collapse

Auteur Topic: Armband Advies Gevraagd  (gelezen 3333 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suzimoo

  • Gast
Armband Advies Gevraagd
« Gepost op: 20 april 2011, 08:51:11 »
Hey allemaal,

Ik heb even jullie hulp nodig wat betreft een armband die ik heb gekocht. De armband is gemaakt door Dorien (http://www.catchycakes.nl/dorien/index.htm)
Ik vind hem echt prachtig, maar ik twijfel over de maat. Dorien heeft al aangegeven dat het geen probleem is als ik hem terug stuur, dan maakt ze hem kleiner.
Hoe dragen jullie je armband en wat vinden jullie??

Graag jullie advies,

Groetjes,
Susanne

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Armband Advies Gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2011, 08:53:17 »
Als ik m zo zie lijkt ie me niet te groot, maar als jou gevoel zegt dat je m elk moment kwijt kan raken zou ik m wat kleiner laten maken.

Marry24

  • Gast
Armband Advies Gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2011, 08:55:59 »
Hij lijkt mij ook niet te groot. Maar ik heb mijn armband zo strak mogelijk laten maken zodat ik er niet de hele dag aan zou draaien... maar natuurlijk deed ik dat wel :tongue: Dus denk dat ik hem zo zou laten :biggrin:

Suzimoo

  • Gast
Armband Advies Gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2011, 09:03:46 »
Nee, het is niet zo dat ik hem kwijt raak :)
Ik had alleen verwacht dat 'ie strak om de pols zou zitten, en daardoor ben ik er over gaan nadenken.
Hij valt dus tijdens het dragen over m'n hand. Even kijken wat anderen ervan zeggen..

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Armband Advies Gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2011, 09:58:49 »
Hij is misschien niet te groot, maar wat je zegt, tijdens het dragen (wanneer je het grootste deel van de tijd je armen naar beneden hebt) valt hij wel op je hand... Als je dat minder mooi vindt, dan zou ik 'm iets kleiner laten maken.

Maewyn

  • Gast
Armband Advies Gevraagd
« Reactie #5 Gepost op: 20 april 2011, 11:56:38 »
Persoonlijk zou ik hem te groot vinden - ik hou ervan als m'n armband een beetje strakker zit. Als het op m'n hand valt, gaat het me irriteren. Dus als je twijfelt, en volgens mij doe je dat anders had je de vraag niet gesteld :wink:, dan zou ik 'm kleiner laten maken. Maar ja, hoeveel - dat is heel erg lastig te zeggen, dat zou je moeten testen met een paar elastiekjes eromheen, en steeds een stukje bij elkaar halen ofzo?

MichelleJ

  • Gast
Armband Advies Gevraagd
« Reactie #6 Gepost op: 20 april 2011, 13:58:18 »
ik zou hem ook wat strakker doen. als ik kijk naar de eerste foto zou het mooier zijn als de armband 1 a2 cm hoger zit als je je hand naar beneden doet. Wel mooie armband trouwens!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards