collapse

Auteur Topic: Mei 2012  (gelezen 72979 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #25 Gepost op: 8 januari 2012, 09:57:05 »
Hoi Carlijn!

WElkom op het trouwforum!
Heeft je aanstaande zelf de kaart ontworpen? Of in elkaar gezet?
ga je een feestje of receptie geven?
Heb je al een huwelijksreis gepland?
Wanneer krijg je je jurk?
Ben niet nieuwsgierig hoor :wink:

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #26 Gepost op: 8 januari 2012, 20:39:33 »
Dankjewel!
Mijn aanstaande heeft de kaart zelf ontworpen en ge airbrusd. Het past echt helemaal bij ons!
Wij hebben al een flinke planning..

10.45 trouwen voor de wet
11.30 foto's maken
14.30 kinderfeest (ik ben juf, vandaar)
16.00-18.00 eten met de daggasten (bij ons in de tuin)
18.30 - 20.00 receptie (ongeveer 60/80 gasten)
20.30-01.30 Feest (ongeveer 120 gasten)

We hebben nog geen huwelijksreis gepland (dit bekijken we na het feest)

Ik ga in februari mijn jurk weer passen, want er wordt nogal wat aan vermaakt..

Ow ja, we waren ook al op tv met "moet je me niet wat vragen" (de aflevering van school dat mijn aanstaande op de witte motor het plein op kwam rijden)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #27 Gepost op: 9 januari 2012, 14:40:14 »
Ik las ook net in het voorstel topic dat jullie dus aan dat programma hadden mee gedaan! Leuk!

En een leuke planning hebben jullie ook! Volle dag!

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #28 Gepost op: 19 januari 2012, 16:37:35 »
Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en ook wij gaan trouwen mei 2012
om precies te zijn 23 mei

We zijn nog een hoop aan het regelen aangezien we een klein bugdet hebben houden we het toch een beetje simpel.

Me aanstaande heeft op marktplaats precies het pak kunnen vinden wat hij zocht dus kwam mooi uit.
De kleding voor onze kinderen hebben we van me schoonvader gekregen.
Me jurk ga ik zaterdag passen :) hopelijk past hij en anders maken ze ze daar ook nog op maat. Wordt gewoon een wijd uitlopende galajurk betaal je toch een hoop minder voor als een trouwjurk en ziet er bijna het zelfde uit.

Mijn zusje maakt onwijs mooie taarten en cupcakes als hobby, dus we hebben gevraagd of ze cupcakes wil maken voor onze bruiloft die we dan tevens als bedankje gebruiken en dan om toch samen een taart aan te snijden een taartje.

Een collega van me schoonmoeder is hobby fotograaf en maakt echt onwijs mooie foto's en die heeft aangeboden om gratis op onze dag foto's te maken krijgen we ze allemaal gewoon op dvd en kunnen we zelf de mooiste foto's af laten drukken.

Trouwvervoer zijn we nog niet helemaal overuit wordt waarschijnlijk een kever een buurman van mijn schoonmoeder heeft een hele mooie oranje kever en een goede kennis van mijn oma een groene en die kunnen we lenen voor alleen benzinekosten :).

De datum hebben we vast laten zetten bij de gemeente en gaan 2 mei in ondertrouw.

We geven wel een feest in een cafe daar zullen bij ons de grootste kosten zitten :)

Trouwringen zijn we nog naar opzoek en dan de andere kleine dingentjes zoals bruidsboeket, kapper, iemand voor de mac-up enz

voorlopig progamma:

15:00 trouwen
16:00 foto's maken
18:00 eten met naaste familie en getuige
20:00 het feest

We gaan niet op huwlijksreis brengen de huwelijksnacht door in een hotel

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #29 Gepost op: 19 januari 2012, 17:03:04 »
Hoi Daantje!

Wat leuk, precies 4 dagen na mij :)

Is ook zo, je hebt er hele mooie jurken tussen hangen! Heb je de jurk al gezien? Of moet je eerst nog kijken of er wat naar je zin tussen hangt?
Ik had een heeeele tijd terug hier in Rotterdam bij peek en cloppenburg een mooie creme kleurige jurk gekocht, voor 80 euro. Kon zo door voor bruidsjurk.

En wat doen jullie met het eten?

Wel fijn dat iedereen zo mee wilt helpen! dat scheelt enorm!

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mei 2012
« Reactie #30 Gepost op: 19 januari 2012, 17:17:42 »
Welkom Daantje28, ook al veel geregeld zie ik en fijn dat er veel mensen zijn die jullie helpen op jullie grote dag. En idd een galajurk is vaak voordeliger dan een trouwjurk, ik merk sowieso dat als er het woordje trouw voor komt de prijs omhoog schiet.

Zelf heb ik deze week mijn sluier uitgezocht (na lang twijfelen toch gedaan, vond hem aan de dure kant) en heb ik de tickets voor onze honeymoon geboekt. 3 dagen Dubai en daarna een week naar de Malediven, Hotels moet ik nog wel boeken.

Ook zijn we druk met het uitzoeken van de trouwkaart, krijg alleen niet gevonden wat ik wil. Waar regelen jullie de trouwkaarten? via internet, drukker of ontwerpen jullie zelf?

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #31 Gepost op: 19 januari 2012, 17:33:26 »
lange tijd geleden dat ik hier (überhaupt) op het forum ben geweest, maar hier begint het allemaal al op te schieten!

Wat wij nog moeten doen:

AS moet een pak uitzoeken
kids moeten ook nog voor kleding maar dat wordt afgestemd op het pak van AS dus als hij ff vaart daarmee maakt :tongue:
Bedankjes zijn we bijna zeker van, moeten we nog bestellen, heb al wel de zakjes besteld in onze thema kleuren.
We moeten de muziek nog uitkiezen
Een hotel boeken voor de huwelijksnacht
Puntjes op de i zetten met de CM's
Laatste puntjes afstemmen op de locatie ( 4 weken van tevoren )
Zondag komt de bloemiste en gaan we kijken naar het boeket en evt. corsages
De ringen moeten nog gegraveerd worden
We wachten op de proefdruk van het kaartje dat ik heb ontworpen
Op pad met getuige voor de laatste accessoires van mij (kousenband en sieraden)
Bedank kaartjes af laten drukken
enveloppedoos maken
Gesprek plannen met de DJ

AARGG best een hoop dus :S Ik hoop volgende week een aantal dingen te kunnen afstrepen van dit lijstje.

@ Leentjeb, wij hebben een proefdruk besteld via www.trouwpost.nl
We hadden daar ook de geboortekaarten vandaan en we waren zeer tevreden daarover. Ik ontwerp zelf in photoshop, maar op de site van trouwpost kan je alles aanpassen naar wens. Misschien is het iets voor jullie?

@ Daantje heerlijk dat er zoveel mensen in je omgeving zijn die jullie een dienst kunnen bewijzen, dat scheelt echt aanzienlijk in de kosten! Leuk dat je je jurk weer mag gaan passen (2e pas? of is ie al op maat dan?) Ik moet wachten tot april voor ik kan afpassen :sad: duurt nog zoooooo lang!

@ carlijn, ik zal mijn mening voor me houden omtrent dat programma waar jullie aan mee hebben gedaan :wink: maar leuk dat jullie gaan trouwen! Leuk dat je juf bent! Kinderen geven zoveel vreugde en vrolijkheid! En het is al helemaaaaal bijzonder als hun juf gaat trouwen, cool dat je ze er zo bij betrekt :wink:

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #32 Gepost op: 19 januari 2012, 17:50:34 »
@sel

Ik heb al een jurk gezien ik wou geen standaard kleur dus het word een fuchsia roze hopelijk past de jurk maar ja ze maken ze tot maat 60 voor de zelfde prijs dus zal vast wel moeten lukken haha

Me aanstaande heeft een fuchsia roze overhemd en onze kleine man ook dus dat kleurt wel mooi bij elkaar allebei een zandkleurig pak :)
Voor ons dochtertje hebben we een fuchsia jurk dus wordt een mooie roze dag haha.

Met het eten doen we het ook makkelijk me vader en oma wonen in een soort flat met een grote binneplaats als het mooi weer is eten we lekker daar buiten en we bestellen dan wat eten en mocht het toch regenen kan het altijd bij me vader of oma binnen we eten toch niet met al te veel mensen.
De rest van de daggasten woont over het algemeen bij ons in Schiedam dus in de buurt van de trouwlokatie dus dat scheeld ook wel een hoop.

Ja we zijn erg blij dat we hulp krijgen van alle kanten die maken het voor ons toch mogelijk om dit jaar te kunnen trouwen en een mooie dag hoeft niet altijd duur te zijn :biggrin:@deniesje het wordt de 1ste keer passen en mocht het niet goed zijn kunnen ze hem opmaat maken en dan daarna weer eventjes passen vind het heel erg spannend moet er wel helemaal voor naar amsterdam maar ja we moeten wat voor een mooie jurk overhebben :)


De trouwkaart ben ik zelf aan het ontwerpen en die drukken we dan zelf af.
Over bruidsboeket zit ik nog wel te twijfelen vind het toch best wel prijzig als je alles goedkoop hou een kennis had haar dochtetje papieren bloemen laten maken en die bij elkaar gebonden en als boeket gebruikt vind ik opzich ook wel een mooi idee en vooral ook heel erg persoonlijk (gelukkig is een creatief klein meisje hier in huis haha).

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #33 Gepost op: 20 januari 2012, 14:02:55 »
@ Daantje:

Dan woon je in de buurt!

Met die jurk moet dan wel goedkomen ja :wink: Gaaf fuchsia!

@leentjeb:
eigenlijk had ik zelf een kaart ontworpen, een hele simpele postkaart, niet teveel poespas.
Die zou ik op kantoor mogen kleurprinten op dik papier e.d.
Nu heb ik omdat ik toch al dingen meost bestellen bij vistaprint, 100 gratis kaarten kunnen bestellen, met foto upload en verzendkosten was ik daarvoor 4 euro kwijt. Ik heb de kaarten voor de daggasten af laten drukken, als het bevalt, dan doe ik die voor de avondgasten ook :)

@ Deniesje:
Nou welkom weer he :tongue:

Bij ons is het bijna hetzelfde lijstje haha! Vanavond gaat minjn as vast wat pakken kijken nmet zijn beste vriend.

De bedankjes hebben we zelf gemaakt, 200 stuks :s pffff. Maar ben er uiteindelijk een weekje mee bezig geweest. :)

Ik heb zojuist potentiele bruidsschoenen gekocht ieeehhh!!

Bride_To_Be

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #34 Gepost op: 20 januari 2012, 21:42:00 »
Hallo, ik ben Chantal.

Met oud- en nieuw ten huwelijk gevraagd en ga op 25/5 met mijn aanstaande en onze zoon trouwen.

Wij hebben het volgende al in deze korte tijd geregeld,

Jurk bruid en schoenen
Locatie (diner / feest / slapen)
Trouwvervoer
Fotograaf
Ringen
Gemeente en kerk

AS gaat volgende week voor een pak kijken.
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2012, 21:42:11 door Bride_To_Be »

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #35 Gepost op: 20 januari 2012, 23:04:41 »
Gefeliciteerd Chantal :)

Ook nog druk bezig met alle voorbereidingen dus.


Pfff ik ben toch wel zenuwachtig voor morge hoop echt dat de jurk past :) en hij moet natuurlijk ook nog mooi staan  :dry: wordt een kort nachtje dus haha.
Morge ochtend vroeg met de auto richting amsterdam met me schoonmoeder en moeder en duimen voor het beste :biggrin:

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #36 Gepost op: 21 januari 2012, 14:27:54 »
Hier een heel erg gelukkig aankomend bruidje :biggrin: ben vanmorge me jurk wezen passen en de maat is goed, de kleur staat mooi ( was ik nogal onzeker over) en hij kleed nog af ook haha :biggrin::D
Nu nog opzoek naar een goede hoepelrok want ze had er wel 1tje daar maar die was iets te kort voor mij en wil een iets wijdere.
Maar het belangrijkste ik heb me jurk :biggrin::D:D

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #37 Gepost op: 21 januari 2012, 16:05:04 »
@ Deniesje: Ik moet eerlijk zeggen dat, toen ik het programma terug zag, ik ook niet super enthousiast was. Gelukkig waren bij ons de rollen omgedraait en heb ik hem dus niet "gedwongen" om me te vragen voor de camera.

Pfff wat is het soms moeilijk om beslissingen te nemen! Welke schoenen? Wat voor bloemen (en wat kosten bloemen eigenlijk?)

Ach, ik geniet met volle teugen.

Ik heb vorige week mijn torselet binnen gekregen via marktplaats (di lorenzo). Helaas is het een witte dus heb ik meteen zwarte verf gekocht. Hopenlijk lukt het verven...
Ook moet een vriendin 'm nog kleiner maken.

Ook nog druk op zoek naar een mooi kapsel

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #38 Gepost op: 22 januari 2012, 10:04:41 »
Wat super daantje! hartstikke fijn dat je dé jurk nu hebt gevonden! De rest komt vast wel goed!

Welkom chantal! gefeliciteerd!

@ carlijn: Ja het is ook lastig hoor, al die dingen kiezen! Bloemen verschilt nogal volgens mij. Ik ben eerst naar een bloemist gevraagd die er veel bombarie van maakte en dat we maandne van te voren al moesten kiezen enz.
Later ging ik naar een andere bloemist. Die zei nou kom maar 2 weken van te voren dan weet ik de bloemprijzen, en dan maken we er wat moois van, maar meer dan 75 euro incl corsage zal het niet worden. Dat is op zijn duurst. Nou prima dus :wink:

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #39 Gepost op: 22 januari 2012, 11:00:12 »
Daantje gefeliciteerd met je jurk! helemaal leuk!! Fijn dat de kleur je goed stond, dat de maat goed is én dat ie afkleed is alleen maar mooi meegenomen :wink: Voor een hoepelrok moet je eens ebay afspeuren joh, scheelt een boel centjes.

Sel, jeetje 200 stuks! :huh: Goeie bezigheidstherapie hihi! Gaaf dat je je schoenen hebt gekocht!! Ik heb zelf 2 paar en ik wil eigenlijk in het voorjaar nog voor slippertjes kijken voor het geval ik echt niet meer op mijn hakken kan staan.

Bride to be welkom! Das een boel regelen in korte tijd, maar komt vast goed! De meest belangrijke dingen heb je in ieder geval al, dat scheelt! Veel plezier en succes met de rest.

Carlijn, haha ik vond het programma een beetje "zielig" Dat je je vent voor het blok gooit jou ten huwelijk te vragen, dat vind ik echt niet kunnen. Ik heb de aflevering waar jij in zat niet gezien, ik ben na de 1e aflevering al afgehaakt. Zag af en toe eens een stukje tussendoor tijdens het zappen. Heb jij je vriend uiteindelijk gevraagd?
Jammer dat het torselet niet geheel naar je wensen is. Mag ik vragen waarom je hem zwart wilt verven? Heb je een donkere jurk?

Gisteren is AS spontaan geslaagd voor een pak. Hij was gaan kijken met mijn vader en zijn broertje. De bedoeling was om even te gaan kijken, maar hij had uiteindelijk een pak aan wat hem zo goed stond dat ie meteen maar heeft gekocht. Hij is op zijn ondergoed en sokken na klaar. Had ik echt niet verwacht! :ohmy: Volgende maand dus maar voor onze jongens kijken wat zij gaan aantrekken. Leuk leuk leuk!!!
De bloemist die vandaag zou komen is ziek, dus hebben we over 2 weken afgesproken. Proefdruk is binnen en er waren op mijn ontwerp toch wat oneffenheden te zien die ik heb weggewerkt. De tekst hebben we aangepast voor dag en avond gasten, en staan nu in de wacht om ze te laten drukken.
Wil toch wel een proefdruk bestellen van de aangepaste versie. Maar zo op papier is ie ontzettend gaaf geworden!

Wat voor bedankjes hebben jullie? Wij willen mini boeddha beeldjes geven, om zo symbolisch ons geluk te delen.

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #40 Gepost op: 22 januari 2012, 11:30:07 »
@ Deniesje: Ik heb uiteindelijk niet mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Het bleek dat hij in het complot zat en al alles wist. Toen ik zenuwachtig op hem stond te wachten met een doosje in mijn handen, kwam hij op een witte motor in een wit pak het schoolplein op rijden en ging voor mij op zijn knieën. Ik was natuurlijk allang in tranen uitgebarsten toen ik hem aan zag komen rijden!
Het was een geweldige dag!

Mijn jurk heeft inderdaad een kleur en dan is een zwart torselet het mooist. Hopenlijk pakt de verf... Van de week maar 'ns proberen.

@ Sel: Ow, die prijs valt hartstikke mee!! Ik zat al aan honderden euro's te denken.... Toch maar eens met AS overleggen dan. Thanx!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #41 Gepost op: 22 januari 2012, 12:22:20 »
@ deniesje: Ja slippertjes lijkt me ook handig idd! Lekker op mnn teenslippers s avonds haha. Maar ik had nog een ander paar schoenen gezien die ik wil halen. Die hebben een iets lager hakje. en dan kan ik nog even nadenken welke van de 2 ik wil gebruiken.

Onze bedankjes heb ik t idee van dit forum gepikt. Ik heb een visite kaartje uit laten printen bij vista print, met de tekst: wij willen graag ons geluk met u delen. Bedankt voor uw komst! En dan onze namen en datum. En eraan een gelukspoppetje geknoopt, die heb ik dan weer verpakt in doorzichtig folie, gewoon een rol bij de xenos. Daarvan een zakje erom heen gemaakt, dichtgeknoopt met rood lint. Voor 200 bedankjes waren we nog geen 50 euro kwijt :)

Wat fijn dat je as geslaagd is voor zijn pak!! én dat de kaarten binnen zijn gekomen! spannend hoor!!

@carlijn: Wat voor kleur? Ben niet nieuwsgierig :wink: En qua bloemen gewoon naar wat verschillende bloemisten gaan joh. Er zitten er vast een paar tussen die niet zo achterlijk veel vragen.

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #42 Gepost op: 22 januari 2012, 16:37:51 »
@ sel:  De kleur verklap ik nog niet, ben veel te bang dat AS erachter komt haha!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #43 Gepost op: 22 januari 2012, 21:46:29 »
Haha! Ja kan me voorstellen!

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #44 Gepost op: 25 januari 2012, 09:53:37 »
Hallo meiden,

Hier nog een mei bruidje, zaterdag 12 mei om precies te zijn.

Aangezien ik wil genieten van onze dag maar er geen stijf gedoe van wil maken (dat past helemaal niet bij ons), doen we alles een beetje anders dan normaal. We trouwen om 13 uur in het gemeentehuis van het dorp waar we altijd gewoond hebben en lopen dan een stukje terug de straat in, waar mijn schoonvader woont. Hij heeft achter zijn huis een grote ruimte waar we met onze daggasten (ruim 80!) taart zullen eten en 's avonds genieten van een Indonesisch buffet. En later op de avond wandelen we met z'n allen naar het andere eind van de straat, waar een oud theater zit. Daar feesten we tot iets na middernacht en smeren wij 'm  :wink:

Ik moet er niet aan denken tafelschikkingen enzo te moeten maken, onze dag is mooi doordat we met veel mensen de gehele dag samen zijn en ze allemaal bij de ceremonie zijn. Bovendien lukt alles vooralsnog binnen de 11 duizend euro, ook niet geheel onbelangrijk!

Aangezien we allemaal anders zijn en onze dag anders uitziet ben ik eigenlijk wel benieuwd waarom jullie kiezen om het zo te vieren? Altijd al gedroomd van een kasteelbruiloft? Vertel!En wat kaarten betreft: momenteel zijn 3 voorbeeldkaarten onderweg per post. Eind maart (donderdag) gaan de definitieve kaarten op de post, zodat ze ruim 6 weken van te voren aankomen. In onze kerstkaarten hebben wij al een save the date notitie geplakt voor de daggasten, zodat zij alvast de gehele dag kunnen vrijhouden.

Het aparte is dat onze ceremoniemeester in Amerika is en pas in april weer thuis is. De extra brieven die hij erbij wil stoppen worden in dit geval weer door iemand anders verzorgd. Allemaal van die dingetjes om over na te denken  :blink:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #45 Gepost op: 25 januari 2012, 10:39:09 »
Welkom Britt!
Gefeliciteerd! Wat een leuke dag!

Ik heb eigenlijk altijd alleen maar gedroomd van trouwen opzich, niet van hoe het zou moeten worden :wink:
Maar gezien ik een surinaamse schoonfamilie heb, en ik zelf van indonesische afkomst, was de keuze voor een lekker javaans buffet snel gemaakt :)
Daarna meteen lekker feesten.

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #46 Gepost op: 25 januari 2012, 11:20:51 »
Dank je! Grappig he, hoe iedereen die dag anders voor zich ziet en beleeft!

Ik ben niet van Javaanse afkomst, maar vegetarisch. Indisch is dan een ideale optie ;-)
De locatie waar we overdag zitten is trouwens het TRIS-museum, over Suriname gesproken!

leentjeb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 30
Mei 2012
« Reactie #47 Gepost op: 25 januari 2012, 12:02:03 »
er wordt hier lekker druk geschreven, leuk leuk. De dag komt ook steeds dichterbij

@deniesje, als bedankje hebben wij stekjes van bomen in een potje met een kaartje leuk dat jullie er waren.

@brittt, wij trouwen nu heel anders dan dat ik altijd gedroomd heb, droomde altijd van een bruiloft op een tropisch eiland met de blote voeten in het zand. Helaas zag mijn as dit niet zitten en is het totaal het tegenovergestelde. een erg klassieke bruiloft verspreid over 2 dagen (ene dag voor de wet en de dag erop voor de kerk)met een grote (deels zakelijke gasten) receptie en een groot feest.

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #48 Gepost op: 25 januari 2012, 12:26:29 »
@leentjeb: klinkt super! En wat een leuk idee voor bedankjes.

Ik ga als bedankjes trouwens voor ouderwetse bruidssuikertjes. Inmiddels een site gevonden waar alles te koop is, binnenkort bestellen en alles in elkaar knutselen. Leuk vooruitzicht.

Net 3 voorbeeldkaarten binnen gekregen. We hebben al eerder gekeken, maar mijn as is heel kieskeurig. Ik heb nu gewoon een selectie gemaakt die ik mooi vind, en uit deze 3 moet ie maar kiezen, nietwaar? De teksten voor de twee kaarten zijn al klaar met een lief klein spreukje/gedichtje erin:

Een ontmoeting werd vriendschap
vriendschap werd liefde
liefde wordt trouw

Dat is namelijk precies zoals het gelopen is.... :-)
Dus als hij nou vanavond kiest, kan ik morgen de proefdruk gaan regelen en de enveloppen alvast krijgen.

Moeten jullie allemaal nog veel regelen?
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2012, 12:26:57 door Britttt »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #49 Gepost op: 25 januari 2012, 16:38:50 »
Mooi gedichtje Britt!
En idd over suriname gesproken haha! Toevallig he! Met vegetarisch zit je dan wel goed ja! Lekker ook :biggrin:

wat een leuk bedankje leentjeb!

Nou, we moeten de ringen nog laten graveren, kaarten bestellen (proef is nu onderweg). Muzieklijst voor de dj. Al dat soort dingen.
Nog even de puntjes op de i :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards