collapse

Auteur Topic: After Wedding Dip  (gelezen 24319 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: After Wedding Dip
« Reactie #50 Gepost op: 11 maart 2013, 20:42:57 »
Elk jaar op je trouwdag je jurk aantrekken en samen een feestje bouwen?

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: After Wedding Dip
« Reactie #51 Gepost op: 12 maart 2013, 20:38:05 »
Ik kan me wel voorstellen dat het even gek zal zijn, zo na de bruiloft. Ben er nu al een tijd zó intensief mee bezig, dat het gek is als dat wegvalt. Even een 'Goh, wat deed ik normaal ook alweer met die vrije tijd?' Tijd die ik nu in de voorbereidingen steek, blijft dan ineens over. En die vult zichzelf wel weer op, heb nog een opleiding die ik af moet ronden, een schooljaar met mijn klas af te ronden met de nodige rapporten en het nodige werk en wil ook een nieuwe opleiding zoeken om te gaan doen. Maar gewoon alle voorpret van de voorbereidingen niet meer hebben, dat idee is even raar. Hoewel ik, nu het steeds dichterbij komt, het ook wel een fijn idee vind als het straks daadwerkelijk zover is en dat de rust dan weer een beetje terugkeert! Want begin stiekem wel een beetje last van zenuwen te krijgen ;)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: After Wedding Dip
« Reactie #52 Gepost op: 12 maart 2013, 20:45:33 »
Ik denk dat ik het heerlijk ga vinden om weer tijd over te hebben.
We plannen nu een bruiloft, zijn aan het orienteren voor een verhuizing, ik werk, ik studeer en dan hebben we ons gezin natuurlijk nog...
Nee, van mij mag de rust terugkeren hoor!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: After Wedding Dip
« Reactie #53 Gepost op: 14 maart 2013, 11:31:59 »
Hoe heerlijk ik het ook vind om alles te regelen en te doen lijkt het gewoon super om straks gewoon getrouwd te zijn, niet meer druk hoeven maken over uitnodigingen, jurken, schoenen, slingers en alle andere toeters en bellen! Ik snap het wel, het is iets waar je naar toe leeft maar er zijn daarna echt wel weer andere dingen...Nee hoor, wat mij betreft mag het 14 september zijn, dan zijn we getrouwd en kunnen we als het goed is nog lang nagenieten van de kaartjes, felicitaties, foto's, filmpjes en eigen herinneringen aan de dag!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: After Wedding Dip
« Reactie #54 Gepost op: 14 maart 2013, 17:22:35 »

Wij zijn 1 maart getrouwd, geweldige dag maar kan nog huilen om het idee dat ik nooit meer mijn trouwjurk aan kan!!!
Hebben jullie dat ook gehad?
Als dat is waar je bang voor bent kijk dan eens hier: http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,17319.0.html

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards