collapse

Auteur Topic: Mei 2012  (gelezen 72978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #50 Gepost op: 25 januari 2012, 22:52:49 »
welkom britt

Worden een hoop bruiloften in mei :)


Hier weer een zorg minder heb een hoepelrok gevonden :biggrin: nooit verwacht maar ik pas die van me zusje haha draag ongeveer 4 maten groter maar hij rekt goed mee en aangezien ze zelf helaas vorig jaar gescheiden is mag ik die van haar lenen :)
Ik merk alleen in me omgeving dat mensen niet allemaal even enthousiast voor ons zijn vanwege de scheiding van me zusje dat is wel wat minder.
Maar ja als wij maar gelukkig ermee zijn vind ik toch het belangrijkste.

Vrijdag gaat me aanstaande de lokatie voor het feest bespreken met de eigennaar dan is dat ook geregeld.
Het kaartje hebben we zo goed als klaar ben er alleen nog niet overuit of er een kado tip op zetten of niet vind het toch wel een beetje gierig staan om er een envelopje op te zetten de meeste mensen weten toch wel dat we geld willen hebben.

We moeten ook nog opzoek naar ringen  :wink:
De kapster van mijn schoonmoeder verzorgd me haar en mac-up op onze mooie dag scheeld ook weer centjes :biggrin:
En dan zijn we geloof ik al een eind opweg zo

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #51 Gepost op: 25 januari 2012, 23:50:45 »
Volgens mij zijn we allemaal goed op weg!

Zondag bespreking met de DJ en 's avonds eerste dansles. Vandaag laatste dingen met de locatie geregeld en kaart definitief uitgezocht. Tekst was al klaar, dus nu proefdruk aanvragen en zo snel mogelijk laten drukken. Volgende week bruidssuikers in zakjes knutselen en laatste dingen regelen voor overdag.

Onze ringen hebben we trouwens in Antwerpen gehaald, waar we in Nederland ruim 1500 euro voor betaalden hebben we daar voor 900 euro gevonden :)

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #52 Gepost op: 26 januari 2012, 10:09:12 »
Hallo allemaal.. ik kom me hier ook even aanmelden :wink:

Wij gaan trouwen op 11 mei 2012 :biggrin:
Zitten volop in de voorbereidingen nu :wink:
Na lang wachten komt het eindelijk in zicht !!

Liefs Denise

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #53 Gepost op: 26 januari 2012, 15:39:07 »
He Denise, wat leuk een dag voor ons! Morgen dus nog maar 15 weken voor jullie?

Vertel eens, hoe gaat jullie dag er uit zien?

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #54 Gepost op: 26 januari 2012, 16:33:23 »
haha klopt.. morgen nog 15 weken ! Wat leuk 1 dag na ons :biggrin:

Wij gaan trouwen in het stadhuis van Utrecht
wij gaan met de auto van mijn schoonouder naar het stadhuis rijden.. als we eenmaal getrouwd zijn en het stadhuis uitlopen staat daar een ferrari klaar.. verassing!! :biggrin: vriendlief is gek van ferrari !!
Ik hoop dat we het nog voor elkaar kunnen krijgen om de domtoren op te gaan voor foto's.

Wij eten en vieren het feest in capelle aan den ijssel..
Wij gaan barbecueen met ong 50 daggasten. (zoals het er nu naar uitziet)..
Daarna barst het feest los in een andere zaal tot een uur of 00:00 of 01:00



wij hebben zo 'n beetje alles geregeld op de notaris na.. die zijn we nu aan het zoeken, omdat wij onder huwelijkse voorwaarden gaan trouwen ivm eigen onderneming :wink:

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #55 Gepost op: 26 januari 2012, 16:51:15 »
Wij ook, gisteren bij onze notaris geweest ;-)

Klinkt als een super leuke dag! Hier ook al veel geregeld/bedacht, maar nog wel wat dingetjes te doen. Overdag op eigen locatie met 80 daggasten, inclusief buffet enzo, dus inrichting, drank, huurspul en bediening nog definitief maken. Komt goed!

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #56 Gepost op: 26 januari 2012, 18:09:14 »
Oo dus dat hebben jullie al geregeld, super ! zal blij zijn als we dat gedaan hebben..


hebben hier ook nog wel wat dingetjes te doen gelukkig.. maar ben blij dat het na anderhalf jaar tijd eindelijk dichtbij komt :biggrin:
je jurk enz is al in orde ? :biggrin:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #57 Gepost op: 26 januari 2012, 18:20:34 »
Gefeliciteerd Denise en wat een leuke dag zeg!!
Gaaf van die Ferrari :)

Wat leuk Britt dansles! gaan jullie nog een speciale dans doen?

Wat fijn Daantje dat je de hoepelrok kunt lenen, maar waarom doen mensen minder enthousiast tegen jou omdat je zus is gescheiden? Dat snap ik neit helemaal... van die mensen dan he..

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #58 Gepost op: 26 januari 2012, 21:05:52 »
@sel ja ik snap het ook niet maar krijg te horen van zou je dat nou wel doen kijk naar je zusje en dat soort dingen. Terwijl je toch echt de relatie die ik en me as hebben echt niet kan vergelijken met wat hun hadden maar ja. Het is hun probleem onze ouders zijn gelukkig wel blij voor ons.
Maar ja trek me er toch weinig van aan wij gaan gewoon genieten van onze dag :biggrin:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #59 Gepost op: 27 januari 2012, 10:25:32 »
vind het gewoon een beetje stom dat mensen zulke dingen zeggen. die hebben zelf zeker ook geen échte liefde? :wink:
zo is het maar net! geniet van je dag!

Ik twijfel over iets.
De fotograaf die we hebben, is dus onze fotograaf, maar ook gast. Hij maakt overdag de foto's, en de fotoshoot, en s avonds wat foto's van belangrijke dingetjes. Maar overdag en s avonds moeten er ook foto's gemaakt worden van daggasten. Dit is niet mogelijk omdat hij overdag met ons mee is, en s avonds moet hij ook gewoon de tijd hebben om met ons mee te eten, en foto's maken van bijv het taart aansnijden.
Maar ondertussen kunnen er wel gasten binnen komen lopen ook. eerst dacht ik, ik vraag wat vriendinnen om de beurt te gaan staan met ons eigen toestel. Maar nu zag ik dat een via via bekende, ook hobby fotografe is. Misschien kan ik haar voor weinig inhuren om die foto's te maken van de gasten? Dan zijn er dus wel 2 fotografen aanwezig. Maar een in de zaal, en een in de hal. Wat denken jullie?

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #60 Gepost op: 27 januari 2012, 13:49:09 »
Hallo meiden!

@Sel: gewoon aan beiden uitleggen, het is jullie dag. Bij ons fotografeert trouwens ook een vriendin de gehele dag (wel tegen vergoeding, dat wilde ik graag). Hoe doen jullie dat met het fotoalbum? Zo'n boek bij Kruidvat of iets dergelijks heeft natuurlijk niets te doen met echt foto's.. Profotonet ofzo?

@Daantje28: Wat jammer meid, maar lekker laten l****n ;-). Als het zo zou zijn, dan kan ik ook niet trouwen met mijn As, beide ouders gescheiden.. Je kunt niet in de toekomst kijken en iedereen trouwt met de beste intentie, toch?

@Denise: ja, van mij mag het ook wel sneller mei zijn ;-). Ook al moeten we nog wat dingetjes doen, die zijn eigenlijk meer beetje bijzaak (behalve pak en ringen ophalen).

Mijn jurk zou eigenlijk door mijn tante gemaakt worden, maar twee weken geleden zooooo verliefd geworden op een jurk die ik aanhad, dat het 'm geworden is. In 2 uur tijd mijn jurk, hoepelrok, lingerie, schoenen en sluier geregeld. Klaar! In maart ga ik nog terug om de jurk op de schoenen af te passen (verder zat hij als gegoten) en de week van de trouwdag ga ik hem ophalen.

Gisteren de onderdelen voor de bedankjes definitief besteld: low budget bruidssuikers :-). We houden beide wel van traditioneel en vinden ander soort bedankjes een beetje vreemd. Alsof mensen niet ook voor hun eigen plezier komen? Later sturen we wel nog een bedankkaart met een mooie foto van ons.

Voor de getuigen laten we trouwens pennen graveren die ze bij het tekenen kunnen gebruiken. Voor de ceremoniemeester moeten we nog iets bedenken. Manchetknopen heeft hij al, anders was dat wel leuk geweest.

Mijn schoonvader rijdt ons trouwens in een donkerblauwe oude BMW en mijn vader rijdt waarschijnlijk in exact zo'n zelfde auto met onze moeders erachteraan... :-)

Teksten voor de uitnodigingen zijn ook eindelijk klaar, zaterdag bij de drukkerij bekijken of het wel op de kaart past, hihi!

Zo, nou stop ik weer hoor, lijk wel een Bridezilla zo ;-)

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #61 Gepost op: 27 januari 2012, 13:50:23 »
@ Daantje28 .. raar hoor dat ze zo tegen je reageren.. jullie zijn zeker van jullie relatie en willen dit bezegelen.. wie is de ander om dat in twijfel te brengen...  en zijn zoveel mensen die scheiden tegenwoordig en als we daar een vorbeeld aan moeten nemen kan je beter alleen met je leven verder gaan :wink:.. Hoe een relatie er in de toekomst eruit ziet zal niemand weten.. Je weet nu wat je wilt en je weet dat je stapelgek bent op elkaar :wink: heerlijk genieten hoor van alles !!  :laugh:

@ Sel.. Wij hebben ook 2 fotografen genomen dit puur vanwege het feit dat de "profesionele" fotograaf er tot 5 uur is.  En wij dus geen foto's met eten en feest zouden hebben.. Nu hebben wij een kennis erbij die er smorgens tot savonds laat bij genomen. hoe we dat doen met plekken weten we niet.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #62 Gepost op: 27 januari 2012, 15:07:39 »
Nou ik denk dat ik het maar doe. Dan val ik geen vrienden lastig tijdens het feestje, doordat ze in de hal foto's moeten maken. Ik wil gewoon dat die bij mij aan t feesten zijn! haha.
Dus als ze voor een kleine vergoeding wilt komen fotograferen, moet dat wel goed komen :) Ik ga het vragen!

Hahaha bridezilla valt wel mee hoor :tongue:
Ikt wijfel trouwens of ik nog na afloop een bedank kaart wil gaan sturen... daar moet ik nog even over nadenken.. hmmm

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #63 Gepost op: 28 januari 2012, 13:31:52 »
Bedankt voor jullie reacties :) Wij zijn zeker van onze liefde voor elkaar en dat is het gene wat telt en niemand weet wat de toekomst brengt (gelukkig).

Gister me jurk gepast met de hoepelrok eronder zit nu nog mooier als die al zat :biggrin: en weer even een half uur voor de spiegel staan stralen haha.
Schoenen gaat een beetje een drama worden voor mij ik kan namelijk vanwege brede voeten met een hoge wreef heel erg moeilijk van die nette dames schoenen vinden want vaak zit het toch echt niet lekker loop daarom over het algemeen altijd haast wel op me nike air max. Heb wel laarzen met een klein hakje voor nette gelegenheden.
Dus nu zit ik te denken om aangezien me jurk toch bijna tot aan de grond en je eigenlijk maar een klein deel van me schonen ziet te zoeken naar witte of ongeveer in de kleur van de jurk laarzen of enkel laarsjes te zoeken want ja ik moet er tog de hele dag op kunnen lopen natuurlijk.

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #64 Gepost op: 29 januari 2012, 14:02:12 »
Als je jurk toch tot op de grond valt, hoef je je denk ik niet druk te maken om de schoenen. Ik doe juist aparte schoenen aan, die alleen te zien zijn als ik mijn jurk omhoog doe (voor een paar speciale foto's)

Ik heb dus juist geen nette damesschoen aan hihi. Het zullen inderdaad enkellaarsjes ofzo worden (die zijn nu juist heel hip!)

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #65 Gepost op: 30 januari 2012, 21:56:20 »
Als je gaat zitten zouden ze natuurlijk wel zichtbaar kunnen zijn?

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #66 Gepost op: 30 januari 2012, 22:51:03 »
Daantje, een mooi paar slippertjes is misschien een idee?

lasas

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #67 Gepost op: 31 januari 2012, 13:34:23 »
Ook ik meld mij, wij gaan trouwen op 31 mei.
ook in het 2012 meegelezen en in begin meegeschreven, maar dat ging zo ontzettend snel, dat ik uiteindelijk nog alleen gelezen heb!

Wij hebben vanavond opnieuw afspraak bij locatie om alles door te nemen, verder al bijna alles geregeld en vandaag flink geshopt voor spullen voor onze trouwdag omdat nu alle valentijn spullen er zijn.

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #68 Gepost op: 1 februari 2012, 10:38:51 »
@deniesje Slippertjes is voor mij ook geen doen vind me voeten nou niet echt bepaald mooi ik heb een soort jicht in me rechtervoet ( volgens de dokter ben ik er te jong voor maar het ziet er het zelfde uit) Dus ja mijn voet kan ook zomaar ineens vollop dik worden. en dan zit eigenlijk elke schoen soms te strak zelfs me nikes :S

@brittt Als ik ga zitten zijn me schoenen net een klein beetje zichtbaar.

Maar ja het zal vast wel goed komen :)

De lokatie voor het feest hebben we vast gezet we doen het in een cafe hier in de buurt. We trouwen op woensdag en normaal is hij niet op woensdag open dus we hoeven alleen de drankjes te betalen. Dus dat is ook geregeld.
Me aanstaande wil graag foto's laten maken van de gasten met zo'n soort fotolijst voor hun dus we zijn nu nog opzoek naar iemand die dat wil gaan doen onze dagfotograaf kan namelijk s'avonds niet.
Ik wil geen standaard gastenboek dus ik kwam hier op het forum het idee tegen om een lege canvas of met een lichte afbeelding op de achtergrond paar water vsste stiften erbij, en dan kunnen alle gasten daar een leuk berichtje op zetten.

Na het de plechtigheid gaan we bij me schoonmoeder thuis met de daggasten eten ze gaat wat lekkers klaarmaken dus ik ben benieuwd :)

We zitten alleen nog te twijfelen of we voor het trouwen foto's gaan maken wel op de dag zelf en zodat we daarna met onze gasten mee kunnen gaan naar me schoonmoeder of dat ze erna de foto's gaan maken. We trouwen namelijk pas om 15:00 uur dan ben je 16:00 uur klaar en om 19:30 begint ons feest en dan moeten we daarvoor ook nog eten denk dat dat een beetje te gehaast gaat worden heb je weinig tijd om te genieten.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #69 Gepost op: 1 februari 2012, 12:00:44 »
Hoi lasas! alles gelukt bij de locatie?

@ daantje: blijft het een verrassing wat je schoonmoeder gaat maken?

lasas

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #70 Gepost op: 1 februari 2012, 12:42:47 »
@ sel

Locatie bekijken was wel weer heel fijn, ook omdat we nu met andere blik keken ivm versiering op trouwdag zelf etc! Locatie versiert ook al wat en verder vonden wij locatie eigenlijk mooi zoals die is. dus alleen op oprijlaan nog wat ballonnen en that's it!
Verder kon alles en dachten ze echt mee, dus erg goed gevoel weer!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #71 Gepost op: 1 februari 2012, 13:10:40 »
Kijk das mooi :)
Wij willen ook maar weinig versiering in de zaal zelf, is idd al leuk genoeg van zichzelf :) Daar let je in het begin haast niet op he?

Ik heb net afspraken gemaakt om nagels laten te zetten voor beide dagen. zit precies 3 weken tussen, dus das mooi.
Ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden allemaal... hihi

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #72 Gepost op: 1 februari 2012, 14:45:26 »
@sel wordt wss in iedergeval iets met sate ze kan echt lekkere sate maken :) voor de rest moeten we nog even kijken wat het wordt

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #73 Gepost op: 1 februari 2012, 14:53:02 »
oeh ik hou van sate, hoe laat kan ik mee eten? haha!

leuk hoor!!

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #74 Gepost op: 1 februari 2012, 21:58:07 »
ohhhh  nog 99 dagen !!  :blink:  :laugh:  we zijn van 3 cijfers naar 2 cijfers gegaan.. het is nu echt aftellen !

Volgende week hebben we een afspraak met de dj op onze locatie... kijken wat we ervan kunnen maken !!  :biggrin:

Over schoenen gesproken.. ik heb een paar witte bruidsschoentjes gekocht en een paar fuchsia roze pumps (voor de foto's)  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards