collapse

Auteur Topic: Tip voor paraplu's!  (gelezen 10700 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deniesje

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Gepost op: 15 juli 2011, 15:58:24 »
:wink: Ik kwam deze zgn trouwparaplu tegen op deze http://www.onlineparaplu.nl/shop.php?product_id=816 voor maar 8,90!
Ze hebben ook hartvormige, kan zelf pluutjes ontwerpen/bedrukken etc.
Wilde ik gewoon ffies delen met jullie! Wie weet heeft iemand er wat aan :wink:

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Tip voor paraplu's!
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2011, 17:34:01 »
die zijn leuk zeg!

Femke

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2011, 18:00:17 »
heb even de titel veranderd, is het iets duidelijker :wink:

Dwencke

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2011, 20:19:57 »
Super schattig die paraplu's, ik vind de duoparaplus ook leuk.... kun je eindelijk samen onder 1 paraplu ;-)

deniesje

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2011, 20:42:15 »
@ Femke, bedankt! :)

Ja leuk zijn ze he! Ik hou de site zeker in gedachten mochten we pluus nodig hebben op onze dag .ik hoop zo van niet!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Tip voor paraplu's!
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2011, 20:58:58 »
Hmm wel jammer dat de minimale afname 10 stuks is. Nou ja als je ook voor de gasten koopt wel te doen natuurlijk. Zitten wel erg leuke tussen:)
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2011, 20:59:29 door Jof »

Charley

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #6 Gepost op: 15 juli 2011, 21:30:11 »
Dat wilde ik ook net zeggen. Ik heb een leuke duo-paraplu gezien, maar ga er toch geen 80 euri's aan uitgeven :)

biene*

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #7 Gepost op: 16 juli 2011, 10:24:45 »
Een erg leuke paraplu! Op websites met bedankjes vind je vaak ook paraplu's, die zijn dan per stuk te bestellen. Ze zijn ook vaak te bedrukken, alleen dan jammer genoeg maar op één stofbaan.
Wij wilden graag tekst rondom op onze paraplu. Omdat dat niet mogelijk was, uiteindelijk maar zelf beschilderd met een watervaste stift. We hebben er coordinaten opgezet van plekken die voor ons belangrijk zijn. Ben best trots op het resultaat! Gelukkig hebben we hem alleen als parasol hoeven te gebruiken  :)
[attachment=17365:paraplu.jpg]
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2011, 10:36:18 door biene* »

Charley

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2011, 11:00:00 »
Gaaf Biene, het ziet er zo professioneel uit. Ik geloof niet dat ik ooit zo strak zou kunnen schrijven? Voor welke plaatsen staan de coordinaten als ik vragen mag?

deniesje

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2011, 12:00:37 »
Wauw biene! Heel gaaf gedaan!! (met malletjes??)

biene*

  • Gast
Tip voor paraplu's!
« Reactie #10 Gepost op: 17 juli 2011, 01:09:01 »
Dag dames, bedankt voor de complimenten! Het was eigenlijk best simpel om de tekst te schrijven. Ik heb in Word een mooi lettertype uitgezocht, groot uitgeprint en achter de stof gehouden. Dat schijnt door, ik heb de coordinaten overgetrokken op de paraplu en ingekleurd met een watervaste stift (wel eerst op een stukje stof uitproberen, want de meeste 'watervaste' stiften waren niet watervast op een oude 'proefparaplu'...). Het kost wel wat tijd om het netjes te doen. De coordinaten zijn van de plekken waar we elkaar voor het eerst hebben ontmoet, verkering hebben gekregen, verloving en trouwen  :happy: :happy:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Tip voor paraplu's!
« Reactie #11 Gepost op: 5 maart 2012, 18:35:19 »
Voor alle dames die nog op zoek zijn naar witte paraplu's voor de trouwdag: Bij de blokker hebben ze op het moment witte paraplu's voor €6,00 per stuk. Het is een simpele, witte, ronde paraplu die nog vrij groot is.

Altijd handig om die dingen op voorraad te hebben, want je zult zien dat als je ze nodig hebt je ze nergens kunt krijgen! :wink:

Wij hebben trouwens een witte hart paraplu via internet besteld en heb voor de gasten een aantal witte paraplu's van de blokker gekocht.. ideaal ( tsja, dat krijg je met trouwen in Maart..)!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards