collapse

Auteur Topic: Mei 2012  (gelezen 72975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Gepost op: 16 september 2011, 10:56:04 »
Hallo bruidjes van mei 2012 :)

Ik schrijf/lees ook mee in het trouwen 2012 topic, maar ik dacht ik gooi er n mei 2012 topic in nu we nog maar n paar maandjes van te voren zijn!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben dus Sel, en trouw op 19 mei 2012!

Nog meer bruidjes? En wat is er allemaal al geregeld?

langenf

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2011, 17:00:14 »
hoi hoi

Wat leuk..
Ik ben Femke en trouw op 16 mei

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2011, 21:09:15 »
Hey Femke :)
Dat is maar n paar daagjes voor ons dus!
Hebben jullie al veel dingen geregeld?

pruts

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2011, 19:33:18 »
Ik ben pruts en trouw ook 16 mei 2012 :wink:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #4 Gepost op: 21 september 2011, 12:40:03 »
hey pruts, leuk om te lezen, heb je al veel geregeld?

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #5 Gepost op: 21 september 2011, 13:13:40 »
nou vooruit, dan meld ik me ook maar hier hihi! Ik schrijf regelmatig mee in het trouwen in 2012 topic
Ik ben deniesje en trouw op 24 mei

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mei 2012
« Reactie #6 Gepost op: 21 september 2011, 13:27:31 »
Hoi hoi,

Ook ik voeg me bij jullie toe, ben deels een mei bruidje. Op 31 mei trouwen wij voor de wet en op 1 juni voor de kerk.

Wij hebben al best veel geregeld, de tijden bij de gemeente en kerk staan vast. De fotograaf is voor beide dagen geboekt en ook de lokatie en de band voor 1 juni staan geboekt. 14 oktober ga ik op zoek naar een jurk, ben benieuwd.
Ook hebben we een restaurant in gedachten waar wij op 31 mei met onze daggasten willen eten, het probleem is echter dat zij waarschijnlijk gaan verhuizen en dan net in die periode dicht zullen zijn. Hopelijk horen we hier binnenkort meer over.

Sel heb je zelf ook al veel geregeld?

Groetjes Heleen

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #7 Gepost op: 21 september 2011, 14:02:05 »
Hey Deniesje! Ik lees daar ook nog soms mee hoor! Maar ik kan het daar niet meer bijbenen hahaha. Wel heb ik je tip van valeriealken.nl gezien! Ik heb haar ook gemaild :)
Hoever ben jij nu met het regelen?

@ Heleen:
2dagen feest dus! Heb je op 1 juni dan nog een feestje?
Ik zal voor je duiumen dat het restaurant dan gewoon open is! Jurken kijken is zoooo leuk! Ik mag ook bijna weer!

Zelf heb ik al best veel geregeld.
Het stadhuis is gereserveerd. Mijn collega, die ik nu 8 jaar kent, maar die ook mijn schoonfamilie kent nog uit Suriname, gaat ons trouwen dus dat is helemaal leuk.
De zaal is geregeld.
Dj is geregeld.
WE gaan 8 oktober proeven bij de cateraar. Maar dat moet als het goed is goed zijn.
Ik ga voor eind oktober begin november een afspraak maken voor jurken passen.
En onze huwelijksreis hebben we al helemaal uitgestippeld en geboekt :)
« Laatst bewerkt op: 21 september 2011, 14:10:14 door Sel »

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #8 Gepost op: 21 september 2011, 14:44:31 »
@ Heleen leuk 2 dagen feest!:biggrin:

@ Sel,haha ja we kunnen behoorlijk kletsen he :wink: Wat we nu hebben geregeld: trouw/feestlocatie, ringen, DJ, Jurk, iemand voor de taart, iemand voor de bloemen, valerie voor make up en kapsel, fotograaf, videograaf, gastenboek en vervoer.
We zitten nu te kijken voor een paar dagen weg of een huwelijksreis maar dat hangt ervan af of de kinderen ergens een weekje mogen logeren :rolleyes: Anders wordt het een lang weekend weg voor ons en dan in de zomer met de kids een zonvakantie.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #9 Gepost op: 21 september 2011, 16:01:47 »
hahaha ja zeg dat!
Ohja ringen! Bijna vergeten dat we die ook hebben idd!
Ik had btw je gastenboek gezien :) Leuk!
Ik heb gastenboeken van me2you gekocht toen een expo hier in de buurt alles wegdeed met 50% omdt ze gingen sluiten. Ik ben er helemaal blij mee. Ik heb er 2. Omdat er 2 gasten per pagina kunnen schrijven, maar ik wil er dan een foto boven en/of onderp lakken weet je wel?
We hebben ook taarttoper van me2you. en zelf heb ik vragenlijsten gemaakt voor de daggasten, met jawel, ook me2you. Komt omdat ik me2you spaar, ik krijg ze altijd van mn as.
Ik twijfel soms of t misschien later niet meer leuk is, maar ja later is later nu is nu en nu spaar ik ze haha.

Mag ik vragen waar jij videograaf hebt gevonden en of de kosten meevallen? Ik twijfel, omdat we zelf pas een hele dure HD camera hebben gekocht, maar ja iemand meot er wel goed mee kunnen filmen ik kan het moeilijk zelf doen! LOL. Maar ik zie alleen maar hele dure videograven en dat vind ik zonde. En laat je die s avonds ook filmen?

Wanneer heb je je proefmake up van valerie?

Weet je al wel waar je heen zou willen als het lukt om een weekje samen weg te gaan?

zo dat waren alle vrgen hahaha
« Laatst bewerkt op: 21 september 2011, 16:06:26 door Sel »

pruts

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #10 Gepost op: 21 september 2011, 16:40:25 »
@ sel,

Eigenlijk hebben wij zo goed als, alles al geregeld.
wij moeten nog
- Pak voor mijn aanstaande (maar daar mag ik mezelf niet mee bemoeien).
- Makeup / nagels maar hier hou ik absoluut niet van dus weet het nog niet zo goed.

verder denkik dat we alles wel al hebben :wink:.. tot aan de trouwkaart toe, (moet alleen nog worden gedrukt).

verder ben ik geen poster.. maar meer een lezer :wink:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #11 Gepost op: 21 september 2011, 16:51:14 »
Meelezen mag natuurlijk ook :wink:

Ik ga ook geen nagels laten zetten, ik ga mijn vriendin ze n french lakje laten geven. Ook prima toch.
waar heb je je jurk gevonden als ik mag vragen? :)

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mei 2012
« Reactie #12 Gepost op: 21 september 2011, 16:53:42 »
jullie hebben echt al veel geregeld!

@ sel me2you zijn ook schattige beertjes, zelf vind ik het altijd leuk als er dingen steeds terug komen. Laat je me2you ook terug komen in de uitnodigingen?
Mag ik vragen waar de huwelijksreis naar toe gaat? Heb zelf nml nog geen idee.

Onze indeling ziet er nu als volgt uit:
31 mei
16.00 uur trouwen voor de wet
17.30 uur diner met daggasten

1 juni
11.00 uur trouwen kerk
12.15 uur foto's maken
13.30 uur taart aansnijden en lunch met daggasten
16.00 uur receptie (zakelijk)
18.00 uur diner met daggasten
20.30 uur feest tot 00.30 met familie en vrienden

Dus 1 juni is het echte grote feest

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #13 Gepost op: 21 september 2011, 16:56:22 »
Ja, ik heb zelf kaarten ontworpen en ga ze zelf op kantoor op van dat dikke nette papier af laten drukken. Scheelt enorm! Plus ik vind het leuk zelf te freubelen op de pc aan onze kaart. Maar idd met me2you dus!

Onze huwelijksreis gaat naar florida. We gaan eerst met een 5 daagse cruise naar de bahamas, en daarna nog 2 en halve week door florida zelf rondrijden. Heb er helemaal zin in. Zekero mdat we ook in een disneyhotel blijven slapen. (ik ben gek op disney haha)

Je 2 dagen zien er goed uit! MAar zeker de tweede dag is druk zo te zien!
Heb je dan 2 dagen in een restaurant? Of is de tweede dag iets andres de bedoeling?

pruts

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #14 Gepost op: 21 september 2011, 22:25:59 »
@ sel,

je vroeg waar mijn jurk vandaan kwam nou.. eigeljk gewoon via internet...
Ik ben niet echt van de jurken enz. en ik had een heel duidelijk beeld voor ogen, ben wel weesten passen in een bruidswinkel, maar de jurk die ik wilden was er niet meer in mijn maat en de actie die ze toen hadden gold alleen op jurken die daar toe hingen. Heb dus gewoon gezocht en gezocht en zo iets soorts gelijks gevonden via internet.

wat betreft onze huwelijksreis, we zijn er nog niet helemaal uit, waarschijnlijk wordt het luxemburg, wij hoeven niet zo nodig te vliegen..en willen dit ook gelijk combineren met onze vakantie.

Onze dagindeling wordt waarschijnlijk zo:
in de ochtend fotos
12 - 13 broodjes met de daggasten
13.30 trouwen (gemeente)
TOT 15.30 de tijd voor foto's e.d
Aansnijden van taart en proosten
17.00 bbq
19.30 - 21.30 receptie
geen feest..

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #15 Gepost op: 22 september 2011, 09:39:30 »
Wat leuk zeg een bbq Pruts!
En mooi dat je je jurk gewoon hebt gevonden :)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #16 Gepost op: 29 september 2011, 18:35:56 »
We hebben ook eindelijk de bedankjes uitgezocht!

Mn hoofd zit helemaal vol ik droom er zelfs van lol

pruts

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #17 Gepost op: 29 september 2011, 21:03:46 »
We hebben ook eindelijk de bedankjes uitgezocht!

Mn hoofd zit helemaal vol ik droom er zelfs van lol

Leuk toch!!!, wij hebben pas de bloemen geregeld.. in april nog een proefboeketje.. nou nog achter de kapster aan.. en dan is het eigelijk zo goed als rond.. (op meneer zijn pak na).

van het weekend weer eens op mijn schoenen (trouw) gelopen... na een half uur deden ze al zo zeer..

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #18 Gepost op: 7 oktober 2011, 10:08:08 »
Ohjee, dat wordt even goed uitlopen die schoenen!
Ik heb helemaal zin in schoenen erbij uitzoeken!

Wat leuk een proefboeketje!
Weet je al wat je met je haar wilt?

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mei 2012
« Reactie #19 Gepost op: 14 oktober 2011, 17:12:28 »
Het is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar gave honeymoon Sel. Vrienden van ons hebben afgelopen zomer ook een cruise naar de bahamas gedaan en die waren erg enthousiast.

Zelf ben ik vandaag voor mijn trouwjurk geslaagd, meteen de eerste die ik aan had. Helemaal blij.Zelf heb ik geen foto´s van de jurk, mijn moeder wel maar als ik ze zelf zou hebben laat ik ze aan iedereen zien. Kan namelijk niks geheim houden.

@ pruts, mannen zijn echt overal hetzelfde. Mijn vriend zegt, och een week van te voren is toch vroeg genoeg, waarom zou ik dat nu al uitzoeken.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #20 Gepost op: 16 oktober 2011, 11:45:54 »
wat goed dat je je jurk hebt gevonden!!
Ik zou het ook moeilijk vinden het geheim te houden haha!

pruts

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #21 Gepost op: 13 november 2011, 16:42:05 »
Het is weer al een tijd geleden dat er hier wat is gepost en normaal gezien ben ik ook niet zo'n poster, maar ik heb eigenlijk een vraag.
wanneer laten jullie, jullie kaarten drukken?

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mei 2012
« Reactie #22 Gepost op: 14 november 2011, 12:01:36 »
In mijn planning staat de proefdruk voor begin maart, dit zodat we eind maart de kaarten kunnen laten drukken. Dan hebben we nog 2 weken de tijd om de kaarten te adresseren, zodat ze mooi 6 weken voor de trouwdatum (31 mei en 1 juni)verstuurd kunnen worden.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #23 Gepost op: 14 november 2011, 13:36:33 »
Ik ga zelf de kaarten afdrukken :)
Ik denk dat ik dat ongeveer 2 a 3 maanden van te voren doe. Dan heb ik inderdaad nog genoeg tijd. Ik wil eigenlijk 8 weken van te voren al de kaarten sturen. Dan kunnen mensen die wat verder weg van ons staan, die de datum nog niet weten, er iig op tijd rekening mee houden.

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #24 Gepost op: 7 januari 2012, 23:59:48 »
Hoi allemaal

Ik ben nieuw op het forum

wij gaan 25 mei trouwen!
Ik heb gisteren mijn trouwjurk gekocht, aanstaande heeft vandaag de kaart gemaakt en verdere voorbereidingen zijn al in een vergevorderd stadium.

We hebben er zin in!

Groetjes Carlijn

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards