collapse

Auteur Topic: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates  (gelezen 33414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorani

  • Gast
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #25 Gepost op: 13 december 2012, 12:07:23 »
Dat heb ik ook ongeveer zo gereageerd. Maar het blijft in mijn hoofd spoken....

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #26 Gepost op: 13 december 2012, 12:12:23 »
@ jorani, ik kan alleen maar als tip geven laat het los. (Altijd zo makkelijk gezegd, maar ja het doen gata helaas niet zo makkelijk)
Je kon die reactie ook wel verwachten natuurlijk, jullie hebben vast bewust de datum gekozen.
Niet voor iedereen is jullie trouwdatum belangrijk, of ze vinden dat je je aan moet passen aan iedereen. :)  (Wat dus niet te doen is en ook wel logisch voor jezelf is trouwen ook veel belangrijker dan je omgeving (nou ja vast ook wle uitzonderingen op te bedenken ;)))

jorani

  • Gast
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #27 Gepost op: 13 december 2012, 12:18:30 »
Ja, dat weet ik ook wel maar juist omdat we wisten dat die datum zo valt hebben we het nu alvast laten weten.

Heb ook gezegd je moet niet komen het MAG :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #28 Gepost op: 13 december 2012, 12:19:17 »
Inderdaad :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #29 Gepost op: 13 december 2012, 12:24:57 »
Balen van die reactie Jorani. Je weet van te voren al dat jullie in de bouwvak trouwen. Jullie hebben die datum bewust gekozen, denk ik? Toch is het niet leuk dat jullie dan zo'n reactie krijgen.
Het is dat ze het weten en er eventueel rekening mee kunnen houden bij het boeken van een vakantie. Groot gelijk dat je terug gestuurd hebt, dat je mogen komen en niet moeten.

jorani

  • Gast
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #30 Gepost op: 13 december 2012, 12:29:02 »
Ja de datum is bewust gekozen, doordat we in de zomer op een vrijdag wilden trouwen, en er vielen al een hele hoop af.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #31 Gepost op: 19 december 2012, 20:18:28 »
Wij gaan de STD's naar zowel de dag- als de avondgasten sturen.

Ik had een reeds getrouwde vriendin van me om raad gevraagd of we ze nu naar alleen de daggasten of naar alle gasten moesten sturen, omdat ik bang was dat mensen teleurgesteld zullen zijn als ze later ontdekken dat ze 'slechts' avondgast zijn. Mijn vriendin reageerde als volgt: "Ik denk dat de meeste mensen het wel juist inschatten... En wat dan nog, je moet je ook voorhouden dat je het nooit voor iedereen goed kan doen en het is toch echt jullie grote dag!"
Dit vond ik wel mooi verwoord, ze heeft helemaal gelijk, vandaar dat ik haar advies hierbij even met jullie deel!

Ik merk wel dat ik dit soort dingen het lastigste vind van trouwen...het liefst zou ik iedereen die we kennen voor de hele dag uitnodigen, maar ik snap ook dat dat geen doen is zowel qua drukte als qua financiƫn...

Destino

  • Gast
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #32 Gepost op: 20 december 2012, 08:13:35 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:47:36 door destino »

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #33 Gepost op: 12 juni 2014, 14:20:20 »
Nog meer dames die STD kaarten gaan sturen?

Die van ons worden met een beetje geluk vandaag bezorgt, wel vroeg aangezien we volgend jaar juni trouwen, maar dan weet iedereen het alvast en kunnen ze het eventueel met hun werk gaan regelen ( tja die hebben we er ook tussen zitten dat het lastiger is om vrij te krijgen )

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Aan Wie Stuur Je De Save The Dates
« Reactie #34 Gepost op: 8 april 2015, 11:57:40 »
Ik heb op daggasten gestemd. We hebben ze 6 maand van te voren aan alle daggasten verstuurd. Dit omdat zij echt de hele dag vrij moeten houden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards