collapse

Auteur Topic: Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!  (gelezen 4537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Gepost op: 27 augustus 2011, 09:38:55 »
Hi Ladies,

Hierbij een korte beschrijving van onze prachtige dag, 25 augustus 2011!

Dinsdagavond vonden we dat we nog even door de muziek heen moesten gaan, om te kijken of het nou echt was wat we wilden. Toen kwamen we tot de conclusie dat het nummer dat we voor binnenlopen hadden gekozen, toch niet helemaal was, wat we wilden. We zijn dus vrij laat nog even geswichted van Marco Borsato - Engel van mijn hart, naar Blof - Alles is liefde, akoestisch. Aangezien we dit op een originele cd wilden hebben, moesten we woensdag nog even aan de bak. Niet de krijgen, niet op internet en ook niet in verschillende winkels. We hebben toen maar de twee liedjes die we wilden met binnenlopen en tekenen op een cd gebrand en maar even mee naar het stadhuis genomen, om te kijken of hij het deed. Gelukkig deed de cd het, dus was dat al een last van onze schouders! Was best nog even stressen op het laatst, wat nou als de cd het niet doet?!

Met een gerust hart kon Martijn mij dus afzetten bij mijn ouders, die vlak bij het gemeentehuis wonen. Toen kwam toch het moment van afscheid nemen, heel gek! Heel toevallig loste zijn zus hem af, die kwam net aan bij mijn ouders.
We zijn heerlijk gaan eten bij mn ouders (dankzij mijn zus, die bij een keurslager werkt, jammie!) en vervolgens ben ik met mn zussen en schoonzus nog even een ijsje gaan halen in het dorp. Mn twee zussen gingen weer naar huis en ik ging nog even met mn schoonzus een wijntje drinken in het dorp, ook erg gezellig!

Rond half 12 zijn we gaan slapen, eigenlijk vrijwel zonder zenuwen.

Om half 8 hadden we de wekker gezet, maar we waren toch eerder wakker. Om 7.15 kwamen mn ouders binnen gelopen met de iPod van mn zusje, waarop ze Dochters van Marco Borsato draaiden. Ze hadden iets ingestudeerd met mn vader, dat hij op een gegeven moment zou zeggen: Vandaag is je grote dag. In plaats daarvan zei hij: Goeeedemorgen!!!  :laugh:

Het was toch wel tijd om te gaan ontbijten. Heb zowaar nog 2 boterhammen kunnen eten, waarna het tijd was om te gaan douchen, mn haar en mn make-up dame zou zo komen! Om kwart voor 9 zijn we begonnen daarmee en om 11 uur was ze klaar. Toen was het tijd om de jurk aan te doen, aangezien de mannen onderweg waren! Jurk aantrekken ging sneller dan verwacht, waardoor ik nog een tijdje in mn jurk heb zitten zitten, met steeds meer kippenvel van de zenuwen!
Om kwart voor 12 belde lief dan eindelijk aan, waarop hij moest wachten op het teken dat ik naar beneden zou komen.

Toen was daar het moment, ik mocht naar beneden en we zagen elkaar voor het eerst. En jeetje, wat was hij mooi! En wat had hij een mooi boeket bij zich  :wub: Zijn reactie op mij was: Jeetje muts, hoe kan ik dit nou niet mooi vinden, je bent prachtig! :wub:

Toen was het tijd voor de foto's, dus met de fotograaf mee. We hebben overal foto's kunnen maken waar wilden, want het was schitterend weer. Heel leuk contrast ook, foto's maken op het strand tussen de badgasten in badkleding  :laugh: Heel veel leuke reacties gehad van mensen, echt heel leuk! De fotograaf zorgde er ook voor dat we ons ontzettend ontspannen voelden, heel fijn!

Na de foto's zijn we terug naar mn ouders huis gereden, waar mn zusje via de slager heerlijke broodjes had geregeld. Echt top!

Aangezien het langzaam 3 uur werd, moesten we richting stadhuis. Toen we daar aan kwamen rijden, was het zo ontzettend druk, dat wij dachten dat er nog mensen stonden van de bruiloft van 2 uur, maar niets was minder waar, iedereen was er voor ons! Dat vond ik wel heel ontroerend, zoveel mensen die speciaal voor ons naar het stadhuis waren gekomen!

De ceremonie was echt heel erg leuk, de ambtenaar deed het zo leuk! Echt een geweldig mens! Hier en daar klopte het verhaal niet helemaal, maar dat mocht de pret niet drukken!

Na het jawoord wilden alle aanwezigen ons natuurlijk feliciteren en jeetje, wat hebben veel complimenten gehad over onze kleding zeg! Heel erg leuk! Na de felicitaties natuurlijk nog foto's gemaakt, was ook erg leuk!

Vervolgens zijn we naar onze eet en feest locatie gegaan, zo'n 45 min rijden. Erg leuk hoe mensen je aankijken in de auto!

Bij de locatie aangekomen heeft een vriendin mn sluier af gedaan en heeft mn moeder een andere kleur rijglint mn jurk gedaan. Deze zat echter een beetje strak, waardoor ik na het hoofdgerecht ineens heel erg benauwd werd.
Aangezien er al gasten waren gearriveerd (om 8 uur, terwijl in de kaart 8.30 stond..) zijn Martijn en ik snel naar boven gegaan, waar niemand ons nog kon zien. Helaas was het hier nog warmer, waardoor ik me echt niet goed voelde. Jeetje wat baalde ik er van zeg! Ik had het idee dat ik ieder moment kon gaan overgeven OF flauwvallen. Uiteindelijk na veel water drinken, jurk nog iets losser en de airco goed aan, ging het al een stuk beter.

Inmiddels was het beneden erg druk geworden, dus was het tijd om de taart aan te snijden. Wat een mooie taart had de bakker gemaakt en wat was hij lekker! En wat waren er hier ook veel mensen! Ik denk dat we wel een uur bezig zijn geweest voordat iedereen voorbij was met feliciteren!

Wij dachten dat het feest kon beginnen, maar de zussen en broers hadden nog een filmpje gemaakt met jeugdfoto's tot het trouwen, erg leuk! Gelukkig niets genants, alleen maar heel leuk! We krijgen ook nog een fotoboek met alle foto's die ze gebruikt hebben  :biggrin:

Het was nu eindelijk tijd voor de openingsdans! Heerlijk samen even gedanst, waarbij het licht uitviel. Was heel romantisch, maar kennelijk waren de stoppen doorgeslagen, was wel heel komisch  :laugh: Na de openingsdans is het feest los gebarsten en is niet meer gestopt tot 1 uur 's nachts! Geweldig!

Helaas was het dus tijd om naar huis te gaan! Thuis aangekomen heeft Martijn me wel over de drempel getild, iets wat hij zei nooit te gaan doen. De slaapkamer en wc waren bezaaid met 500 ballonnen, echt super leuk! Het was dus nog wel even een werkje om een looppad te hebben naar het bed, maar zodra dat kon zijn we lekker naar bed gegaan, wat een super dag!

Hierbij een link naar de foto's:
Willen jullie even laten weten of je hem kan zien?
« Laatst bewerkt op: 21 september 2012, 10:23:11 door Risje »

Lotte09-09

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2011, 09:59:32 »
[font="Century Gothic"]klinkt als een geweldige dag!!!! met even spannende momenten daarvoor nog;)
Het is duidelijk dat jullie hebben genoten!

Helaas kan ik je foto's niet bekijken en dus niet zien hoe schitterend jullie eruit zien, ben wel benieuwd![/font]

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2011, 10:03:27 »
En nu? Ik heb het album openbaar gemaakt.

Lotte09-09

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2011, 10:04:42 »
[font="Century Gothic"]gelukt, ik ga ze bekijken, maar de eerste foto's laten al duidelijk zien dat jullie er geweldig uitzien!
Mooi hoor![/font]

deniesje

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 27 augustus 2011, 10:28:04 »
geweldig verhaal en geweldige foto's! Gefeliciteerd!
Jullie zien er schitterend uit zeg wauw!! En toch nog geboft met het weer!

KarinB

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 27 augustus 2011, 10:35:14 »
Wat een leuk verslag en mooie foto's.
Wat zagen jullie er allebei prachtig uit zeg! Wat een mooie jurk en wat leuk die kleuraccenten. En die taart WAUW!! Die zag er echt schitterend uit.

Jullie hebben duidelijk genoten van de dag..

Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van de roze wolk :-)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 27 augustus 2011, 11:57:40 »
WOW! echt super! van harte gefelciteerd, en geniet van de witte broodsweken.

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 27 augustus 2011, 12:48:02 »
haha wat leuk van die ballonnen. Klonk en zag er uit als een prachtige dag,

nog van harte gefeliciteerd ! en fijne wittebroods weken he

Charley

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 27 augustus 2011, 13:13:45 »
Van harte gefeliciteerd, leuk verslag (dat stoppen-momentje klinkt als iets dat zó in een romantische komedie kan) en schitterende foto's. Mooie jurk!

twijfeltje

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 27 augustus 2011, 14:00:52 »
Gefeliciteerd!
Wat fijn dat het weer meezat en je overal foto's kon maken.
En gewoon met je jurk in het zand, jij durft!
Maar het levert wel mooie foto's.
Leuk om te zien!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2011, 18:13:36 »
Prachtig! Gefeliciteerd!

Balen van het niet-fit momentje in de avond, je hoort/leest dat toch vaker helaas (ook ik had het moeilijk in m'n torselet toen ik zittend moest eten). Maar gelukkig hebben jullie de dag top afgesloten. Heerlijk verslag! Geniet van je wittebroodsweken!

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2011, 08:38:44 »
Mooi foto's zeg! Mooie trouwdatum ook!  :rolleyes:

Alex85

  • Gast
Mariska En Martijn Zijn Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 28 augustus 2011, 10:07:33 »
Supergaaf Risje!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards