collapse

Auteur Topic: Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam  (gelezen 5146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denlau

  • Gast
Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam
« Gepost op: 10 mei 2011, 21:44:31 »
Hallo allemaal,

wij gaan in het voorjaar van 2012 trouwen, waarschijnlijk begin mei. Heeft er iemand nog leuke suggesties of ervaringen met trouwlocaties in Amsterdam en nabije omgeving? We zijn al flink aan het zoeken via internet en hebben over 2 wkn 2 afspraken staan bij verschillende locaties. We hebben alleen het idee dat de prijzen in Amsterdam gemiddeld vrij hoog zijn. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

groetjes en veel plezier allemaal met de voorbereidingen!

Dennis en Laura

Cynthiag

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2011, 22:01:33 »
Ik kan je de Zuidervermaning in Westzaan aanraden, of het luxe restaurant op de Zaanse Schans, ik geloof dat het "hoop op de zwarte walvis" heet, maar weet het niet precies. De eerste is reeds een officiele trouwlocatie van Gemeente Zaanstad, en de tweede wordt het binnenkort. Zaanstad heeft een hoop info op www.zaanstad.nl; de zuidervermaning op www.zuidervermaning.nl en dat van de Zaanse Schans heb ik afgelopen week in de krant gelezen. Zit trouwens ook een leuke B&B voor de huwelijksnacht.

Femke

  • Gast
Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2011, 22:03:25 »
Het Blauwe theehuis in het Vondelpark!! was zeer goed te doen qua prijs en super leuke locatie!
wij vonden het heel geslaagd!

of: strand west

denlau

  • Gast
Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2011, 22:16:33 »
Ik kan je de Zuidervermaning in Westzaan aanraden, of het luxe restaurant op de Zaanse Schans, ik geloof dat het "hoop op de zwarte walvis" heet, maar weet het niet precies. De eerste is reeds een officiele trouwlocatie van Gemeente Zaanstad, en de tweede wordt het binnenkort. Zaanstad heeft een hoop info op www.zaanstad.nl; de zuidervermaning op www.zuidervermaning.nl en dat van de Zaanse Schans heb ik afgelopen week in de krant gelezen. Zit trouwens ook een leuke B&B voor de huwelijksnacht.
Hallo Cynthia,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. We gaan eerst even bij een paar locaties in amsterdam kijken maar we zullen deze in ons achterhoofd houden.

groetjes,

Dennis en laura
Het Blauwe theehuis in het Vondelpark!! was zeer goed te doen qua prijs en super leuke locatie!
wij vonden het heel geslaagd!

of: strand west
hallo Femke,

bedankt voor je reactie! We gaan zeker een afspraak maken bij het Blauwe theehuis. Het leek me altijd al erg mooi maar dacht eigenlijk dat het onbetaalbaar zou zijn.

groetjes,

Dennis en laura

Femke

  • Gast
Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2011, 07:41:47 »

hallo Femke,

bedankt voor je reactie! We gaan zeker een afspraak maken bij het Blauwe theehuis. Het leek me altijd al erg mooi maar dacht eigenlijk dat het onbetaalbaar zou zijn.

groetjes,

Dennis en laura

Nee, helemaal niet duur. Je moet even regelen dat de persoon van de burg stand daar komt, maar dat kost niet meer dan dat je bij voorbeeld in stadskantoor oud-zuid trouwt!
Het theehuis is niet heel groot, dus je kan niet met enorme massa's daar trouwen.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Wie Weet Er Leuke Trouwlocaties In Amsterdam
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2011, 07:45:45 »
Ik kan je de Zuidervermaning in Westzaan aanraden, of het luxe restaurant op de Zaanse Schans, ik geloof dat het "hoop op de zwarte walvis" heet, maar weet het niet precies. De eerste is reeds een officiele trouwlocatie van Gemeente Zaanstad, en de tweede wordt het binnenkort. Zaanstad heeft een hoop info op www.zaanstad.nl; de zuidervermaning op www.zuidervermaning.nl en dat van de Zaanse Schans heb ik afgelopen week in de krant gelezen. Zit trouwens ook een leuke B&B voor de huwelijksnacht.
Als je kiest voor de Zaanse Schans, zou ik dat doen in het weekend. Naast de Zaanse Schans staat nl de Duyvis fabriek, plus een cacao fabriek dichtbij. Deze produceren nogal wat geurtjes :wink: Duyvis is in ieder geval dicht in het weekend, dus dan heb je daar geen last van :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards