maar komt gewoon aan huis. Ze doet dan eerst een gratis workshop waarbij ze je gratis opmaakt (en hoopt dat je vriendinnen iets kopen, maar dat hoeft absoluut niet want ze is echt niet opdringerig!) en op de dag zelf kost het dan €35. Als je interesse hebt, kan ik je haar naam en telefoonnummer via een berichtje sturen.

rachelenmark

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #194 Gepost op: 13 maart 2013, 21:19:06 »
Hier mijn make-up :) Ben er erg tevreden mee!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #195 Gepost op: 8 april 2013, 14:48:33 »
Mooi hoor, heel zacht!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #196 Gepost op: 10 april 2013, 09:19:21 »
Mooi Rachelenmark!

Iemand nog tips voor een visagist in de omgeving van ijsselstein/nieuwegein? 
Ik laat 's ochtends daar mijn haar doen bij m'n kapper, dus het zou handig zijn als de visagist daar dan ook heen zou kunnen komen... Maar kom er niet echt uit of de visagisten die ik vind ook echt goed zijn..

marjolein1987

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #197 Gepost op: 20 april 2013, 18:24:52 »
Hoi allemaal,

Laatst heb ik mijn proefkapsel en make-up gehad. Daarbij werd geen waterproof mascara gebruikt. Dit gebeurd op DE dag zelf ook niet. De reden daarvan is: als waterproof gaat 'lopen' dan krijg je het niet meer weg. Gewone mascara wel. Wat gebruiken jullie? Zijn er mensen die geen waterproof mascara gebruikt hebben?

Gr. Maartje

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #198 Gepost op: 20 april 2013, 19:01:03 »
Ik gebruik eigenlijk altijd gewone mascara... Ik heb de ervaring dat waterproofmascara niet altijd even geweldig blijft zitten en dus onder mijn ogen terecht komt... En dan krijg je het dus echt niet meer weg. De gewone mascara blijft bij mij gewoon op mijn wimpers zitten (en als het wel uitloopt (door regen of tranen), is het toch makkelijk weg te poetsen)...
Ik heb mezelf opgemaakt en daarbij gekozen voor volumemascara (wat ik normaal ook altijd gebruik) en dat is me erg goed bevallen..

Wat gebruik je normaal gesproken?

marjolein1987

  • Gast
Re: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen
« Reactie #199 Gepost op: 20 april 2013, 19:09:48 »
Altijd waterproof :biggrin:
De reden die ze aan heeft gegeven zit inderdaad wat in... Maar ben als de dood dat ik de makeup na een paar uur op de knieen heb hangen... Ze gebruikt wel goede producten hoor dus misschien ben ik wel een bange **** (alleen de foundation is van kruidvat maar zat heel mooi)
De reden dat ik wat onzeker word is dat ik op internet lees dat waterproof een MUST is...dus ja, wat moet ik geloven?!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards