collapse

Auteur Topic: Het grote digitale fotoalbum-topic  (gelezen 19906 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #50 Gepost op: 16 september 2010, 14:03:53 »
Ghihi een speciale kast alleen voor je trouwalbum :wink:

Skogarfoss

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #51 Gepost op: 16 september 2010, 17:15:12 »
Ja, dan zou je erbijna eentje speciaal voor moeten laten bouwen. Boekenkasten zijn normaal niet 40 cm diep.

baby purk

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #52 Gepost op: 24 januari 2011, 22:06:13 »
Hoi!

Alweeer een dilemma, hihi!
We zijn op zoek naar een digitaal trouwalbum, waarbij de pagina's volledig vlak liggen als je het boek openslaat. Maar dan met een omslag van linnen of ander soort kaft, als het maar geen harde boekenkaft is... En dan liefst ook nog met foto voorop!
Wat een wensen he?? Maarja, als ik een keer iets gezien heb wat ik mooi vind..haha.

Jammer alleen dat we de fotografen waar we tot nu toe een gesprek mee hebben gehad, deze boeken niet leveren.. maar ik dacht toch echt dat ik zoiets wel al gezien had op de beurs..

Iemand een idee wat ik bedoel en welke fabrikant die kan leveren?

Groetjes!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #53 Gepost op: 24 januari 2011, 22:20:39 »
Ik weet dat de Hema van die echte platte boeken heeft, maar was de mogelijkheden zijn qua kaft weet ik dan weer niet. Misschien wel even het opzoeken waard. :wink: Succes!

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #54 Gepost op: 24 januari 2011, 22:24:06 »
Ze bestaan wel hoor :) Kijk maar eens op http://www.profotonet.nl. Afdrukkwaliteit is top. Veel fotografen laten hun foto's hier ook afdrukken. Ik heb daar ook 3 albums gemaakt en ben helemaal tevreden. Als kaft heb je de keuze tussen linnen, leer en een fotokaft. Software is erg uitgebreid.

Paula

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #55 Gepost op: 25 januari 2011, 08:42:21 »
Zoals Patriesje78 al zegt: Profonet! Echt geweldige kwaliteit, ik krijg alleen maar complimenten als ik mijn boek laat zien. Je betaald er wel voor, maar echt de kleuren zijn top en de bladen zijn heel mooi stevig! Je zit het midden amper door de speciale binding die ze gebruiken. Ik heb echt heel lang zitten zoeken naar een goed digitaal boek en vele boeken gezien, maar wat je bij profonet krijgt is echt super en het geld meer dan waard!

beernt

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #56 Gepost op: 25 januari 2011, 08:57:25 »
Ik laat mijn foto's afdrukken door Profotonet en ben daar erg tevreden over. De boeken die zij maken zijn weliswaar wat duurder, maar er wordt gebruik gemaakt van de "lay-flat" techniek en de kwaliteit is bovenmatig. Als je HEMA en PROFOTONET vergelijkt, vergelijk je een lelijk eendje met een Mercedes
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2011, 08:57:35 door beernt »

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #57 Gepost op: 25 januari 2011, 20:01:39 »
Wij hebben ons fotoalbum laten maken door Memories for life. Foto's van ons boek staan op m'n Hyves.
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2011, 20:02:38 door Ctje »

baby purk

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #58 Gepost op: 27 januari 2011, 21:26:38 »
Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties!

Inmiddels even rondgesnuffeld, de Eprintpro Parel ziet er mooi uit! Heeft iemand van jullie deze? Met mooie foto omslag met stiksels.
Probleem van de lay-flat albums zijn vaak dat er niet zoveel pagina's in het boek passen kwam ik achter. Deze kan tot max 45 vel/90 pagina's. Dat wordt al wat!

Groetjes!

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #59 Gepost op: 28 januari 2011, 11:05:43 »
Aan 30 spreads/60 pagina's heb je echt wel voldoende hoor! Als ik trouwalbums maak voor klanten, dan kom ik vaak maar tot 16 spreads en staat foto's van de hele dag erin (ca 100). Bij meer foto's val je in de herhaling en wordt het boek er niet interessanter door.

tamra

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #60 Gepost op: 20 september 2011, 21:44:45 »
hallo allemaal, will even iets met jullie delen, voor mensen die na hun bruiloft zelf hun digitale fotoboek willen ontwerpen..heb ik een leuke site gevonden...
een fotoboek met swarovski kristals op de kaft....super mooi voor een trouwalbum

wij krijgen bv onze foto's aangelverd op dvd en ga ik ze zelf in een album digitaliseren en laten afdrukken super leuk om te doen
 
www.photobox.nl

dit wilde ik even delen....misschien meer mensen die het leuk vinden...


xxx
« Laatst bewerkt op: 22 september 2011, 17:27:22 door tamra »

twijfeltje

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #61 Gepost op: 20 september 2011, 21:55:18 »
Er is al een topic over het zelf maken van trouwalbums.
Misschien dat je dit daar kunt delen.
Daarnaast vind ik een spelfout hier en daar echt geen ramp, maar dit taalgebruik leest voor mij niet fijn en is behoorlijk storend.
« Laatst bewerkt op: 20 september 2011, 22:16:38 door twijfeltje »

suzan1983

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #62 Gepost op: 21 september 2011, 09:04:35 »
Bij deze is het samengevoegd.

twijfeltje

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #63 Gepost op: 21 september 2011, 13:07:52 »
bedankt Suzan :wink:
« Laatst bewerkt op: 21 september 2011, 13:08:07 door twijfeltje »

tamra

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #64 Gepost op: 22 september 2011, 17:26:21 »
bedankt Suzan :wink:
je kan wel oordelen over iemand zijn spelfouten maar ik heb hoogstens alles achter elkaar door getikt.. heb het nagelezen maar zie niks bijzonders hoor...amai en het kan ook op een vriendelijke toon
« Laatst bewerkt op: 22 september 2011, 17:28:27 door tamra »

twijfeltje

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #65 Gepost op: 22 september 2011, 19:36:35 »
Inmiddels zijn de meeste er door Suzan uitgehaald.
Laten we het hierbij houdennnnnnn. :wink:  
Het gaat tenslotte om het maken van een album.

Trouwring

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #66 Gepost op: 22 september 2011, 19:36:48 »
Dat komt omdat Suzan je bericht bewerkt heeft. Het storende was vooral het blijven hangen van bepaalde letters op je toetsenbord (zoals bijvoorbeeld doennnnnnn). En tsja, een toon uit een bericht halen dat blijft vaak subjectief denk ik.. Dus back on topic over foto-albums :)

Heb jij je foto-album al gemaakt & binnen, Tamra, of dat nog niet?
« Laatst bewerkt op: 22 september 2011, 19:37:38 door Trouwring »

Marretje

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #67 Gepost op: 22 september 2011, 19:57:45 »
Ik ben bijna een half jaar getrouwd en nog steeds niet begonnen aan ons foto boek.
Twijfel nog steeds tussen Albelli en Profotonet.
Al lees ik hier wel heel veel goede reactie`s op Profotonet.


We zijn maandag eindelijk begonnen om onze huwelijksreis in een album te zetten en als die af is gaan we deze bij Albelli af laten drukken.
Albelli heeft nu sinds kort ook plat liggende boeken.
Dus nu gaan we eerst onze reis naar Thailand bij Albelli uit proberen, kijken of het echt zo plat blijft liggen.

En het trouwalbum bij Profotonet..Dan kunnen we in ieder geval het verschil zien :-D
Oeiii, ik vind het moeilijk hoor...
« Laatst bewerkt op: 22 september 2011, 19:58:57 door Marretje »

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #68 Gepost op: 22 september 2011, 20:22:45 »
Ik heb onlangs een albelliboek gezien dat plat kan liggen, maar ik vond het eerlijk gezegd een beetje gekunsteld uitzien. Ze hebben in de pagina's een vouw gemaakt. De pagina blijft dan liggen op de vouw ipv op het midden. Als je een foto over 2 pagina's wilt verdelen, dan blijf je 2 pagina's houden.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #69 Gepost op: 22 september 2011, 20:37:52 »
Ik heb zelf gefotografeerd bij het huwelijk van mijn schoonzusje en morgen komt het Profonet-album binnen, ik ben benieuwd. Zal het wel even vermelden morgen :)

Marretje

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #70 Gepost op: 22 september 2011, 22:18:18 »
Ik heb onlangs een albelliboek gezien dat plat kan liggen, maar ik vond het eerlijk gezegd een beetje gekunsteld uitzien. Ze hebben in de pagina's een vouw gemaakt. De pagina blijft dan liggen op de vouw ipv op het midden. Als je een foto over 2 pagina's wilt verdelen, dan blijf je 2 pagina's houden.



Dankjewel Patriesje voor je uitleg over de platte albums van Albelli.

Ik ben nu inmiddels wel overtuigd dat Profotonet  voor ons trouwalbum de beste optie is..
Huwelijksreis album gaan we dan wel door Albelli laten afdrukken, maar dan zeker geen plat album.

Marina.

MissMip, ik ben benieuwd naar jou ervaringen met Profotonet..

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #71 Gepost op: 22 september 2011, 22:53:28 »
Ik was trouwens voor een fotoboek 30x30 met 60 pagina's en fotocover 120 euro kwijt exclusief verzending :) Ik kijk zelf ook egr uit naar het boek :)

Race

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #72 Gepost op: 23 september 2011, 13:14:38 »
Ik heb zelf mijn album bij Webprint gemaakt.
En ik ben er heeeeel blij mee..!

Eerst wou ik het ergens anders laten doen, maar dan zou ik op meer dan 350 euro uitkomen.
En nu rond de 80. Ik dacht ik gok het gewoon, en het was best spannend.

Maar nu ben ik er super blij mee.
Ook absoluut geen spijt dat ik het zelf gedaan heb.
Helemaal naar onze wensen nu..

suzan1983

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #73 Gepost op: 23 september 2011, 13:27:17 »
Tamra, ik heb enkel de letters die waren hangen verwijderd. Ik heb geen zinnen of woorden veranderd.
Niets verkeerd bedoeld. Jouw tip is alleen maar waardevol voor andere mensen. En door jou is dit topic weer omhoog gehaald  :wink:

tamra

  • Gast
Het grote digitale fotoalbum-topic
« Reactie #74 Gepost op: 23 september 2011, 22:35:56 »
@ trouwring

Nee ik heb het boek nog niet binnen wacht zelf nog op de foto`s van de fotograaf, maar krijg morgen wel al een fotoboek van de site binnen dus kan morgen wel
wat over de kwaliteit vertellen...
had dat boek gewoon gevonden en vond het ontzettend gaaf als morgen de kwaliteit goed is van het eerste boek ga ik het zeker bestellen straks!!

ps zal mijn toetsen niet meer vasthoudennnnnnnnnn ;-)@suzan sorry voor mijn reactie maar als ik enthousiast ben duid ik dat aan door mijn woorden aan het eind vast te houden!!!!sorrryyy

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards