collapse

Auteur Topic: 12 Augustus 2011 Getrouwd!  (gelezen 5827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Gepost op: 9 september 2011, 14:31:29 »
Ik ben 12 augustus getrouwd en bedenk me net dat ik nog helemaal geen verslagje van onze prachtige dag heb gemaakt.
Wij zijn getrouwd op een kinderbouwdorp in Wijchen: Okiedokiedorp. Okiedokiedorp duurt vijf dagen, waarbij de kinderen in groepjes hutten kunnen bouwen en nog een heleboel andere activiteiten kunnen doen. Elk jaar heeft het dorp een ander themaverhaal, wat de hele week, twee keer per dag gespeeld wordt. Dit jaar bestond het dorp 40 jaar en zou de vergunning misschien stopgezet worden. De kinderen en themafiguren moesten allerlei opdrachten doen en de laatste opdracht was een echte bruiloft van twee vrijwilligers. Nou, je raad het al dat waren wij! Wij zijn natuurlijk meer dan een jaar van de te voren bezig geweest met organiseren, maar de meeste vrijwilligers hoorden het pas een dag van te voren. Het was een hele verassing, echt heel gaaf. Maar nu de dag zelf:

's Ochtends hebben Tom en ik nog snel samen een boterham gegeten en toen is Tom naar het huis van zijn moeder gegaan. Daar hebben de mannelijke daggasten zich later ook verzameld. Ik bleef lekker in mijn eigen huis waar mijn getuige en cm ook al waren. De kapster was mooi op tijd en binnen no time waren mijn haren en make-up klaar. Inmiddels waren de vrouwelijke daggasten ook allemaal gearriveerd. De scouting had ondertussen een pergola bij de achterdeur gemaakt van palen en touwm, echt een super leuke verassing natuurlijk! Tom en ik zitten allebei bij de scouting.
Om 12 uur kwam Tom metde mannen richting ons en dat was een geweldig moment. Hij vond me prachtig en ik vond hem ook ongelooflijk mooi! We hebben met zijn allen nog een broodje gegeten en toen konden we richting de ceremonie.

Het was nog een heel logistiek geregel om alle gasten bij de locatie te krijgen, omdat naast de daggasten er ook nog andere gasten uitgenodigd waren daarvoor. En niet te vergeten de 750 kinderen en 250 vrijwilligers van Okiedokie zelf natuurlijk. De tent zat goed vol! Wij moesten achter podium wachten totdat we op mochten, spannend!!! Eindelijk ging het dan echt beginnen. Al die mensen en die kinderen, echt super gaaf om te zien. We hadden gelukkig een eigen ambtenaar die voor ons,voor de gasten en voor de kinderen een heel leuk praatje hield. Helemaal top! Nadat de papieren getekend waren, had de cm een hele gave verassing voor ons. De zanger van het liedje 'Puur op het gevoel' (Twan Lijten) kwam voor ons optreden en dat liedje zingen. Op onze kaart stond een gedeelte van de songtekst. Voordat wij in de tent waren, hadden ze het refrein geoefend met de kinderen en die zongen dus ook allemaal mee, echt zo'n mooi moment! Heel erg veel mensen hadden de tranen in hun ogen staan inclusief wijzelf natuurlijk.

Na de ceremonie zijn we met de daggasten naar de feestlocatie gegaan en hebben we de taart aangesneden en geborreld. Daarna nog lekker gegeten (bbq) en dat was heerlijk rustig. We hadden gelukkig niet zo veel daggasten (14) dus dat was heel relaxt.
Na het eten zijn wij foto's gaan maken en daarna meteen weer doorgereden naar Okiedokie waar ondertussen het eindfeest was losgebarsten. Het feest wordt traditiegetrouw afgesloten met het uitzwaaien van de themafiguren. En omdat wij daar toch ook een beetje bij hoorde, mochten wij ook uitgezwaaid worden. We gingen weg op een trike! Het was nog best een uitdaging om met die jurk fatsoenlijk om de trike te zitten, maar het was heel erg leuk! We zijn met de trikes doorgereden naar de feestlocatie waar de feestgasten ons op stonden te wachten.

Het feest was super leuk en gezellig. Een aantal vrijwilligers van okiedokie zijn ook nog langskomen dus dat was helemaal super! We waren bekaf na deze super dag, maar het had niet beter gekund. Er is ook niets fout gegaan dankzij onze cm, die heeft het super gedaan die dag! Ze heeft wel wat stress gehad geloof ik, maar daar hebben wij niets van gemerkt.

en dan nu de foto's:
« Laatst bewerkt op: 9 september 2011, 14:31:47 door Ingepinge87 »

Dwencke

  • Gast
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2011, 14:37:12 »
Wat een supergave en originele bruiloft hebben jullie gehad en op de foto's stralen jullie ook helemaal. Veel plezier en geluk samen!

twijfeltje

  • Gast
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2011, 17:37:48 »
Van harte gefeliciteerd.
Heel bijzonder om je bruiloft op deze manier te vieren

Myrretje

  • Gast
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2011, 21:13:04 »
Allereerst gefeliciteerd, natuurlijk!
Wat een geweldige manier om je bruiloft te vieren, echt super om je verslag te lezen en de foto's te zien. Jullie zagen er prachtig uit (die foto met de trike is trouwens érg gaaf)!

trouwen2012

  • Gast
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2011, 21:21:56 »
Wat ontzettend gaaf!! Met al die kinderen en vrijwilligers erbij!
Lijkt me wel fijn af en toe rust te hebben met alleen de daggasten en even te beseffen waf je overkomt :-)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2011, 17:41:32 »
wat een bijzondere bruiloft! en een prachtig bruidspaar! echt super mooie foto's
Leuk om te lezen dat op jullie bruiloft scouting ook een plekje had, mijn man en ik zijn ook scouts en ook op onze bruiloft ontbrak scouting niet.
Geniet lekker na! Heel veel geluk samen!

p.s ben nou wel nieuwsgierig bij welke groep jullie zitten.(en op jullie op ook de SI 2011 zijn)

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 11 september 2011, 20:24:42 »
Thnx dames, het was allemaal inderdaad heel bijzonder.
@Bfn Wij zitten allebei bij scouting Alverna, ik ben leiding ban de scouts en mijn man bij de welpen. En ik ga zeker naar de Scout-In! Tom moet voor zijn werk helaas naar een boorplatform, dus die kan niet mee.
Wie weet zie ik je nog wel, bij welke groep zit jij?

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2011, 12:07:54 »
Als je naar de scoutshop komt zie je me wel! (moet werken) zelf zitten mijn man en ik bij de kiliaen van rensselaer 1 , op het moment geven we beide geen leiding meer maar we waren allebei welpenleiding (Raksha en Shere khan). Mijn man zit nu in het bestuur en ik heb het even stil gelegd vanwege mijn studie :)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 12 september 2011, 12:43:49 »
Wat super cool! Haha! echt heel erg leuk! :)

Veer

  • Gast
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 17 februari 2012, 11:27:08 »
Super leuke en mooi trouwdag! Leuk om te lezen. Nu zijn jullie een half jaar getrouwd gefeliciteerd!

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2012, 13:39:48 »
Dank je wel Veer. Wat leuk dat je nog de tijd hebt genomen om mijn verslag te lezen!

Veer

  • Gast
12 Augustus 2011 Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2012, 17:30:11 »
Graag gedaan. Onze trouw komt steeds dichterbij en dan is het leuk om de verhalen en foto's van andere bruiloften te lezen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards