collapse

Auteur Topic: December 2011  (gelezen 55382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Gepost op: 2 mei 2011, 20:05:47 »
Ik kon het niet laten toch een topic te starten. Wij trouwen op 10 december 2011, hopelijk met sneeuw, maar zonder is ook goed.
De winter is echt onze tijd van het jaar, zomer is wel leuk, maar in de winter weet je tenminste zeker dat het koud is en je je laarzen aan moet trekken. We zijn nog niet echt ver met onze voorbereidingen, maar het lijkt me wel leuk deze stress ook na de zomer te delen met wat "lotgenoten" :wink:

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
December 2011
« Reactie #1 Gepost op: 2 mei 2011, 20:52:14 »
Veel plezier! Ik was ook een winterbruid en we hadden vollop sneeuw, zo gaaf! Veel plezier met de voorbereidingen!

nemo

  • Gast
December 2011
« Reactie #2 Gepost op: 2 mei 2011, 20:53:50 »
Hoi Dwencke,
Wij gaan ook trouwen in december, en wel op 16 december a.s. Ik ben ook helemaal fan van de winter en met name de gezellige decembermaand, vandaar de keuze om in december te trouwen. Wij hebben al een aantal dingen geregeld, te weten; trouwlocatie, feestlocatie, jurk en de trouwambtenaar (zelf 1 uitgekozen). Voor de rest hebben we gelukkig nog genoeg tijd. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen!

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #3 Gepost op: 2 mei 2011, 23:23:05 »
Hier ook december!
Het was inderdaad nog erg rustig deze maand, maar misschien komen er meer?

Wij trouwen de 23e op vrijdag de dag voor de vakantie (alletwee in het onderwijs)
Nog niet heel veel gedaan en de dingen die we hadden gepland willen we weer wijzigen, dus we zijn nog wel even bezig...
Ga morgen weer op zoek naar een jurk.

Eigenlijk wil ik wel open schoentjes, maar denk niet dat dat zo slim is, nog even kijken.
Hopelijk ligt er net zo'n dik pak sneeuw als afgelopen jaar, lijkt me prachtig!

Latina

  • Gast
December 2011
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2011, 01:56:58 »
Ook ik trouw in december. Ws de 6e, maar de datum staat nog niet helemaal vast ivm een hele papierenwinkel die wij nog moeten regelen.
Maaruh, ik speel vals, want ik trouw op Aruba...... Daar zal de zon hoop ik wel schijnen!!

Ik heb mijn jurk al wel in de kast hangen en we hebben volop ideeen, maar nog niets concreet geregeld!!

Geniet van de voorbereidingen!!

 :heart:

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #5 Gepost op: 3 mei 2011, 09:49:19 »
Ohhh leuk dat er nog meer zijn die in december trouwen!!

Wouw Nemo jullie hebben de belangrijkste dingen in elk geval al geregeld.
Wij moeten de offerte van de locatie nog krijgen, maar eigenlijk weten we al wel zeker dat we ook met die locatie in zee gaan. Zo niet, dan hebben we een klein probleempje, want we hebben de bijbehorende gemeente al vastgelegd :wink:

Ik had al ergens zoiets gelezen Twijfeltje. Hebben jullie al wel een locatie? Wel gaaf hoor zo vlak voor de kerst trouwen, gebruiken jullie de kerst ook als thema? Wij hopen ook enorm op sneeuw, geeft net even een andere kleur aan de wereld. De afgelopen paar jaar hebben we mazzel gehad met sneeuw in december, dus ik hoop erop dat we dat dit jaar ook weer hebben.

Leuk Latina op Aruba trouwen. Volgens mij heb ik je jurk in het jurkentopic voorbij zien komen (ik ga zo nog ff spieken).

nemo

  • Gast
December 2011
« Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2011, 21:58:42 »
Hoi Dwencke,
Ja de belangrijke dingen hebben we eigenlijk meteen na het aanzoek (september 2010) vastgelegd. Voor ons was ook al heel snel duidelijek waar we wilden trouwen en waar we het feest wilden houden. Ik moet zeggen dat we de afgelopen maanden verder niks hebben gedaan. Nu begin ik de de draad weer een beetje op te pakken. Op dit moment zijn we ons aan het orienteren op een fotograaf; pfff dat is ook moeilijk zeg! December is niet zo'n populaire trouwmaand heb ik begrepen; daardoor zit er ook wat minder druk achter om alles al snel voor elkaar te hebben. Dat is wel fijn.
Sneeuw zou ik ook wel gaaf vinden! Ik heb geen open schoenen maar wel satijnen schoenen; nou die houden ook geen sneeuw tegen! Ik ga gewoon op zoek naar witte rubberen laarzen of snowboots voor erbij hahaha

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #7 Gepost op: 3 mei 2011, 22:34:54 »
Satijnen schoenen in sneeuw is geen optie heb ik vandaag bij het passen van jurken gehoord...

We hebben de locatie al vast staan, alleen moeten we even kijken of het allemaal ook eerder op de dag kan en met een andere indeling.
Geen lang durend walking-diner, maar borrel.
We hebben geen kerst-thema.
Ook moeten we dan even vragen bij de gemeente of het daar eerder kan en de kerk die we als trouwlocatie hebben.
Gelukkig hebben we deze week meivakantie en kunnen we alles gaan regelen.
Inderdaad een voordeel dat december qua trouwen minder populair is.

Jurk trouwens gevonden.
(Nog niet gekocht, maar weet nu vrijwel zeker welke ik wil.)
Ik wil de witte jurk, maar dan in het rood zoals deze jurk:
Zo heb ik hem ook gepast, maar kan er geen plaatjes van vinden.
:biggrin: :wub:

Hij stond zo gaaf!!!
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2011, 22:38:16 door twijfeltje »

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #8 Gepost op: 4 mei 2011, 10:24:47 »
Volgens mij is december inderdaad niet zo populair onder bruidjes, het is natuurlijk ook maar net wat je met die maand hebt, het voordeel van december is dat er niemand raar opkijkt als je geen kleurtje hebt :wink:
Ik zou ook maar iets van laarzen erbij regelen...zeker in de sneeuw lijken satijnen schoentjes me geen pretje aan de andere kant zoveel ben je nou ook weer niet buiten op je bruiloft en ze zitten vast een stuk lekkerder dan rubberen laarzen.
Ik ben nog op zoek naar mooie rijglaarzen, die lijken me wel heel gaaf onder m'n jurk (voor wat je er van ziet dan).

Weet je al wat voor type fotograaf je wilt, Nemo? Wij waren in januari op de love-and-marriage beurs en hoorden daar dat je tegenwoordig ook een beetje "journalistieke" fotografen hebt. Op zich sprak het concept me wel aan, alleen de mevrouw die er over vertelde niet. Ze gaf mij iets te veel af op wat in haar ogen "standaard plaatjes" waren.

Gave jurk Twijfeltje!! Echt super en ook een hele mooie kleur rood. Doe je er nog iets van een sjaal overheen voor het geval het toch vriest? Een jasje is denk ik zonde van die mooie bloem op je schouder. Fijn dat je de meivakantie hebt om dingen te regelen, ik ben morgen en vrijdag vrij en hopelijk heb ik dan tijd om een paar dingetjes uit te zoeken.

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #9 Gepost op: 4 mei 2011, 11:07:34 »
Bedankt :biggrin:
Ik wil er een bolero jasje bij.
Past precies naast de bloem.
En anders maar even tanden op elkaar voor de foto's en daarna even dekentje omslaan.

Wij hebben via via iemand gevonden als fotograaf
(Nog niet helemaal, maar we hebben contact en zijn het aan het regelen)
Zij studeert nog en wil juist ook graag bijzondere / aparte / journalistieke foto's maken.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

Dwencke, voor rijglaarzen kun je misschien bij Inx terecht voor meer info, die had ze ook, als je tenminste dat soort laarzen wilt.

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #10 Gepost op: 4 mei 2011, 14:26:30 »
:wink: Goed plan dat dekentje. Ik moet ook nog iets verzinnen. Mijn jurk heeft wel lange mouwen, maar die zijn van kant, dus dat zou nog wel eens koud kunnen zijn.

De laarzen van Inx zijn echt geweldig! Ze had ze in Engeland besteld volgens mij, ik heb de website thuis opgeslagen. Stiekem hoop ik dat ik in NL nog mooie laarzen vind, beetje griezelig om zo'n bedrag over te maken voor schoenen waarvan je niet weet of ze lekker zitten. Aan de andere kant worden ze daar op maat gemaakt, dus wie weet zitten ze wel lekkerder dan al m'n andere laarzen. Ben er dus nog niet helemaal over uit.

Apstract

  • Gast
December 2011
« Reactie #11 Gepost op: 4 mei 2011, 23:21:34 »

Wij hebben via via iemand gevonden als fotograaf
(Nog niet helemaal, maar we hebben contact en zijn het aan het regelen)
Zij studeert nog en wil juist ook graag bijzondere / aparte / journalistieke foto's maken.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

edit
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2011, 07:43:56 door suzan1983 »

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #12 Gepost op: 4 mei 2011, 23:25:58 »
:dry:
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2011, 00:27:13 door twijfeltje »

nemo

  • Gast
December 2011
« Reactie #13 Gepost op: 5 mei 2011, 20:45:47 »
Hoi hoi,
O jee, nu ga ik twijfelen over mijn schoenen...Rijglaarzen passen echt totaal niet bij mijn jurk maar is er nog een ander alternatief? Wij zijn in principe alleen buiten voor de fotoreportage. Waarom zijn satijnen schoenen geen optie? Omdat ze helemaal nat worden door de sneeuw?

Wat een mooie jurk twijfeltje!!! Geweldige kleur ook. Ik trouw ook in die kleur  :) Mijn jurk durf ik niet te showen, ben toch bang dat er iemand meekijkt/leest.
Ik heb voor de kou een bolero-jasje met 3/4 mouw. Ach en de adrenaline houdt ons vast ook warm :wink:

Iemand vroeg naar wat voor fotograaf wij willen. Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed. Ik vind het heel belangrijk dat er een goede weergave van sfeer en emotie wordt gegeven. Veel spontane foto's en niet teveel geposeerde. Verder willen wij een fotograaf die met kinderen om weet te gaan. Wij hebben twee jonge kindjes en het zou wel leuk zijn als die ook een beetje leuk op de foto komen.  
Zijn er nog meer van jullie die kinderen hebben?

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #14 Gepost op: 5 mei 2011, 21:40:06 »
Hoi hoi,
O jee, nu ga ik twijfelen over mijn schoenen...Rijglaarzen passen echt totaal niet bij mijn jurk maar is er nog een ander alternatief? Wij zijn in principe alleen buiten voor de fotoreportage. Waarom zijn satijnen schoenen geen optie? Omdat ze helemaal nat worden door de sneeuw?
ja

Wat een mooie jurk twijfeltje!!! Geweldige kleur ook. Ik trouw ook in die kleur  :) Mijn jurk durf ik niet te showen, ben toch bang dat er iemand meekijkt/leest.
Ik heb voor de kou een bolero-jasje met 3/4 mouw. Ach en de adrenaline houdt ons vast ook warm :wink:
Dank je :biggrin:
Vandaag het goede nieuws gehoord dat mijn ouders hem betalen, dus ben helemaal blij :biggrin:
Ik wil er inderdaad ook een bolero jasje bij, stond ook erg leuk.

Iemand vroeg naar wat voor fotograaf wij willen. Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed. Ik vind het heel belangrijk dat er een goede weergave van sfeer en emotie wordt gegeven. Veel spontane foto's en niet teveel geposeerde. Verder willen wij een fotograaf die met kinderen om weet te gaan. Wij hebben twee jonge kindjes en het zou wel leuk zijn als die ook een beetje leuk op de foto komen.  
Zijn er nog meer van jullie die kinderen hebben?
Geen kinderen, waarschijnlijk sowieso ook weinig op de bruiloft aanwezig.

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #15 Gepost op: 6 mei 2011, 10:10:31 »
Citaat
O jee, nu ga ik twijfelen over mijn schoenen...Rijglaarzen passen echt totaal niet bij mijn jurk maar is er nog een ander alternatief? Wij zijn in principe alleen buiten voor de fotoreportage. Waarom zijn satijnen schoenen geen optie? Omdat ze helemaal nat worden door de sneeuw?
Je zou nog kunnen proberen ze in te spuiten met waterafstotend spul, waarmee ik m'n goede wandelschoenen ook inspuit. Wel eerst op een los stukje satijn proberen, want ik weet of het verkleurt. Maar ik vrees dat je satijnen schoenen als er sneeuw ligt, doorweekt raken en dan loop je de rest van de dag met natte voeten.

Citaat
Zijn er nog meer van jullie die kinderen hebben?

Wij hebben zelf geen kinderen, maar er komen er wel een flink aantal bij ons. En het zou wel leuk zijn om die ook allemaal minstens 1 keer leuk op de foto te hebben. Dus wij gaan wel op zoek naar een fotograaf die goed en snel kan werken.

@Twijfeltje wat een super nieuws dat je ouders je jurk betalen. Echt helemaal super. Ga je 'm dan nog in Antwerpen bestellen of laat je die bij Assepoester vermaken?

Wij kregen de offerte van onze locatie binnen. Op zich allemaal perfect en binnen het opgegeven budget....maar ze vragen maar liefst een aanbetaling van 90%!!! Nu al, terwijl we pas in december trouwen en bovendien vind ik 90% wel een beetje veel van het goede. Dat je een deel van te voren betaald omdat ze toch ook hun inkopen moeten doen, oke, maar bijna alles? Ik ga nog maar eens kijken wat daar in te onderhandelen valt.

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #16 Gepost op: 6 mei 2011, 12:49:11 »
Inderdaad heel fijn.
Ik wil hem niet in Arnhem halen (al hoefde er niets aan veranderd te worden, paste precies)
Had net even gebeld naar Rotterdam en Waalwijk.
Waalwijk is dichtste bij en goedkoopste en kunnen ze hem ook leveren.

Vind het wel fijn om mijn ouders 400 euro  :blink: te besparen
Is zo al genoeg geld!

Dan heb ik ook helemaal mijn eigen jurk en niet een model dat al vaker is gepast.
Hij was ook al gekreukeld, al zullen ze hem misschien nog stomen en strijken voor je hem  meekrijgt in Arnhem?

Dwencke, ik vind nu al 90 procent aanbetalen ook wel erg veel!
De helft zou ik al veel vinden.
Wij hebben mazzel en hoeven niets aan te betalen, alles in een keer achteraf.
Hopelijk kun je inderdaad nog iets onderhandelen.
Al wil je natuurlijk ook geen rusie of een rottig gevoel krijgen bij je locatie als je die echt graag wilt.
Weet niet of je nog andere opties hebt?
Succes in ieder geval

nemo

  • Gast
December 2011
« Reactie #17 Gepost op: 7 mei 2011, 21:27:21 »
Hoi Hoi,
Dwencke; ik vind een aanbetaling van 90% erg hoog! En hoe kunnen ze nu al bepalen wat 90% procent is? je weet toch helemaal nog niet hoeveel gasten er komen oid? Of gaat het dan puur om huur vd locatie? Volgens mij kun je bij veel locaties zelfs tot 6 maanden van te voren kosteloos annuleren dus dan heeft een aanbetaling toch helemaal geen zin? Wij hoeven niks aan te betalen iig.Ik hoop voor je dat er wat te onderhandelen valt.

Twijfeltje; wat fijn dat je ouders je jurk betalen! Dat scheelt toch weer flink in de kosten.

Jullie dus nog geen kinderen. Wij hebben ze wel maar kiezen ervoor om op onze kids en de neefjes en nichtjes (4 in totaal)na geen kinderen op onze bruiloft uit te nodigen. Wij hebben heel veel jonge kinderen onder de 4 jaar binnen de vriendengroep en zien het niet zitten als zij allemaal komen. Dan hebben we bijna meer kinderen als volwassenen op de bruiloft :biggrin: . Ten tweede denken we ook niet dat de kinderen er veel aan zullen hebben, ze zijn veel te jong.

Dinsdagavond hebben we een afspraak met een fotograaf. Ben benieuwd.

Fijn weekend!

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #18 Gepost op: 7 mei 2011, 23:34:04 »
@Twijfeltje Cool dat ze je jurk ook in Waalwijk hebben. Tuurlijk hadden ze 'm in Arnhem nog wel gestoomd...maar ik kan me voorstellen dat je liever een nieuwe dan een pasmodel hebt. Nu wordt hij speciaal voor jou gemaakt.

@Nemo Ik kan me voorstellen dat jullie de kinderen onder de 4 inderdaad niet uitnodigen, die hebben er weinig aan en op die leeftijd hebben ze nog wel veel begeleiding van hun ouders nodig. De kinderen die op onze bruiloft komen varieren tussen de 4 en 9 jaar en ik hoop dat die zin hebben in een feestje :wink:

Spannend de afspraak met de fotograaf, laat je ons weten wat er uit komt?

Vandaag naar de kapper geweest.... maar niet te veel van m'n haar af laten halen aangezien ik nog geen flauw idee heb wat ik ermee wil gaan doen. Hebben jullie al ideeen over je haar?

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #19 Gepost op: 8 mei 2011, 11:16:48 »
Heb je heel lang haar Dwencke?

Vorig jaar heb ik mijn haar laten groeien om dan lang haar te hebben op de bruiloft, maar het was het toch niet helemaal.
Heb een maand of 3 geleden het er weer afgehaald. Er viel ineens 20 cm op de grond...
Heb nu een opgeknipte bob ongeveer.
Dus aaan de voorkant lang, tot net onder mijn oren en aan de achterkant kort in laagjes.
Ik kan het stijl doen of krullen, afhankelijk van hoe ik het style.

Bij kinderen denk ik dat het er ook aan ligt wat voor kinderen, welke leeftijd, wat je programma is en hoe de ouders ermee omgaan.
Fijn dat je en afspraak hebt.
Ik heb met onze fotograaf wel gemaild, maar op het laatste mailtje nog geen reactie.
Nog even wachten helaas...

nemo

  • Gast
December 2011
« Reactie #20 Gepost op: 8 mei 2011, 20:27:30 »
Hoi,
Ja "HAAR", dat is hier ook nog een groot issue. Ik heb heel erg moeilijk haar; stug, krullend en kroesend. Ik durf mijn haar niet zomaar aan iedere kapper over te laten. Ben me suf aan het zoeken op internet maar tot nu toe heb ik nog niet een kapper op het oog. De kapper waar ik altijd naar toe ga komt niet aan huis en gaat ook niet eerder open. Qua tijd ga ik dat gewoon niet redden. Het liefst heb ik een kapper en visagiste ineen, lijkt me wel zo makkelijk. Hoe doen/willen jullie dat?

Hebben jullie al een globale dagindeling of ideeen hoe de dsg moet gaan verlopen?
Wij hebben rond de 55 gasten en dan nog 6 kinderen die de hele dag meegaan. 's Middags trouwen we, aansluitend proosten en taart eten en daarna gaan we naar een andere locatie om daar te barbequen (ja je leest het goed, bbq-en in december hahaha)en borrelen.
's Ochtends maken we de foto's en aansluitend luchen we met onze beide families (ouders en broers en zussen).

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #21 Gepost op: 8 mei 2011, 21:19:03 »
Ik dacht leuk BBQ, maar toen je aangaf dat het inderdaad december is, inderdaad bijzonder...
Hoe ga je dat aanpakken?

Onze dagindeling is nu zo:
(Onder voorbehoud, het is al eerder gewijzigd...)
10.00 foto's maken
12.00 lunch met 12 man: wij, ouders, broer + vriendin, zus + vriend en 2 CM (is een stelletje, goede vrienden)
14.00 ceremonie (vanaf 14.00 nodigen we iedereen uit: 60 man hebben we op de lijst staan nu)  
15.00 aankomst bij locatie
15.30 toast met soort champagne en taart, daarna borrelen, live-muziek, misschien speach van iemand?, gewoon gezellig
18.30 wij vertrekken richting Amsterdam vanwaar we de dag erna naar Cuba vliegen, joehoe!
De rest kan evt op locatie blijven eten of ergens anders gaan eten of naar huis, is iedereen vrij in.

Kapper en visagiste ineen of apart maakt me niet zo uit.
Als ik iemand kan vinden die alletwee kan, prima, maar liever twee aparte mensen die het goed kunnen dan iemand die kapster is en matig make-up aan kan brengen of andersom.
Wil wel dat het goed is, anders kan ik het zelf ook.
Scheelt denk ik een hoop stress en toch fijn als je er op je best uitziet.
Als je 'moeilijk' haar hebt, zou ik wel goed zoeken naar iemand die het kan zoals je het hebben wilt.
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2011, 22:20:36 door twijfeltje »

Dwencke

  • Gast
December 2011
« Reactie #22 Gepost op: 9 mei 2011, 20:12:13 »
M'n haar valt nu tot halverwege m'n rug en ik denk dat ik iets met een ingewikkelde vlecht ofzo wil, dus daar heb je wel lengte voor nodig.
Fijn dat jouw haar makkelijk te stijlen is Twijfeltje. Wel leuk dat het van voren wat langer is, dan kun je er nog alle kanten mee op, mocht je toch iets met krullen langs je gezicht willen ofzo.

Kan de kapper je niet een collega aanraden die ook goed met jouw type haar overweg kan? Ik neem aan dat ze wel collega's kent die wel aan huis willen komen kappen.
Wat betreft kapper en visagiste in 1 weet ik het niet...maakt mij niet zoveel uit of er nou 1 of 2 personen aan me zit te prutsen...ik hou er sowieso niet van :wink: Het liefste zou ik alles zelf doen, maar ik ben niet zo handig met make-up.

Leuk idee BBQ in december, dat verwacht niemand! Maar ehhh ga je die dan ook buiten doen?

Mooie dagindeling Twijfeltje! En leuk dat jullie het niet zo "traditioneel" doen. Gave huwelijksreisbestemming (scrabble woord) ook. Ga je een georganiseerde trip maken daar of op eigen gelegenheid?

twijfeltje

  • Gast
December 2011
« Reactie #23 Gepost op: 9 mei 2011, 22:21:32 »
Ja dank je, heb ook helemaal zin in de reis en mijn lief helemaal!
Traditioneel past niet bij ons.
Beetje jongensdroom van hem om naar Cuba te gaan, vanwege Che Guevara en Fidel.
Het wordt deels georganiseerd in de zin dat er een auto klaarstaat voor ons en de hotels en route zijn uitgestippeld.
Dan kunnen we zelf van de een naar de ander.
Wil nog wel even navragen of we echt aan die hotels vastzitten of dat we (in geval van nood) ook ergens anders kunnen slapen.
Georganiseerde busreis is niets voor ons, te veel hutje mutje met anderen en druk vaststaand programma.
Nu hebben we wel dezelfde suggesties, maar kunnen zelf iedere dag kijken wat we doen en in welk tempo.
Nog even een cursus Spaans doen, misschien wel handig...  

Ingewikkelde vlecht klinkt leuk, ben benieuwd wat het wordt.

Morgen lekker paar dagen kamperen met vriendin die ook vakantie heeft :biggrin:

nemo

  • Gast
December 2011
« Reactie #24 Gepost op: 10 mei 2011, 22:11:41 »
Hoi Hoi,
Veel plezier met kamperen twijfeltje! Leuk hoor. Wat een lekker vooruitzicht om direct na het trouwen naar Cuba te gaan! Mooie dagindeling van de bruiloft, het lijkt wel een beetje op die van ons. Wij luchen ook nog met onze naaste familie.

Wat betreft onze bbq; die is gewoon binnen hoor :biggrin: . Het is gewoon een grote vierkante bbq waar iedereen om heen kan staan. Erbij staat dan een buffet.

Vanavond bij de fotograaf geweest. We hebben er een goed gevoel over maar wat een geld....Waarschijnlijk gaan we hem wel vastleggen want de foto's die we gezien hebben zijn echt geweldig.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards